en dan zn hand in zn anus steekt om het nat te maken, zodat hij 'het' vervolgens terug kan stoppen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef JoeyTenowii het volgende:
stel voor dat ie nu aan ze hand likt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en dan zn hand in zn anus steekt om het nat te maken, zodat hij 'het' vervolgens terug kan stoppen?en dan weer uit poept en het verhaal opnieuw begint, misschien heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus al aan zijn hand gelikt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, zit hier in een collegezaal, ik open die foto, begint er vervolgens een chick achter me te gillen....
kut TS.
Ricko kennende zit hij met gewassen handen aan een paar smaballen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Ricko, ik heb je nog helemaal niet gezien nadat je dat plaatje hebt gepost. Wat ben je nu aan het doen mang
Ricko kennende juist met ongewassen handen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ricko kennende zit hij met gewassen handen aan een paar smaballen.
maak een topic-omnibundel van Ricko met hardcover, en geef die mee als brochure aan elke hossel die hij zet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Haha. TVP om Rico hier op Lowlands mee te confronteren elke keer als hij een meisje probeert te hosselen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
Haha. TVP om Rico hier op Lowlands mee te confronteren elke keer als hij een meisje probeert te hosselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |