Moest lachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
In je hand poepen en het dan in de wc gooien.
kan maar 1 oorzaak hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Phantomesse het volgende:
Doet je reet trouwens geen pijn?! Je endeldarm is kankerdik geak.
En ik vond TS al ver gaan...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi topic wel. Ik neem aan dat je er meteen ook een stukje van geproeft hebt toen je het toch al in je hand had?
Een likje wellicht?
Dat ja. En ook gewoon met de blote hand vastpakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef JoeyTenowii het volgende:
het zieke is dat hij de schijt nog aan ze hand heeft en een foto maakt
TS is alles behalve autistquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:15 schreef haan33 het volgende:
TS is een zieke autist die naar een gekkehuis moet!!
haha baalmodusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:16 schreef Wootism het volgende:
Godverdomme, zit hier in een collegezaal, ik open die foto, begint er vervolgens een chick achter me te gillen....
kut TS.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Het zou mij niets verbazen als de TS nu met zijn vieze handje aan zijn penis zit te sjorren terwijl hij klaarkomt op deze reacties.
als jij nou even je mond houdtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:21 schreef JoeyTenowii het volgende:
heb wel zin om een meisje nu anaal uit te wonen bedankt ts
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euj, waar is m'n post. Dit topic moet niet uit myAT verdwijnen.
Als het uit de hand zou lopen was het nog smeriger geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |