Ergeren is een groot woord... Maar ik zou wel eentje met een HD apprecieren. Ik moet eigenlijk een nieuwe SDkaart want mijn huidige wordt te klein. Soms reboot hij alsnog en rooten is leuk, maar 100% stabiel is het nou ook niet altijd..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Als je je niet ergert aan ruimtegebrek (of je hebt hem geroot), dan kun je er makkelijk nog een jaartje mee. Ik speel nog regelmatig nieuwe spellen en dat gaat heel redelijk. Kun je je abbo trouwens niet laten doorlopen dat je ergens in juni opnieuw kunt beslissen om een nieuwe abbo + telefoon te nemen?
Ik wou een aaiph... of een samsung galaxy nexus...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik erger me juist wel aan de performance van het ding, want hier wordt elke dag met een Galaxy S2 in m'n gezicht geroerd. Gelukkig nog maar 2 maanden tot ik kan verlengen, al ben ik in dubio wat de opvolger wordt.
Ik zie het probleem niet. De belangrijke apps zoals Facebook, Gmail, Whatsapp, Tweetdeck, Nu.nl en dergelijke werken perfect. Meer power zou je hooguit nodig hebben voor games en dergelijke, maar daarvoor koop ik geen smartphone. Af en toe is hij wellicht wat langzaam, maar dat ligt vaker aan slecht op smartphone functionerende sites of een gebrekkige internet connectie dan aan de HTC.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik erger me juist wel aan de performance van het ding, want hier wordt elke dag met een Galaxy S2 in m'n gezicht geroerd. Gelukkig nog maar 2 maanden tot ik kan verlengen, al ben ik in dubio wat de opvolger wordt.
Lumia?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:05 schreef ArnosL het volgende:
Ik erger me vooral aan het interne geheugen en de verouderde versie van Android. Iedere keer als ik een app download, komt er weer een melding dat er weinig intern geheugen over is.
Mijn volgende wordt zo'n nieuwe Nokia
Zien er ook goed uit, maar ik denk dat ik even wacht op de samsung note2 of S3.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:05 schreef ArnosL het volgende:
Ik erger me vooral aan het interne geheugen en de verouderde versie van Android. Iedere keer als ik een app download, komt er weer een melding dat er weinig intern geheugen over is.
Mijn volgende wordt zo'n nieuwe Nokia
Over een maand of 6 kan ik een nieuwe uitzoeken en dan wordt het het meest recente model met Windows phone. M'n broer heeft sinds deze week zo'n lumia en hij is erg enthousiast.quote:
Nou, ik egbruik geen moer. Whatsapp, viber, call meter NG, antivirus en tweetcaster.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De belangrijke apps zoals Facebook, Gmail, Whatsapp, Tweetdeck, Nu.nl en dergelijke werken perfect. Meer power zou je hooguit nodig hebben voor games en dergelijke, maar daarvoor koop ik geen smartphone. Af en toe is hij wellicht wat langzaam, maar dat ligt vaker aan slecht op smartphone functionerende sites of een gebrekkige internet connectie dan aan de HTC.
iPhone was voor mij een goede vervanger geweest, tot ik hem in mijn handen had. 3.5" is mij te weinig. Galaxy S2 mist de Tegra dus dat wordt m ook niet. Note heeft een heel leuk scherm maar ook geen Tegra. Ik weet het nog niet zo..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wou een aaiph... of een samsung galaxy nexus...Ik weet het niet
Ze werken, daar is dan ook alles mee gezegd. Ik irriteer me gewoon alleen al aan het feit dat het nooit echt supervloeiend loopt, terwijl andere telefoons van tegenwoordig dat al wel kunnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De belangrijke apps zoals Facebook, Gmail, Whatsapp, Tweetdeck, Nu.nl en dergelijke werken perfect. Meer power zou je hooguit nodig hebben voor games en dergelijke, maar daarvoor koop ik geen smartphone. Af en toe is hij wellicht wat langzaam, maar dat ligt vaker aan slecht op smartphone functionerende sites of een gebrekkige internet connectie dan aan de HTC.
Probeer een keer alle grote apps te resetten, niet alleen de cache maar ook de gegevens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik egbruik geen moer. Whatsapp, viber, call meter NG, antivirus en tweetcaster.
Ding loopt telkens te janken dat ik nog amar 14mb over heb. En er kan ECHT niks af.
Het zal wel aan mij liggen en ik zal vast wel wat kritiek over me heen krijgen, maar ik zie het nut niet in van een antivirus programma op je Android telefoon. Zeker als je zegt dat je geen moer gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik egbruik geen moer. Whatsapp, viber, call meter NG, antivirus en tweetcaster.
Ding loopt telkens te janken dat ik nog amar 14mb over heb. En er kan ECHT niks af.
Instellingen > toepassingsinstellingen > toepassingen beheren en dan bij je apps data verwijderen. Dat is het knopje dat naast verplaatsen naar SD kaar staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smsjes moet je apart backuppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
Mij lijkt de HTC Edge wel geinig.
Maar het zou me niets verbazen dat ik nog een jaar of wat met de Desire blijf rondlopen gezien de huidige prijzen voor gsm's/abonnementen. Ik moet nodig een andere Rom opzetten, want mijn RunnyMede laat de telefoon vaak opnieuw opstarten, en is niet altijd erg snel.
Sense bevalt me wel though...
Maar met eerdere ROM-veranderingen zijn altijd al mijn smsjes, foto's e.d. verdwenen, hoewel ik zo'n backup gemaakt had.
Enig idee hoe ik dat doe?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Probeer een keer alle grote apps te resetten, niet alleen de cache maar ook de gegevens.
Wat neemt dan zoveel ruimte in bij jou?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:04 schreef Qwea het volgende:
schiet ook lekker op. Ik heb nu 1 hele MB meer aan ruimte
Ja, geen ideequote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat neemt dan zoveel ruimte in bij jou?
En rooten is sneller dan een nieuwe telefoon halen.
Hier duurde het van 2 uur 's middags tot een uur of half 9 's avonds, dus niet mee eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat neemt dan zoveel ruimte in bij jou?
En rooten is sneller dan een nieuwe telefoon halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |