Haha, als je beslist om te gaan moet je altijd gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Heb ik weer.
Besluit ik voor een vak een keer netjes de colleges te volgen. Vorige week niets gemist. Vanochtend dacht ik: fuck it, 2 uurtjes college maar, shit is toch best makkelijk. Ging ik uitslapen. Kijk ik nu naar de sheets, opeens moeilijke materie.
Fuuu.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Heb ik weer.
Besluit ik voor een vak een keer netjes de colleges te volgen. Vorige week niets gemist. Vanochtend dacht ik: fuck it, 2 uurtjes college maar, shit is toch best makkelijk. Ging ik uitslapen. Kijk ik nu naar de sheets, opeens moeilijke materie.
Ik ga morgen en overmorgen wel. Maandag laatste college, die ga ik denk ik wel missen omdat ik geen zin heb om op zondag te reizen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, als je beslist om te gaan moet je altijd gaan.
Als je 1 keer niet gaat, zul je vaker niet gaan.
Oant moarn, succes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:51 schreef Julis het volgende:
Goed idee. Slapen. Tentamen morgen. Iyi geceler! zzz.
Hoe ist Groningen? Ik wil aan de RuG studeren komend studiejaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aan wie is die vraag gericht?
Indien aan mij: Groningen.
Kamers ja. Groningen is kut. Zogenaamd grote stad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Oant moarn, succes!
[..]
Hoe ist Groningen? Ik wil aan de RuG studeren komend studiejaar
Zit je op kamers?
Ohhh, nog een Tukkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Groningen, ouderlijk huis Hengelo.
Was aan jou gericht jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aan wie is die vraag gericht?
Indien aan mij: Groningen.
Abisi, regel kamer voor mij danquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kamers ja. Groningen is kut. Zogenaamd grote stad.Groot, my ass.
Niet dat ik behoefte heb aan 'de grote stad' hoor, maar toch.
De mensen hier vind ik ook waardeloos overigens.
Nee, dacht er nog aan, kon kaartjes krijgen voor 2,50, maar zoals altijd was ik te beroerd om initiatief te nemen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:00 schreef msnk het volgende:
Levo, heb je Richard Dawkins eigenlijk nog gezien toen hij daar een lezing gaf?
Waarom waardeloos?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kamers ja. Groningen is kut. Zogenaamd grote stad.Groot, my ass.
Niet dat ik behoefte heb aan 'de grote stad' hoor, maar toch.
De mensen hier vind ik ook waardeloos overigens.
Ik vond The God Delusion eigenlijk wel erg leuk om te lezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, dacht er nog aan, kon kaartjes krijgen voor 2,50, maar zoals altijd was ik te beroerd om initiatief te nemen.
Maar ach. The God Delusion staat hier in de kast, maar wat is het toch waardeloos boek. Echt een huilie die gast. Kan-ie nog wel zo prominent zijn in de evolutionaire biologie.
LOL, 'kamer regelen'. Is altijd awkward als mensen dat vragen, ik heb die connecties helemaal niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Abisi, regel kamer voor mij dan
Afstudeeropdracht is goedgekeurd, volgende week beginnen
![]()
![]()
Je wilt me niet helpen, van Turkse broeders moet je het hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL, 'kamer regelen'. Is altijd awkward als mensen dat vragen, ik heb die connecties helemaal niet.En dan lijkt het net of ik ze niet wil helpen.
Ik kan je wel naar mijn huisbaas verwijzen, die is Turks dus misschien regelt-ie wat voor je. Ik DM wel even.
Donderdagmiddag heb ik maar 1 semester les, daarna alleen op de vrijdag.quote:
Waarom waardeloos, tja. Toen ik hier kwam, vers van de middelbare school, wilde ik hard uitgaan. En dat vind ik best tegenvallen hier. KEI-week (introductieweek) was leuk, maar buiten die week om gaat het er niet zo hard aan toe hier, vind ik dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom waardeloos?
Groningen ken ik niet zo goed, het zag er wel mooi uit, veel mooie deernes ook.
Compacte stad met veel voorzieningen, sprak mij wel aan.
Maar ben gewoon in Amsterdam gebleven toen de studie kwam, heb er wel spijt van gehad... iedereen is nieuw verder en voor mij was het gewoon een voortzetting van school maar dan in een ander gebouw
Gewoon laten staan man. Wel een beetje verzorgd hoop ik? Kom je zeker overquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
Morgen belangrijke evaluatie aan de hand van een pilot waarmee ik heb geholpen tijdens mijn opleiding. Met opleidingsmanager en al.
Het punt is ik heb nu een dikke baard en wil hem niet eraf gaan scheren...
Voetbal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:19 schreef msnk het volgende:
Gewoon wedstrijden van Grunn bezoeken man. Kun je Texeira en Tadić zien spelen
Of nog beter, ga een keer naar Heerenveen. Assaidi, Dost en Narsingh
Zo irritant is dat, dat je niet even zelf je uiterlijk kan bepalen. Natuurlijk kan het wel, maar er is altijd een beetje druk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
Morgen belangrijke evaluatie aan de hand van een pilot waarmee ik heb geholpen tijdens mijn opleiding. Met opleidingsmanager en al.
Het punt is ik heb nu een dikke baard en wil hem niet eraf gaan scheren...
Morgen even bij trimmen, gewoon heerlijk om niet je baard te hoeven scheren voor weken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon laten staan man. Wel een beetje verzorgd hoop ik? Kom je zeker over
Die zitten allemaal te spacen bij hababamquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef justinkl het volgende:
Toch!! moet ik zeggen dat er weining Turken of andere achtergronden aanwezig zijn op FOK.
Ja ik lees meer mee dan dat ik postquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Ayca het volgende:
Wat coban zegt ja![]()
En volgens mij valt t wel mee, niet elke turk post hier (regelmatig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |