PI.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je heb een fout op stormfront gevonden. Snel, bel de telegraaf
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het er in Nederland niet zo heel veel. In België komen de Turken bijna allemaal uit Emirdag! Sommige Belgen denken dat Emirdag de hoofdstad van Turkije is.
[..]
Tof!
Mijn avatar en onderschrift zijn louter interessantdoenerij.In het dagelijks leven struin ik als een zwerver rond, wat een dekmantel is voor mijn baan als dubbelspion. Velen denken daarbij aan 007, pistolen en seks, maar mijn werk bestaat vooral uit observatie, analyse en raportage. Toch is het van wezenlijk belang om enige discretie - vooral op het internet - te bewaren, waardoor ik - ook uit jullie belang - niet verder zal uitwijden.
![]()
Hoewel ik natuurlijk al lang weet wie jullie zijn, ben ik toch ook benieuwd naar jullie persoonlijke biografieën.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.
Laat ik me mijzelf maar eens voorstellen. Ik ben Zarif Gondol en ben geboren op een zachte zomerdag in de bergen van Bolu. Veel herinner ik er niet meer van, ik weet alleen nog dat ik van graven hield. (Heb me dan ook zo diep mogelijk genesteld in de baarmoeder haha.) Ik ben inmiddels 43 jaar oud en heb nog maar 2,5 jaar te leven volgens de doktoren. Maximaal.
Door mijn voorliefde voor graven ben ik archeologie gaan studeren. Het waren prachtige jaren, maar daar een andere keer over. Ik heb mijn diploma behaald en was klaar om alle vrouwen op deze planeet mijn naam te laten kreunen. Werk lag destijds niet voor het oprapen, je moest goed zoeken. Een expeditie naar Peru werd op het laatste moment afgeblazen. Ik baal daar nog steeds van, had de alpaca's en de llama's graag van dichtbij gezien.
Ik ben na tegenslagen aan het werk gegaan als begrafenisondernemer. Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten. Mijn echte roeping had echter niets te maken met archeologie of graven graven.
Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.
Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht.. Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!!
). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.
Ik voel de tranen alweer opkomen, maar huilen kan ik niet door al het stof in mijn traanbuizen.
Soms wens ik dat ze er nog waren. Om als broeders een laatste keer de mijnen te bezoeken en samen te hoesten. Als een eenheid, als BIR.
Hmhmm.
Waarom kom ik niet voor in je verhaaltje...?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom bij onze praatgroep, Bilge. Fijn dat je zulke belangrijke informatie met ons deelt. Het schept een vertrouwensband.
Laat ik me mijzelf maar eens voorstellen. Ik ben Zarif Gondol en ben geboren op een zachte zomerdag in de bergen van Bolu. Veel herinner ik er niet meer van, ik weet alleen nog dat ik van graven hield. (Heb me dan ook zo diep mogelijk genesteld in de baarmoeder haha.) Ik ben inmiddels 43 jaar oud en heb nog maar 2,5 jaar te leven volgens de doktoren. Maximaal.
Door mijn voorliefde voor graven ben ik archeologie gaan studeren. Het waren prachtige jaren, maar daar een andere keer over. Ik heb mijn diploma behaald en was klaar om alle vrouwen op deze planeet mijn naam te laten kreunen. Werk lag destijds niet voor het oprapen, je moest goed zoeken. Een expeditie naar Peru werd op het laatste moment afgeblazen. Ik baal daar nog steeds van, had de alpaca's en de llama's graag van dichtbij gezien.
Ik ben na tegenslagen aan het werk gegaan als begrafenisondernemer. Ik was goed in het graven van kuilen voor anderen, zorgde zelfs zelf voor klanten. Mijn echte roeping had echter niets te maken met archeologie of graven graven.
Weet je Bilge, had ik maar een dekmantel net zoals jij, eentje om mijzelf te bedekken tegen de kou. Ik at onder de grond. De helm die we moesten dragen waren fnuikend voor mijn wilde bos haar. De stofmasker die we niet droegen het oorzaak van mijn stoflongen. Ik kweekte spierballen en soms at ik grond.
Ik had leuke collega's! Serdosh, een toffe jongeman was een keer zijn sleutels verloren. Hebben we een dag lang kilometers aan tunnels doorzocht.. Weiss, dé grapjas, gooide af en toe rookbommen en maakte valse bommeldingen (mijn in een mijn!!!
). We zijn hem kwijt sinds we hem wilden terugpakken met een potje verstoppertje. Burak mochten we niet, dus hem sloegen we af en toe op zijn hoofd totdat hij ging bloeden, haha. Levo, onze spiermassa, was een echte held. Een keer sprong hij op een mijn van Weiss om ons allemaal te redden. God hebbe zijn ziel. De man was een vleesgeworden Zeus, overleefde steenkoolstof, homoseksualiteit en eenzaamheid, maar verslikte zich in een stukje brocolli.
Ik voel de tranen alweer opkomen, maar huilen kan ik niet door al het stof in mijn traanbuizen.
Soms wens ik dat ze er nog waren. Om als broeders een laatste keer de mijnen te bezoeken en samen te hoesten. Als een eenheid, als BIR.
Hmhmm.
Bazensnorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef WammesWaggel het volgende:
zG, je schrijfstijl doet denken aan die van Kader Abdolah
Ja, klopt, Kastamonuquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:35 schreef Julis het volgende:
Nog bedankt nog voor de succeswensen!
[..]
Ziet er mooi uit. Kastamonu (als ik het goed heb gegoogled)?
Een foto dat ik jaren geleden had gemaakt, niet echt te zien maar er is beneden een hutje te zien, ik dacht hieraan nadat ik je reactie las. Hier zou ik willen leven, maar het heeft al een eigenaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
Ahhhhh Karadeniz, ik ben er nog nooit geweest (!) maar vervul met melancholie als ik de rijke natuur en cultuur proef. Als ik het mij kan veroorloven wil ik ooit een afgelegen houten hutje in de bergen, waar ik lekker barbaars, gekleed in een berevelletje, bewapend met pijl en boog jaag op lager op de voedselketen staande dieren, om bij thuiskomst trots mijn prooien te tonen aan mijn eega, die dan natuurlijk al klaar staat met een bak warm water om vol liefde mijn voeten te masseren. Die goede oude tijd...![]()
Het lijkt me ook heerlijk om zonder verplichtingen, telefoon en internet, ver van uitlaatgassen en kunstmatig voedsel, slechts gewapend met boeken mezelf op te laden.
Gelezen, wel 10 jaar oudquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:47 schreef Bilge het volgende:
http://www.stormfront.org/forum/t34190/
Best interessant.
Net gezien, interessant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo komt er een documentaire over Turken op Ned2, laat maar weten of het wat was
Om niet te overdrijven met namen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom kom ik niet voor in je verhaaltje...?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om niet te overdrijven met namen..
Als goedmakertje heb ik de plaatjes in de OP geüpdatet. Bilge (Afyonkarahisar), Eagle_99 (Kastamonu) en jij (Ordu) staan er nu ook bij.
Comfortabele wagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nieuw auto <3
Citroën C5 uit 2004.
Rijd lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |