Vraag Gizem lid te worden dan, dit om het verlies aan Landsyh te compenserenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Ayca het volgende:
Wat coban zegt ja![]()
En volgens mij valt t wel mee, niet elke turk post hier (regelmatig)
Haha kwam haar en bibi nog tegen bij een bruiloftquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vraag Gizem lid te worden dan, dit om het verlies aan Landsyh te compenseren
Pics?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha kwam haar en bibi nog tegen bij een bruiloft![]()
Maar niemand kan borte vervangen, wat denk jij
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
Kopen ze een spiegelreflex denken ze meteen dat ze een fotograaf zijn geworden, teh pauperz.
Overigens 58. Wet niet gewijzigd.![]()
Lekker voor Gaysaray hahah
Nihat Ozdemir wilde dat, A.Y. niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was juist fener die wilde dat die wet gewijzigd zou worden
De sigarettenrook daar altijd, niet normaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En altijd die zelfgemaakte foto's in de wijvenWC's.Die ook altijd bizar vol zitten trouwens...
Dat zullen we dan zien, als ze gaan degraderen dan degraderen een hoop teams. Oftewel no fuck has been given.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
Nee geen punten aftrek maar als de club schuldig wordt bevonden worden ze zeker weten gedegradeerd.
Hoezo? Je bent toch geen retard jonge? Ik kijk naar de TSL om de clubs en niet om de naam TSL.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
Jouw manier van redeneren en conclusie; hoe turks kan je zijn
Teşvik primiquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Weissman het volgende:
Waarom ga je er al van uit dat als febe degradeert er 10 andere teams mee gaan ? Hooguit Sivasspor en Eskisehirspor ook, mss IBB maar meer dan dat echt niet
Draait om mensen die geld hebben, aangezien FB supporters het meest LIG tv afnemen en het meeste omzet genereren blijkt dus waar het geld is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:06 schreef Weissman het volgende:
Ok, TS erbij dat maakt 5.
Ja want heel de TSL draait om febe aka kanarie-clup
Gast, ga naar antu.net ofzo
Meestal vinden wij hun slachtoffers in ons portiek, soms ook lege blikjes energie van de Aldi en lege zakken chips.quote:
Zo duur kan dat toch niet zijn? Dus dat is alleen maar mooi, een bereikbare droomquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
Ahhhhh Karadeniz, ik ben er nog nooit geweest (!) maar vervul met melancholie als ik de rijke natuur en cultuur proef. Als ik het mij kan veroorloven wil ik ooit een afgelegen houten hutje in de bergen, waar ik lekker barbaars, gekleed in een berevelletje, bewapend met pijl en boog jaag op lager op de voedselketen staande dieren, om bij thuiskomst trots mijn prooien te tonen aan mijn eega, die dan natuurlijk al klaar staat met een bak warm water om vol liefde mijn voeten te masseren. Die goede oude tijd...![]()
Het lijkt me ook heerlijk om zonder verplichtingen, telefoon en internet, ver van uitlaatgassen en kunstmatig voedsel, slechts gewapend met boeken mezelf op te laden.
Heb jij een tv-gids met Turkse filter erin verwerkt of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo komt er een documentaire over Turken op Ned2, laat maar weten of het wat was
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb jij een tv-gids met Turkse filter erin verwerkt of zo?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb jij een tv-gids met Turkse filter erin verwerkt of zo?
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Eagle_99 het volgende:
Over Turkendorpies gesproken, papa en opa's dorpjee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grootste inwoner![]()
[ afbeelding ]
Opa is hier jarenlang bewaker geweest, jammer dat ie naar Nederland is gekomen![]()
Oja, echte dorp zit trouwens wat verderop
http://www.nu.nl/achterkl(...)mogelijk-moslim.htmlquote:ONDEN - Liam Neeson overweegt om over te stappen naar de islam. De Ierse acteur, opgevoed als katholiek, raakte onder de indruk van het geloof toen hij in Istanbul was voor zijn nieuwe film, zegt The Sun.
Foto: ANP
"Vijf keer per dag wordt er opgeroepen om te gaan bidden. De eerste week word je er helemaal gek van, maar daarna wordt het een deel van je ziel en dat is het mooiste , allermooiste ding", aldus Neeson in de Britse tabloid.
"Er zijn 4000 moskeeën in de stad. Sommige zijn adembenemend en het zet je echt aan het denken om moslim te worden."
De 59-jarige acteur gaf al eerder aan te twijfelen aan zijn geloof: "Ik ben katholiek opgevoed, maar ik denk dat we ons elke dag afvragen wat we op deze planeet doen. Waar draait het allemaal om? Ik lees heel vaak boeken over God of de afwezigheid van God en het atheïsme."
Wtf lul jij nou lanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:09 schreef xminator het volgende:
Kut qui gon yi, door hem is darth vader ontstaan
Dus als God bestaat is het zijn schuld dat Hitler ooit bestaan heeft?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Als die anakin er niet doorheen had gedramd, dan was darth vader niet ontstaan iste lann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check de titel dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Resident Evil op de Playstation 1. Dat vond ik toen al eng. En nu in 3DS.
AFC AJAX
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus als God bestaat is het zijn schuld dat Hitler ooit bestaan heeft?Revelations..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Check de titel dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |