quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
Wat ninja-edit ik de laatste tijd toch veel. Ik ben op de hoede voor de taalnazi's.
Correctie: mijn hoede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
Wat ninja-edit ik de laatste tijd toch veel. Ik ben op de hoede voor de taalnazi's.
Ik wist het. Geen spreekwoorden gebruiken, Julis. Geen spreekwoorden. Bedankt! Dus Het is altijd bezittelijk voornaamwoord + hoede? Eigenlijk wel logisch. Want ik ben dan op mijn hoede, dus mijn hoede..quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Snel een coole Turk posten als tegenwicht tegen als dat SciFi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Julis op 27-01-2012 00:27:55 ]
Jaquote:
quote:
OK.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Hoe langer ik naar die foto kijk.. Ik krijg er kriebels van. Even in een spoiler zetten.
[..]Jij moet mij ook verbeteren. Dit geldt ook buiten FOK!
Beletselteken. Spatie ervoor én erna (in dit geval). Én, drie puntjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja. Hoe langer ik naar die foto kijk.. Ik krijg er kriebels van. Even in een spoiler zetten.
Ik hou van genadeloosquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
OK.
[..]
Beletselteken. Spatie ervoor én erna (in dit geval). Én, drie puntjes.
Prachtige docu, met zeer uiteenlopende Turkse vrouwen die allemaal interessante verhaal hadden. De verlaten vrouw liet de meeste indruk achter op mij. Zo intens... Haar jeugdfoto lijkt ook een beetje op mijn moeders jeugdfoto's. Ik zal haar ook wijzen op deze docu. In ieder geval bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo komt er een documentaire over Turken op Ned2, laat maar weten of het wat was
Jep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wist het. Geen spreekwoorden gebruiken, Julis. Geen spreekwoorden. Bedankt! Dus Het is altijd bezittelijk voornaamwoord + hoede?
God behoede!quote:
Oei oei.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:46 schreef zarGon het volgende:
Bilge, 30 seconden om je fout te corrigeren. Tijd gaat *nu* in.
Bolu - Gerede.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:49 schreef Bilge het volgende:
Afyon - Emirdag. En jij?
Ik kan de fout niet ontdekken, verlicht mij, oh wijze.
Optie 1: "die allemaal een interessant verhaal hadden".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Prachtige docu, met zeer uiteenlopende Turkse vrouwen die allemaal interessante verhaal hadden.
- Schaamt zich te pletterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bolu - Gerede.
[..]
Optie 1: "die allemaal een interessant verhaal hadden".
Optie 2: "die allemaal interessante verhalen hadden".
Combo bonus x2quote:
Hahahaha. Niet zo overdrijven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
- Schaamt zich te pletter
- vraagt nieuwe naam aan
- blaast nooit en te nimmer hoog van de toren in nabijheid van uwe wijsheid
Mijn to-do-list.
Klopt. Ik was dan ook heel erg verbaasd toen ik van Levolution hoorde dat-ie ook Bolu'lu was.quote:Bolu kom je niet vaak tegen.
Gelukkig zijn het er in Nederland niet zo heel veel. In België komen de Turken bijna allemaal uit Emirdag! Sommige Belgen denken dat Emirdag de hoofdstad van Turkije is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:08 schreef xminator het volgende:
Hemso
Wat schaam ik mij voor de meeste emirdaglilar aka ismail yk types
Tof!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha. Niet zo overdrijven..
Leuk om te weten: alhoewel "nooit en te nimmer" correct is, is "nooit ofte nimmer" van oorsprong de juiste uitdrukking.
Werk je of studeer je? Nou ja, allemaal standaardvragen, eigenlijk. Zou je je eens voor willen stellen?
Je UI en je signature ... Wil je daarmee iets vertellen?.
[..]
Klopt. Ik was dan ook heel erg verbaasd toen ik van Levolution hoorde dat-ie ook Bolu'lu was.
xminator komt trouwens ook uit Afyon. (Edit: HIJ KON JE AANWEZIGHEID RUIKEN.)
Dit weekend de plaatjes in de OP maar eens aanpassen. Turkuaz bij Ordu, jij bij Afyon.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:47 schreef Bilge het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t34190/
Best interessant.
Neen, wat fout zeg.quote:Wie opkomt voor het behoud van het blanke ras kan de Turken wel degelijk als natuurlijke bondgenoot zien. Ze zijn biologisch gezien echt wel blank zie je, en op militair en zelfs op cultureel gebied staan de Turken - als staat - aan onze kant, want ze staan vijandig tegenover de Arabieren en Turkije heeft ongeveer meest anti-islamitische staatsorde van de wereld, ook al is de bevolking islamitisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |