Ik ga een hondenpartij oprichten en pleiten voor een Moslim verbodquote:Moslimpartij pleit voor hondenverbod
Staatscensuur, gebaseerd op een stel fascistische roeptoeters, die menen dat het een uiting van extremisme is als vrouwen een boerka dragen, misschien?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wat is er nu mooier dan zelfcensuur
Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie alleen staan dat honden in huis niet mag, maar wel weer als bescherming. Een moslima hier een beetje boos op me toen ik mijn hondje bij haar kind weghaalde. Haar zoon bleek onze hond al eens terug gebracht te hebben naar ons huis. Ik deed het alleen omdat ik er vanuit ging dat ze mijn hond niet mocht aaien. Dus niet elke moslim vind een hond onrein blijkbaar
Labradors kunnen het prima uithouden in de kou. Waarom denk je dat het ras zo heet? Omdat ze uit de tropische gebieden rond de evenaar komen of zo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:10 schreef soklos het volgende:
[..]Zie het al helemaal voor me. Chiwawa's loslaten in de natuur.
Of labradors. Zullen het lang uithouden ja. In de vrieskou.
Haha, dat is vast verzonnen door iemand met een OCD.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.
Vast. Alleen ben je natuurlijk ook minder rein na het schijten en pissen. Daar helpt een rol toiletpapier niet tegen. Zelfs in de Sims 3 is dit gesimuleerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Haha, dat is vast verzonnen door iemand met een OCD.
Natuurlijk zullen ze het wel kunnen uithouden in de kou. Het gaat er echter om dat het huishonden zijn die niet gewend zijn om voor zichzelf te zorgen. Dus niet zo betweterig doen. En ja, de kou zou het ook een stuk moeilijker maken voor de labrador.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Labradors kunnen het prima uithouden in de kou. Waarom denk je dat het ras zo heet? Omdat ze uit de tropische gebieden rond de evenaar komen of zo?
LOL. Ik kan je de serie 'Life after people' aanraden. Daar zit een aflevering in over hoe honden zich redden als ze ineens alleen komen te staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:37 schreef soklos het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen ze het wel kunnen uithouden in de kou. Het gaat er echter om dat het huishonden zijn die niet gewend zijn om voor zichzelf te zorgen. Dus niet zo betweterig doen. En ja, de kou zou het ook een stuk moeilijker maken voor de labrador.
Nee, zo werkt het dus niet. Maar het is ook teveel gevraagd natuurlijk, mijn posts zijn zo moeilijk te begrijpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:37 schreef Picchia het volgende:
Nu ik dit heb aangeraakt, moet ik twee keer mijn handen wassen, vijf buigingen maken en drie keer wat gillen.
Hoe werkt het dan wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. Maar het is ook teveel gevraagd natuurlijk, mijn posts zijn zo moeilijk te begrijpen.
Oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
LOL. Ik kan je de serie 'Life after people' aanraden. Daar zit een aflevering in over hoe honden zich redden als ze ineens alleen komen te staan.
Nou en.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef speknek het volgende:
(offtopic) Er is een goede docu bezig over mohammed op ned 2.
quote:PVV-raadslid Paul ter Linden: „In dit land zijn huisdieren gewoon, als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen.”
omdat er mensen vragen aan het stellen waren over de islam.quote:
De docu gaat alleen niet over de Islam zelf, maar meer over zijn leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef speknek het volgende:
[..]
omdat er mensen vragen aan het stellen waren over de islam.
Beetje apart van je om te denken dat Nederlanders weten hoe de Islam werkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.
Oh, de islam is absoluut kut, maar het doet me verder nogal weinig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:44 schreef speknek het volgende:
[..]
omdat er mensen vragen aan het stellen waren over de islam.
omdat je het over achterlijke ideeen had
Fixed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, de islam religie is absoluut kut, maar het doet me verder nogal weinig.
Terechte aanpassing.quote:
Vanuit een seculier oogpunt zijn die twee vrij nauw verweven. (nouja vanuit islamitisch oogpunt ook natuurlijk gezien de hadith)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De docu gaat alleen niet over de Islam zelf, maar meer over zijn leven.
Mja, net als sommigen de onwetendheid over christenen niet in het juiste perspectief plaatsen, deed ik dit dus ook. Uitleggen voorkomt dat. Die uitleg vond ik nl niet terug in de Koranquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |