Ik wil het eerlijk gezegd wel weten =,=quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, niet om Mor. Ik ga ook niet zeggen waarom omdat meisjes er niet goed tegen kunnen.
[..]
Dit dus.En als je er goed over nadenkt dan weet je dat het nu 10x leuker wordt.
ze vonden je spookhuis superlelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik wil het eerlijk gezegd wel weten =,=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Modloader en daarmee optifine dan hoef je niet meer te patchenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef mschol het volgende:
zijn er inmiddels trouwens goeie installers voor meerdere mods?
het is zo'n gezeik om modloader, HD patcher e.a. apart te moeten regelen..
daarnaast iemand nog tips voor must have SP mods?
Dus je zegt dat de sfeer bij ons niet goed is he.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:34 schreef Berend. het volgende:
Hey iedereen,
Iedereen kent mij natuurlijk wel, omdat ik ongeveer sinds het begin op Fok speel. Ik heb voor Drumpie voor ongeveer 4 maanden de fok servers gehost. Sinds dien host ik al 6 maanden een engelse server. Maar naast mijn engelse server krijgen we dus nu ook een nederlandse server.
Iedereen is welkom, we hebben zelfs onze eigen teamspeak zoals vroeger. Ook gaan we veel events doen, zoals PVP, lava jumps enzovoort. Maar gewoon een gezellige sfeer, geen trollers.
We hebben zelfs een soort van jungle biomes
Ons IP: IP 46.105.108.19:25597
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
meer als 1 mod toevoegen snapt hij niet en loopt hij op dood..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Je kan met HDpatcher tegenwoordig ook mods installeren.
Ow nietsquote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
Plex, wat was er? want je vroeg naar me..
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:42 schreef Dostya1953 het volgende:
Hallo allemaal, jullie kennen mij vast nog wel van vroeger. Ik ga weer een server starten. Iedereen behalve de mensen in de OP is welkom!
IP: Toothless.nl
Nice trollquote:Op maandag 30 januari 2012 16:42 schreef Dostya1953 het volgende:
Hallo allemaal, jullie kennen mij vast nog wel van vroeger. Ik ga weer een server starten. Iedereen behalve de mensen in de OP is welkom!
IP: Toothless.nl
Je bent een kutquote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef Lorrelies het volgende:
Lol.
Maar Drumpie, vertel jongen, wat is er mis met mij
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dan wil ik wel pizza
Owja dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dan wil ik wel pizza
DEZE MAAANNGGGquote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef JaimyLee het volgende:
HOLY SHIT BOBBERNAUT HEEFT EEN 9GAG ACCOUNT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |