Als de AIVD reageert, door te infiltreren in die partij, lijkt me dat al heel mooi.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ource=home_multiline
Het moet niet gekker worden.Heeft de PVV of PvdD al gereageerd?
Ik heb niets met slangen en spinnen als huisdier. En nu?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
Soms, Soms moet ik best lachen om de PVV:
[..]
Een burgerinitiatief starten om het door de gemeente te laten verbieden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb niets met slangen en spinnen als huisdier. En nu?
Ik geloof graag dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als de AIVD reageert, door te infiltreren in die partij, lijkt me dat al heel mooi.
Ja, daaaag!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een burgerinitiatief starten om het door de gemeente te laten verbieden.
Niet meer dan logisch ook, aangezien de AIVD een partij als de SP al interessant genoeg achtte om die partij van dichtbij in de gaten te houden. Dat lijkt mee helemaal van toepassing op deze idioten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat jij dat vindt.
Je hebt gelijk. Nu een hondenverbod, straks de sharia en een standbeeld voor Osama Bin Laden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch ook, aangezien de AIVD een partij als de SP al interessant genoeg achtte om die partij van dichtbij in de gaten te houden. Dat lijkt mee helemaal van toepassing op deze idioten.
In Amsterdam Osdorp is pas een Noord Koreaans restaurant geopend; zie ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.
En je reet moet je afvegen met je blote linkerhand he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht. Vermoeiend dergelijke onwetendheid. Ik zal het even kort uitleggen, anders blijft het hangen. Je mag een hond houden, ook thuis, ook al is deze onrein. Het heeft te maken met inderdaad, consumptie, maar ook het aanraken van dergelijke dieren. Je moet voor het gebed dan extra handelingen verrichten om zelf rein te worden. Reinheid is namelijk "vergankelijk". Als ik ga schijten of pissen, moet ik voor het gebed mijzelf weer reinigen (met water) voor het gebed, omdat ik onrein ben.
Heb jij koeien in huis dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wil een koeienverbod. Die beesten schijten maar overal
Ja met welgeteld 1 zetel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Stelletje extremistische Salafisten die in de Haagsche gemeenteraad zitten. Ze zitten daar omdat moslims helemaal niet op extremistische partijen stemmen trouwens.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En honden zijn inderdaad vieze beesten. Ik ben niet Moslim, maar wat mij betreft worden honden verboden.
Sta je ook niet meer de hele tijd in de schijt van die stinkbeesten en kunnen postbodes ook weer de post normaal bezorgen zonder de hele tijd achterna gezeten te worden door zo'n mislukte wolf.
Integendeel, dan loop je continu spitsroeden tussen de loslopende verwilderde honden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En honden zijn inderdaad vieze beesten. Ik ben niet Moslim, maar wat mij betreft worden honden verboden.
Sta je ook niet meer de hele tijd in de schijt van die stinkbeesten en kunnen postbodes ook weer de post normaal bezorgen zonder de hele tijd achterna gezeten te worden door zo'n mislukte wolf.
Alle honden gewoon cadeau geven aan het nieuwe Noord-Koreaanse restaurant in Amsterdam en als er nog honden over zijn gewoon aan de lokale Chinees voor door de bami met sambalbij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al teveel wetjes en verboden. Nou ja, mijn idee
En wat doen we voor de blinden, de drugsbrigades, de reddingswerkers en de explosievenopruimingsdiensten die nu allemaal nog honden gebruiken ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alle honden gewoon cadeau geven aan het nieuwe Noord-Koreaanse restaurant in Amsterdam en als er nog honden over zijn gewoon aan de lokale Chinees voor door de bami met sambalbij.
Laten we alles verbieden wat ons niet aanstaat. Heb jij even, dan geef ik je mijn lijstje...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoe doen ze dat in Marokko eigenlijk, want honden zijn haram (en terecht). Zetten ze dan cavia's in of zo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En wat doen we voor de blinden, de drugsbrigades, de reddingswerkers en de explosievenopruimingsdiensten die nu allemaal nog honden gebruiken ?
Er zijn iig landen waar ze hamsterratten gebruiken om explosieven op te sporen. Maar ik geloof dat ratten ook haram zijn..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat in Marokko eigenlijk, want honden zijn haram (en terecht). Zetten ze dan cavia's in of zo?
Laten we beginnen met moslims: zij horen hier niet!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Laten we alles verbieden wat ons niet aanstaat. Heb jij even, dan geef ik je mijn lijstje...
De Blinden mogen in ieder geval geen taxi meer nemen straks, bus zal ook wel nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En wat doen we voor de blinden, de drugsbrigades, de reddingswerkers en de explosievenopruimingsdiensten die nu allemaal nog honden gebruiken ?
Alleen hebben ze 1 zetel in DH en landelijk worden ze totaal niet serieus genomen door NL moslims.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
moslimpartij is gewoon net zo onverdraagzaam als de pvv. fact.
Hoor jij hier wel met je debiele opvattingen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laten we beginnen met moslims: zij horen hier niet!
Ja hoor, die worden landelijk ook niet serieus genomen door de moslimsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alleen hebben ze 1 zetel in DH en landelijk worden ze totaal niet serieus genomen door NL moslims.
Kan je van de PVV niet zeggen.
Ik zal er ook niet op stemmen. Te meer omdat de rest van het programma me niet aanstaat. Ze zijn tegen hasj en willen hardere straffen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het zal ongetwijfeld een kutpartij zijn. Immers gestaafd op religie. Maar baseer je je nou op dit ene punt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het moslim geloof is onverdraagzaam jegens anderen, homo's, niet gelovigen, etc.. een partij hierop gebaseerd kan dus per definitie niet verdraagzaam zijn. en de pvv is dat ook niet richting moslims.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld een kutpartij zijn. Immers gestaafd op religie. Maar baseer je je nou op dit ene punt?
Anders pleuren we gewoon alle dieren op een hoop om vervolgens de fik erin te steken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Pleur gewoon al die bijbels en Korans op één grote hoop en steek de fik erin
Opgelost slotje
met jou er bijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders pleuren we gewoon alle dieren op een hoop om vervolgens de fik erin te steken.
Hey, die zonnebrillen die blinden ophebben vallen wat mij betreft ook onder het boerkaverbod. Dus die blijven maar binnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En wat doen we voor de blinden,
dieren zijn onschuldig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders pleuren we gewoon alle dieren op een hoop om vervolgens de fik erin te steken.
Goed idee. Met boekverbranding laten we zien hoe niet-extremistisch we zijn!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Pleur gewoon al die bijbels en Korans op één grote hoop en steek de fik erin
Opgelost slotje
Doodwens.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoor jij hier wel met je debiele opvattingen?
Deze man weet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens zijn honden teringdieren, maar goed.
Ik verdraag ook geen andere meningen dan de mijne.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het moslim geloof is onverdraagzaam jegens anderen, homo's, niet gelovigen, etc.. een partij hierop gebaseerd kan dus per definitie niet verdraagzaam zijn. en de pvv is dat ook niet richting moslims.
U bent postbode?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Jij ook, maar goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Hij pleit voor ene honden-verbod.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ource=home_multiline
Het moet niet gekker worden.Heeft de PVV of PvdD al gereageerd?
Chavez is gek op honden.quote:
Ik zit nu hard te overpeinzen hoe een werkeloze, sexloze, vriendloze nerd uit Hurdegaryp dit kan zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
faalstad aan de Noordzee.
Jij woont toch al jaren in het buitenland?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef Ulx het volgende:
Ik ben het helemaal met dat raadslid eens. Verbieden die beesten.
Ik ben trouwens gewoon een echte nederlander. Geen verdachte huidskleur of risicogeloof.
Wij vragen al 15 jaar of zo om een chauffeur die honden meeneemt als je een taxi belt. Dat is namelijk de geheimtaal voor 'geen Murk' als chauffeur. Dan krijg je dus gewoon een dikke oude vent met snor die de hele stad kent ipv een Makkoraan die vraagt hoe je de straat speld voordat hij z'n navigatie intoetst.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De Blinden mogen in ieder geval geen taxi meer nemen straks, bus zal ook wel niet
mogen.
Blinden gaan maar lekker lopen en als het ze niet bevalt, blijven ze toch lekker thuis.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eigeren-honden.dhtml
Zoals gewoonlijk heb je ongelijk. Ik ben al weer een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij woont toch al jaren in het buitenland?
Ow ok gescheiden en zo? Het land uitgetrapt wegens vrouwlief in elkaar beuken en dat soort ellende?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk heb je ongelijk. Ik ben al weer een paar jaar terug.
Yep. Maar dat had ze uiteraard verdiend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ow ok Gescheiden en zo? Het land uitgetrapt wegens vrouwlief in elkaar beuken en dat soort ellende?
Hoe spel je spelt in dit geval?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij vragen al 15 jaar of zo om een chauffeur die honden meeneemt als je een taxi belt. Dat is namelijk de geheimtaal voor 'geen Murk' als chauffeur. Dan krijg je dus gewoon een dikke oude vent met snor die de hele stad kent ipv een Makkoraan die vraagt hoe je de straat speld voordat hij z'n navigatie intoetst.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Maar dat had ze uiteraard verdiend.
op z'n makkoraans.quote:
Makkoraan is met een hoofdletter.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Makkoraan is met een hoofdletter.
Wellus!quote:
Je weet toch wel dat moslims jouw soort ook rauw lusten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alle honden gewoon cadeau geven aan het nieuwe Noord-Koreaanse restaurant in Amsterdam en als er nog honden over zijn gewoon aan de lokale Chinees voor door de bami met sambalbij.
En muggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Truffelvarken het volgende:
Laten we ook vlooien verbieden.
Het is ook niet zo dat een hond ongelukkig is als hij bij iemand in huis woont, het is meer dat een moslim ongelukkig is als hij iemand tegen komt die met een hond wandelt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom alleen honden?
Ach, ze doen hun best maar. Mijn hond lijkt me niet bepaald ongelukkig.
Een hond is dus voor een moslim wat een hoofddoekje voor meneer Wilders is ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat een hond ongelukkig is als hij bij iemand in huis woont, het is meer dat een moslim ongelukkig is als hij iemand tegen komt die met een hond wandelt.
Sommigen barsten al in tranen uit als ze ergens lopen en ze iemand in de verte aan zien komen met een hond.
En een kat en een vogel en een muis, etc. etc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Een hond is dus voor een moslim wat een hoofddoekje voor meneer Wilders is ?
(jaja - een Geertwin. Is de discussie nu voorbij ?)
Honden zijn gewoon een perfect moslim kryptonite.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat een hond ongelukkig is als hij bij iemand in huis woont, het is meer dat een moslim ongelukkig is als hij iemand tegen komt die met een hond wandelt.
Sommigen barsten al in tranen uit als ze ergens lopen en ze iemand in de verte aan zien komen met een hond.
Dat willen ze helemaal niet, ze verachten die normen en waarden en willen die van hun opdringen.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:24 schreef klipper het volgende:
Dat ze hier willen wonen prima, maar laten ze zich dan wel aanpassen aan de heersende normen en waarden van het land.
En beetje bij beetje sluipen die van hun onze samenleving binnen..quote:Op zondag 29 januari 2012 10:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat willen ze helemaal niet, ze verachten die normen en waarden en willen die van hun opdringen.
Net zoals onze koningin dat ook doet tijdens haar staatsbezoekenquote:Op zondag 29 januari 2012 10:24 schreef klipper het volgende:
Ik ga er in ieder geval nog een herder bij nemen.
Snappen die paar achtelijke moslims niet dat ze het voor de rest verzieken?
Ze hoeven hier niet te wonen, sterker nog die wereldvreemde mensen zijn we liever kwijt dan rijk.
Dat ze hier willen wonen prima, maar laten ze zich dan wel aanpassen aan de heersende normen en waarden van het land.
Yep. Zo vinden we hoofddoeken in bedrijfskleding al normaal, halal-vreten ook etcquote:Op zondag 29 januari 2012 10:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En beetje bij beetje sluipen die van hun onze samenleving binnen..
Geweldig toch, blijkbaar doen die moslims het zo goed op hun werk en is halal eten winstgevendquote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yep. Zo vinden we hoofddoeken in bedrijfskleding al normaal, halal-vreten ook etc
To be continued.
Niets geweldigs aan dat achterlijke gebruiken uit lachwekkende sprookjesverhalen serieus genomen worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:13 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geweldig toch, blijkbaar doen die moslims het zo goed op hun werk en is halal eten winstgevend.
Nee honden hebben mensenkennis, het kan dus goed dat jullie het onderling niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |