quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef zarGon het volgende:
Soms is het echt jammer dat Twitter maar 160 karakters accepteert. Tweede keer deze week dat ik een post van je wou tweeten, Levo.
quote:
Karadeniz!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:10 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Hier meer:
http://www.trekearth.com/gallery/Middle_East/Turkey/Black_Sea
(of zoek op andere gebieden/steden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Karadeniz!. Ziet er echt zo prachtig uit hè. Ik wil ooit eens een rondtrekken door al die gebieden. Lijkt me echt rustgevend. Het lijkt me sowieso heerlijk om eens afstand te kunnen nemen van alles wat me nu bekend is. Alles staat min of meer een beetje vast.
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck, die memes altijd van jou.
Maar je hebt gelijk man, ik wil daar ook eens rondtrekken. Er zijn daar volgens mij van die huisjes of bungalowtjes waar je kan overnachten. Gewoon daar slapen, stevige Turkse kahvalti en dan weer op pad naar het volgende dorpje en dan daar weer overnachten. Kamperen zou helemaal gaaf zijn.This isn't even my final form.
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:06 schreef zarGon het volgende:
Wist je dat er een verborgen neus en alsmede daardoor een verborgen tweede gezicht in je UI zat?!
[ afbeelding ]
FRONT-VIEW SIDE-VIEW
Vader van een Kardashianquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je het niet zien:!
is dat zon vrouwen drama's programma?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:26 schreef Ayca het volgende:
Iemand die Muge Anli wel eens heeft gezien? Wat een verhalen
Ja van het ergste soort, kom het wel eens tegen als mn oma zit te kijken. Hele families en volksstammen worden uitgenodigd. De bir-principes worden genegeerd, schandalig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dat zon vrouwen drama's programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAT DIT KAN IN TURKIYE !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 15:10:09 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |