SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Een Barcelona in vorm heeft zo ontzettend veel voetballend vermogen. Busquets, Xavi, Iniesta, Messi, Fabregas.
Mooie goal van Dani Alves trouwens.∞![]()
GenotPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Krijgen we dit Barça-verhaaltje weer.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En er is nog niet gezegd dat Real Madrid 5 punten meer dan Barca heeft...![]()
Nu wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En er is nog niet gezegd dat Real Madrid 5 punten meer dan Barca heeft...sig verwijderd door FA![]()
Voetballen vermogen en Busquets in 1 zinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Rodawa het volgende:
Een Barcelona in vorm heeft zo ontzettend veel voetballend vermogen. Busquets, Xavi, Iniesta, Messi, Fabregas.
Mooie goal van Dani Alves trouwens.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Tuurlijk, hij maakt veel schwalbes. Hij ligt meer op de grond dan dat hij staat. Maar Busquets is technisch gewoon erg goed en belangrijk voor Barcelona hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voetballen vermogen en Buquets in 1 zin∞![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:43 schreef Aguero het volgende:
Sneijder had ook een Pepeachtige actie tegen Napoli.![]()
lekker hakkenIt Never Hurts To Help!![]()
Gijpie op dreef!"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Voor het eerst zie ik weer de oude Rene terug. Zit nu weer zeer relax en praat vlotter en zelfverzekerder. Heeerlijk, TOPSHOW!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dat interview.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een beetje fascistische trekjes deze man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
DiCanio
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:52 schreef -Willempie- het volgende:
Nee geen Ajax, het was net zo leuk![]()
![]()
Wat een non-nieuws dit.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil het niet meer volgen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kan het nu al niet meer volgen...¯ _(ツ)_/¯![]()
Wist niet dat RTL Z zo laat nog uitzond.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chanant.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EredivisieLive.nl staat gewoon aan, maar is nu rust.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
VI Ajax.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen die supporters niet wat kinderen van bestuurders gaan bedreigen ofzo?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
permban aubquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef zatata het volgende:
die bolle mag ook van mij ook wegblijven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef zatata het volgende:
![]()
Scheer je weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef zatata het volgende:
die bolle mag ook van mij ook wegblijven'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ga de Voice Kids kijken man waardeloze gozert!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef zatata het volgende:
moet je een koekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:00 schreef zatata het volgende:
die bolle mag ook van mij ook wegblijven
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje![]()
Ajax, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sturkeboom
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Geweldig wat een soap
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Toen ik hoorde dat het over Ajax ging ben ik:
-Een eitje gaan bakken
-Bakkie koffie gezet
Inmiddels allebei op.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:06 schreef Type-R het volgende:
9 dagen geleden: Verhoeven wil langer bij Ajax blijvenDat eerste stukje in de tekst:
Zou dat expres gedaan zijn?quote:DIK TEVREDEN - Jeroen Verhoeven zal in februari samen met zijn zaakwaarnemer met Ajax in gesprek gaan, om te praten over de toekomst en een verlenging van zijn contract.
∞![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef Aguero het volgende:
Die reactie van Ronaldo bij de eerste goal was ook schitterend.
Feyenoord!!! * Barça![]()
quote:_____________________!
Haha GijpiePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hij zei echt Vennegoor?
Is ook zo mooi dat Gijp er gewoon constant voor uitkomt een hoerenloper te zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:32 schreef DrDentz het volgende:
VI hooligans keken elke dag Doordekken![]()
![]()
![]()
.
Hard op laht hij sloeg hem bijna KO![]()
![]()
Die tattoo's. Schooier.
paar jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Maakte paar jaar geleden gewoon een toptransfer naar Inter![]()
![]()
Ik zou dus echt niet door Bossie bij mijn nekvel gegrepen willen worden. Pijnlijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Absolute topshow
Zou Johan nu het verhaal instarten over 6 gestolen rolexen? Op het woonwagenkamp vinden ze 1 al lelijk!![]()
Dikke reet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
haha echt geweldigquote:I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”![]()
Geen sarcastische opmerkingen kunnen filteren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:59 schreef vincerusso het volgende:
beweren dat er niet zit bij Juventus![]()
Derksen weet niks eigenlijk![]()
![]()
Johan ging ook stuk door een grap van Genee!!!!!!! Primeur!Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Gijppie
Johannem
Dat zei Genee net jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Emile is gedegradeerd naar het tweede ofzo. Maandag zal de Kromme er wel weer zitten.![]()
![]()
Een 8+ deze aflevering. Als johan niet over Ajax ging praten en Ling verdiende het een 9+Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
van der Gijp: Ajax komt met het 2e joh zondag! Behalve Enoh en Anita, die komen van het 3e
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Leuke uitzending weer hoor. Legendarische zin van Rene: 'Orale bevrediging door Shakira moet gewoon live op TV'
Alleen moet JD nu weleens door hebben dat niemand meer zit te wachten op lange Ajaxsoap verhalen![]()
![]()
'En niet met Johan Derksen vandaag maar met Clown Bassie'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef satecl het volgende:
Johan ging ook stuk door een grap van Genee!!!!!!! Primeur!
Vond ie ook leuk grappie van Genee![]()
En "Er zit wat in je snor... 1 april." uit het onderschatte Doordekken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'En niet met Johan Derksen vandaag maar met Clown Bassie'
Vond ie ook leuk grappie van Genee"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En "Er zit wat in je snor... 1 april." uit het onderschatte Doordekken.![]()
Inderdaad, die 1-2-tjes tussen Derksen en Genee waren briljant.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En "Er zit wat in je snor... 1 april." uit het onderschatte Doordekken.![]()
![]()
Tegenwoordig ben ik in dienst van SigaarSnorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja SigaarSnor heeft die al en zet nu alle hoogtepunten op YouTube hehe![]()
![]()
Heeft nou niemand die "doorknippen"-grap van Bossie gehoord?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik heb hem iig niet opgemerkt...waarschijnlijk was die grap te diepzinnig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef marcodej het volgende:
Heeft nou niemand die "doorknippen"-grap van Bossie gehoord?![]()
![]()
Na die boutopmerking van Johan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hem iig niet opgemerkt...waarschijnlijk was die grap te diepzinnig.
Gijp: "Heb je ook weleens dat je na 5 minuten even een keer doortrekt?"
Bossie: "Doorknippen!"
Hilarisch."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Okquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na die boutopmerking van Johan.
Hilarisch.
Eerlijk gezegd is dit een beetje platvloers; eigenlijk zou Johan zich hiervan moeten distantiëren...![]()
Ik zit naar een PVV'er te kijken die vindt dat kinderen verplicht het volkslied moeten leren en ik denk: hier had Derksen tegenover moeten zitten.![]()
Dat item over Andy van der Meijde.
Wie denkt die Andy dat ie wel niet is? Mr Bigstar met zijn 5 Rolexjes? Wil gaan voetballen in de Eredivisie, not dun. Laat 'm maar een bami happie nemen.![]()
Derksen moet sidekick worden bij P&W.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit naar een PVV'er te kijken die vindt dat kinderen verplicht het volkslied moeten leren en ik denk: hier had Derksen tegenover moeten zitten.![]()
Volgens mij meende Andy dat niet serieus, dat wist ie zelf ook wel. Alleen dat ie Volendam afwees
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
3de topshow op rij. Jammer dat Van Hanegem maandag de reeks gaat verbreken.I would sooner fail than not be among the greatest.![]()
Het volkslied kennenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit naar een PVV'er te kijken die vindt dat kinderen verplicht het volkslied moeten leren en ik denk: hier had Derksen tegenover moeten zitten.Net zulke onzin als weten wat Beatrix der achternaam is, waar VOC voor staat, wat het verschil tussen hun en hen is en verder kunnen tellen dan 10.
School![]()
Kennis![]()
Ik heb Derksen nog nooit horen oreren over ons onderwijs eigenlijk, zal d'r wel geen hoge pet van ophebben aangezien hij een selfmade man is.![]()
Die zal wel sjagerijnig zijn vanwege dat hasj-lening verhaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef Roflbroek het volgende:
3de topshow op rij. Jammer dat Van Hanegem maandag de reeks gaat verbreken.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik begin die Boskamp wel een beetje zat te worden. Vandaag gaf ie wel een beetje te overdreven koekies. Ben bang dat Gijpie o.a. door dit soort vieze acties opnieuw die burnout gaat krijgen.
Beter een gast die niet zo vaak komt. Nu zien we V. Hanegem, Emile en die bolle Boskamp.
Emile is een irritant ventje. Mag wegblijven. Boskamp is een nukkige boer. V. Hanegem is wel okay.
Gewoon voor de verandering Luinge erbij halen. Dat zouden ze toch een keer doen? Misschien Kees Jansma, Barbara Barends of een actief persoon (trainer/speler) uit de voetbalwereld.
Dit om de dreigende voorspelbare saaiheid te voorkomen![]()
TROLLLLLLLLLL!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Arsenal2012 het volgende:
Ik begin die Boskamp wel een beetje zat te worden. Vandaag gaf ie wel een beetje te overdreven koekies. Ben bang dat Gijpie o.a. door dit soort vieze acties opnieuw die burnout gaat krijgen.
Beter een gast die niet zo vaak komt. Nu zien we V. Hanegem, Emile en die bolle Boskamp.
Emile is een irritant ventje. Mag wegblijven. Boskamp is een nukkige boer. V. Hanegem is wel okay.
Gewoon voor de verandering Luinge erbij halen. Dat zouden ze toch een keer doen? Misschien Kees Jansma, Barbara Barends of een actief persoon (trainer/speler) uit de voetbalwereld.
Tamelijk obvious. Die arsenaluser is echt óf een enorme drol, óf een redelijke troll. Het is in ieder geval een irritante kutuser.quote:![]()
Op naar de 0 kijkers!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Arsenal2012 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Arsenal2012 het volgende:
Dit om de dreigende voorspelbare saaiheid te voorkomen
VEEG ME OPVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik hoop dat Barbara Barends iemand anders is dan Barbara Barend, anders ben je echt niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Arsenal2012 het volgende:
Dit om de dreigende voorspelbare saaiheid te voorkomenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Het feit of de naam van die scissor sister goed getypt wordt bepaald of jij iemand serieus neemt of niet? Bwaaaahaaaa, bij deze neem ik jou niet serieus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop dat Barbara Barends iemand anders is dan Barbara Barend, anders ben je echt niet serieus te nemen.BFF met GGMM![]()
Nee iemand die Barbara Barend aan de VI-tafel wil zien is niet serieus te nemen. Dat was een jeugdzonde van Johan om haar weg te halen bij ZappSport die hem blijft achtervolgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit of de naam van die scissor sister goed getypt wordt bepaald of jij iemand serieus neemt of niet? Bwaaaahaaaa, bij deze neem ik jou niet serieus.![]()
Oh ja, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee iemand die Barbara Barend aan de VI-tafel wil zien is niet serieus te nemen. Dat was een jeugdzonde van Johan om haar weg te halen bij ZappSport die hem blijft achtervolgen.
BFF met GGMM![]()
Ja ik bedoelde eigenlijk meer dat ik iedere willekeurige vrouw liever bij VI aan tafel zie dan Barbara Barendquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het feit of de naam van die scissor sister goed getypt wordt bepaald of jij iemand serieus neemt of niet? Bwaaaahaaaa, bij deze neem ik jou niet serieus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Agree, ze is nu al net zo irritant als haar vader. En nog belangrijker: net zo lelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk meer dat ik iedere willekeurige vrouw liever bij VI aan tafel zie dan Barbara BarendBFF met GGMM![]()
Haar vader had tenminste nog verstand van voetbal, zij totaal niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Agree, ze is nu al net zo irritant als haar vader. En nog belangrijker: net zo lelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Not sure if trolling...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haar vader had tenminste nog verstand van voetbal, zij totaal niet.BFF met GGMM![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tamelijk obvious. Die arsenaluser is echt óf een enorme drol, óf een redelijke troll. Het is in ieder geval een irritante kutuser.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na die boutopmerking van Johan.
Hilarisch.![]()
![]()
Wat zei die precies?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijke uitsmijter in de laatste seconden.
Over dat bouten![]()
![]()
lees net dat Marokka heeft verloren tegen Gambon door een doelpunt in 98e minuutbye bye Eric Gerets
![]()
De africa cup, een aanfluiting voor het voetbal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Evertjan het volgende:
lees net dat Marokka heeft verloren tegen Gambon door een doelpunt in 98e minuutbye bye Eric Gerets
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Ja klopt, ik heb het gezien zo rond het reclameblok, bal vloog zo de kruising in uit een vrije trapquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:16 schreef Evertjan het volgende:
Vind trouwens de Africa Cup helemaal niet onaardig om naar te kijken (werkt zeker op de lachspieren in ieder geval), dus ik weet niet precies waarom Wilfred zei dat iedereen dan afhaakte. Iedereen die niet op The Voice Kids () of iets anders had afgestemd haakt heus niet af omdat het twee minuten over Afrikaans voetbal gaat. Dan haak ik eerder af als JD minuten lang een of ander zwetsverhaal gaat op hangen over Ling en z'n Lening.
Was verderweer een topshow, maar met zo'n tafelbezetting had ik ook niets anders verwacht.
KOEK.![]()
Soms ook niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:58 schreef icebodhi het volgende:
ga herhaling kijken , kan je soms doorspoelen.![]()
+ 1 april grap zoals al genoemdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'En niet met Johan Derksen vandaag maar met Clown Bassie'
Vond ie ook leuk grappie van Genee
+
"De keren dat ik jou aan het lachen heb gekregen zijn op één hand te tellen."
Nou, dat klopt!![]()
Ah nu versta ik het pasquote:
"dat zal een put zijn geweest"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Arsenal2012 het volgende:
Dit om de dreigende voorspelbare saaiheid te voorkomen
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:. Moet de aflevering van gisteren nog zien, maar dit is al tof
.
![]()
En bedanktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Xaobotnik het volgende:
http://217.118.160.172/IP(...)95e0b598a0ac733c.mp4![]()
![]()
2029
VOETBAL INTERNATIONAL
3,1 6,4 471.000
Dat zijn er niet zo heel veel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
the voice natuurlijk hé.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
2029
VOETBAL INTERNATIONAL
3,1 6,4 471.000
Dat zijn er niet zo heel veel.![]()
Is dat ellende nog steeds aan de gang? Er was toch een winnaar ofzo?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:26 schreef Evertjan het volgende:
zit die boskamp niet iedere maand in spanje?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: