en dan zn hand in zn anus steekt om het nat te maken, zodat hij 'het' vervolgens terug kan stoppen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef JoeyTenowii het volgende:
stel voor dat ie nu aan ze hand likt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en dan zn hand in zn anus steekt om het nat te maken, zodat hij 'het' vervolgens terug kan stoppen?en dan weer uit poept en het verhaal opnieuw begint, misschien heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus al aan zijn hand gelikt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, zit hier in een collegezaal, ik open die foto, begint er vervolgens een chick achter me te gillen....
kut TS.
Ricko kennende zit hij met gewassen handen aan een paar smaballen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ricko, ik heb je nog helemaal niet gezien nadat je dat plaatje hebt gepost. Wat ben je nu aan het doen mang
Ricko kennende juist met ongewassen handen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ricko kennende zit hij met gewassen handen aan een paar smaballen.
maak een topic-omnibundel van Ricko met hardcover, en geef die mee als brochure aan elke hossel die hij zet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Haha. TVP om Rico hier op Lowlands mee te confronteren elke keer als hij een meisje probeert te hosselen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Haha. TVP om Rico hier op Lowlands mee te confronteren elke keer als hij een meisje probeert te hosselen.
Dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Top verhaal, Ricko. Ik heb me er goed op af kunnen beren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dit.
Ik requesteer bij dezen meer picturaten die ome Ricko van het incident gemaakt heeft.
Ben jij Ricko?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ja het is chocolade. Maar zo zag het eruit, ricko¿
Ben sowieso aan het werk nu dus beter van nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef Laat77 het volgende:
Jawel doe, er gaat een wereld voor je open
De tweede foto kan je wel gewoon kijken zonder binnensmonds over te geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ben sowieso aan het werk nu dus beter van niet.
Kan ook nog van ontbijtkoek zijn maar het ziet er verdomd realistisch uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef LompeHork het volgende:
Het erge is nog dat het waarschijnlijk nog echt is ook. Ik vermoedde een nepdrol, maar die geeft niet af in dat niet al te frisse toiletwater.
is dat geile nou mais¿quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ja het is chocolade. Maar zo zag het eruit, ricko¿
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:
OK HIJ DOET HET
JULLIE ZIJN NGEWAARSCHUWD
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDHahahaha, gadverdamme gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Hehe, dat is nog wel een optie, maar lijkt mij dus inderdaad ook wel heel sterk. Ik vraag me af wat er dan in je hoofd om gaat op het moment dat je in je eigen kleitaartje begint te graaienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan ook nog van ontbijtkoek zijn maar het ziet er verdomd realistisch uit
Zoek jij de desbetreffende foto's even op dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Maar ehm... niemand dus die doorheeft dat dit gewoon allemaal nep is?
Ik bedoel: zoek een foto op internet van iemand met een drol in ze hand en verzin er een topic omheen. Et voila!
Faal
Ga ik wel vanuit, maar het blijft een leuk topicquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ik bedoel: zoek een foto op internet van iemand met een drol in ze hand en verzin er een topic omheen. Et voila!
Faal
Ongelijk, tot het tegendeel is bewezen. Topic bevat dusver waarheden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Faal
Denken dat Ricko dat niet zelf zou doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef Hello_Quickie het volgende:
Faal
Er zijn tal van dat soort foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zoek jij de desbetreffende foto's even op dan?
fking smeerkees!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Er zijn tal van dat soort foto's
[ afbeelding ]
Of je bestelt gewoon je drol op amazon.com voor een leuke grap
http://www.amazon.com/Corn-Poop-Shaped-Hand-Soap/dp/B003ATOTK0
Gezond verstand? We zitten hier op FOK! he.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef PH-KCD het volgende:
Niemand met een gezond verstand doet dit. Wat zijn jullie goedgelovig...
kijk voor de grap eens in z'n foboquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef PH-KCD het volgende:
Niemand met een gezond verstand doet dit. Wat zijn jullie goedgelovig...
Je kan merken dat ook jij nog een noob bentquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je kan merken dat ook jij nog een noob bent![]()
RickoKun niet kennen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
of het moet zo zijn dat je een kloon bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS over een paar jaar:GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS over een paar jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS over een paar jaar:ff afgetrokkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:
OK HIJ DOET HET
JULLIE ZIJN NGEWAARSCHUWD
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |