Op zaterdag 28 januari 2012 11:13 schreef jeroenvvv het volgende:godverdomme kankervieze kut hoerenland
als ik een bom had zo groot als de originele tzar bomba van rusland had ik nederland platgebombardeerd vieze kankerhoerenland
jullie zijn ook echt allemaal zo dom he?
niemand zegt er iets van he?
jullie verdienen het gewoon om in je kont te worden geneukt door een stel buitenlanders.
ik ga lachen als jij later geen pensioen meer hebt en gaat huilen bij je baas die achmed heet.
fuck jullie domme hersenloze kromrug imbecielen
serieus ik hoop dat jullie allemaal de kanker in gaan.
niemand snapt wat ik bedoel jullie zijn gewoon een stel slaven die werken van 9 tot 5 en die alles maar laten gebeuren omdat je geen vuur in je hebt.
schapen als jullie verdienen het om verkracht te worden door een groep islamieten, je steekt dan je duim op en lacht naar die kankermarokkaan achter je want dat is wat voor een stel kanker mietjes jullie zijn.
serieus, zijn jullie blind ofzo? Hoe kan je dit laten gebeuren en er niks van zeggen
kankerimbecielen
ik weet precies wat voor types jullie zijn
met jullie ipads, iphones, macbooks, dikke zwarte hipsterbrillen, Vans schoenen en raybans. jullie zijn zo kk gay met z'n allen, jullie moeten zo nodig geaccepteerd worden
je rijdt een vespa door de stad, in de zomer kankerlelijke birckenstocks, in de winter nog lelijkere teletubbie uggs
een deel van je "vrienden" is van buitenlandse afkomst, en je accepteert dat want dat moet van de vara en van je sociale omgeving.
je favoriete programma's zijn de wereld draait door, en om het gevoel te krijgen dat je een intelligent programma bekijkt kijk je pauw en witteman
je leest geen krant, maar als je leest lees je de kankergaye volkskrant
je politieke voorkeur ligt bij D66, Groenlinks PvdA of groenlinks
je houdt niet van werken, maar bent wel sociaal. vrienden zijn belangrijker dan geld.
je bent opgegroeid met het kijken van disney films en je leeft in een fantasie wereld
als je uitgaat drink je bier en je bent een "sociaal roker" (lol hoe nep is dat, of je rookt of je rookt niet. doe niet iets ertussenin)
je gaat in de zomer op een kleedje zitten met je hipstervrienden in het park en doet daar eigenlijk helemaal niks.
en je haat altijd de zittende politiek, want jij weet het allemaal beter.
je denkt dat je verstand hebt van het internet, maar eigenlijk zit je computer vol virussen. Wat zeg je? Je hebt geen virussen want je hebt een mac? hahah je weet nog minder van computers en internet dan ik dacht.
Je hebt Twitter en Facebook want iedereen heeft dat. (je kunt niet achterblijven he?)
Onbewust zit de slogan van MTV in je hoofd die zegt "be original" want je ziet dat iedereen hetzelfde is, maar niet jij. jij bent anders, toch?
jah kankerlijer, ik heb het over jouw @Id_do_her, @spijkerbroek, @jan_lul, @Basp1