quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS over een paar jaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:09 schreef Lalavy het volgende:
Mensen die die links openen en vervolgens gaan lopen janken
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:44 schreef Captainp00face het volgende:
Even serieus, mensen die denken dat dat Ricko is op de fotos!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:12 schreef Juminelle het volgende:
Die verbitterde mensen die hier niet keihard om moeten lachen
Mooie handen.quote:
Hoe voel jij je nu Ricko? Een minder mens of verheven boven de rest?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In mijn wereld behandel ik mijzelf en de medemens alsof het 1345 is mattie a zemmel
Een onbegrepen sujet dat zijn medemens versteld doet staan van de fantasierijke mogelijkheden die in eenieders brein zitten opgeslagen. Ik stel mijzelf alleen boven de mensch die veel schaamte bezittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe voel jij je nu Ricko? Een minder mens of verheven boven de rest?
Zagen mensen je ook met die drol lopen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een onbegrepen sujet dat zijn medemens versteld doet staan van de fantasierijke mogelijkheden die in eenieders brein zitten opgeslagen. Ik stel mijzelf alleen boven de mensch die veel schaamte bezitten
Gr Gr
Freud
Vind dat iedereen wel een beetje overdrijft; het komt immers uit je eigen anus. Vroeger rolden de mensen ook in hun eigen poep, en nu 2000 jaar later is het opeens 'raar'.quote:
Dit dus, helemaal niets vreemds aan stelletje christenenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Vind dat iedereen wel een beetje overdrijft; het komt immers uit je eigen anus. Vroeger rolden de mensen ook in hun eigen poep, en nu 2000 jaar later is het opeens 'raar'.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef Levolution het volgende:
Maar waarom pakte je de drol niet op met een handschoen/plastic zak?
Heb je daar ook foto's van?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:54 schreef RickoKun het volgende:
Mijn hand ruikt trouwens nu weer lekker. Heb net aan mijn dikke penis gezeten
Ik verwacht ze morgen in mijn PM-inbox.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verwacht ze morgen in mijn PM-inbox.
Nee, toevoegen aan mijn geheime altaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]en als ik straks beroemd ben zeker aan één of ander vrouwenblad verkopen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, toevoegen aan mijn geheime altaar
Ook? Heb ik concurrentie jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij hebt er ook één, ohhh wat een schatje mehn!
Oh zo. Wat een liefde ditquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee babygirl, ik heb ook zoenne altaar voor u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |