abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2012 @ 10:23:03 #31
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_107321925
:')
:')
pi_107322378
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:27 schreef Hyman het volgende:
Moslimpartij? nog nooit van gehoord.
Stelletje extremistische Salafisten die in de Haagsche gemeenteraad zitten. Ze zitten daar omdat moslims helemaal niet op extremistische partijen stemmen trouwens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107322434
Mag ik zeggen dat ik pleit voor een moslimverbod? Wat een achterlijke mongolen. Zoals zij hun vrouwen behandelen is normaal zeker :W .
pi_107322728
Geef ze een vinger en voordat je het weet pakken ze je hele hond.

quote:
Islam Democraten.
In mijn stad.

Zucht.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:05:34 #35
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322747
Dus omdat ze zelf geen honden willen mag niemand een hond hebben? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107322857
Ik zou nu zoveel dingen kunnen zeggen...maar ik hou liever even mijn mond :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107322877
Leuk nieuws trouwens voor blinde mensen die afhankelijk zijn van een blindengeleidehond.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_107322889
quote:
Mag je een hond als huisdier nemen?

Het is volgens de Islamitische Wetenschappen niet toegestaan om een hond in huis te hebben, tenzij deze wordt ingezet op een boerderij of helpt tijdens het jagen etc.. De Profeet (عليه السلام) zei hierover: “De goede daden van degene die een hond houdt, zullen elke dag afnemen met één qiraat (een maateenheid), tenzij het een hond voor de landbouw of het hoeden is.” Volgens een andere overlevering: “…tenzij het een hond voor hoeden, landbouw of jagen is.” (Overgeleverd door al-Bukhari, al-Fath 2322)

Een belangrijke reden voor het niet mogen hebben van een hond is dat honden onrein zijn. De Profeet (عليه السلام) zei hierover: Honden zijn uiterst naajis (onrein). De Profeet (عليه السلام) heeft gezegd: “Als een hond uit de kom van één van jullie drinkt, laat diegene het zeven keer wassen.” (Overgeleverd door Moeslim 279). Volgens een andere overlevering: “…en reinig het acht keer met aarde.” (Sahih Moeslim 280)

Het is verboden in de islam om een hond te verkopen en er geld voor te ontvangen, zoals overgeleverd is in Sahih al-Bukhari van Abu Mas’oud al-Ansari: “De Boodschapper van Allah (vzmh) verbood (het aannemen van) de prijs van een hond.” (al-Fath nr. 2237)

De Profeet (عليه السلام) heeft ons opgedragen om niet op honden te lijken door onze onderarmen op de grond te plaatsen tijdens de (السجود knieling), zoals is overgeleverd in de hadith van Anas ibn Malik volgens wie de Profeet (عليه السلام) zei: “Doe de السجود behoorlijk; niemand van jullie zou zijn onderarmen moeten spreiden zoals een hond doet.” (al-Bukhari, Fath nr. 822)

Degene die een hond in zijn huis houdt, wordt de zegening van de aanwezigheid van engelen in zijn huis ontzegd, aangezien de Boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd: “De engelen betreden geen huis waar een hond binnen is.” (Overgeleverd door al-Bukhari 3225)

Nu rest ons te zeggen dat het feit dat het verboden is om een hond te houden en er close mee om te gaan, niet betekent dat we niet goed moeten zijn tegenover honden of geen mededogen moeten voelen wanneer we hen in een meelijwekkende toestand zien. Dit zijn twee volledig afzonderlijke kwesties. De Profeet (عليه السلام) heeft ons verteld: “Een man zag een hond in het stof bijten vanwege zijn dorst dus nam hij zijn schoen en begon er water mee op te lepelen totdat de dorst van de hond gelest was. Allah waardeerde zijn goede daad en verleende hem daarvoor toegang tot het Paradijs.” (Overgeleverd door al-Bukhari 174).

Volgens een andere overlevering zei de Profeet (عليه السلام): “Een man die aan het wandelen was kreeg erge dorst dus daalde hij naar een put af en dronk ervan. Toen hij eruit kwam, zag hij een hond hijgen en in de aarde bijten vanwege zijn dorst. De man zei: ‘Hij lijdt net zoals ik geleden heb,’ dus vulde hij zijn schoen (met water) en liet de hond drinken totdat zijn dorst gelest was. Allah waardeerde zijn goede daad en vergaf hem vanwege dit.”

{mosgoogle left}De mensen vroegen: “O Boodschapper van Allah, zullen we beloond worden voor hoe we dieren behandelen?” Hij zei: “In elk levend ding zit een beloning.” (Overgeleverd door al-Bukhari, Fath 2363)

En Allah weet het het beste.
http://www.islamcity.nl/i(...)-huisdier-nemen.html

Ja beste mensen , we leven in 2012.
pi_107322932
Ik weet het niet met die profeet.
Hij kan er hier en daar naast zitten.
pi_107322933
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ource=home_multiline

Het moet niet gekker worden. :') Heeft de PVV of PvdD al gereageerd?
Een moslimpartij die zich verlaagt tot PVV niveau. Het spreekt wel voor ze dat het zolang heeft geduurd; blijkbaar zijn er veel minder bekrompen en kortzichtige moslims dan Nederlanders i.h.a.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_107323018
Ze schijnen nog steeds niet door te hebben dat ze in NEDERLAND wonen. Hier hebben we NEDERLANDSE regels. Snap niet dat het zo moeilijk is om zich daar aan te houden :?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_107323020
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Een moslimpartij die zich verlaagt tot PVV niveau. Het spreekt wel voor ze dat het zolang heeft geduurd; blijkbaar zijn er veel minder bekrompen en kortzichtige moslims dan Nederlanders i.h.a.
Er zijn sowieso veel minder moslims dan niet-moslims. Je moet het wel relatief bekijken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_107323072
8)7
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:09 schreef DjinN het volgende:
Ik zou nu zoveel dingen kunnen zeggen...maar ik hou liever even mijn mond :')
Dat hebben de moslims, of liever gezegd de moslimknuffelaars, die denken dat zij namens de moslims spreken, dan toch maar mooi bereikt.
Wat is er nu mooier dan zelfcensuur 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_107323104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:17 schreef DjinN het volgende:
Ze schijnen nog steeds niet door te hebben dat ze in NEDERLAND wonen. Hier hebben we NEDERLANDSE regels. Snap niet dat het zo moeilijk is om zich daar aan te houden :?
Wij zijn allemaal kinderen van god.
pi_107323138
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal kinderen van god.
Iedereen wordt als moslim geboren he zeggen ze. Ook jij. Vraag maar aan Baghdaddy.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107323214
Alle honden terug naar hun eigen land !! :(
pi_107323228
Hoeveel zetels heeft deze moslimpartij?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:34:41 #48
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_107323392
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:49 schreef kwiwi het volgende:
En dan, zitten we met allemaal zwerfhonden? Bestonden er maar politici die nadenken, liefst ook nog op de lange termijn. Maar dat is wat teveel gevraagd volgens mij..
Het probleem is niet dat ze nadenken. Het probleem is dat ze niet voordenken. Dat zou een hoop rotzooi voorkomen ;)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_107323487
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Iedereen wordt als moslim geboren he zeggen ze. Ook jij. Vraag maar aan Baghdaddy.
;(.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_107323876
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Procentueel gezien stemmen veel meer autochtonen op de PVV, dan moslims op deze moslimpartij inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_107323902
Ik voel een topicwending aankomen.
pi_107323935
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:58 schreef Specularium het volgende:
Ik voel een topicwending aankomen.
Ik niet. Het blijft namelijk een achterlijk voorstel. De aandacht ervoor is des te vermakelijker though, gezien de macht van deze partij.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:01:41 #53
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_107323965
Ik ben het er mee eens: honden horen niet in huis. Belachelijk hoe mensen die arme beesten soms in van die kleine flatjes proberen te houden. Sowieso horen honden niet in de stad. :{

Ik snap trouwens niet helemaal waarom er hierover wordt afgegeven op Moslims, want dit is een mening die niets met geloof te maken heeft. Sterker nog: het is een mening die ik van Dion Graus had verwacht.
pi_107324036
Inderdaad. Chiwawa's horen in de natuur. :D
pi_107324056
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:04 schreef soklos het volgende:
Inderdaad. Chiwawa's horen in de natuur. :D
Om op te jagen ? :X
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:06:25 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_107324076
weer een telegraaf 1-2tje :')

hoe opzichtig als kat in het nauw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_107324117
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef beantherio het volgende:
Ik ben het er mee eens: honden horen niet in huis. Belachelijk hoe mensen die arme beesten soms in van die kleine flatjes proberen te houden. Sowieso horen honden niet in de stad. :{
Wat een onzin, hetzelfde kun je over kinderen zeggen. Kinderen dan maar verbieden in de stad en flats?

quote:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom er hierover wordt afgegeven op Moslims, want dit is een mening die niets met geloof te maken heeft. Sterker nog: het is een mening die ik van Dion Graus had verwacht.
Wel heel toevallig dat dit uit de koker van een moslim komt, vind je niet? Het is heel normaal in Nederland dat religieuze partijen rationele argumenten gebruiken om hun door geloof gedreven standpunten te motiveren.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:08:18 #58
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_107324126
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:01 schreef beantherio het volgende:

Honden zijn voor moslims onrein. En jij denkt dat meneer dit zegt voor het welzijn van honden? |:(
Jusqu'ici tout va bien
pi_107324183
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:08 schreef Quannum het volgende:

[..]

Honden zijn voor moslims onrein. En jij denkt dat meneer dit zegt voor het welzijn van honden? |:(
Dus jij denkt dat als een dier voor een moslim onrein is, dat het welzijn van dat specifieke dier voor moslims ook onbelangrijk is? What the fuck is dat voor Telegraaf-argumentatie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_107324191
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 12:05 schreef DjinN het volgende:

[..]

Om op te jagen ? :X
:D Zie het al helemaal voor me. Chiwawa's loslaten in de natuur. :') Of labradors. Zullen het lang uithouden ja. In de vrieskou. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')