Oi!!!quote:Someone (hopefully you) has requested to reset your password at the Steam Support helpdesk.
Grauwe bergen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef Ayca het volgende:
Ik zie lekker de hoogste berg van Turkije als ik in koy ben, ha!
Steam bro.quote:
Probleem is... It wasn't mequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Grauwe bergen.
Groene bergen.
Grapje. Alles heeft zijn charme.
[..]
Steam bro.
Vies man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Probleem is... It wasn't meIemand zit te phishen
Gegoogled:quote:
Niet gaan man. Fittie daar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb het oosten nog nooit gezien helaas.
Dat ziet er heel mooi uit! Ook nog nooit naar het oosten van Turkije geweest, helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gegoogled:
[ afbeelding ]
Beetje Rocky Mountains gevoel. Erg mooi.
Heb het oosten nog nooit gezien helaas.
Maar ze worden toch ook bang van mensen uit Karadeniz? Want lazlar (vooral Sürmeneliler) hebben geweren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef Levolution het volgende:
Als de terro's horen dat Ayca komt, vluchten ze alleen maar dieper de bergen in.
Fuck geweren. Gewoon op de rug van een beer, geëscorteerd door een roedel wolven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ze worden toch ook bang van mensen uit Karadeniz? Want lazlar (vooral Surmeniler) hebben geweren.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Fuck geweren. Gewoon op de rug van een beer, geëscorteerd door een roede wolven.
Snorkelland?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef msnk het volgende:
Niet dat 't veel uitmaakt Levo, want hoe kan een dorp nou in de zee liggen.
Je hoeft er niet sterk voor te zijn. Als je geest maar sterk is, zal de beer zich door je Turkenbloed laten temmen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:44 schreef Julis het volgende:
[..]. Zo sterk ben ik niet, man. Ik wil dat wel trainen.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hoeft er niet sterk voor te zijn. Als je geest maar sterk is, zal de beer zich door je Turkenbloed laten temmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |