Copy + pasta? Gast, ik heb er foto's van gemaakt, kneusje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef McWurth het volgende:
copy+pasta niet origineel en ook niet leuk
jjaha dat zal vast dat je telefoon nu onder de stront zit daarom wil het ook niet uploaden he "kneusje"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Copy + pasta? Gast, ik heb er foto's van gemaakt, kneusje.
Nee, ik krijg dit soort foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:34 schreef McWurth het volgende:
[..]
jjaha dat zal vast dat je telefoon nu onder de stront zit daarom wil het ook niet uploaden he "kneusje"
DIt. Doe ik altijd als ik moet schijten tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
In je hand poepen en het dan in de wc gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben misselijk....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef LompeHork het volgende:
Gast, echt, waarom maak je hier in godesnaam foto's van?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef LompeHork het volgende:
Gast, echt, waarom maak je hier in godesnaam foto's van?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]maar..... ik wilde een topic op FOK! maken dus dacht ik "HEY! dat is een goed idee!"
Ik moest wel lachen, dat dan weer wel, en het is derhalve ook een zeer terechte klacht!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]maar..... ik wilde een topic op FOK! maken dus dacht ik "HEY! dat is een goed idee!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:
OK HIJ DOET HET
JULLIE ZIJN NGEWAARSCHUWD
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDGast. Sick fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:
Moest lachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
In je hand poepen en het dan in de wc gooien.
kan maar 1 oorzaak hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Phantomesse het volgende:
Doet je reet trouwens geen pijn?! Je endeldarm is kankerdik geak.
En ik vond TS al ver gaan...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi topic wel. Ik neem aan dat je er meteen ook een stukje van geproeft hebt toen je het toch al in je hand had?
Een likje wellicht?
Dat ja. En ook gewoon met de blote hand vastpakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef JoeyTenowii het volgende:
het zieke is dat hij de schijt nog aan ze hand heeft en een foto maakt
TS is alles behalve autistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:15 schreef haan33 het volgende:
TS is een zieke autist die naar een gekkehuis moet!!
haha baalmodusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, zit hier in een collegezaal, ik open die foto, begint er vervolgens een chick achter me te gillen....
kut TS.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Het zou mij niets verbazen als de TS nu met zijn vieze handje aan zijn penis zit te sjorren terwijl hij klaarkomt op deze reacties.
als jij nou even je mond houdtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef JoeyTenowii het volgende:
heb wel zin om een meisje nu anaal uit te wonen bedankt ts
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euj, waar is m'n post. Dit topic moet niet uit myAT verdwijnen.
Als het uit de hand zou lopen was het nog smeriger geweestquote:
en dan zn hand in zn anus steekt om het nat te maken, zodat hij 'het' vervolgens terug kan stoppen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef JoeyTenowii het volgende:
stel voor dat ie nu aan ze hand likt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en dan zn hand in zn anus steekt om het nat te maken, zodat hij 'het' vervolgens terug kan stoppen?en dan weer uit poept en het verhaal opnieuw begint, misschien heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus al aan zijn hand gelikt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, zit hier in een collegezaal, ik open die foto, begint er vervolgens een chick achter me te gillen....
kut TS.
Ricko kennende zit hij met gewassen handen aan een paar smaballen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ricko, ik heb je nog helemaal niet gezien nadat je dat plaatje hebt gepost. Wat ben je nu aan het doen mang
Ricko kennende juist met ongewassen handen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ricko kennende zit hij met gewassen handen aan een paar smaballen.
maak een topic-omnibundel van Ricko met hardcover, en geef die mee als brochure aan elke hossel die hij zet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Haha. TVP om Rico hier op Lowlands mee te confronteren elke keer als hij een meisje probeert te hosselen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Haha. TVP om Rico hier op Lowlands mee te confronteren elke keer als hij een meisje probeert te hosselen.
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Top verhaal, Ricko. Ik heb me er goed op af kunnen beren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dit.
Ik requesteer bij dezen meer picturaten die ome Ricko van het incident gemaakt heeft.
Ben jij Ricko?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ja het is chocolade. Maar zo zag het eruit, ricko¿
Ben sowieso aan het werk nu dus beter van nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef Laat77 het volgende:
Jawel doe, er gaat een wereld voor je open
De tweede foto kan je wel gewoon kijken zonder binnensmonds over te geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ben sowieso aan het werk nu dus beter van niet.
Kan ook nog van ontbijtkoek zijn maar het ziet er verdomd realistisch uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Het erge is nog dat het waarschijnlijk nog echt is ook. Ik vermoedde een nepdrol, maar die geeft niet af in dat niet al te frisse toiletwater.
is dat geile nou mais¿quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ja het is chocolade. Maar zo zag het eruit, ricko¿
OK HIJ DOET HET
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDHahahaha, gadverdamme gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Hehe, dat is nog wel een optie, maar lijkt mij dus inderdaad ook wel heel sterk. Ik vraag me af wat er dan in je hoofd om gaat op het moment dat je in je eigen kleitaartje begint te graaienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan ook nog van ontbijtkoek zijn maar het ziet er verdomd realistisch uit
Zoek jij de desbetreffende foto's even op dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Maar ehm... niemand dus die doorheeft dat dit gewoon allemaal nep is?
Ik bedoel: zoek een foto op internet van iemand met een drol in ze hand en verzin er een topic omheen. Et voila!
Faal
Ga ik wel vanuit, maar het blijft een leuk topicquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ik bedoel: zoek een foto op internet van iemand met een drol in ze hand en verzin er een topic omheen. Et voila!
Faal
Ongelijk, tot het tegendeel is bewezen. Topic bevat dusver waarheden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Faal
Denken dat Ricko dat niet zelf zou doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Faal
Er zijn tal van dat soort foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zoek jij de desbetreffende foto's even op dan?
fking smeerkees!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Er zijn tal van dat soort foto's
[ afbeelding ]
Of je bestelt gewoon je drol op amazon.com voor een leuke grap
http://www.amazon.com/Corn-Poop-Shaped-Hand-Soap/dp/B003ATOTK0
Gezond verstand? We zitten hier op FOK! he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef PH-KCD het volgende:
Niemand met een gezond verstand doet dit. Wat zijn jullie goedgelovig...
kijk voor de grap eens in z'n foboquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef PH-KCD het volgende:
Niemand met een gezond verstand doet dit. Wat zijn jullie goedgelovig...
Je kan merken dat ook jij nog een noob bentquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je kan merken dat ook jij nog een noob bent![]()
RickoKun niet kennen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
of het moet zo zijn dat je een kloon bent
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS over een paar jaar:GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS over een paar jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS over een paar jaar:ff afgetrokkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK HIJ DOET HET
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TS over een paar jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:09 schreef Lalavy het volgende:
Mensen die die links openen en vervolgens gaan lopen janken
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:44 schreef Captainp00face het volgende:
Even serieus, mensen die denken dat dat Ricko is op de fotos!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef Juminelle het volgende:
Die verbitterde mensen die hier niet keihard om moeten lachen
Mooie handen.quote:
Hoe voel jij je nu Ricko? Een minder mens of verheven boven de rest?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In mijn wereld behandel ik mijzelf en de medemens alsof het 1345 is mattie a zemmel
Een onbegrepen sujet dat zijn medemens versteld doet staan van de fantasierijke mogelijkheden die in eenieders brein zitten opgeslagen. Ik stel mijzelf alleen boven de mensch die veel schaamte bezittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe voel jij je nu Ricko? Een minder mens of verheven boven de rest?
Zagen mensen je ook met die drol lopen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een onbegrepen sujet dat zijn medemens versteld doet staan van de fantasierijke mogelijkheden die in eenieders brein zitten opgeslagen. Ik stel mijzelf alleen boven de mensch die veel schaamte bezitten
Gr Gr
Freud
Vind dat iedereen wel een beetje overdrijft; het komt immers uit je eigen anus. Vroeger rolden de mensen ook in hun eigen poep, en nu 2000 jaar later is het opeens 'raar'.quote:
Dit dus, helemaal niets vreemds aan stelletje christenenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vind dat iedereen wel een beetje overdrijft; het komt immers uit je eigen anus. Vroeger rolden de mensen ook in hun eigen poep, en nu 2000 jaar later is het opeens 'raar'.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef Levolution het volgende:
Maar waarom pakte je de drol niet op met een handschoen/plastic zak?
Heb je daar ook foto's van?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Mijn hand ruikt trouwens nu weer lekker. Heb net aan mijn dikke penis gezeten
Ik verwacht ze morgen in mijn PM-inbox.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verwacht ze morgen in mijn PM-inbox.
Nee, toevoegen aan mijn geheime altaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]en als ik straks beroemd ben zeker aan één of ander vrouwenblad verkopen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, toevoegen aan mijn geheime altaar
Ook? Heb ik concurrentie jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij hebt er ook één, ohhh wat een schatje mehn!
Oh zo. Wat een liefde ditquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee babygirl, ik heb ook zoenne altaar voor u
OK HIJ DOET HET
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDHahaghahahadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rickokun
life goes by...
Je mag ook wel pics van mijn dollo als je wilt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verwacht ze morgen in mijn PM-inbox.
Ah, jammerquote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen schaamhaar
Laat ik het zo zeggen, die kan niet van mij afkomstig zijn
OK HIJ DOET HET
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDniks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lichte kleur, eet je wel goed?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Hij voelde lichtwarm aan, ik merkte dat er klein slijm laagje over mijn poepjon heen zat. Toen ik naar beneden liep met deze baas in mijn hand was ik blij dat ik er met mn andere hand wc papier onder hield, want dat zijstuk begon heel langzaam eraf te glijden, en laat ik nou geen zin hebben om poep op en onder de traptredeb te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Tante-Leen het volgende:
Hahaha gadverdamme!![]()
Maar nu ben ik toch wel benieuwd.. Hoe voelde het?
Kankerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij voelde lichtwarm aan, ik merkte dat er klein slijm laagje over mijn poepjon heen zat. Toen ik naar beneden liep met deze baas in mijn hand was ik blij dat ik er met mn andere hand wc papier onder hield, want dat zijstuk begon heel langzaam eraf te glijden, en laat ik nou geen zin hebben om poep op en onder de traptredeb te krijgen
Wel zorgen dat er nog wat water bij de drol in de wc zit en dan die emmer van zo hoog mogelijk leeg gooien.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef Edskimo het volgende:
Speltip 1: een emmer water in de wc gooien heeft hetzelfde effect als doortrekken.
Netjes brah, netjesquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
Het is een geheime boodschap![]()
[ afbeelding ]
bedankt ik zie hem nu ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
Het is een geheime boodschap![]()
[ afbeelding ]
ik las kontsternatiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Pure domheid, dacht er niet eens aan in die consternatie
wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef Nevermind.. het volgende:
Dus jij liep met een bolus tussen je vingers het huis door?
Waarom zou het dicht moeten? Terechte klacht lijkt me ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Made-In-Holland het volgende:
Is dit topic nog steeds open?
Er is geen klacht, deze baas doet stoer met poep. Kleuterschool tijden herleven, happyquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom zou het dicht moeten? Terechte klacht lijkt me dit
Een goeden topicquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:33 schreef Phreakingout het volgende:
OMFG...
Neeee in welk topic ben ik nou weer beland
Ja kom op mensen schaam je niet! Laat jouw versgeperste drol aan de wereld zien!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef einzeinz het volgende:
Kunnen we misschien allemaal onze persoonlijke kleibal eens vastnemen, fotograferen en op Fok! posten?
Dan wordt dit echt een legendarisch topic, stel je voor dat men zegt 'en 10 jaar geleden was er hier een pareltje op FOK! tientallen mensen fotografeerden hun uitwerpselen en postten het vervolgens op het forum'
Of misschien halen we er de internationale pers mee? Wie weet zetten we lekker een hype op gang met FOK!?
Tegenwoordig moet je heel inventief te werk gaan en moet het origineel en uitdagend zijn, ik denk dat dit wel eens een klepper kan worden.
Wie moest lachen met dit topic?
Juist ja! Knal er op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |