SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
This isn't even my final form.
Where's the fun in that?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het geldt alleen voor haar, lul.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hfhfhf. Hfhfhfhfhf. HFHFFFUUUUUUUUUUU.
Oké, dan doe ik ook mee. Vanaf nu zal ik mijn forumberichten met veel zorgvuldigheid typen.quote:
Bwehehe, met veel zorgvuldigheid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oké, dan doe ik ook mee. Vanaf nu zal ik mijn forumberichten met veel zorgvuldigheid typen.
huwelijksreisquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Çamlıhemşin, Rize
[ afbeelding ]
Ayder, Trabzon
Juist.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Çamlıhemşin, Rize
[ afbeelding ]
Ayder, Trabzon
Is het je al opgevallen dat Turkenbergdorpje aan elkaar moet in de TT? Ik weet alleen niet zo goed wat ik met FOK!-Turken moet doen. Streepje of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Niets abi, doe me alsjeblieft geen pijn!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist.
Zo mooi dit, ik wil altijd verdwalen in die bossen.
Helaas bij ons in de köy nooit te ver afgedwaald van de beschaving, omdat die bossen best gevaarlijk zijn. Beren, wolven en wilde zwijnen.
Ik had de TT nog niet eens gelezen als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat Turkenbergdorpje aan elkaar moet in de TT? Ik weet alleen niet zo goed wat ik met FOK!-Turken moet doen. Streepje of niet?
Liefde bedrijven tussen de theeplanten..quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]. Dat soort plekken zijn mooi, ja. Wij gaan meestal naar Vizara yaylasi in Trabzon
. Het is inderdaad gevaarlijk als je alleen gaat. Wanneer het donker en mistig werd mochten we het huisje niet uit.
Rollen van hellingen.
Thee plukken.
Mantar zoeken.
Water op halen.
.
Ik zag je ninja edit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]. Dat soort plekken zijn mooi, ja. Wij gaan meestal naar Vizara yaylasi in Trabzon
. Het is inderdaad gevaarlijk, vooral als je alleen gaat. Wanneer het donker en mistig werd mochten we het huisje niet uit.
Rollen van hellingen.
Thee plukken.
Mantar zoeken.
Water ophalen.
.
Ik wilde je net verbeteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef Julis het volgende:
. Het is inderdaad gevaarlijk, vooral als je alleen gaat. Wanneer het donker en mistig werd mochten we het huisje niet uit.
Rollen van hellingen.
Thee plukken.
Mantar zoeken.
Water ophalen.
.
Kut.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef msnk het volgende:
Niet dat 't veel uitmaakt Levo, want hoe kan een dorp nou in de zee liggen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit.
Mooi man. Ah Türkiyem.
quote:
Armeniërquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef Ayca het volgende:
Ik zie lekker de hoogste berg van Turkije als ik in koy ben, ha!
Oi!!!quote:Someone (hopefully you) has requested to reset your password at the Steam Support helpdesk.
Grauwe bergen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef Ayca het volgende:
Ik zie lekker de hoogste berg van Turkije als ik in koy ben, ha!
Steam bro.quote:
Probleem is... It wasn't mequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Grauwe bergen.
Groene bergen.
Grapje. Alles heeft zijn charme.
[..]
Steam bro.
Vies man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Probleem is... It wasn't meIemand zit te phishen
Gegoogled:quote:
Niet gaan man. Fittie daar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb het oosten nog nooit gezien helaas.
Dat ziet er heel mooi uit! Ook nog nooit naar het oosten van Turkije geweest, helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gegoogled:
[ afbeelding ]
Beetje Rocky Mountains gevoel. Erg mooi.
Heb het oosten nog nooit gezien helaas.
Maar ze worden toch ook bang van mensen uit Karadeniz? Want lazlar (vooral Sürmeneliler) hebben geweren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef Levolution het volgende:
Als de terro's horen dat Ayca komt, vluchten ze alleen maar dieper de bergen in.
Fuck geweren. Gewoon op de rug van een beer, geëscorteerd door een roedel wolven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ze worden toch ook bang van mensen uit Karadeniz? Want lazlar (vooral Surmeniler) hebben geweren.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck geweren. Gewoon op de rug van een beer, geëscorteerd door een roede wolven.
Snorkelland?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef msnk het volgende:
Niet dat 't veel uitmaakt Levo, want hoe kan een dorp nou in de zee liggen.
Je hoeft er niet sterk voor te zijn. Als je geest maar sterk is, zal de beer zich door je Turkenbloed laten temmen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]. Zo sterk ben ik niet, man. Ik wil dat wel trainen.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hoeft er niet sterk voor te zijn. Als je geest maar sterk is, zal de beer zich door je Turkenbloed laten temmen.
Haha, als je beslist om te gaan moet je altijd gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Heb ik weer.
Besluit ik voor een vak een keer netjes de colleges te volgen. Vorige week niets gemist. Vanochtend dacht ik: fuck it, 2 uurtjes college maar, shit is toch best makkelijk. Ging ik uitslapen. Kijk ik nu naar de sheets, opeens moeilijke materie.
Fuuu.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Heb ik weer.
Besluit ik voor een vak een keer netjes de colleges te volgen. Vorige week niets gemist. Vanochtend dacht ik: fuck it, 2 uurtjes college maar, shit is toch best makkelijk. Ging ik uitslapen. Kijk ik nu naar de sheets, opeens moeilijke materie.
Ik ga morgen en overmorgen wel. Maandag laatste college, die ga ik denk ik wel missen omdat ik geen zin heb om op zondag te reizen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, als je beslist om te gaan moet je altijd gaan.
Als je 1 keer niet gaat, zul je vaker niet gaan.
Oant moarn, succes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Julis het volgende:
Goed idee. Slapen. Tentamen morgen. Iyi geceler! zzz.
Hoe ist Groningen? Ik wil aan de RuG studeren komend studiejaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aan wie is die vraag gericht?
Indien aan mij: Groningen.
Kamers ja. Groningen is kut. Zogenaamd grote stad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Oant moarn, succes!
[..]
Hoe ist Groningen? Ik wil aan de RuG studeren komend studiejaar
Zit je op kamers?
Ohhh, nog een Tukkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Groningen, ouderlijk huis Hengelo.
Was aan jou gericht jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aan wie is die vraag gericht?
Indien aan mij: Groningen.
Abisi, regel kamer voor mij danquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kamers ja. Groningen is kut. Zogenaamd grote stad.Groot, my ass.
Niet dat ik behoefte heb aan 'de grote stad' hoor, maar toch.
De mensen hier vind ik ook waardeloos overigens.
Nee, dacht er nog aan, kon kaartjes krijgen voor 2,50, maar zoals altijd was ik te beroerd om initiatief te nemen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:00 schreef msnk het volgende:
Levo, heb je Richard Dawkins eigenlijk nog gezien toen hij daar een lezing gaf?
Waarom waardeloos?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kamers ja. Groningen is kut. Zogenaamd grote stad.Groot, my ass.
Niet dat ik behoefte heb aan 'de grote stad' hoor, maar toch.
De mensen hier vind ik ook waardeloos overigens.
Ik vond The God Delusion eigenlijk wel erg leuk om te lezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, dacht er nog aan, kon kaartjes krijgen voor 2,50, maar zoals altijd was ik te beroerd om initiatief te nemen.
Maar ach. The God Delusion staat hier in de kast, maar wat is het toch waardeloos boek. Echt een huilie die gast. Kan-ie nog wel zo prominent zijn in de evolutionaire biologie.
LOL, 'kamer regelen'. Is altijd awkward als mensen dat vragen, ik heb die connecties helemaal niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Abisi, regel kamer voor mij dan
Afstudeeropdracht is goedgekeurd, volgende week beginnen
![]()
![]()
Je wilt me niet helpen, van Turkse broeders moet je het hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL, 'kamer regelen'. Is altijd awkward als mensen dat vragen, ik heb die connecties helemaal niet.En dan lijkt het net of ik ze niet wil helpen.
Ik kan je wel naar mijn huisbaas verwijzen, die is Turks dus misschien regelt-ie wat voor je. Ik DM wel even.
Donderdagmiddag heb ik maar 1 semester les, daarna alleen op de vrijdag.quote:
Waarom waardeloos, tja. Toen ik hier kwam, vers van de middelbare school, wilde ik hard uitgaan. En dat vind ik best tegenvallen hier. KEI-week (introductieweek) was leuk, maar buiten die week om gaat het er niet zo hard aan toe hier, vind ik dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom waardeloos?
Groningen ken ik niet zo goed, het zag er wel mooi uit, veel mooie deernes ook.
Compacte stad met veel voorzieningen, sprak mij wel aan.
Maar ben gewoon in Amsterdam gebleven toen de studie kwam, heb er wel spijt van gehad... iedereen is nieuw verder en voor mij was het gewoon een voortzetting van school maar dan in een ander gebouw
Gewoon laten staan man. Wel een beetje verzorgd hoop ik? Kom je zeker overquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
Morgen belangrijke evaluatie aan de hand van een pilot waarmee ik heb geholpen tijdens mijn opleiding. Met opleidingsmanager en al.
Het punt is ik heb nu een dikke baard en wil hem niet eraf gaan scheren...
Voetbal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:19 schreef msnk het volgende:
Gewoon wedstrijden van Grunn bezoeken man. Kun je Texeira en Tadić zien spelen
Of nog beter, ga een keer naar Heerenveen. Assaidi, Dost en Narsingh
Zo irritant is dat, dat je niet even zelf je uiterlijk kan bepalen. Natuurlijk kan het wel, maar er is altijd een beetje druk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
Morgen belangrijke evaluatie aan de hand van een pilot waarmee ik heb geholpen tijdens mijn opleiding. Met opleidingsmanager en al.
Het punt is ik heb nu een dikke baard en wil hem niet eraf gaan scheren...
Morgen even bij trimmen, gewoon heerlijk om niet je baard te hoeven scheren voor weken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon laten staan man. Wel een beetje verzorgd hoop ik? Kom je zeker over
Die zitten allemaal te spacen bij hababamquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef justinkl het volgende:
Toch!! moet ik zeggen dat er weining Turken of andere achtergronden aanwezig zijn op FOK.
Ja ik lees meer mee dan dat ik postquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Ayca het volgende:
Wat coban zegt ja![]()
En volgens mij valt t wel mee, niet elke turk post hier (regelmatig)
Vraag Gizem lid te worden dan, dit om het verlies aan Landsyh te compenserenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Ayca het volgende:
Wat coban zegt ja![]()
En volgens mij valt t wel mee, niet elke turk post hier (regelmatig)
Haha kwam haar en bibi nog tegen bij een bruiloftquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vraag Gizem lid te worden dan, dit om het verlies aan Landsyh te compenseren
Pics?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha kwam haar en bibi nog tegen bij een bruiloft![]()
Maar niemand kan borte vervangen, wat denk jij
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
Kopen ze een spiegelreflex denken ze meteen dat ze een fotograaf zijn geworden, teh pauperz.
Overigens 58. Wet niet gewijzigd.![]()
Lekker voor Gaysaray hahah
Nihat Ozdemir wilde dat, A.Y. niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was juist fener die wilde dat die wet gewijzigd zou worden
De sigarettenrook daar altijd, niet normaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En altijd die zelfgemaakte foto's in de wijvenWC's.Die ook altijd bizar vol zitten trouwens...
Dat zullen we dan zien, als ze gaan degraderen dan degraderen een hoop teams. Oftewel no fuck has been given.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
Nee geen punten aftrek maar als de club schuldig wordt bevonden worden ze zeker weten gedegradeerd.
Hoezo? Je bent toch geen retard jonge? Ik kijk naar de TSL om de clubs en niet om de naam TSL.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
Jouw manier van redeneren en conclusie; hoe turks kan je zijn
Teşvik primiquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Weissman het volgende:
Waarom ga je er al van uit dat als febe degradeert er 10 andere teams mee gaan ? Hooguit Sivasspor en Eskisehirspor ook, mss IBB maar meer dan dat echt niet
Draait om mensen die geld hebben, aangezien FB supporters het meest LIG tv afnemen en het meeste omzet genereren blijkt dus waar het geld is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:06 schreef Weissman het volgende:
Ok, TS erbij dat maakt 5.
Ja want heel de TSL draait om febe aka kanarie-clup
Gast, ga naar antu.net ofzo
Meestal vinden wij hun slachtoffers in ons portiek, soms ook lege blikjes energie van de Aldi en lege zakken chips.quote:
Zo duur kan dat toch niet zijn? Dus dat is alleen maar mooi, een bereikbare droomquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
Ahhhhh Karadeniz, ik ben er nog nooit geweest (!) maar vervul met melancholie als ik de rijke natuur en cultuur proef. Als ik het mij kan veroorloven wil ik ooit een afgelegen houten hutje in de bergen, waar ik lekker barbaars, gekleed in een berevelletje, bewapend met pijl en boog jaag op lager op de voedselketen staande dieren, om bij thuiskomst trots mijn prooien te tonen aan mijn eega, die dan natuurlijk al klaar staat met een bak warm water om vol liefde mijn voeten te masseren. Die goede oude tijd...![]()
Het lijkt me ook heerlijk om zonder verplichtingen, telefoon en internet, ver van uitlaatgassen en kunstmatig voedsel, slechts gewapend met boeken mezelf op te laden.
Heb jij een tv-gids met Turkse filter erin verwerkt of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo komt er een documentaire over Turken op Ned2, laat maar weten of het wat was
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb jij een tv-gids met Turkse filter erin verwerkt of zo?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb jij een tv-gids met Turkse filter erin verwerkt of zo?
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Eagle_99 het volgende:
Over Turkendorpies gesproken, papa en opa's dorpjee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grootste inwoner![]()
[ afbeelding ]
Opa is hier jarenlang bewaker geweest, jammer dat ie naar Nederland is gekomen![]()
Oja, echte dorp zit trouwens wat verderop
http://www.nu.nl/achterkl(...)mogelijk-moslim.htmlquote:ONDEN - Liam Neeson overweegt om over te stappen naar de islam. De Ierse acteur, opgevoed als katholiek, raakte onder de indruk van het geloof toen hij in Istanbul was voor zijn nieuwe film, zegt The Sun.
Foto: ANP
"Vijf keer per dag wordt er opgeroepen om te gaan bidden. De eerste week word je er helemaal gek van, maar daarna wordt het een deel van je ziel en dat is het mooiste , allermooiste ding", aldus Neeson in de Britse tabloid.
"Er zijn 4000 moskeeën in de stad. Sommige zijn adembenemend en het zet je echt aan het denken om moslim te worden."
De 59-jarige acteur gaf al eerder aan te twijfelen aan zijn geloof: "Ik ben katholiek opgevoed, maar ik denk dat we ons elke dag afvragen wat we op deze planeet doen. Waar draait het allemaal om? Ik lees heel vaak boeken over God of de afwezigheid van God en het atheïsme."
Wtf lul jij nou lanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:09 schreef xminator het volgende:
Kut qui gon yi, door hem is darth vader ontstaan
Dus als God bestaat is het zijn schuld dat Hitler ooit bestaan heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Als die anakin er niet doorheen had gedramd, dan was darth vader niet ontstaan iste lann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check de titel dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Resident Evil op de Playstation 1. Dat vond ik toen al eng. En nu in 3DS.
AFC AJAX
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus als God bestaat is het zijn schuld dat Hitler ooit bestaan heeft?Revelations..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Check de titel dan.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
Wat ninja-edit ik de laatste tijd toch veel. Ik ben op de hoede voor de taalnazi's.
Correctie: mijn hoede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
Wat ninja-edit ik de laatste tijd toch veel. Ik ben op de hoede voor de taalnazi's.
Ik wist het. Geen spreekwoorden gebruiken, Julis. Geen spreekwoorden. Bedankt! Dus Het is altijd bezittelijk voornaamwoord + hoede? Eigenlijk wel logisch. Want ik ben dan op mijn hoede, dus mijn hoede..quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Snel een coole Turk posten als tegenwicht tegen als dat SciFi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Julis op 27-01-2012 00:27:55 ]
Jaquote:
quote:
OK.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Hoe langer ik naar die foto kijk.. Ik krijg er kriebels van. Even in een spoiler zetten.
[..]Jij moet mij ook verbeteren. Dit geldt ook buiten FOK!
Beletselteken. Spatie ervoor én erna (in dit geval). Én, drie puntjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Hoe langer ik naar die foto kijk.. Ik krijg er kriebels van. Even in een spoiler zetten.
Ik hou van genadeloosquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
OK.
[..]
Beletselteken. Spatie ervoor én erna (in dit geval). Én, drie puntjes.
Prachtige docu, met zeer uiteenlopende Turkse vrouwen die allemaal interessante verhaal hadden. De verlaten vrouw liet de meeste indruk achter op mij. Zo intens... Haar jeugdfoto lijkt ook een beetje op mijn moeders jeugdfoto's. Ik zal haar ook wijzen op deze docu. In ieder geval bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wist het. Geen spreekwoorden gebruiken, Julis. Geen spreekwoorden. Bedankt! Dus Het is altijd bezittelijk voornaamwoord + hoede?
God behoede!quote:
Oei oei.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
Bilge, 30 seconden om je fout te corrigeren. Tijd gaat *nu* in.
Bolu - Gerede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:49 schreef Bilge het volgende:
Afyon - Emirdag. En jij?
Ik kan de fout niet ontdekken, verlicht mij, oh wijze.
Optie 1: "die allemaal een interessant verhaal hadden".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prachtige docu, met zeer uiteenlopende Turkse vrouwen die allemaal interessante verhaal hadden.
- Schaamt zich te pletterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu - Gerede.
[..]
Optie 1: "die allemaal een interessant verhaal hadden".
Optie 2: "die allemaal interessante verhalen hadden".
Combo bonus x2quote:
Hahahaha. Niet zo overdrijven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
- Schaamt zich te pletter
- vraagt nieuwe naam aan
- blaast nooit en te nimmer hoog van de toren in nabijheid van uwe wijsheid
Mijn to-do-list.
Klopt. Ik was dan ook heel erg verbaasd toen ik van Levolution hoorde dat-ie ook Bolu'lu was.quote:Bolu kom je niet vaak tegen.
Gelukkig zijn het er in Nederland niet zo heel veel. In België komen de Turken bijna allemaal uit Emirdag! Sommige Belgen denken dat Emirdag de hoofdstad van Turkije is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:08 schreef xminator het volgende:
Hemso
Wat schaam ik mij voor de meeste emirdaglilar aka ismail yk types
Tof!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha. Niet zo overdrijven..
Leuk om te weten: alhoewel "nooit en te nimmer" correct is, is "nooit ofte nimmer" van oorsprong de juiste uitdrukking.
Werk je of studeer je? Nou ja, allemaal standaardvragen, eigenlijk. Zou je je eens voor willen stellen?
Je UI en je signature ... Wil je daarmee iets vertellen?.
[..]
Klopt. Ik was dan ook heel erg verbaasd toen ik van Levolution hoorde dat-ie ook Bolu'lu was.
xminator komt trouwens ook uit Afyon. (Edit: HIJ KON JE AANWEZIGHEID RUIKEN.)
Dit weekend de plaatjes in de OP maar eens aanpassen. Turkuaz bij Ordu, jij bij Afyon.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:47 schreef Bilge het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t34190/
Best interessant.
Neen, wat fout zeg.quote:Wie opkomt voor het behoud van het blanke ras kan de Turken wel degelijk als natuurlijke bondgenoot zien. Ze zijn biologisch gezien echt wel blank zie je, en op militair en zelfs op cultureel gebied staan de Turken - als staat - aan onze kant, want ze staan vijandig tegenover de Arabieren en Turkije heeft ongeveer meest anti-islamitische staatsorde van de wereld, ook al is de bevolking islamitisch.
PI.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je heb een fout op stormfront gevonden. Snel, bel de telegraaf
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het er in Nederland niet zo heel veel. In België komen de Turken bijna allemaal uit Emirdag! Sommige Belgen denken dat Emirdag de hoofdstad van Turkije is.
[..]
Tof!
Mijn avatar en onderschrift zijn louter interessantdoenerij.In het dagelijks leven struin ik als een zwerver rond, wat een dekmantel is voor mijn baan als dubbelspion. Velen denken daarbij aan 007, pistolen en seks, maar mijn werk bestaat vooral uit observatie, analyse en raportage. Toch is het van wezenlijk belang om enige discretie - vooral op het internet - te bewaren, waardoor ik - ook uit jullie belang - niet verder zal uitwijden.
![]()
Hoewel ik natuurlijk al lang weet wie jullie zijn, ben ik toch ook benieuwd naar jullie persoonlijke biografieën.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.
Laat ik me mijzelf maar eens voorstellen. Ik ben Zarif Gondol en ben geboren op een zachte zomerdag in de bergen van Bolu. Veel herinner ik er niet meer van, ik weet alleen nog dat ik van graven hield. (Heb me dan ook zo diep mogelijk genesteld in de baarmoeder haha.) Ik ben inmiddels 43 jaar oud en heb nog maar 2,5 jaar te leven volgens de doktoren. Maximaal.
Door mijn voorliefde voor graven ben ik archeologie gaan studeren. Het waren prachtige jaren, maar daar een andere keer over. Ik heb mijn diploma behaald en was klaar om alle vrouwen op deze planeet mijn naam te laten kreunen. Werk lag destijds niet voor het oprapen, je moest goed zoeken. Een expeditie naar Peru werd op het laatste moment afgeblazen. Ik baal daar nog steeds van, had de alpaca's en de llama's graag van dichtbij gezien.
Ik ben na tegenslagen aan het werk gegaan als begrafenisondernemer. Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten. Mijn echte roeping had echter niets te maken met archeologie of graven graven.
Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.
Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht.. Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!!
). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.
Ik voel de tranen alweer opkomen, maar huilen kan ik niet door al het stof in mijn traanbuizen.
Soms wens ik dat ze er nog waren. Om als broeders een laatste keer de mijnen te bezoeken en samen te hoesten. Als een eenheid, als BIR.
Hmhmm.
Waarom kom ik niet voor in je verhaaltje...?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.
Laat ik me mijzelf maar eens voorstellen. Ik ben Zarif Gondol en ben geboren op een zachte zomerdag in de bergen van Bolu. Veel herinner ik er niet meer van, ik weet alleen nog dat ik van graven hield. (Heb me dan ook zo diep mogelijk genesteld in de baarmoeder haha.) Ik ben inmiddels 43 jaar oud en heb nog maar 2,5 jaar te leven volgens de doktoren. Maximaal.
Door mijn voorliefde voor graven ben ik archeologie gaan studeren. Het waren prachtige jaren, maar daar een andere keer over. Ik heb mijn diploma behaald en was klaar om alle vrouwen op deze planeet mijn naam te laten kreunen. Werk lag destijds niet voor het oprapen, je moest goed zoeken. Een expeditie naar Peru werd op het laatste moment afgeblazen. Ik baal daar nog steeds van, had de alpaca's en de llama's graag van dichtbij gezien.
Ik ben na tegenslagen aan het werk gegaan als begrafenisondernemer. Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten. Mijn echte roeping had echter niets te maken met archeologie of graven graven.
Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.
Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht.. Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!!
). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.
Ik voel de tranen alweer opkomen, maar huilen kan ik niet door al het stof in mijn traanbuizen.
Soms wens ik dat ze er nog waren. Om als broeders een laatste keer de mijnen te bezoeken en samen te hoesten. Als een eenheid, als BIR.
Hmhmm.
Bazensnorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef WammesWaggel het volgende:
zG, je schrijfstijl doet denken aan die van Kader Abdolah
Ja, klopt, Kastamonuquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:35 schreef Julis het volgende:
Nog bedankt nog voor de succeswensen!
[..]
Ziet er mooi uit. Kastamonu (als ik het goed heb gegoogled)?
Een foto dat ik jaren geleden had gemaakt, niet echt te zien maar er is beneden een hutje te zien, ik dacht hieraan nadat ik je reactie las. Hier zou ik willen leven, maar het heeft al een eigenaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
Ahhhhh Karadeniz, ik ben er nog nooit geweest (!) maar vervul met melancholie als ik de rijke natuur en cultuur proef. Als ik het mij kan veroorloven wil ik ooit een afgelegen houten hutje in de bergen, waar ik lekker barbaars, gekleed in een berevelletje, bewapend met pijl en boog jaag op lager op de voedselketen staande dieren, om bij thuiskomst trots mijn prooien te tonen aan mijn eega, die dan natuurlijk al klaar staat met een bak warm water om vol liefde mijn voeten te masseren. Die goede oude tijd...![]()
Het lijkt me ook heerlijk om zonder verplichtingen, telefoon en internet, ver van uitlaatgassen en kunstmatig voedsel, slechts gewapend met boeken mezelf op te laden.
Gelezen, wel 10 jaar oudquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:47 schreef Bilge het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t34190/
Best interessant.
Net gezien, interessant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Om niet te overdrijven met namen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom kom ik niet voor in je verhaaltje...?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om niet te overdrijven met namen..
Als goedmakertje heb ik de plaatjes in de OP geüpdatet. Bilge (Afyonkarahisar), Eagle_99 (Kastamonu) en jij (Ordu) staan er nu ook bij.
Comfortabele wagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nieuw auto <3
Citroën C5 uit 2004.
Rijd lekker
Even daarnaar kijken dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:07 schreef Ayca het volgende:
Groetjes aan je dinnetje.
M'n moeder heeft een iriver story hd, zelf ook een paar boeken op gelezen en bevalt me prima, geen touchscreen enzulks maar dat is ook niet echt nodig...
Maar die had ik meer gekozen omdat ik er snel een moest regelen en deze lag binnen budget en had een goed scherm volgens reviews.Scherm is wel echt nice...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:33 schreef msnk het volgende:
Weiss ben jij de hücüm squad van Turken op FOK! of zo?
Dan heb je niet zo heel veel begrepen wat een e-reader is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Koop voor 13 euro meer een Tablet met eReader software.. (Android ftw)
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:53 schreef Levolution het volgende:
De geur van verse boeken.![]()
Die boeken nooit lezen maar wel je boekenkast opvullen.
Blijft geniaal.quote:PVV-raadslid Paul ter Linden: „In dit land zijn huisdieren gewoon, als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen.”
Lekker grauw.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:56 schreef Weissman het volgende:
http://www.12thblog.com/a(...)ing-the-hipstamatic/
Ik heb toevallig de witte. Hoewel ik hem niet zo vaak gebruikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
Gericht aan de dames in dit topic: Welke kleur (cadeau voor mijn zus)?
[ afbeelding ]
Ook gij Brutus?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen.
De VOC-mentaliteit kan u niet ontzegt worden. In mijn jeugdige onbezonnenheid heb ik ook wel eens een verkeersbordje aangepast, waardoor mijn vaders garage zo goed liep dat we weer op wintervakantie konden.quote:Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten.
Verspil je laatste 2,5 jaar niet met melancholie. Leen met een lange looptijd, maak je wereldreis, laat alle vrouwen je naam krijsen, en stap vervolgens met een voldaan gevoel je eigen graf in. De toekomst is BIR2!quote:Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.
Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht. . Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!! ). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.
Hmhmm.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ook gij Brutus?Wilt gij in het vervolg een spoiler gebruiken, als u weer besluit om onze beminnelijke doch kwetsbare taal keihard te verkrachten?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:33 schreef Bilge het volgende:
De VOC-mentaliteit kan u niet ontzegt worden.
Drama.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef Bilge het volgende:
Vanavond Saki vs Hari live op Kanalturk.
Het voorprogramma is hier te zien: http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Dusquote:Op zondag 29 januari 2012 11:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
volgens Megan Fox knapper dan Justin
Dat ging snel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef Bilge het volgende:
Vanavond Saki vs Hari live op Kanalturk.
Het voorprogramma is hier te zien: http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
In de eerste ronde ging Saki knockout.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik niks meegekregen, samenvatting ?
Hoooooi schatjeeequote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef Levolution het volgende:
Stomme dwangneurose en concentratiestoornis.
Ik moet, als ik iets lees op mijn scherm, altijd tussendoor controleren of mijn cursor nog recht staat.Alsof dat ding opeens gaat kantelen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef zarGon het volgende:
Soms is het echt jammer dat Twitter maar 160 karakters accepteert. Tweede keer deze week dat ik een post van je wou tweeten, Levo.
quote:
Karadeniz!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Hier meer:
http://www.trekearth.com/gallery/Middle_East/Turkey/Black_Sea
(of zoek op andere gebieden/steden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Karadeniz!. Ziet er echt zo prachtig uit hè. Ik wil ooit eens een rondtrekken door al die gebieden. Lijkt me echt rustgevend. Het lijkt me sowieso heerlijk om eens afstand te kunnen nemen van alles wat me nu bekend is. Alles staat min of meer een beetje vast.
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck, die memes altijd van jou.
Maar je hebt gelijk man, ik wil daar ook eens rondtrekken. Er zijn daar volgens mij van die huisjes of bungalowtjes waar je kan overnachten. Gewoon daar slapen, stevige Turkse kahvalti en dan weer op pad naar het volgende dorpje en dan daar weer overnachten. Kamperen zou helemaal gaaf zijn.This isn't even my final form.
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:06 schreef zarGon het volgende:
Wist je dat er een verborgen neus en alsmede daardoor een verborgen tweede gezicht in je UI zat?!
[ afbeelding ]
FRONT-VIEW SIDE-VIEW
Vader van een Kardashianquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je het niet zien:!
is dat zon vrouwen drama's programma?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:26 schreef Ayca het volgende:
Iemand die Muge Anli wel eens heeft gezien? Wat een verhalen
Ja van het ergste soort, kom het wel eens tegen als mn oma zit te kijken. Hele families en volksstammen worden uitgenodigd. De bir-principes worden genegeerd, schandalig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dat zon vrouwen drama's programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT DIT KAN IN TURKIYE !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 15:10:09 ]
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef Ayca het volgende:
Haha ja dat soort dingenwas toevallig op tv toen ik thuis kwam, ging over een jongen van 17 die dood was gevonden in vrouwenkleren met daarop sperma van een andere man etc etc, maar volgde het niet echt, iedereen praat toch altijd door elkaar daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |