abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107322112
Hoi

kk popo doet ook niks goed
eindelijk een goed voorstel om die kk burka's van de straat te vegen (kheb al lang genoeg gehad van dat kankervolk), gaan ze het niet uitvoeren. Wat denken ze wel niet die kutpolitie, dat ze hun eigen regels kunnen bepalen? fuck hun.

ik citeer "Wij zien geen probleem als het gaat om gezichtsbedekkende kleding."
Bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)boerka-optreden.html

Mooi, want weet je? Ik was ook al lang schijtziek van die kk camera's overal. Op elk station, om elk gebouw, op elke winkelstraat staan fucking camera's!
Onder het mom van "veiligheid"
Dat is de grootste leugen ooit! Als jij in elkaar wordt gemept op een station, denk maar niet dat die camera je gaat helpen. Die camera helpt misschien wanneer jij al lang in het ziekenhuis ligt.

Tot nu toe draag ik altijd een capuchon met een sjaal. Maar nu die domme kanker politie toesteming heeft gegeven voor bivakmutsen (zie bovenstaand citaat) kunnen ze me niks maken.

fuck dit ruggegraadloze kankerland.

ps: iedereen mag racistisch zijn in dit kankerland, behalve als je nederlands bent.

btw: Weet je waarom we nu zo erg moeten bezuinigen? Omdat we in de jaren 90 gigantische aantallen moskeen in ons kankerland hebben gesubsidieerd. En uitkeringen, en zorg voor die kamelen, en vakantieparken (aka AZC's)

Fuck dit kankerland
en fuck die multi culturele bullshit
Ik zweer het, je vader moest z'n rug krom werken voor uitkeringen van die kk buitenlanders

welkom in luilekkerland.
pi_107322126
kk goed topic.
Anonieme tievesclown
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:39:54 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322188
:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_107322192
Een "ps" in het midden van een post :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107322266
Ga met een stel van je kaalkopvriendjes een bivakmutsdemonstratie houden. Ik wil graag de afloop hier lezen.
pi_107322301
@Id_do_her
@spijkerbroek
haters gaan haten

als je niet ziet dat nederland en europa naar de tering gaat omdat hersenloze mensen al die kk kamelen gratis geld en uitkeringen gaan bieden, ben je best wel blind man.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:46:10 #7
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_107322302
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:35 schreef jeroenvvv het volgende:

Fuck dit kankerland
en fuck die multi culturele bullshit
Ik zweer het, je vader moest z'n rug krom werken voor uitkeringen van die kk buitenlanders

De enige gastjes die ik constant "kk dit, kk dat" en "ik zweer het" hoor roepen zijn van die marokkaanse knaapjes met een vuilniszak met zo'n stuk vacht eraan. Dus als je geen multiculti wil, ga dan ook niet praten als een 2e generatie immigrant.
pi_107322326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:46 schreef jeroenvvv het volgende:
@Id_do_her
@spijkerbroek
haters gaan haten

als je niet ziet dat nederland en europa naar de tering gaat omdat hersenloze mensen al die kk kamelen gratis geld en uitkeringen gaan bieden, ben je best wel blind man.
Dat kan beter. Ik zie nog zeker vijf plekken in die zin waar kanker bij kan.
Anonieme tievesclown
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:51:04 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:46 schreef jeroenvvv het volgende:
@Id_do_her
@spijkerbroek
haters gaan haten

One-issueuser.
pi_107322455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
One-issueuser.
En TS heet niet eens Geert.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 10:58:28 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En TS heet niet eens Geert.
Maar heeft VVV in de naam. Misschien kom hij ook wel uit Venlo.
pi_107322944
godverdomme kankervieze kut hoerenland
als ik een bom had zo groot als de originele tzar bomba van rusland had ik nederland platgebombardeerd vieze kankerhoerenland

jullie zijn ook echt allemaal zo dom he?
niemand zegt er iets van he?

jullie verdienen het gewoon om in je kont te worden geneukt door een stel buitenlanders.

ik ga lachen als jij later geen pensioen meer hebt en gaat huilen bij je baas die achmed heet.

fuck jullie domme hersenloze kromrug imbecielen

serieus ik hoop dat jullie allemaal de kanker in gaan.

niemand snapt wat ik bedoel jullie zijn gewoon een stel slaven die werken van 9 tot 5 en die alles maar laten gebeuren omdat je geen vuur in je hebt.
schapen als jullie verdienen het om verkracht te worden door een groep islamieten, je steekt dan je duim op en lacht naar die kankermarokkaan achter je want dat is wat voor een stel kanker mietjes jullie zijn.

serieus, zijn jullie blind ofzo? Hoe kan je dit laten gebeuren en er niks van zeggen

kankerimbecielen
ik weet precies wat voor types jullie zijn
met jullie ipads, iphones, macbooks, dikke zwarte hipsterbrillen, Vans schoenen en raybans. jullie zijn zo kk gay met z'n allen, jullie moeten zo nodig geaccepteerd worden
je rijdt een vespa door de stad, in de zomer kankerlelijke birckenstocks, in de winter nog lelijkere teletubbie uggs
een deel van je "vrienden" is van buitenlandse afkomst, en je accepteert dat want dat moet van de vara en van je sociale omgeving.
je favoriete programma's zijn de wereld draait door, en om het gevoel te krijgen dat je een intelligent programma bekijkt kijk je pauw en witteman
je leest geen krant, maar als je leest lees je de kankergaye volkskrant
je politieke voorkeur ligt bij D66, Groenlinks PvdA of groenlinks

je houdt niet van werken, maar bent wel sociaal. vrienden zijn belangrijker dan geld.
je bent opgegroeid met het kijken van disney films en je leeft in een fantasie wereld

als je uitgaat drink je bier en je bent een "sociaal roker" (lol hoe nep is dat, of je rookt of je rookt niet. doe niet iets ertussenin)

je gaat in de zomer op een kleedje zitten met je hipstervrienden in het park en doet daar eigenlijk helemaal niks.
en je haat altijd de zittende politiek, want jij weet het allemaal beter.

je denkt dat je verstand hebt van het internet, maar eigenlijk zit je computer vol virussen. Wat zeg je? Je hebt geen virussen want je hebt een mac? hahah je weet nog minder van computers en internet dan ik dacht.

Je hebt Twitter en Facebook want iedereen heeft dat. (je kunt niet achterblijven he?)

Onbewust zit de slogan van MTV in je hoofd die zegt "be original" want je ziet dat iedereen hetzelfde is, maar niet jij. jij bent anders, toch?

jah kankerlijer, ik heb het over jouw @Id_do_her, @spijkerbroek, @jan_lul, @Basp1
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:14:36 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322958
_O-!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:15:01 #14
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_107322970
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:14 schreef Id_do_her het volgende:
_O-!
Dit topic heeft kankerveel potentie.
Anonieme tievesclown
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:15:46 #15
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107322982
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:15 schreef Crimyclown het volgende:

[..]

Dit topic heeft kankerveel potentie.
Door de kkteksten van kkTS.
pi_107323076
serieus, ik heb net zo nauwkeurig Id_do_her beschreven dat ie er van schrikt.
pi_107323077
Ik dacht altijd dat inteelt in sommige moslim gemeenschappen erg was maar ts laat toch zien dat het bij rasechte hollanders ook nog wel eens gebeurd.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:20:44 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107323094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:19 schreef jeroenvvv het volgende:
serieus, ik heb net zo nauwkeurig Id_do_her beschreven dat ie er van schrikt.
Blijf dat maar denken.
pi_107323164
Neem je pilletje maar even in, jeroen, dan mag je straks met de zuster even in het parkje achter de kliniek wandelen.
pi_107323188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Neem je pilletje maar even in, jeroen, dan mag je straks met de zuster even in het parkje achter de kliniek wandelen.
Misschien zelfs wel met zijn bivakmutsje op.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 11:26:34 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_107323221
haterzzzzz O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_107323244
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef jeroenvvv het volgende:
godverdomme kankervieze kut hoerenland
als ik een bom had zo groot als de originele tzar bomba van rusland had ik nederland platgebombardeerd vieze kankerhoerenland

jullie zijn ook echt allemaal zo dom he?
niemand zegt er iets van he?

jullie verdienen het gewoon om in je kont te worden geneukt door een stel buitenlanders.

ik ga lachen als jij later geen pensioen meer hebt en gaat huilen bij je baas die achmed heet.

fuck jullie domme hersenloze kromrug imbecielen

serieus ik hoop dat jullie allemaal de kanker in gaan.

niemand snapt wat ik bedoel jullie zijn gewoon een stel slaven die werken van 9 tot 5 en die alles maar laten gebeuren omdat je geen vuur in je hebt.
schapen als jullie verdienen het om verkracht te worden door een groep islamieten, je steekt dan je duim op en lacht naar die kankermarokkaan achter je want dat is wat voor een stel kanker mietjes jullie zijn.

serieus, zijn jullie blind ofzo? Hoe kan je dit laten gebeuren en er niks van zeggen

kankerimbecielen
ik weet precies wat voor types jullie zijn
met jullie ipads, iphones, macbooks, dikke zwarte hipsterbrillen, Vans schoenen en raybans. jullie zijn zo kk gay met z'n allen, jullie moeten zo nodig geaccepteerd worden
je rijdt een vespa door de stad, in de zomer kankerlelijke birckenstocks, in de winter nog lelijkere teletubbie uggs
een deel van je "vrienden" is van buitenlandse afkomst, en je accepteert dat want dat moet van de vara en van je sociale omgeving.
je favoriete programma's zijn de wereld draait door, en om het gevoel te krijgen dat je een intelligent programma bekijkt kijk je pauw en witteman
je leest geen krant, maar als je leest lees je de kankergaye volkskrant
je politieke voorkeur ligt bij D66, Groenlinks PvdA of groenlinks

je houdt niet van werken, maar bent wel sociaal. vrienden zijn belangrijker dan geld.
je bent opgegroeid met het kijken van disney films en je leeft in een fantasie wereld

als je uitgaat drink je bier en je bent een "sociaal roker" (lol hoe nep is dat, of je rookt of je rookt niet. doe niet iets ertussenin)

je gaat in de zomer op een kleedje zitten met je hipstervrienden in het park en doet daar eigenlijk helemaal niks.
en je haat altijd de zittende politiek, want jij weet het allemaal beter.

je denkt dat je verstand hebt van het internet, maar eigenlijk zit je computer vol virussen. Wat zeg je? Je hebt geen virussen want je hebt een mac? hahah je weet nog minder van computers en internet dan ik dacht.

Je hebt Twitter en Facebook want iedereen heeft dat. (je kunt niet achterblijven he?)

Onbewust zit de slogan van MTV in je hoofd die zegt "be original" want je ziet dat iedereen hetzelfde is, maar niet jij. jij bent anders, toch?

jah kankerlijer, ik heb het over jouw @Id_do_her, @spijkerbroek, @jan_lul, @Basp1
Ik vind dat je dit moet rappen op een keiharde beat. Dan kunnen we er dikke pieken mee verdienen! Rauw en straat!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107323387
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:36 schreef Crimyclown het volgende:
kk goed topic.
pi_107323394
Gastslotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')