Die zitten allemaal te spacen bij hababamquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef justinkl het volgende:
Toch!! moet ik zeggen dat er weining Turken of andere achtergronden aanwezig zijn op FOK.
Ja ik lees meer mee dan dat ik postquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Ayca het volgende:
Wat coban zegt ja![]()
En volgens mij valt t wel mee, niet elke turk post hier (regelmatig)
Vraag Gizem lid te worden dan, dit om het verlies aan Landsyh te compenserenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:52 schreef Ayca het volgende:
Wat coban zegt ja![]()
En volgens mij valt t wel mee, niet elke turk post hier (regelmatig)
Haha kwam haar en bibi nog tegen bij een bruiloftquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vraag Gizem lid te worden dan, dit om het verlies aan Landsyh te compenseren
Pics?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha kwam haar en bibi nog tegen bij een bruiloft![]()
Maar niemand kan borte vervangen, wat denk jij
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
Kopen ze een spiegelreflex denken ze meteen dat ze een fotograaf zijn geworden, teh pauperz.
Overigens 58. Wet niet gewijzigd.![]()
Lekker voor Gaysaray hahah
Nihat Ozdemir wilde dat, A.Y. niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was juist fener die wilde dat die wet gewijzigd zou worden
De sigarettenrook daar altijd, niet normaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En altijd die zelfgemaakte foto's in de wijvenWC's.Die ook altijd bizar vol zitten trouwens...
Dat zullen we dan zien, als ze gaan degraderen dan degraderen een hoop teams. Oftewel no fuck has been given.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
Nee geen punten aftrek maar als de club schuldig wordt bevonden worden ze zeker weten gedegradeerd.
Hoezo? Je bent toch geen retard jonge? Ik kijk naar de TSL om de clubs en niet om de naam TSL.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
Jouw manier van redeneren en conclusie; hoe turks kan je zijn
Teşvik primiquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Weissman het volgende:
Waarom ga je er al van uit dat als febe degradeert er 10 andere teams mee gaan ? Hooguit Sivasspor en Eskisehirspor ook, mss IBB maar meer dan dat echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |