Netjes brah, netjesquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
Het is een geheime boodschap![]()
[ afbeelding ]
bedankt ik zie hem nu ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
Het is een geheime boodschap![]()
[ afbeelding ]
ik las kontsternatiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Pure domheid, dacht er niet eens aan in die consternatie
wat snap je daar niet aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:04 schreef Nevermind.. het volgende:
Dus jij liep met een bolus tussen je vingers het huis door?
Waarom zou het dicht moeten? Terechte klacht lijkt me ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef Made-In-Holland het volgende:
Is dit topic nog steeds open?
Er is geen klacht, deze baas doet stoer met poep. Kleuterschool tijden herleven, happyquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom zou het dicht moeten? Terechte klacht lijkt me dit
Een goeden topicquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:33 schreef Phreakingout het volgende:
OMFG...
Neeee in welk topic ben ik nou weer beland
Ja kom op mensen schaam je niet! Laat jouw versgeperste drol aan de wereld zien!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef einzeinz het volgende:
Kunnen we misschien allemaal onze persoonlijke kleibal eens vastnemen, fotograferen en op Fok! posten?
Dan wordt dit echt een legendarisch topic, stel je voor dat men zegt 'en 10 jaar geleden was er hier een pareltje op FOK! tientallen mensen fotografeerden hun uitwerpselen en postten het vervolgens op het forum'
Of misschien halen we er de internationale pers mee? Wie weet zetten we lekker een hype op gang met FOK!?
Tegenwoordig moet je heel inventief te werk gaan en moet het origineel en uitdagend zijn, ik denk dat dit wel eens een klepper kan worden.
Wie moest lachen met dit topic?
Juist ja! Knal er op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |