ze zijn te stom om iets te begrijpen als ze met dit soort onzin beginnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef SpecialK het volgende:
Ze hebben goed de lessen van de PVV geleerd. Vooral doorgaan met het inperken van persoonlijke vrijheden.
Dat is een aanname.quote:
Persoonlijk vind ik de reacties van meerdere mensen in dit topic veel zorgwekkender. "Jouw huis wordt vies met hond erin, dus jij mag geen hond in je huis". Pardon ?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je druk maken om een verbod dat er nooit gaat komen, is veel nuttiger inderdaad.
zo werkt de politiek nu eenmaal. er zijn belangen, redenen, die te dom voor woorden zijn om te gaan verkondigen omdat je het zo nooit gaat verkopen. daarom - argumenten verzinnen die misschien wel gekocht worden. is niet enkel deze partij, maar gewoon elke partij.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:55 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de reacties van meerdere mensen in dit topic veel zorgwekkender. "Jouw huis wordt vies met hond erin, dus jij mag geen hond in je huis". Pardon ?
Aan de andere kant is het duidelijk dat niemand het huichelverhaaltje over "zielig voor het dier" gelooft - zowel niet-moslims als moslims
Hoezo zijn honden onrein? En graag een bron m.b.t. die "wetenschappers".quote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed. En honden zijn zeker weten onrein. Twee zaken die de analfabete profeet van de Islam goed had in de woestijn van Arabië in de 7de eeuw.
Neen.quote:
Nee, volgens een islamitische propaganda site zeggen wetenschappers dat het wel goed is. Daadwerkelijke bronnen hiervoor zijn er nauwelijks.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed.
Ja kamelenzeik is heel goed voor jequote:Op zondag 29 januari 2012 18:50 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Jij zei dat het NIET GOED is om kamelenzeik te drinken. Maar volgens wetenschappers is dat wel goed. En honden zijn zeker weten onrein. Twee zaken die de analfabete profeet van de Islam goed had in de woestijn van Arabië in de 7de eeuw. Best wel knap. Misschien moet ik me toch eens wat meer in dat geloof gaan verdiepen en vooral de uitspraken van de profeet. Wat ik wel weet is dat Gandhi de uitspraken van de profeet heeft bestudeerd en niets meer dan lof had.
Honden zijn onrein omdat ze dit verklaard zijn (zowel bij de Joden als de moslims). Het hangt natuurlijk van je eigen definitie van onrein af, wat je hiervan aantrekt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoezo zijn honden onrein? En graag een bron m.b.t. die "wetenschappers".
Een geit of een kameel zijn inderdaad veel schoner dan een hond. Hun uitwerpselen zijn gewoon niets meer dan verteerd gras, dat stinkt niet eens. In tegenstelling tot een hond.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja kamelenzeik is heel goed voor je
En een hond is vies, want... eh.... een kameel is veel schoner. En een geit al helemaal.
Waar zeg ik dat trouwens, dat het niet goed is?
Verdiep je ook eens in de uitspraken dat de aarde plat is en de zon in een modderpoel ondergaat. Suc6!
Ik zou niet aan een kameel gaan ruiken als ik jou was danquote:Op zondag 29 januari 2012 19:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een geit of een kameel zijn inderdaad veel schoner dan een hond. Hun uitwerpselen zijn gewoon niets meer dan verteerd gras, dat stinkt niet eens. In tegenstelling tot een hond.
Dieren als varkens en honden kunnen ook veel gemakkelijker hun ziektes overdragen op de mens dan een geit dat doet. Je kunt 10 jaar lang iedere dag 10 geitekeutels eten zonder daar ziek van te worden. Doe dat vooral niet met varkensstront of hondenstront. Het komt echt niet zomaar uit de lucht vallen dat deze dieren als onrein verklaard zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou niet aan een kameel gaan ruiken als ik jou was dan![]()
Verder is dat puur het verschil tussen carni of herbivoor en dat is niet de reden waarom de hond zogenaamd onrein zou zijn.
Echt wat stinken die beestenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou niet aan een kameel gaan ruiken als ik jou was dan![]()
Verder is dat puur het verschil tussen carni of herbivoor en dat is niet de reden waarom de hond zogenaamd onrein zou zijn.
Oh, dus ze willen de stront eten? Rare mensen die moslimsquote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dieren als varkens en honden kunnen ook veel gemakkelijker hun ziektes overdragen op de mens dan een geit dat doet. Je kunt 10 jaar lang iedere dag 10 geitekeutels eten zonder daar ziek van te worden. Doe dat vooral niet met varkensstront of hondenstront. Het komt echt niet zomaar uit de lucht vallen dat deze dieren als onrein verklaard zijn.
Je moet van geen enkel dier de afvalstoffen tot je nemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dieren als varkens en honden kunnen ook veel gemakkelijker hun ziektes overdragen op de mens dan een geit dat doet. Je kunt 10 jaar lang iedere dag 10 geitekeutels eten zonder daar ziek van te worden. Doe dat vooral niet met varkensstront of hondenstront. Het komt echt niet zomaar uit de lucht vallen dat deze dieren als onrein verklaard zijn.
Toch is het dan wel weer merkwaardig dat katten niet als onrein worden beschouwd, terwijl kattenpoep evengoed een bron van infecties kan zijn. (Denk aan toxoplasmose.)quote:Op zondag 29 januari 2012 19:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
?quote:„Honden horen in de natuur, maar niet in een huis”, aldus Küçük. Hondenbezit zou volgens hem daarom strafbaar moeten worden in de hofstad. „Een hond in een flat is dierenmishandeling.”
Nee, maar als je honden in je huis hebt rondlopen krijg je zo goed als zeker (onzichtbaar kleine) hoeveelheden hondenpoep dagelijks binnen. Zo'n hond duwt zijn aars tegen de bank aan en daar is dan alweer een kleine poepkolonie ontstaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dus ze willen de stront eten? Rare mensen die moslims
Logisch beschouwd zijn katten ook onrein.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Toch is het dan wel weer merkwaardig dat katten niet als onrein worden beschouwd, terwijl kattenpoep evengoed een bron van infecties kan zijn. (Denk aan toxoplasmose.)
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar als je honden in je huis hebt rondlopen krijg je zo goed als zeker (onzichtbaar kleine) hoeveelheden hondenpoep dagelijks binnen. Zo'n hond duwt zijn aars tegen de bank aan en daar is dan alweer een kleine poepkolonie ontstaan.
Elk dier dus. "logisch" beschouwd.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Logisch beschouwd zijn katten ook onrein.
http://www.willemwever.nl(...)kje-dat-een-fabeltjequote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Logisch beschouwd zijn katten ook onrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |