abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107321271
quote:
Moslimpartij pleit voor hondenverbod

DEN HAAG - Het in huis hebben van een hond moet verboden worden, omdat dat pure dierenmishandeling is. Dat stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten.

„Honden horen in de natuur, maar niet in een huis”, aldus Küçük. Hondenbezit zou volgens hem daarom strafbaar moeten worden in de hofstad. „Een hond in een flat is dierenmishandeling.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)ource=home_multiline

Het moet niet gekker worden. :') Heeft de PVV of PvdD al gereageerd?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:27:48 #2
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_107321276
Moslimpartij? nog nooit van gehoord.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_107321289
Strikt gesproken hebben ze gelijk.
Maar ik wil geen grote groepen niet-gedomesticeerde honden die door Nederland zwerven.

Dus sorry hondjes... jullie blijven bij oma in huis. En als meneer moslim wil inbreken mag je nog steeds haphap doen.
pi_107321291
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

quote:
Tijdens een debat in de gemeenteraad donderdagavond was Küçük fel tegen een voorstel van de Partij voor de Dieren om meer rekening te houden met honden. Veel moslims beschouwen een hond als huisdier onrein.

PVV-raadslid Paul ter Linden: „In dit land zijn huisdieren gewoon, als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen.”
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:32:14 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_107321313
Om dezelfde reden kan je dan ook wel het houden van kinderen verbieden in de binnenlanden van Rotterdam en Den Haag. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_107321328
Laat de honden met rust en donder op met nog een verbod.
pi_107321382
Moslim varkens horen op een kadaverhoop niet in een huis.
pi_107321391
Hasan Küçük is een beetje koekoek, maar wél perfect geïntegreerd in het Nederlandse politieke landschap. Dat bestaat tegenwoordig immers alleen nog maar uit mensen die alles willen verbieden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:41:44 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_107321408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hasan Küçük is een beetje koekoek, maar wél perfect geïntegreerd in het Nederlandse politieke landschap. Dat bestaat tegenwoordig immers alleen nog maar uit mensen die alles willen verbieden...idioten die in de grote boze buitenwerld nog geen droge boterham voor hun kinderen bij elkaar kunnen schrapen.
fixt
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_107321418
Oh dat bericht komt van de telegraaf, dan weet ik niet hoe serieus ik dit moet nemen.
pi_107321433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:42 schreef miep63 het volgende:
Oh dat bericht komt van de telegraaf, dan weet ik niet hoe serieus ik dit moet nemen.
Tsja. Hij zegt het zelf tegen de Telegraaf...
pi_107321435
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:42 schreef miep63 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-hondenverbod.dhtml
pi_107321451
... :') nu weet ik het zeker.
pi_107321461
Ik wil een koeienverbod. Die beesten schijten maar overal :r
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:49:54 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107321479
En dan, zitten we met allemaal zwerfhonden? Bestonden er maar politici die nadenken, liefst ook nog op de lange termijn. Maar dat is wat teveel gevraagd volgens mij..
pi_107321483
Alsof zij denken dat mensen hun serieus nemen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:50:50 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107321494
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Duivenverbod, allemaal afschieten als ze de grens overvliegen.
pi_107321534
Welke partij? Nog nooit van gehoord.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:59:27 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_107321592
Honden zijn toch haram voor moslims? Als ik me niet vergis denken ze dat honden engelen buiten huis houden. Ik heb ook nog nooit een moslim met een hond als huisdier gezien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_107321641
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Honden zijn toch haram voor moslims? Als ik me niet vergis denken ze dat honden engelen buiten huis houden. Ik heb ook nog nooit een moslim met een hond als huisdier gezien.
Hond was toch eerder bij het brood, o nee dat was het eendje :P
pi_107321710
Huisdieren loslaten in de natuur, lijkt me pas een vorm van dierenmishandeling.
Daarnaast honden kunnen prima in een flat leven, zolang ze genoeg aandacht en lichaamsbeweging krijgen. (Ook e.e.a. afhankelijk van ras uiteraard.)

Maar aangezien deze meneer tegen dierenmishandeling is, neem ik aan dat hij ook tegen het onverdoofd slachten is van dieren?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_107321739
Gister nog een verhaal gelezen van een moslim die een hond in huis haalde. Zo kan het ook. ^O^
pi_107321801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Honden zijn toch haram voor moslims?
Zal wel zijn verzonnen omdat ze bang voor honden zijn.
pi_107321819
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zal wel zijn verzonnen omdat ze bang voor honden zijn.
Terecht natuurlijk. Hoe kan Ahmed inbreken bij Henk en Ingrid als Loebas waakt ?
pi_107321842
En de toepasselijkheid van google ads kent weer eens geen grenzen:

pi_107321859
Ben ik het wel mee eens. Kan ik tenminste weer normaal lopen op het veldje bij mij achter.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:20:06 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_107321871
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Jahr00n het volgende:
Ben ik het wel mee eens. Kan ik tenminste weer normaal lopen op het veldje bij mij achter.
Want al die honden verdwijnen in het niets en gaan niet, bijvoorbeeld, lopen zwerven?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_107321901
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:16 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Terecht natuurlijk. Hoe kan Ahmed inbreken bij Henk en Ingrid als Loebas waakt ?
Een echte Henk heeft een bordje bij het raam dat de baas zelf waakt.
pi_107321904
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Jahr00n het volgende:
Deze man wil juist dat de honden zich daar PERMANENT gaan bevinden, omdat de hond in huis hebben mishandeling is.

Dus je krijgt er alleen maar meer last van als hij zijn zin krijgt ;)
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 10:23:03 #31
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_107321925
:')
pi_107322378
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:27 schreef Hyman het volgende:
Moslimpartij? nog nooit van gehoord.
Stelletje extremistische Salafisten die in de Haagsche gemeenteraad zitten. Ze zitten daar omdat moslims helemaal niet op extremistische partijen stemmen trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107322434
Mag ik zeggen dat ik pleit voor een moslimverbod? Wat een achterlijke mongolen. Zoals zij hun vrouwen behandelen is normaal zeker :W .
pi_107322728
Geef ze een vinger en voordat je het weet pakken ze je hele hond.

quote:
Islam Democraten.
In mijn stad.

Zucht.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:05:34 #35
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322747
Dus omdat ze zelf geen honden willen mag niemand een hond hebben? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107322857
Ik zou nu zoveel dingen kunnen zeggen...maar ik hou liever even mijn mond :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107322877
Leuk nieuws trouwens voor blinde mensen die afhankelijk zijn van een blindengeleidehond.
pi_107322889
quote:
Mag je een hond als huisdier nemen?

Het is volgens de Islamitische Wetenschappen niet toegestaan om een hond in huis te hebben, tenzij deze wordt ingezet op een boerderij of helpt tijdens het jagen etc.. De Profeet (عليه السلام) zei hierover: “De goede daden van degene die een hond houdt, zullen elke dag afnemen met één qiraat (een maateenheid), tenzij het een hond voor de landbouw of het hoeden is.” Volgens een andere overlevering: “…tenzij het een hond voor hoeden, landbouw of jagen is.” (Overgeleverd door al-Bukhari, al-Fath 2322)

Een belangrijke reden voor het niet mogen hebben van een hond is dat honden onrein zijn. De Profeet (عليه السلام) zei hierover: Honden zijn uiterst naajis (onrein). De Profeet (عليه السلام) heeft gezegd: “Als een hond uit de kom van één van jullie drinkt, laat diegene het zeven keer wassen.” (Overgeleverd door Moeslim 279). Volgens een andere overlevering: “…en reinig het acht keer met aarde.” (Sahih Moeslim 280)

Het is verboden in de islam om een hond te verkopen en er geld voor te ontvangen, zoals overgeleverd is in Sahih al-Bukhari van Abu Mas’oud al-Ansari: “De Boodschapper van Allah (vzmh) verbood (het aannemen van) de prijs van een hond.” (al-Fath nr. 2237)

De Profeet (عليه السلام) heeft ons opgedragen om niet op honden te lijken door onze onderarmen op de grond te plaatsen tijdens de (السجود knieling), zoals is overgeleverd in de hadith van Anas ibn Malik volgens wie de Profeet (عليه السلام) zei: “Doe de السجود behoorlijk; niemand van jullie zou zijn onderarmen moeten spreiden zoals een hond doet.” (al-Bukhari, Fath nr. 822)

Degene die een hond in zijn huis houdt, wordt de zegening van de aanwezigheid van engelen in zijn huis ontzegd, aangezien de Boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd: “De engelen betreden geen huis waar een hond binnen is.” (Overgeleverd door al-Bukhari 3225)

Nu rest ons te zeggen dat het feit dat het verboden is om een hond te houden en er close mee om te gaan, niet betekent dat we niet goed moeten zijn tegenover honden of geen mededogen moeten voelen wanneer we hen in een meelijwekkende toestand zien. Dit zijn twee volledig afzonderlijke kwesties. De Profeet (عليه السلام) heeft ons verteld: “Een man zag een hond in het stof bijten vanwege zijn dorst dus nam hij zijn schoen en begon er water mee op te lepelen totdat de dorst van de hond gelest was. Allah waardeerde zijn goede daad en verleende hem daarvoor toegang tot het Paradijs.” (Overgeleverd door al-Bukhari 174).

Volgens een andere overlevering zei de Profeet (عليه السلام): “Een man die aan het wandelen was kreeg erge dorst dus daalde hij naar een put af en dronk ervan. Toen hij eruit kwam, zag hij een hond hijgen en in de aarde bijten vanwege zijn dorst. De man zei: ‘Hij lijdt net zoals ik geleden heb,’ dus vulde hij zijn schoen (met water) en liet de hond drinken totdat zijn dorst gelest was. Allah waardeerde zijn goede daad en vergaf hem vanwege dit.”

{mosgoogle left}De mensen vroegen: “O Boodschapper van Allah, zullen we beloond worden voor hoe we dieren behandelen?” Hij zei: “In elk levend ding zit een beloning.” (Overgeleverd door al-Bukhari, Fath 2363)

En Allah weet het het beste.
http://www.islamcity.nl/i(...)-huisdier-nemen.html

Ja beste mensen , we leven in 2012.
pi_107322932
Ik weet het niet met die profeet.
Hij kan er hier en daar naast zitten.
pi_107322933
quote:

[..]

Een moslimpartij die zich verlaagt tot PVV niveau. Het spreekt wel voor ze dat het zolang heeft geduurd; blijkbaar zijn er veel minder bekrompen en kortzichtige moslims dan Nederlanders i.h.a.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_107323018
Ze schijnen nog steeds niet door te hebben dat ze in NEDERLAND wonen. Hier hebben we NEDERLANDSE regels. Snap niet dat het zo moeilijk is om zich daar aan te houden :?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107323020
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Een moslimpartij die zich verlaagt tot PVV niveau. Het spreekt wel voor ze dat het zolang heeft geduurd; blijkbaar zijn er veel minder bekrompen en kortzichtige moslims dan Nederlanders i.h.a.
Er zijn sowieso veel minder moslims dan niet-moslims. Je moet het wel relatief bekijken.
pi_107323072
8)7
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef DjinN het volgende:
Ik zou nu zoveel dingen kunnen zeggen...maar ik hou liever even mijn mond :')
Dat hebben de moslims, of liever gezegd de moslimknuffelaars, die denken dat zij namens de moslims spreken, dan toch maar mooi bereikt.
Wat is er nu mooier dan zelfcensuur 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_107323104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:17 schreef DjinN het volgende:
Ze schijnen nog steeds niet door te hebben dat ze in NEDERLAND wonen. Hier hebben we NEDERLANDSE regels. Snap niet dat het zo moeilijk is om zich daar aan te houden :?
Wij zijn allemaal kinderen van god.
pi_107323138
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal kinderen van god.
Iedereen wordt als moslim geboren he zeggen ze. Ook jij. Vraag maar aan Baghdaddy.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107323214
Alle honden terug naar hun eigen land !! :(
pi_107323228
Hoeveel zetels heeft deze moslimpartij?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:34:41 #48
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_107323392
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:49 schreef kwiwi het volgende:
En dan, zitten we met allemaal zwerfhonden? Bestonden er maar politici die nadenken, liefst ook nog op de lange termijn. Maar dat is wat teveel gevraagd volgens mij..
Het probleem is niet dat ze nadenken. Het probleem is dat ze niet voordenken. Dat zou een hoop rotzooi voorkomen ;)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_107323487
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Iedereen wordt als moslim geboren he zeggen ze. Ook jij. Vraag maar aan Baghdaddy.
;(.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_107323876
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Procentueel gezien stemmen veel meer autochtonen op de PVV, dan moslims op deze moslimpartij inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107323902
Ik voel een topicwending aankomen.
pi_107323935
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:58 schreef Specularium het volgende:
Ik voel een topicwending aankomen.
Ik niet. Het blijft namelijk een achterlijk voorstel. De aandacht ervoor is des te vermakelijker though, gezien de macht van deze partij.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:01:41 #53
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_107323965
Ik ben het er mee eens: honden horen niet in huis. Belachelijk hoe mensen die arme beesten soms in van die kleine flatjes proberen te houden. Sowieso horen honden niet in de stad. :{

Ik snap trouwens niet helemaal waarom er hierover wordt afgegeven op Moslims, want dit is een mening die niets met geloof te maken heeft. Sterker nog: het is een mening die ik van Dion Graus had verwacht.
pi_107324036
Inderdaad. Chiwawa's horen in de natuur. :D
pi_107324056
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef soklos het volgende:
Inderdaad. Chiwawa's horen in de natuur. :D
Om op te jagen ? :X
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:06:25 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_107324076
weer een telegraaf 1-2tje :')

hoe opzichtig als kat in het nauw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_107324117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef beantherio het volgende:
Ik ben het er mee eens: honden horen niet in huis. Belachelijk hoe mensen die arme beesten soms in van die kleine flatjes proberen te houden. Sowieso horen honden niet in de stad. :{
Wat een onzin, hetzelfde kun je over kinderen zeggen. Kinderen dan maar verbieden in de stad en flats?

quote:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom er hierover wordt afgegeven op Moslims, want dit is een mening die niets met geloof te maken heeft. Sterker nog: het is een mening die ik van Dion Graus had verwacht.
Wel heel toevallig dat dit uit de koker van een moslim komt, vind je niet? Het is heel normaal in Nederland dat religieuze partijen rationele argumenten gebruiken om hun door geloof gedreven standpunten te motiveren.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:08:18 #58
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_107324126
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef beantherio het volgende:

Honden zijn voor moslims onrein. En jij denkt dat meneer dit zegt voor het welzijn van honden? |:(
Jusqu'ici tout va bien
pi_107324183
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:08 schreef Quannum het volgende:

[..]

Honden zijn voor moslims onrein. En jij denkt dat meneer dit zegt voor het welzijn van honden? |:(
Dus jij denkt dat als een dier voor een moslim onrein is, dat het welzijn van dat specifieke dier voor moslims ook onbelangrijk is? What the fuck is dat voor Telegraaf-argumentatie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324191
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:05 schreef DjinN het volgende:

[..]

Om op te jagen ? :X
:D Zie het al helemaal voor me. Chiwawa's loslaten in de natuur. :') Of labradors. Zullen het lang uithouden ja. In de vrieskou. :P
pi_107324286
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat als een dier voor een moslim onrein is, dat het welzijn van dat specifieke dier voor moslims ook onbelangrijk is? What the fuck is dat voor Telegraaf-argumentatie?
Nee, maar het is wel frappant dat een moslim het opeens opneemt voor in hun ogen onreine dieren (oppassen voor framing :P ). Zo maar opeens.
pi_107324314
Een schaap in je huis slachten dat is fris.
pi_107324317
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel frappant dat een moslim het opeens opneemt voor in hun ogen onreine dieren (oppassen voor framing :P ). Zo maar opeens.
Waarom is dat frappant? En het is niet zomaar opeens, het is naar aanleiding van een voorstel van een andere partij. Neemt niet weg dat ik het standpunt alsnog achterlijk vind. Maar de manier waarop hier geredeneerd wordt slaat als een lul op een drumstel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom is dat frappant? En het is niet zomaar opeens, het is naar aanleiding van een voorstel van een andere partij. Neemt niet weg dat ik het standpunt alsnog achterlijk vind. Maar de manier waarop hier geredeneerd wordt slaat als een lul op een drumstel.
Linkje naar dat voorstel dan? Het is de eerste keer dat ik hier van hoor.
pi_107324387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:10 schreef soklos het volgende:

[..]

:D Zie het al helemaal voor me. Chiwawa's loslaten in de natuur. :') Of labradors. Zullen het lang uithouden ja. In de vrieskou. :P
Neej geen Labradors ;( Die zijn lief... :@ Chihuahua's zijn net uitvergrote ratten :r Daar mag op gejaagd worden :Y
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:22:14 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_107324459
waarom is trouwens een hond onrein en zeg een wolf bijvoorbeeld niet, of een beer?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_107324461
Ik begrijp best dat moslims het niet leuk vinden dat er honden in huis lopen. Je zal toch maar een rotweiler tegenkomen tijdens je wekelijkse inbraakronde.
pi_107324512
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Linkje naar dat voorstel dan? Het is de eerste keer dat ik hier van hoor.
quote:
Hij reageerde tijdens een debat in de gemeenteraad afgelopen donderdagavond dan ook fel op een voorstel van de Partij voor de Dieren om meer rekening te houden met 's mans beste vriend.
Hij kwam er dus mee n.a.v. het voorstel van de PvdD.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324527
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:22 schreef Re het volgende:
waarom is trouwens een hond onrein en zeg een wolf bijvoorbeeld niet, of een beer?
Dergelijke vragen kan je het beste stellen in WFL.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324533
quote:
Nationaliteit is niet alleen voor de PVV maar ook voor de PvdA belangrijk. Zo sprak PvdA Tweede Kamerlid Diederik Samson eerder van een etnisch monopolie op overlast door Marokkanen. PvdA’er Hans Spekman ging zelfs zo ver om Marokkaanse veroordeelden op een andere manier te straffen, niet op basis van hun misdrijf maar op basis van hun afkomst. Afgelopen week berichtte Peter R. de Vries over de zoveelste Nederlandse pedofiel die in het buitenland kinderen heeft misbruikt. Onlangs werden er ook in Nederland arrestaties verricht in het kader van een onderzoek naar een groot internationaal kinderporno netwerk. Verder verscheen ook deze week het rapport van de commissie Deetman, deze onderzocht het misbruik van duizenden kinderen door katholieke geestelijken. Je zou haast denken dat Nederlanders grossieren in het seksueel misbruiken van kinderen. Nu rest de vraag, hoe belangrijk
http://www.islamdemocrate(...)ng-van-de-telegraaf/

Ageren tegen het ene en wanneer er een andere bevolkingsgroep voor neergezet gaat worden is het probleem generaliseren ineens geen probleem meer? Mmm doet me denken aan....
quote:
De Islam Democraten vroegen in maart via een aangenomen motie aandacht voor etnisch ondernemerschap bij vakopleidingen. Op dit moment is er weinig aansluiting tussen de vakopleidingen en de gevraagde kwalificaties van personeel door etnische ondernemers.
Wat moet ik me hier trouwens bij voorstellen?

En ja, Telegraaf berichtgeving is tegenwoordig opdikking, maar hun partij is nu volgens mij net als de PVV de aandacht op zich aan het vestigen.

Zou handiger zijn wanneer http://www.islamdemocraten.nl/standpunten/ klaar zou zijn. Zodat je hun standpunten beter kunt plaatsen.

Wat dat hondenverbod betreft? Mijn gevoel zegt me dat ik iets meer info moet afwachten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_107324567
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

Hij kwam er dus mee n.a.v. het voorstel van de PvdD.
Dan nog is het een merkwaardig bruggetje.
pi_107324569
quote:
Alle beren in Afrika hebben ze al vermoord.

http://en.wikipedia.org/wiki/Atlas_Bear
pi_107324597
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dan nog is het een merkwaardig bruggetje.
Dat het merkwaardig is ben ik met je eens. Maar het kwam dus niet helemaal uit de lucht vallen. ;)
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:29:05 #74
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_107324642
quote:
Wat ik ervan begrijp is dat beren en wolven ook onrein zijn. Let wel: onrein voor consumptie maar niet om te houden. En volgens mij is het hier in het Westen ook niet echt normaal om honden te eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door beantherio op 28-01-2012 12:41:30 ]
pi_107324680
quote:
Ik zie alleen staan dat honden in huis niet mag, maar wel weer als bescherming. Een moslima hier een beetje boos op me toen ik mijn hondje bij haar kind weghaalde. Haar zoon bleek onze hond al eens terug gebracht te hebben naar ons huis. Ik deed het alleen omdat ik er vanuit ging dat ze mijn hond niet mocht aaien. Dus niet elke moslim vind een hond onrein blijkbaar :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:32:03 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_107324733
Goed standpunt, ik zou op ze stemmen ^O^.
Wel liever geleidelijk allemaal steriliseren dan buiten rondlopen natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_107324759
quote:
Moslimpartij pleit voor hondenverbod
Ik ga een hondenpartij oprichten en pleiten voor een Moslim verbod :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:32:54 #78
66444 Lord_Vetinari
pi_107324760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:19 schreef Oud_student het volgende:
8)7

[..]

Wat is er nu mooier dan zelfcensuur 8)7
Staatscensuur, gebaseerd op een stel fascistische roeptoeters, die menen dat het een uiting van extremisme is als vrouwen een boerka dragen, misschien?
pi_107324773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zie alleen staan dat honden in huis niet mag, maar wel weer als bescherming. Een moslima hier een beetje boos op me toen ik mijn hondje bij haar kind weghaalde. Haar zoon bleek onze hond al eens terug gebracht te hebben naar ons huis. Ik deed het alleen omdat ik er vanuit ging dat ze mijn hond niet mocht aaien. Dus niet elke moslim vind een hond onrein blijkbaar :)
Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:34:56 #80
66444 Lord_Vetinari
pi_107324810
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:10 schreef soklos het volgende:

[..]

Labradors kunnen het prima uithouden in de kou. Waarom denk je dat het ras zo heet? Omdat ze uit de tropische gebieden rond de evenaar komen of zo?
pi_107324812
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.
Haha, dat is vast verzonnen door iemand met een OCD.
pi_107324830
Een partij met achterlijke opvattingen. Dat is inderdaad uniek in Nederland....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107324866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:35 schreef Picchia het volgende:

[..]

Haha, dat is vast verzonnen door iemand met een OCD.
Vast. Alleen ben je natuurlijk ook minder rein na het schijten en pissen. Daar helpt een rol toiletpapier niet tegen. Zelfs in de Sims 3 is dit gesimuleerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324872
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Labradors kunnen het prima uithouden in de kou. Waarom denk je dat het ras zo heet? Omdat ze uit de tropische gebieden rond de evenaar komen of zo?
Natuurlijk zullen ze het wel kunnen uithouden in de kou. Het gaat er echter om dat het huishonden zijn die niet gewend zijn om voor zichzelf te zorgen. Dus niet zo betweterig doen. En ja, de kou zou het ook een stuk moeilijker maken voor de labrador.
pi_107324888
Nu ik dit heb aangeraakt, moet ik twee keer mijn handen wassen, vijf buigingen maken en drie keer wat gillen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:39:15 #86
66444 Lord_Vetinari
pi_107324926
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:37 schreef soklos het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen ze het wel kunnen uithouden in de kou. Het gaat er echter om dat het huishonden zijn die niet gewend zijn om voor zichzelf te zorgen. Dus niet zo betweterig doen. En ja, de kou zou het ook een stuk moeilijker maken voor de labrador.
LOL. Ik kan je de serie 'Life after people' aanraden. Daar zit een aflevering in over hoe honden zich redden als ze ineens alleen komen te staan.
pi_107324929
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:37 schreef Picchia het volgende:
Nu ik dit heb aangeraakt, moet ik twee keer mijn handen wassen, vijf buigingen maken en drie keer wat gillen.
Nee, zo werkt het dus niet. Maar het is ook teveel gevraagd natuurlijk, mijn posts zijn zo moeilijk te begrijpen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324953
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het dus niet. Maar het is ook teveel gevraagd natuurlijk, mijn posts zijn zo moeilijk te begrijpen.
Hoe werkt het dan wel?
pi_107324957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

LOL. Ik kan je de serie 'Life after people' aanraden. Daar zit een aflevering in over hoe honden zich redden als ze ineens alleen komen te staan.
Oké.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:41:13 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_107324973
(offtopic) Er is een goede docu bezig over mohammed op ned 2.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_107325006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef speknek het volgende:
(offtopic) Er is een goede docu bezig over mohammed op ned 2.
Nou en.
pi_107325059
Soms, Soms moet ik best lachen om de PVV:
quote:
PVV-raadslid Paul ter Linden: „In dit land zijn huisdieren gewoon, als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen.”
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:44:04 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_107325062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou en.
omdat er mensen vragen aan het stellen waren over de islam.
omdat je het over achterlijke ideeen had
pi_107325089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef speknek het volgende:

[..]

De docu gaat alleen niet over de Islam zelf, maar meer over zijn leven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107325102
quote:

[..]

Beetje apart van je om te denken dat Nederlanders weten hoe de Islam werkt.
pi_107325118
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef speknek het volgende:

[..]

omdat je het over achterlijke ideeen had
Oh, de islam is absoluut kut, maar het doet me verder nogal weinig.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:47:30 #97
66444 Lord_Vetinari
pi_107325163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, de islam religie is absoluut kut, maar het doet me verder nogal weinig.
Fixed.
pi_107325180
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Fixed.
Terechte aanpassing.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:48:20 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_107325183
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De docu gaat alleen niet over de Islam zelf, maar meer over zijn leven.
Vanuit een seculier oogpunt zijn die twee vrij nauw verweven. (nouja vanuit islamitisch oogpunt ook natuurlijk gezien de hadith)
pi_107325423
quote:

[..]

Mja, net als sommigen de onwetendheid over christenen niet in het juiste perspectief plaatsen, deed ik dit dus ook. Uitleggen voorkomt dat. Die uitleg vond ik nl niet terug in de Koran :)

We praten gewoon met elkaar hoor, dus onbegrip is al even uit de wereld :) De kinderen knuffelen nu gewoon met de hond wanneer ik ze tegen kom.
pi_107325436
quote:

[..]

Als de AIVD reageert, door te infiltreren in die partij, lijkt me dat al heel mooi.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_107325460
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
Soms, Soms moet ik best lachen om de PVV:

[..]

Ik heb niets met slangen en spinnen als huisdier. En nu?
pi_107325502
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb niets met slangen en spinnen als huisdier. En nu?
Een burgerinitiatief starten om het door de gemeente te laten verbieden.
pi_107325532
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Als de AIVD reageert, door te infiltreren in die partij, lijkt me dat al heel mooi.
Ik geloof graag dat jij dat vindt.
pi_107325552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:

[..]

Een burgerinitiatief starten om het door de gemeente te laten verbieden.
Ja, daaaag!

Weet een betere oplossing. Ik kom gewoon niet bij die mensen op visite. Klaar is kees...
pi_107325642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geloof graag dat jij dat vindt.
Niet meer dan logisch ook, aangezien de AIVD een partij als de SP al interessant genoeg achtte om die partij van dichtbij in de gaten te houden. Dat lijkt mee helemaal van toepassing op deze idioten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_107325731
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:05 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Niet meer dan logisch ook, aangezien de AIVD een partij als de SP al interessant genoeg achtte om die partij van dichtbij in de gaten te houden. Dat lijkt mee helemaal van toepassing op deze idioten.
Je hebt gelijk. Nu een hondenverbod, straks de sharia en een standbeeld voor Osama Bin Laden.
pi_107325754
moslims moeten verboden worden.
Conscience do cost.
pi_107325789
quote:

[..]

In Amsterdam Osdorp is pas een Noord Koreaans restaurant geopend; zie ook
Pyongyang: noord koreaans restaurant in amsterdam osdorp

Hond staat daar vast ook op het menu. Wat moet een goed moslim nu doen als ze in dat restaurant gaan eten ?
pi_107325870
Het gaat niet goed met de PVV, dus de Telegraaf is naarstig op zoek naar moslimnieuws.

Helaas is Martin Koolhoven weg dus dingen verzinnen lukt niet meer, dan maar dingen aandikken en marginale partijen aandikken en een podium geven.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_107326026
quote:

[..]

En je reet moet je afvegen met je blote linkerhand he? :9~
pi_107326041
Gelukkig. Over katten en cavia's wordt niet gesproken, terwijl die in vergelijking met honden 'evenveel' huisdier zijn. Het voorstel ruikt een beetje naar hypocrisie en achterliggende belangen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:20:42 #113
294141 tarantism
hups in die kont
pi_107326080
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Honden zijn toch ook vies in huis al die haren en die stank van zo'n beest. Ik had nog nooit van die politieke partij gehoord maar misschien stem ik er volgende keer op(en ik ben niet eens moslim, kun je nagaan)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:20:54 #114
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_107326085
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb jij koeien in huis dan? :o
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 13:36:27 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_107326494
Ik ben het helemaal met dat raadslid eens. Verbieden die beesten.

Ik ben trouwens gewoon een echte nederlander. Geen verdachte huidskleur of risicogeloof.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:39:24 #116
pi_107326583
En honden zijn inderdaad vieze beesten. Ik ben niet Moslim, maar wat mij betreft worden honden verboden.

Sta je ook niet meer de hele tijd in de schijt van die stinkbeesten en kunnen postbodes ook weer de post normaal bezorgen zonder de hele tijd achterna gezeten te worden door zo'n mislukte wolf.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:43:49 #117
pi_107326698
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Stelletje extremistische Salafisten die in de Haagsche gemeenteraad zitten. Ze zitten daar omdat moslims helemaal niet op extremistische partijen stemmen trouwens.
Ja met welgeteld 1 zetel. :')

Landelijk is die partij nooit van de grond gekomen, vanwege complete desinteresse bij de Moslims zelf voor een Moslimpartij. :')

De SGP heeft 2 zetels in de regering en maakt mede beleid voor deze regering, dus daar zou ik meer schrik voor hebben dan een stel Moslims in de gemeenteraad van een faalstad aan de Noordzee. En de SGP wil ongeveer hetzelfde als de Moslimpartij, want de Bijbel en de Koran lijken namelijk sprekend op elkaar.
pi_107326711
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En honden zijn inderdaad vieze beesten. Ik ben niet Moslim, maar wat mij betreft worden honden verboden.

Sta je ook niet meer de hele tijd in de schijt van die stinkbeesten en kunnen postbodes ook weer de post normaal bezorgen zonder de hele tijd achterna gezeten te worden door zo'n mislukte wolf.

Volgens mij zijn er al teveel wetjes en verboden. Nou ja, mijn idee
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:44:30 #119
207372 bastibro
I`ll get there
pi_107326716
Zou deze nog wel mogen?

zaterdag 28 januari 2012 @ 13:45:58 #120
66444 Lord_Vetinari
pi_107326756
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Integendeel, dan loop je continu spitsroeden tussen de loslopende verwilderde honden.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:46:01 #121
pi_107326759
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er al teveel wetjes en verboden. Nou ja, mijn idee
Alle honden gewoon cadeau geven aan het nieuwe Noord-Koreaanse restaurant in Amsterdam en als er nog honden over zijn gewoon aan de lokale Chinees voor door de bami met sambalbij.
pi_107326803
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Alle honden gewoon cadeau geven aan het nieuwe Noord-Koreaanse restaurant in Amsterdam en als er nog honden over zijn gewoon aan de lokale Chinees voor door de bami met sambalbij.
En wat doen we voor de blinden, de drugsbrigades, de reddingswerkers en de explosievenopruimingsdiensten die nu allemaal nog honden gebruiken ?
pi_107326817
quote:

Laten we alles verbieden wat ons niet aanstaat. Heb jij even, dan geef ik je mijn lijstje...
pi_107326835
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:48:53 #125
pi_107326843
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En wat doen we voor de blinden, de drugsbrigades, de reddingswerkers en de explosievenopruimingsdiensten die nu allemaal nog honden gebruiken ?
Hoe doen ze dat in Marokko eigenlijk, want honden zijn haram (en terecht). Zetten ze dan cavia's in of zo? :o
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:49:12 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107326856
En dan zijn er ook nog mensen die het daar mee eens zijn. Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:50:05 #127
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_107326887
Een minderheid neemt aanstoot aan honden. VOOR IEDEREEN VERBIEDEN!!!

Lijkt de VVD/CDA/PVV wel. En dan zeuren dat Moslims niet integreren. :D
reset
pi_107326903
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat in Marokko eigenlijk, want honden zijn haram (en terecht). Zetten ze dan cavia's in of zo? :o
Er zijn iig landen waar ze hamsterratten gebruiken om explosieven op te sporen. Maar ik geloof dat ratten ook haram zijn..
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:50:51 #129
207372 bastibro
I`ll get there
pi_107326912
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:51:19 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_107326925
:{.
pi_107326967
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef teknomist het volgende:

[..]

Laten we alles verbieden wat ons niet aanstaat. Heb jij even, dan geef ik je mijn lijstje...
Laten we beginnen met moslims: zij horen hier niet!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_107326991
Stap in de goede richting van dat raadslid!

Wat mij betreft mogen ze elke hond laten inspuiten waarvan de eigenaar het nalaat om de troep van dat beest op de openbare weg op te ruimen. Dus geen bekeuringen meer maar gelijk dat beest meenemen.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:54:20 #133
pi_107326999
Poezen zijn gewoon leukere beesten, liever, zachter, stinken ook niet en hebben een toffer karakter. Honden hebben een slaafs-karakter en zijn derhalve faalbeesten.

De Egyptenaren snapten het al, dat poezen Goddelijke dieren zijn. Derhalve beter gewoon een kat nemen en je hond verkopen aan de Chinees voor 40 Yuan. :D

Poezen en kittens. *; O+
pi_107327033
moslimpartij is gewoon net zo onverdraagzaam als de pvv. fact.
pi_107327089
quote:

[..]

De Blinden mogen in ieder geval geen taxi meer nemen straks, bus zal ook wel niet
mogen.

:{w Blinden gaan maar lekker lopen en als het ze niet bevalt, blijven ze toch lekker thuis.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eigeren-honden.dhtml
pi_107327105
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Alleen hebben ze 1 zetel in DH en landelijk worden ze totaal niet serieus genomen door NL moslims.

Kan je van de PVV niet zeggen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_107327122
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Laten we beginnen met moslims: zij horen hier niet!
Hoor jij hier wel met je debiele opvattingen?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:58:29 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_107327130
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Alleen hebben ze 1 zetel in DH en landelijk worden ze totaal niet serieus genomen door NL moslims.

Kan je van de PVV niet zeggen.
Ja hoor, die worden landelijk ook niet serieus genomen door de moslims :P
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:58:51 #139
pi_107327137
quote:
Ik zal er ook niet op stemmen. Te meer omdat de rest van het programma me niet aanstaat. Ze zijn tegen hasj en willen hardere straffen.

Nogal dom, want dat werkt namelijk allemaal averechts.

Het zijn ook Moslims die niets van de Koran begrepen hebben. Net zoals je Christenen hebt die nooit iets van Jezus begrepen hebben en nu in de fractie van het CDA en SGP zitten.
pi_107327142
quote:
Het zal ongetwijfeld een kutpartij zijn. Immers gestaafd op religie. Maar baseer je je nou op dit ene punt?
pi_107327204
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld een kutpartij zijn. Immers gestaafd op religie. Maar baseer je je nou op dit ene punt?
het moslim geloof is onverdraagzaam jegens anderen, homo's, niet gelovigen, etc.. een partij hierop gebaseerd kan dus per definitie niet verdraagzaam zijn. en de pvv is dat ook niet richting moslims.
pi_107327220
Pleur gewoon al die bijbels en Korans op één grote hoop en steek de fik erin

(8> Opgelost slotje
pi_107327247
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

(8> Opgelost slotje
Anders pleuren we gewoon alle dieren op een hoop om vervolgens de fik erin te steken.
pi_107327275
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Anders pleuren we gewoon alle dieren op een hoop om vervolgens de fik erin te steken.
met jou er bij *;
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 14:04:16 #145
3928 Ulx
pi_107327281
quote:

[..]

En wat doen we voor de blinden,
Hey, die zonnebrillen die blinden ophebben vallen wat mij betreft ook onder het boerkaverbod. Dus die blijven maar binnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_107327287
quote:

[..]

dieren zijn onschuldig.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:05:09 #147
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_107327314
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

(8> Opgelost slotje
Goed idee. Met boekverbranding laten we zien hoe niet-extremistisch we zijn! ^O^
reset
pi_107327317
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

met jou er bij *;
Doodwens.

Mods!
pi_107327332
Overigens zijn honden teringdieren, maar goed.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:06:05 #150
38396 mazaru
pi_107327341
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoor jij hier wel met je debiele opvattingen?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:06:35 #151
pi_107327358
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Deze man weet. _O_
pi_107327363
quote:

[..]

Doodwens.

Mods!
jah, roep je vriendjes van POL erbij sukkel :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 14:07:04 #153
3928 Ulx
pi_107327378
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

het moslim geloof is onverdraagzaam jegens anderen, homo's, niet gelovigen, etc.. een partij hierop gebaseerd kan dus per definitie niet verdraagzaam zijn. en de pvv is dat ook niet richting moslims.
Ik verdraag ook geen andere meningen dan de mijne.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:27:42 #154
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_107327926
quote:
U bent postbode?
pi_107329903
quote:
Jij ook, maar goed.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_107330185
quote:

[..]

Hij pleit voor ene honden-verbod.
Ik pleit voor een islam-verbod.

Godsdienst :r :r
Islam :r :r :r :r :r :r :r
pi_107330623
Ik pleit meer voor een moslimverbod in nederland
pi_107330719
Als ik moet / kan kiezen.

Dan de ongelovige hond.
pi_107330845
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Deze man weet. _O_
Chavez is gek op honden.
pi_107330897
Na eeuwen van hondenfok is er weinig natuurlijks aan een hond :')
pi_107331097
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
faalstad aan de Noordzee.
Ik zit nu hard te overpeinzen hoe een werkeloze, sexloze, vriendloze nerd uit Hurdegaryp dit kan zeggen.
pi_107331619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef Ulx het volgende:
Ik ben het helemaal met dat raadslid eens. Verbieden die beesten.

Ik ben trouwens gewoon een echte nederlander. Geen verdachte huidskleur of risicogeloof.
Jij woont toch al jaren in het buitenland?
pi_107331726
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

De Blinden mogen in ieder geval geen taxi meer nemen straks, bus zal ook wel niet
mogen.

:{w Blinden gaan maar lekker lopen en als het ze niet bevalt, blijven ze toch lekker thuis.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eigeren-honden.dhtml
Wij vragen al 15 jaar of zo om een chauffeur die honden meeneemt als je een taxi belt. Dat is namelijk de geheimtaal voor 'geen Murk' als chauffeur. Dan krijg je dus gewoon een dikke oude vent met snor die de hele stad kent ipv een Makkoraan die vraagt hoe je de straat speld voordat hij z'n navigatie intoetst. _O_
pi_107331748
Honden zijn nobele dieren trouwens, de beste vriend van de mens O+
pi_107332060
Deze Hasan Küçük, vertegenwoordigt noch de moslims of de islaam. Hij is er om een naam voor zichzelf te maken, opvallen omdat ie anders niet in het nieuws kan komen. Als je inhoudelijk kijkt naar wat de islam over honden zegt dan kun je tot de conclusie komen dat: De beesten niet "onrein" zijn. Het is slechts dat de beesten niet binnenhuis mogen rondlopen. Het bewijs hiervoor is te halen uit hoofdstuk 5 van de koran, vers 4:

(4. They ask you what is lawful for them. Say: "Lawful unto you are At-Tayyibat (the good things). And those Jawarih (beasts and birds of prey) which you have trained as hounds, training and teaching them (to catch) in the manner as directed to you by Allah; so eat of what they catch for you, but pronounce the Name of Allah over it, and have Taqwa of Allah. Verily, Allah is swift in reckoning.'')

De uitleg bij de vers, volgens de koran geleerden is:

(And those Jawarih (beasts and birds of prey) which you have trained as hounds...) refers to trained hunting dogs, falcons and all types of birds and beasts that are trained to hunt, including dogs, wild cats, falcons, and so forth.

Dus hoe "onrein" indien je met honden mag jagen? Indien de beesten prooi mogen vangen en in hun bekken dragen?

Verder woont deze Ucuck niet in z`n eigen land, indien het hem niet bevalt dan gaat ie maar terug naar Turkije. Over Turkije gesproken:

Laat Hasan daarom eerst lekker in eigenland de zaken op orde brengen..
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 17:16:23 #166
3928 Ulx
pi_107332187
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 16:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij woont toch al jaren in het buitenland?
Zoals gewoonlijk heb je ongelijk. Ik ben al weer een paar jaar terug.
pi_107333493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk heb je ongelijk. Ik ben al weer een paar jaar terug.
Ow ok gescheiden en zo? Het land uitgetrapt wegens vrouwlief in elkaar beuken en dat soort ellende?
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 18:02:14 #168
3928 Ulx
pi_107333568
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ow ok Gescheiden en zo? Het land uitgetrapt wegens vrouwlief in elkaar beuken en dat soort ellende?
Yep. Maar dat had ze uiteraard verdiend.
pi_107333601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wij vragen al 15 jaar of zo om een chauffeur die honden meeneemt als je een taxi belt. Dat is namelijk de geheimtaal voor 'geen Murk' als chauffeur. Dan krijg je dus gewoon een dikke oude vent met snor die de hele stad kent ipv een Makkoraan die vraagt hoe je de straat speld voordat hij z'n navigatie intoetst. _O_
Hoe spel je spelt in dit geval?
pi_107333606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Yep. Maar dat had ze uiteraard verdiend.
Uiteraard.
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 18:10:49 #171
3928 Ulx
pi_107333805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoe spel je spelt in dit geval?
op z'n makkoraans.
pi_107333987
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef Ulx het volgende:

[..]

op z'n makkoraans.
Makkoraan is met een hoofdletter.
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 18:17:45 #173
3928 Ulx
pi_107334014
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Makkoraan is met een hoofdletter.
Nee.
pi_107334048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee.
Wellus!
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 januari 2012 @ 18:25:41 #175
3928 Ulx
pi_107334234
Waarom zou het met een hoofdletter moeten? Makorro is geen land.
pi_107334505
Natuurlijk wel. Dat is het 'land' dat vanaf de Atlantische kust tot aan de Grote Oceaan ellende veroorzaakt.
pi_107334540
Het is een goed democratisch recht van een politieke partij om een verbod op honden te bepleiten. Dat het verder onzin is en dat ze geen schijn van kans hebben om dat verbod erdoor te krijgen, doet eigenlijk niet ter zake.
pi_107334823
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

[..]

Maar KoosVogels is hier de dorpsgek dus hij komt ermee weg.
pi_107334880
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat moslims jouw soort ook rauw lusten.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:16:30 #180
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_107335772
Nee, schapen onverdoofd slachten op je balkonnetje is gelukkig geen dierenmishandeling. :') :') :') :') :')
  zaterdag 28 januari 2012 @ 19:35:41 #181
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107336284
Kom op zeg. :') :') _O-
Dan gaan wij Nederlanders voor een verbod op Moslims..... :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_107337013
Laten we ook vlooien verbieden.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:02:50 #183
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_107337098
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Truffelvarken het volgende:
Laten we ook vlooien verbieden.
En muggen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_107337274
Waarom alleen honden?

Ach, ze doen hun best maar. Mijn hond lijkt me niet bepaald ongelukkig.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:37:46 #185
38396 mazaru
pi_107338320
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom alleen honden?

Ach, ze doen hun best maar. Mijn hond lijkt me niet bepaald ongelukkig.
Het is ook niet zo dat een hond ongelukkig is als hij bij iemand in huis woont, het is meer dat een moslim ongelukkig is als hij iemand tegen komt die met een hond wandelt.
Sommigen barsten al in tranen uit als ze ergens lopen en ze iemand in de verte aan zien komen met een hond.
pi_107338557
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat een hond ongelukkig is als hij bij iemand in huis woont, het is meer dat een moslim ongelukkig is als hij iemand tegen komt die met een hond wandelt.
Sommigen barsten al in tranen uit als ze ergens lopen en ze iemand in de verte aan zien komen met een hond.
Een hond is dus voor een moslim wat een hoofddoekje voor meneer Wilders is ?

(jaja - een Geertwin. Is de discussie nu voorbij ? :P)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:47:07 #187
38396 mazaru
pi_107338592
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Een hond is dus voor een moslim wat een hoofddoekje voor meneer Wilders is ?

(jaja - een Geertwin. Is de discussie nu voorbij ? :P)
En een kat en een vogel en een muis, etc. etc.
pi_107351910
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef mazaru het volgende:

[..]

Honden zijn gewoon een perfect moslim kryptonite.
pi_107352427
Ik heb een hond en die is helemaal niet onrein. Hij eet alleen maar halal voedsel.
pi_107352524
Moslims :')
Wat een achterlijk k*nkervolk is dat. Denken ze nog even de wet te gaan bepalen hier ook. Ik zou zeggen, zet ze op de trein en wegwezen met ze.
pi_107352569
Ik ga er in ieder geval nog een herder bij nemen.

Snappen die paar achtelijke moslims niet dat ze het voor de rest verzieken?
Ze hoeven hier niet te wonen, sterker nog die wereldvreemde mensen zijn we liever kwijt dan rijk.

Dat ze hier willen wonen prima, maar laten ze zich dan wel aanpassen aan de heersende normen en waarden van het land.
pi_107352749
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:24 schreef klipper het volgende:
Dat ze hier willen wonen prima, maar laten ze zich dan wel aanpassen aan de heersende normen en waarden van het land.
Dat willen ze helemaal niet, ze verachten die normen en waarden en willen die van hun opdringen.
  zondag 29 januari 2012 @ 10:58:44 #193
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_107353008
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat willen ze helemaal niet, ze verachten die normen en waarden en willen die van hun opdringen.
En beetje bij beetje sluipen die van hun onze samenleving binnen.. -O-
pi_107353090
Maar het is al erg genoeg dat we ons moeten bezighouden, ja moeten zin of geen zin, met alles wat met de islam te maken heeft.
Er zit in die cultuur totaal geen vooruitgang of opbouwends of wat dan ook in.
Het lijkt net of opnieuw het wiel moet worden uit gevonden.
Het zou mooi zijn als astro Andre eens wat nieuwe culturen in de ruimte zou ontdekken, waar we wat nieuws van kunnen leren.
  zondag 29 januari 2012 @ 11:09:19 #195
38396 mazaru
pi_107353208
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:24 schreef klipper het volgende:
Ik ga er in ieder geval nog een herder bij nemen.

Snappen die paar achtelijke moslims niet dat ze het voor de rest verzieken?
Ze hoeven hier niet te wonen, sterker nog die wereldvreemde mensen zijn we liever kwijt dan rijk.

Net zoals onze koningin dat ook doet tijdens haar staatsbezoeken :P
pi_107353256
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:58 schreef penny-wise het volgende:

[..]

En beetje bij beetje sluipen die van hun onze samenleving binnen.. -O-
Yep. Zo vinden we hoofddoeken in bedrijfskleding al normaal, halal-vreten ook etc
To be continued.
pi_107353309
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Yep. Zo vinden we hoofddoeken in bedrijfskleding al normaal, halal-vreten ook etc
To be continued.
Geweldig toch, blijkbaar doen die moslims het zo goed op hun werk en is halal eten winstgevend _O_.
pi_107353395
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:13 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Geweldig toch, blijkbaar doen die moslims het zo goed op hun werk en is halal eten winstgevend _O_.
Niets geweldigs aan dat achterlijke gebruiken uit lachwekkende sprookjesverhalen serieus genomen worden.

Maar pas op, er staat een djinn achter je :')
pi_107353489
Er is niks geweldigs aan, het is net of je weer van 1 tot 10 moet leren tellen.
Maar ja een oud spreekwoord is en heel toepasselijk: je wordt nooit door een koets overreden maar door een strontkar. De strontkar is in dit geval ? ja vul maar in.
pi_107353556
quote:
Nee honden hebben mensenkennis, het kan dus goed dat jullie het onderling niet kunnen vinden.
pi_107353589
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:13 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

*mompelt iets over positieve discriminatie*
pi_107353669
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

*mompelt iets over positieve discriminatie*
Nee, dat is het niet. Genoeg kosher eten te verkrijgen voor joden en op werk zou het gelijk moeten zijn voor ieder werknemer. Anders moet je wat doen aan je werk.
pi_107353821
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:33 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Genoeg kosher eten te verkrijgen voor joden en op werk zou het gelijk moeten zijn voor ieder werknemer. Anders moet je wat doen aan je werk.
Geprobeerd - maar ik mag nog steeds mijn hoed niet ophouden - terwijl al die moslimas met hoofddoekje hun hoofd wel mogen bedekken :(

Heb jij nog tips om de baas ervan te overtuigen dat dat discriminatie is ?
pi_107353842
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:33 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Yeah right, rekening houden dat eten door een toverspreuk opeens goed zou worden...
pi_107354119
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Yeah right, rekening houden dat eten door een toverspreuk opeens goed zou worden...
Zegt ook genoeg over jou gezien kosher/halal eten veel en veel meer is dan alleen het slachten.
pi_107354137
quote:
3s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:40 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Geprobeerd - maar ik mag nog steeds mijn hoed niet ophouden - terwijl al die moslimas met hoofddoekje hun hoofd wel mogen bedekken :(

Heb jij nog tips om de baas ervan te overtuigen dat dat discriminatie is ?
Probeer een hoofddoek aan te trekken. Als 'ie zeurt is het duidelijk :7.
pi_107354178
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:51 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Zegt ook genoeg over jou gezien kosher/halal eten veel en veel meer is dan alleen het slachten.
In Nederland niet - het is verder exact hetzelfde stukje vlees uit de bio-industrie - helaas.
pi_107354196

versus

pi_107354228
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Probeer een hoofddoek aan te trekken. Als 'ie zeurt is het duidelijk :7.
Ik wil geen hoofddoek - ik wil het hoofddeksel van mijn keuze. Net zoals moslimvrouwen en joodse mannen dat mogen ;)

Dus hoe pakken we deze discriminatie aan ?
pi_107354232
quote:
3s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

In Nederland niet - het is verder exact hetzelfde stukje vlees uit de bio-industrie - helaas.

In de meeste gevallen wel, ja. Strikt gezien is het dan niet halal/kosher :).
pi_107354246
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:51 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Onzin regels door verzonnen godjes raakt de kern anders aardig hoor.
pi_107354260
quote:
3s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:55 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ik wil geen hoofddoek - ik wil het hoofddeksel van mijn keuze. Net zoals moslimvrouwen en joodse mannen dat mogen ;)

Dus hoe pakken we deze discriminatie aan ?
In dat geval, een hoed is too much. Misschien een muts proberen?
pi_107354431
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

In dat geval, een hoed is too much. Misschien een muts proberen?
Neemt een moslima genoegen met een strikje in het haar ?
Nee. Het gaat hier om het principe. Om keuzevrijheid. Om gelijkheid !
pi_107354696
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Net zoals onze koningin dat ook doet tijdens haar staatsbezoeken :P
Ja precies, die past zich dan toch ook aan.
Daar heb ik dan ook helemaal geen moeite mee, dat is respect tonen voor iemands cultuur en normen en waarden waar je op dat moment op bezoek bent.

Ze moet het natuurlijk niet doen wanneer ze hier in Nederland is, dat is dan weer te gek voor woorden.
pi_107354731
quote:
99s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee honden hebben mensenkennis, het kan dus goed dat jullie het onderling niet kunnen vinden.
KoosVogels mogen ze daar dan ook hebben en houden ook.
pi_107355304
toch wel een punt. beter gaat de moslimpartij progressief vredelievend en tolerant zijn, anders wordt het alleen maar weer voer om de tegenstellingen verder aan te scherpen.
  zondag 29 januari 2012 @ 13:05:41 #218
38396 mazaru
pi_107356638
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
toch wel een punt. beter gaat de moslimpartij progressief vredelievend en tolerant zijn, anders wordt het alleen maar weer voer om de tegenstellingen verder aan te scherpen.
Moslimpartij
Vredelievend
Tolerant
.
.
.
In 1 zin??? _O- _O-
pi_107357813
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

Moslimpartij
Vredelievend
Tolerant
.
.
.
In 1 zin??? _O- _O-
aanpassen en tolerant worden of niet zeiken als de rest jou uitkotst. 1 van die 2 gaat het worden.
  zondag 29 januari 2012 @ 13:32:55 #220
38396 mazaru
pi_107357964
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

aanpassen en tolerant worden of niet zeiken als de rest jou uitkotst. 1 van die 2 gaat het worden.
Ik denk het niet.
Het wordt waarschijnlijk: Heel hard 'discriminatie' gillen als de rest je uitkotst vanwege je extremistische uitlatingen.
pi_107358015
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk het niet.
Het wordt waarschijnlijk: Heel hard 'discriminatie' gillen als de rest je uitkotst vanwege je extremistische uitlatingen.
kansloze strategie.
  zondag 29 januari 2012 @ 14:47:38 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107361785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want al die honden verdwijnen in het niets en gaan niet, bijvoorbeeld, lopen zwerven?
Die honden zullen dan afgemaakt moeten worden. We kunnen moeilijk 1,5 miljoen (of hoeveel het er ook zijn) honden los gaan laten.

Verder vind ik het op zich ook wel een goed plan, gewoon omdat honden smerige beesten zijn en zeker een grote hond in een klein appartement. Bovendien schijten ze alles onder en denken veel hondenbezitters dat de wereld hun schijtpaleis is.
The End Times are wild
pi_107362263
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef LXIV het volgende:

[..
Verder vind ik het op zich ook wel een goed plan, gewoon omdat honden smerige beesten zijn en zeker een grote hond in een klein appartement. Bovendien schijten ze alles onder en denken veel hondenbezitters dat de wereld hun schijtpaleis is.
Nee.
Conscience do cost.
pi_107362377
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee.
Honden :r
  zondag 29 januari 2012 @ 15:04:35 #225
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_107362621
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een goed democratisch recht van een politieke partij om een verbod op honden te bepleiten. Dat het verder onzin is en dat ze geen schijn van kans hebben om dat verbod erdoor te krijgen, doet eigenlijk niet ter zake.
Dit dus.

Dit topic heeft al bijna meer reacties dan de Islam Democraten aan stemmen binnengeharkt hebben.
pi_107362646
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Honden :r
moslims :r
Conscience do cost.
pi_107364825
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef ems. het volgende:

[..]

moslims :r
Zegt genoeg dat honden met hoofdletter geschreven wordt en moslims met kleine letter.
pi_107365096
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:46 schreef klipper het volgende:

[..]

Zegt genoeg dat honden met hoofdletter geschreven wordt en moslims met kleine letter.
Over jezelf, ja dat klopt.
pi_107367276
Honden zijn ook onrein. Heb 2 dagen in het huis van een hondeigenaar geslapen, zijn huis zat vol met hondenhaar, zelfs op zijn bed. Eens maar nooit weer. De hondeigenaar was trouwens een "moslim".
pi_107367856
Goede zaak dat aanstaande hondenverbod. Neem dan een reine geit als je niet anders kan.
Straks is, als bijkomend voordeel, ook het brievenbus pissen afgelopen.
pi_107368191
Wij hebben al jaren geen hond meer, maar ik wil toch een lans voor dat edele dier breken.
Als onze voorvaderen(of de hond) 50.000 geleden niet samen waren gaan leven, was er waarschijnlijk nooit een beschaving ontstaan. Dan hadden wij nooit tijd kunnen vrijmaken om na te denken.
Probeer maar eens zonder hond of modern geweer elke dag genoeg vlees te verschalken, neem het zonder honden op tegen een willekeurig roofdier of overleef in Groenland of Siberië.
pi_107368242
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik begrijp best dat moslims het niet leuk vinden dat er honden in huis lopen. Je zal toch maar een rotweiler tegenkomen tijdens je wekelijkse inbraakronde.
Want inbreken is toegestaan? :')___!

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:29 schreef beantherio het volgende:
En volgens mij is het hier in het Westen ook niet echt normaal om honden te eten.
Ik heb laatst eens uitgezocht waarom een hotdog hot dog heet...
In the early 20th century, consumption of dog meat in Germany was common -O-

quote:

(8> Opgelost slotje
Niks opgelost. Als je belooft om ALLE bijbels te verbranden, dan mag je de Korans ook verbranden hoor. Miljoenen moslims hebben de Koran namelijk gememoriseerd. De Koran blijft behouden, de bijbel zal vergaan. :D
pi_107368586
quote:

Dat ligt aan de eigenaren, niet aan de honden. Jij bent van het type "de goeden moeten onder de kwaden lijden" zeker?
pi_107368666
Ja want geiten en kamelen zijn zoveel schoner dan een hond. Proest.
pi_107368983
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja want geiten en kamelen zijn zoveel schoner dan een moslim. Proest.
Inderdaad :')
Conscience do cost.
pi_107369187
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja want geiten en kamelen zijn zoveel schoner dan een hond. Proest.
Had je anders verwacht dat geloof rationeel zou zijn? :P
pi_107369408
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Inderdaad :')
pi_107369451
quote:

[..]

Die honden zullen dan afgemaakt moeten worden. We kunnen moeilijk 1,5 miljoen (of hoeveel het er ook zijn) honden los gaan laten.

Het laatste is een wellicht een reden om te overwegen de hond van het verantwoordelijke baasje af te pakken.
De rest is echter een keuze die datzelfde baasje maakt - niet iets waar jij iets over mag zeggen :P
pi_107370051
Gelukkig is kamelenzeik wel rein en zelfs een prima medicijn volgens mohammedje. Lekker kamelenzeik drinken want dat is goed :')

Maar een hond aaien is vies hoor :')
pi_107370085
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelukkig is kamelenzeik wel rein en zelfs een prima medicijn volgens mohammedje. Lekker kamelenzeik drinken want dat is goed :')

Maar een hond aaien is vies hoor :')
Kamelenzeik drinken? Hoe oud ben je man? Met je schoolplein-geintjes.
pi_107370235
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weer eens je onwetendheid aan het aantonen?
pi_107370279
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie: http://islamqa.info/en/ref/83423
pi_107370396
quote:
Hm, touche.
pi_107370454
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hm, touche.
Tja, zoals gewoonlijk lulde je weer zonder iets ervan af te weten. Niets nieuws dus. Hop ga verder zuipen in POL of zo.
pi_107370467
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef freako het volgende:

[..]

Dit dus.

Dit topic heeft al bijna meer reacties dan de Islam Democraten aan stemmen binnengeharkt hebben.
tuurlijk dat recht is er. en de wet van actie reactie werkt nog steeds. en helaas gaan deze haters het verpesten voor een grote groep moslims die er echt niets mee hebben, omdat voor een gemiddelde westerling een moslimpartij overeenkomt met elke moslim die ze zien.
pi_107370515
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, zoals gewoonlijk lulde je weer zonder iets ervan af te weten. Niets nieuws dus. Hop ga verder zuipen in POL of zo.
Je druk maken om een verbod dat er nooit gaat komen, is veel nuttiger inderdaad.
pi_107370534
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

tuurlijk dat recht is er. en de wet van actie reactie werkt nog steeds. en helaas gaan deze haters het verpesten voor een grote groep moslims die er echt niets mee hebben, omdat voor een gemiddelde westerling een moslimpartij overeenkomt met elke moslim die ze zien.
Ik denk dat de grote groep moslims net zoals de grote groep autochtone Nederlanders een onderbuik hebben waardoor ze wel warme gevoelens bij dit onzalige plan krijgen.
pi_107370538
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed. En honden zijn zeker weten onrein. Twee zaken die de analfabete profeet van de Islam goed had in de woestijn van Arabië in de 7de eeuw. Best wel knap. Misschien moet ik me toch eens wat meer in dat geloof gaan verdiepen en vooral de uitspraken van de profeet. Wat ik wel weet is dat Gandhi de uitspraken van de profeet heeft bestudeerd en niets meer dan lof had. :)
pi_107370581
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik denk dat de grote groep moslims net zoals de grote groep autochtone Nederlanders een onderbuik hebben waardoor ze wel warme gevoelens bij dit onzalige plan krijgen.
aannames zijn een bitch.
  zondag 29 januari 2012 @ 18:54:04 #250
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107370627
Ze hebben goed de lessen van de PVV geleerd. Vooral doorgaan met het inperken van persoonlijke vrijheden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_107370653
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Ze hebben goed de lessen van de PVV geleerd. Vooral doorgaan met het inperken van persoonlijke vrijheden.
ze zijn te stom om iets te begrijpen als ze met dit soort onzin beginnen.
pi_107370661
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

aannames zijn een bitch.
Dat is een aanname.
pi_107370674
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je druk maken om een verbod dat er nooit gaat komen, is veel nuttiger inderdaad.
Persoonlijk vind ik de reacties van meerdere mensen in dit topic veel zorgwekkender. "Jouw huis wordt vies met hond erin, dus jij mag geen hond in je huis". Pardon ?

Aan de andere kant is het duidelijk dat niemand het huichelverhaaltje over "zielig voor het dier" gelooft - zowel niet-moslims als moslims :P
pi_107370689
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat is een aanname.
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat is een aanname.
constatering.
pi_107370718
quote:
3s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de reacties van meerdere mensen in dit topic veel zorgwekkender. "Jouw huis wordt vies met hond erin, dus jij mag geen hond in je huis". Pardon ?

Aan de andere kant is het duidelijk dat niemand het huichelverhaaltje over "zielig voor het dier" gelooft - zowel niet-moslims als moslims :P
zo werkt de politiek nu eenmaal. er zijn belangen, redenen, die te dom voor woorden zijn om te gaan verkondigen omdat je het zo nooit gaat verkopen. daarom - argumenten verzinnen die misschien wel gekocht worden. is niet enkel deze partij, maar gewoon elke partij.
pi_107370733
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef Mistaravim het volgende:

[..]

Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed. En honden zijn zeker weten onrein. Twee zaken die de analfabete profeet van de Islam goed had in de woestijn van Arabië in de 7de eeuw.
Hoezo zijn honden onrein? En graag een bron m.b.t. die "wetenschappers".
pi_107370741
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

[..]

constatering.
Neen.
pi_107370775
quote:

[..]

Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed.
Nee, volgens een islamitische propaganda site zeggen wetenschappers dat het wel goed is. Daadwerkelijke bronnen hiervoor zijn er nauwelijks.

Niet zo snel klakkeloos geloven wat je leest :P
pi_107371006
quote:

[..]

Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed. En honden zijn zeker weten onrein. Twee zaken die de analfabete profeet van de Islam goed had in de woestijn van Arabië in de 7de eeuw. Best wel knap. Misschien moet ik me toch eens wat meer in dat geloof gaan verdiepen en vooral de uitspraken van de profeet. Wat ik wel weet is dat Gandhi de uitspraken van de profeet heeft bestudeerd en niets meer dan lof had. :)
Ja kamelenzeik is heel goed voor je :')
En een hond is vies, want... eh.... een kameel is veel schoner. En een geit al helemaal.

Waar zeg ik dat trouwens, dat het niet goed is? 8-)

Verdiep je ook eens in de uitspraken dat de aarde plat is en de zon in een modderpoel ondergaat. Suc6!
  zondag 29 januari 2012 @ 19:14:35 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107371193
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hoezo zijn honden onrein? En graag een bron m.b.t. die "wetenschappers".
Honden zijn onrein omdat ze dit verklaard zijn (zowel bij de Joden als de moslims). Het hangt natuurlijk van je eigen definitie van onrein af, wat je hiervan aantrekt.

Zelf vind ik honden ook niet echt schoon (in een stad). Het zijn alleseteters, die ook hun eigen en elkaars poep opeten als ze de kans krijgen. Je zou de mensen de kost moeten geven die hun gezicht daarna door een hond laten likken! :r

Verder heb ik zelf meer dan eens, nadat mijn kinderen buiten gespeeld hadden, die smerige, stinkende, hondenkak met een stokje onder het profiel van hun schoentjes moeten uitpeuteren. Nog smeriger dan mensenkak!
Die mensen die denken dat ze het recht hebben en dat het noodzakelijk is om 2 van die enorme kakfabrieken op hun flatje te houden en drie maal daags alle stukjes groen volledig onder te laten schijten. :( Als ik eens zie wie dat doen, dan schijt ik de volgende avond hun voortuintje onder. Met hun eigen redenering "Is toch prima, is allemaal natuur!".

Ik kijk niet uit naar een moslimmeerderheid in Nederland, maar dat honden uit steden gebannen worden lijkt me zonder meer een enorm groot voordeel.
The End Times are wild
  zondag 29 januari 2012 @ 19:15:19 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107371212
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja kamelenzeik is heel goed voor je :')
En een hond is vies, want... eh.... een kameel is veel schoner. En een geit al helemaal.

Waar zeg ik dat trouwens, dat het niet goed is? 8-)

Verdiep je ook eens in de uitspraken dat de aarde plat is en de zon in een modderpoel ondergaat. Suc6!
Een geit of een kameel zijn inderdaad veel schoner dan een hond. Hun uitwerpselen zijn gewoon niets meer dan verteerd gras, dat stinkt niet eens. In tegenstelling tot een hond.
The End Times are wild
pi_107371255
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een geit of een kameel zijn inderdaad veel schoner dan een hond. Hun uitwerpselen zijn gewoon niets meer dan verteerd gras, dat stinkt niet eens. In tegenstelling tot een hond.
Ik zou niet aan een kameel gaan ruiken als ik jou was dan :{w

Verder is dat puur het verschil tussen carni of herbivoor en dat is niet de reden waarom de hond zogenaamd onrein zou zijn.
  zondag 29 januari 2012 @ 19:19:29 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107371341
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Verder is dat puur het verschil tussen carni of herbivoor en dat is niet de reden waarom de hond zogenaamd onrein zou zijn.
Dieren als varkens en honden kunnen ook veel gemakkelijker hun ziektes overdragen op de mens dan een geit dat doet. Je kunt 10 jaar lang iedere dag 10 geitekeutels eten zonder daar ziek van te worden. Doe dat vooral niet met varkensstront of hondenstront. Het komt echt niet zomaar uit de lucht vallen dat deze dieren als onrein verklaard zijn.
The End Times are wild
  Moderator zondag 29 januari 2012 @ 19:19:32 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_107371345
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt wat stinken die beesten :r .Maar misschien ruikt de urine beter :Y)
  zondag 29 januari 2012 @ 19:22:33 #265
38396 mazaru
pi_107371438
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dieren als varkens en honden kunnen ook veel gemakkelijker hun ziektes overdragen op de mens dan een geit dat doet. Je kunt 10 jaar lang iedere dag 10 geitekeutels eten zonder daar ziek van te worden. Doe dat vooral niet met varkensstront of hondenstront. Het komt echt niet zomaar uit de lucht vallen dat deze dieren als onrein verklaard zijn.
Oh, dus ze willen de stront eten? Rare mensen die moslims :')
pi_107371803
quote:

[..]

Je moet van geen enkel dier de afvalstoffen tot je nemen. :{

Genoeg ziektes trouwens die van herbivoren op mensen overgebracht kunnen worden trouwens. Vissen zijn trouwens ook vaak carnivoor en die mogen ze wel eten.

Het hele onrein verhaal slaat gewoon nergens op en is niets meer of minder dan wederom een religieus onzinverhaaltjes dat opgehangen is aan de omstandigheden van het MO rond het jaar 400. En idd, als je varkensvlees niet goed doorbakt kan je er ziek van worden, als je het goed bewerkt is er niets aan het handje. En dat verhaal dat een hond, puur alleen al tijdens het aaien, onreiner is dan bv een geit slaat echt totaal nergens op.
  zondag 29 januari 2012 @ 19:34:52 #267
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_107371933
quote:

[..]

Toch is het dan wel weer merkwaardig dat katten niet als onrein worden beschouwd, terwijl kattenpoep evengoed een bron van infecties kan zijn. (Denk aan toxoplasmose.)
pi_107372417
quote:
„Honden horen in de natuur, maar niet in een huis”, aldus Küçük. Hondenbezit zou volgens hem daarom strafbaar moeten worden in de hofstad. „Een hond in een flat is dierenmishandeling.”
?

Nee, honden horen thuis bij mensen, daarvoor zijn ze juist gefokt. Ook al ga je ze de open natuur inlaten, ze komen weer terug naar de mensen.

En btw, honden zijn nodig voor sommige mensen, aangezien ze voor sommige mensen juist de enige liefde in hun leven betekenen.
  zondag 29 januari 2012 @ 19:50:22 #269
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_107372576
En blindengeleidehonden dan?

Sorry bro. 8-)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_107372613
Nu ja, ik wil zelf ook geen hond hoor, maar dat is meer omdat ik überhaupt geen dierenliefhebber ben maar de hond is voor de mens natuurlijk wel heel erg belangrijk geweest.
  zondag 29 januari 2012 @ 20:05:50 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107373275
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Oh, dus ze willen de stront eten? Rare mensen die moslims :')
Nee, maar als je honden in je huis hebt rondlopen krijg je zo goed als zeker (onzichtbaar kleine) hoeveelheden hondenpoep dagelijks binnen. Zo'n hond duwt zijn aars tegen de bank aan en daar is dan alweer een kleine poepkolonie ontstaan.
The End Times are wild
  zondag 29 januari 2012 @ 20:06:19 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107373301
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Toch is het dan wel weer merkwaardig dat katten niet als onrein worden beschouwd, terwijl kattenpoep evengoed een bron van infecties kan zijn. (Denk aan toxoplasmose.)
Logisch beschouwd zijn katten ook onrein.
The End Times are wild
  zondag 29 januari 2012 @ 20:12:51 #273
117098 Hathor
Effe niet
pi_107373607
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, maar als je honden in je huis hebt rondlopen krijg je zo goed als zeker (onzichtbaar kleine) hoeveelheden hondenpoep dagelijks binnen. Zo'n hond duwt zijn aars tegen de bank aan en daar is dan alweer een kleine poepkolonie ontstaan.
8)7
pi_107373673
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Elk dier dus. "logisch" beschouwd.
Conscience do cost.
pi_107373695
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.willemwever.nl(...)kje-dat-een-fabeltje
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 29 januari 2012 @ 20:23:48 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107374113
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Elk dier dus. "logisch" beschouwd.
Het ene dier is onreiner dan het andere. Honden en varkens zijn gewoon onreiner dan bijvoorbeeld geiten en konijnen. In de darmstelsels van die onreine dieren zitten allerlei bacteriën, virussen en parasieten die voor de mens ook gevaarlijk zijn.
Je kunt rustig een stukje rundsvlees eten dat niet 100% doorbakken is, maar met varkensvlees moet je dat niet doen. En dat is niet voor niets.

Bovendien bek ik niet graag met een dier dat met liefde in zijn eigen kak en dat van soortgenoten hapt. Maar dat kan een kwestie van smaak zijn.
The End Times are wild
pi_107374156
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het ene dier is onreiner dan het andere. Honden en varkens zijn gewoon onreiner dan bijvoorbeeld geiten en konijnen. In de darmstelsels van die onreine dieren zitten allerlei bacteriën, virussen en parasieten die voor de mens ook gevaarlijk zijn.
Je kunt rustig een stukje rundsvlees eten dat niet 100% doorbakken is, maar met varkensvlees moet je dat niet doen. En dat is niet voor niets.

Bovendien bek ik niet graag met een dier dat met liefde in zijn eigen kak en dat van soortgenoten hapt. Maar dat kan een kwestie van smaak zijn.
Pfft dat doen heel veel dieren hoor, echt niet alleen carnivoren.
  zondag 29 januari 2012 @ 20:26:57 #278
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107374273
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Pfft dat doen heel veel dieren hoor, echt niet alleen carnivoren.
Dat is waar. Juist herbivoren doen dat (omdat planten zo moeilijk verteerbaar zijn). Maar zoals al gezegd: die geitenkeutels (of van paarden, koeien etc,) zijn hoofdzakelijk deels verteerd gras. Dat vind ik niet echt smerig. Zo'n paardenvijg kun je gewoon met je handen oppakken, het stinkt niet eens echt. Vergelijk dat niet met honden- of kattenschijt.
The End Times are wild
pi_107376511
Als een konijn niet van zijn eigen poep kan eten gaat hij onherroepelijk dood.
Schapen zijn de grootste verspreiders van vreselijke leverbot.
De Qkoorts(waar een kennisje van mij aan is overleden) wordt voornamelijk verspreid door geiten.
Een gewond persoon dat in aanraking komt met paardenvijgen moet zo snel mogelijk een tetanisprik gaan halen anders is er kans op schuimenbekkend en krijsend overlijden.

Het bacterieel veiligste en minst vette, tegenwoordig verkrijgbare zoogdiervlees komt uit de gecontroleerde varkensindustrie.
Dit komt doordat bij het varkensboer, door steeds betere fokprogramma,s en uitgekiende voederaanbieding en hygiëne, de kwaliteit van zijn vlees tot ongekende hoogten heeft laten stijgen.
De varkens lintworm die 150 jaar geleden een gevaar vormde in niet goed doorbakken varkensvlees is in het Westen door hun uitgekiende, streng gecontroleerde mesterij al 50 jaar uitgestorven.
Dus neem maar lekker een stuk fricandeau, karbonade of heerlijke beenham.
Gebakken spekjes op een zomerse tomaten-komkommer salade met strookjes rauwe ham en pijnboompitten.
pi_107376578
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

[..]

constatering.
aanname, je kent niet alle aannames

maar dat is een aanname
pi_107377385
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

aanname, je kent niet alle aannames

maar dat is een aanname
leer begrijpend schrijven

en stop jij je aannames in de tussentijd maar in je kont. kusje :*
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 22:34:12 #282
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107382060
Een hond ruikt lekkerder, is trouwer en kan beter luisteren.
Zoek de knelpunten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zondag 29 januari 2012 @ 22:39:04 #283
38396 mazaru
pi_107382410
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel miljoen!! bacteriën er aan je handen zitten? Als je een lichtknopje aanraakt, dan zitten daar al meer bacteriën op dan aan de wc-bril.
Overal kom je in aanraking met bacteriën. Daar bouw je weerstand mee op. Mensen dragen meer bacteriën dan honden. Zelfs in de lucht zweven nog meer bacteriën dan je je voor kunt stellen.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 22:43:55 #284
341203 3-voud
pi_107382692
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel miljoen!! bacteriën er aan je handen zitten? Als je een lichtknopje aanraakt, dan zitten daar al meer bacteriën op dan aan de wc-bril.
Overal kom je in aanraking met bacteriën. Daar bouw je weerstand mee op. Mensen dragen meer bacteriën dan honden. Zelfs in de lucht zweven nog meer bacteriën dan je je voor kunt stellen.
Ik stel me voor dat het er 783 biljoen zijn. Dus nog meer?
pi_107382769
Weet je wat onrein is, al die baarden van de moslim mannen. Wie weet waar die gezichten allemaal geweest zijn, en die ongewassen baarden dat is het toppunt van onreinheid , brbrbr smerig.
  zondag 29 januari 2012 @ 22:48:01 #286
38396 mazaru
pi_107382910
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik stel me voor dat het er 783 biljoen zijn. Dus nog meer?
Wedden dat je er een paar gemist hebt? ;)
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 22:52:01 #287
341203 3-voud
pi_107383150
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wedden dat je er een paar gemist hebt? ;)
Ik vertrouw je niet. Volgens mij lul je maar wat.
pi_107384218
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef erik666 het volgende:
Weet je wat onrein is, al die baarden van de moslim mannen. Wie weet waar die gezichten allemaal geweest zijn, en die ongewassen baarden dat is het toppunt van onreinheid , brbrbr smerig.
Een moslim dient zich vijfmaal per dag te wassen. Zie ik jou niet doen, stinkie.
  zondag 29 januari 2012 @ 23:19:53 #289
38396 mazaru
pi_107384637
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik vertrouw je niet. Volgens mij lul je maar wat.
Je kunt mij blindelings vertrouwen :Y
pi_107384726
Hahhah die vieze voeten en een paar natte handen over hun gezicht halen, een kattenwas noemen we dat. Ik ben heel schoon en heb geen gezichtshaar , gezichtshaar is heel vies, vooral als ze iets eten, en het blijft in die ongewassen baarden hangen. En dan in de moskee allemaal met hun achterwerk en gezicht op de vloer viesssss.
pi_107384800
Je zou er voetschimmel van krijgen.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2012 @ 23:24:18 #292
341203 3-voud
pi_107384874
quote:
2s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je kunt mij blindelings vertrouwen :Y
Nee. Ik wil het zien.
  zondag 29 januari 2012 @ 23:28:46 #293
38396 mazaru
pi_107385150
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:24 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee. Ik wil het zien.
pi_107385737
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef erik666 het volgende:
Hahhah die vieze voeten en een paar natte handen over hun gezicht halen, een kattenwas noemen we dat. Ik ben heel schoon en heb geen gezichtshaar , gezichtshaar is heel vies, vooral als ze iets eten, en het blijft in die ongewassen baarden hangen. En dan in de moskee allemaal met hun achterwerk en gezicht op de vloer viesssss.
:').
  zondag 29 januari 2012 @ 23:52:08 #295
181126 MouzurX
Misschien?
pi_107386340
Tegen omdat: vrijheid is belangrijker dan verboden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_107391323
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Een moslim dient zich vijfmaal per dag te wassen. Zie ik jou niet doen, stinkie.
5 x per dag je handen wassen en een flats water over je bek gooien bedoel je :')

Man, dat doe ik sowieso al een veelvoud van dat aantal. Heb ik geen zgn. straf van een verzonnen godje voor nodig. Verder wil ik graag eens de gemiddelde hygiene in Westerse vs Moslim-landen met je bespreken 8-)
pi_107391531
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 07:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

5 x per dag je handen wassen en een flats water over je bek gooien bedoel je :')

Man, dat doe ik sowieso al een veelvoud van dat aantal. Heb ik geen zgn. straf van een verzonnen godje voor nodig. Verder wil ik graag eens de gemiddelde hygiene in Westerse vs Moslim-landen met je bespreken 8-)
Nee ik bedoel handen, voeten, gezicht, mond, neus en oren. Bijna je hele lichaam dus.

Prima, open er een topic over en we zien wel hoe ver we komen (al kan ik je argumenten al 'ruiken').
pi_107391839
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 07:47 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nee ik bedoel handen, voeten, gezicht, mond, neus en oren. Bijna je hele lichaam dus.

Prima, open er een topic over en we zien wel hoe ver we komen (al kan ik je argumenten al 'ruiken').
Lekker met je blote linkerhand je reet afvegen hè...
pi_107392888
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ze dat ook allemaal doen.
pi_107393629
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:29 schreef MisterSqueaky het volgende:
Strikt gesproken hebben ze gelijk.
Maar ik wil geen grote groepen niet-gedomesticeerde honden die door Nederland zwerven.

Dus sorry hondjes... jullie blijven bij oma in huis. En als meneer moslim wil inbreken mag je nog steeds haphap doen.
Strikt genomen hebben ze ongelijk, honden zijn een menselijk fokproduct, er is weinig natuurlijks aan honden.
Er zijn wel wat oerrassen die het nog redden in de natuur, maar voor het gros van de honden geld dat ze of niet overleven, of heel erg zwaar over de schreef gaan als ze verwilderen, een pest worden ipv een wild wezen met alles wat daarbij hoort.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_107393690
quote:

[..]

Ook bij planteneters komen zoonose's voor hoor en parasieten die gevaarlijk kunnen zijn voor de mens.
Uitwerpselen eten is nooit verstandig, niet van een planteneter, niet van een vleeseter.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')