Eindelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso dat hele Oh Oh Cherso verneukt het imago van de stad. Trieste bedoening.
Naja, ik ga tukken. Er moet morgen weer een keer gewerkt worden helaas. Fijne nacht allen.
Deden de ADO-supporters alquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso dat hele Oh Oh Cherso verneukt het imago van de stad. Trieste bedoening.
Welk imago?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Naja, ik ga tukken. Er moet morgen weer een keer gewerkt worden helaas. Fijne nacht allen.
En een VBL topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Yup... Loopt nog beter dan dat van Amsterdam ook. Maar ja zelfs Zwolle doet dat volgens mij.
Ajacieden zijn bang voor de komende klassieker. Dus zijn ze even een tijdje off.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Yup... Loopt nog beter dan dat van Amsterdam ook. Maar ja zelfs Zwolle doet dat volgens mij.
Ajacieden wonen overal behalve in Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajacieden zijn bang voor de komende klassieker. Dus zijn ze even een tijdje off.
Jij woont in Turkijequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajacieden wonen overal behalve in Amsterdam
Echt?quote:
Niemand krijgt een ban bij julliequote:
Ja en terecht hij is veranderd in een moraalridder die het niveau hoog wil houden. Kom op zegquote:
Maakt niet uit. Hij leek de improved Kuijt wel. Wat een energie legde hij in de wedstrijd zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
Gekas heeft niet gescoord hou je rustig.
Lekker puh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand krijgt een ban bij jullie
En terecht toch? Of ga je nu weer hatelijk doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand krijgt een ban bij jullie
Toegeven dat je terechte bans hebt gehadquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Ach, ik heb op één ban na wel allemaal terechte bans gehad.
Uberhaupt tegen een ban aanlopenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toegeven dat je terechte bans hebt gehad![]()
Serieus?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
Je staat niet eens anderhalf jaar geregistreerd man, hoe vaak ben jij geband dan?
Ik zei ooit een keer kanker<iets> en werd geband
Op dit account een keer of 4,5.. denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
Je staat niet eens anderhalf jaar geregistreerd man, hoe vaak ben jij geband dan?
Ik zei ooit een keer kanker<iets> en werd geband
Wat is precies de policy dan? Heb 7 notes, maar wat wil dat allemaal zeggen? En waarom zou je in godsnaam betalen om die notes in te zien?quote:
Is cool man. Nu weet ik hoe Jojoortje over mij denktquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is precies de policy dan? Heb 7 notes, maar wat wil dat allemaal zeggen? En waarom zou je in godsnaam betalen om die notes in te zien?
Geen idee ik weet wel dat ik in +- 5 jaar pas 2 notes heb. Wat onderbouwd dat ik een kwalitatief goede user ben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is precies de policy dan? Heb 7 notes, maar wat wil dat allemaal zeggen? En waarom zou je in godsnaam betalen om die notes in te zien?
Dat was nog voordat vbl gesloten werd volgens mij. Er waren toen echt een aantal hitlermods. Geen waarschuwing nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus?
Had je eerder een waarschuwing om zulk gedrag?
Vind het wel terecht trouwens. Meteen bannen mensen die kk gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was nog voordat vbl gesloten werd volgens mij. Er waren toen echt een aantal hitlermods. Geen waarschuwing nee.
Echte visionairs/innovators gaan in tegen de gevestigde orde en krijgen dan ook de nodige kritiek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik weet wel dat ik in +- 5 jaar pas 2 notes heb. Wat onderbouwd dat ik een kwalitatief goede user ben.
Zonder twijfel, mijn opa is vorige week lelijk van de trap afgekankerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel terecht trouwens. Meteen bannen mensen die kk gebruiken
Fascist!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel terecht trouwens. Meteen bannen mensen die kk gebruiken
Zo oud, maar blijft leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder twijfel, mijn opa is vorige week lelijk van de trap afgekankerd.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder twijfel, mijn opa is vorige week lelijk van de trap afgekankerd.
Z'n pa bedoel je? Eng he.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Best wel raar hoe die twee moszkowicz's op elkaar lijken. Manier van praten enzo. (kwam voorbij bij P&W).
Broer Moszkowicz was wel de beste advocaat uit de familiequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Best wel raar hoe die twee moszkowicz's op elkaar lijken. Manier van praten enzo. (kwam voorbij bij P&W).
Hahaha blijft leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit het rijtje 'Mijn opa is in Auschwitz te komen overlijden. Hij viel van de wachttoren'
Ik heb er 309quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag niet eten? Er zit een avondklok op je koelkast?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
Heb honger. Mag niet eten. Wil en moet slapen. Heb geen slaap. Zucht... Wat heb ik toch een kutleven....
Ik leef nu gezonder en zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag niet eten? Er zit een avondklok op je koelkast?
Is al ingestopt door zijn moeder.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag niet eten? Er zit een avondklok op je koelkast?
Dafuqquote:
309, teh fuck?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er 309
En ik kan niet slapen, wordt fijn werken zodrekt
Zeg dan tenminste wat je andere accounts zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
309, teh fuck?
Ben zelf ook wel benieuwd als je mijn accounts bij elkaar optelt.
Kopbal, Marknmgn, en nog wat anderenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste wat je andere accounts zijn!
Als ik dat ga doen dan kom ik op ruim boven de 500quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
309, teh fuck?
Ben zelf ook wel benieuwd als je mijn accounts bij elkaar optelt.
Jij was marknmgnquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopbal, Marknmgn, en nog wat anderen
Toen was ik in ieder geval nog een grotere kutuser dan nu. En dat is mogelijk, ja.
I know.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was marknmgn
Toen was je echt pure aids
Ik vind jou geen kutuser hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopbal, Marknmgn, en nog wat anderen
Toen was ik in ieder geval nog een grotere kutuser dan nu. En dat is mogelijk, ja.
Dal-tarief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind jou geen kutuser hoor...
Kopbal komt me een beetje bekend voor volgens mij.. Mark niet?
En wie de fuck zet de wasmachine aan rond dit tijdstip!!!!!
Dal-tarief schijnt juist duurder te zijn. Misschien ff aanbellen om ze dat duidelijk te makenquote:
Lul nietquote:
Overlast bij de buren vergeten we dan maar eventjes?quote:
Nee toch? Je betaalt 's nachts minder is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dal-tarief schijnt juist duurder te zijn. Misschien ff aanbellen om ze dat duidelijk te maken
Er is elektriciteit op het Turkse platteland? Ik begrijp als jullie even wachten met posten na deze grap. Het is logisch dat het een slappelach bui opwekt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind jou geen kutuser hoor...
Kopbal komt me een beetje bekend voor volgens mij.. Mark niet?
En wie de fuck zet de wasmachine aan rond dit tijdstip!!!!!
Wie ben ik dan volgens jouquote:
Leg bij hun een wekker in de dakgoot die om 4 uur 's ochtends afgaat. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Overlast bij de buren vergeten we dan maar eventjes?Het is dat ik toch niet kan slapen..
Zelfde "probleem" hier. Ik probeer het ook geeneens meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef msnk het volgende:
Dit is ook mijn eerste én enige. Ik ben niet echt goed in het edele trollen
Winner_tacoquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is elektriciteit op het Turkse platteland? Ik begrijp als jullie even wachten met posten na deze grap. Het is logisch dat het een slappelach bui opwekt.
Dal tarief is nadelig omdat je overdag (veel) meer betaalt. Uiteindelijk zullen je rekeningen dus hoger uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee toch? Je betaalt 's nachts minder is mij altijd verteld.
Ik had vorige week een dikke fittie met een surveillant die mij een p.v. vermoeden van fraude aansmeerde n.a.v. een foutief woordenboek bij een open boek-tentamen in het Engels en Nederlands te beantwoorden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Ik had net dikke fittie met een buschauffeur omdat ik een blikje cola aan het drinken was!!!
nouja, dikke fittie. In werkelijkheid gooide ik het blikje cola maar in de prullenbak. Was toch bijna leeg.
Die ken ik niet manquote:
Haha, mooi is dat. Van die bejaarden die moeten surveilleren en stiekem wel kicken op nog een beetje machtquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had vorige week een dikke fittie met een surveillant die mij een p.v. vermoeden van fraude aansmeerde n.a.v. een foutief woordenboek bij een open boek-tentamen in het Engels en Nederlands te beantwoorden.
Hij had het woordenboek voor aanvang zelfs nog in z'n handen en bekeek het uitgebreid, maar zei er niks van. Wachtte tot het tentamen begonnen was en betichtte mij en een ander meisje toen van frauderen.
Hij verdween, week later was jij erquote:
Ik zet hem 'savonds juist aan, op 22.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet wel eens 's nachts de kachel uit te zetten. Dat is echt fucked man, wakker worden in een hete kamer
Ik heb hier vloerverwarming die maar alleen op verwarmen/uit/koelen kan. Moet dus altijd m'n deur op een kier zetten, anders wordt je echt in een te warme kamer wakker. Is idd niet fijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet wel eens 's nachts de kachel uit te zetten. Dat is echt fucked man, wakker worden in een hete kamer
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zet hem 'savonds juist aan, op 22.
Het zijn de grootste autisten man. De coördinator/docente van het vak probeerde hem nog over te halen dat het echt geen probleem was als we het nu weglegden, maar hij bleef voet bij stuk houden. Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Van die bejaarden die moeten surveilleren en stiekem wel kicken op nog een beetje macht
Kou. Daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.
Lekker wakker worden in de kou, en dan nog even in de dekens duiken.
Waar jij allemaal mee bezig bent man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij verdween, week later was jij er
Heel toevallig allemaal
Ik ga weer poging doen tot pitten
Raam open is kut dan om 08:00 wakker van de schreeuwende kinderen en kutauto's + metroquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.
Lekker wakker worden in de kou, en dan nog even in de dekens duiken.
nouja, kou. Sowieso moet ik een raam open hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kou. Daar kan ik dus echt niet tegen.
Ik zet hem 's avonds wel iets lager, maar uit, nee.
Gewoon op zijn bekslaan joh. Dat is allang niks ongewoons meer, zeker niet als voetbalsupporter zijnde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn de grootste autisten man. De coördinator/docente van het vak probeerde hem nog over te halen dat het echt geen probleem was als we het nu weglegden, maar hij bleef voet bij stuk houden. Befehl ist befehl!
Ik kon er even niet om lachen.
Bij mij altijd raam of deur open en altijd een flesje of glas water naast m'n bed. Echt een tic geworden. Zonder wordt ik echt panisch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
nouja, kou. Sowieso moet ik een raam open hebben.
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de warquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaat er mee naar de vrijlating van Holleeder?!
Negeren! We gaan samen naar de vrijlating.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de war
Mijn bachelor-scriptie hing er van af. Ik verkoos het maken van het tentamen toch boven het slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon op zijn bekslaan joh. Dat is allang niks ongewoons meer, zeker niet als voetbalsupporter zijnde.
Dat was de_kromme. Die heult publiekelijk met de vijand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de war
Mijn raam zit aan een binnenplaatsje van een studentengebouw, altijd rustig. Woont sowieso bijna geen hond hier in de buurt. Veel chique zakenpanden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Raam open is kut dan om 08:00 wakker van de schreeuwende kinderen en kutauto's + metroWel het lekkerste slapen idd. Zo koud mogelijk in je kamer en dan onder de dekens chillen
Oh dan is het goed. Al voelde ik me stiekem wel een beetje aangesproken hoor. Laat ik het zo stellen, er hebben tranen gevloeid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de_kromme. Die heult publiekelijk met de vijand.
Ok, al heb ik geen studenten OV kaart meer en ook geen auto beschikbaar dus kunnen we de OV kosten dan wel delen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Negeren! We gaan samen naar de vrijlating.
The fuck. Had ik vanochtend ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
BTW: Mijn koelkast tikt/kraakt. Wat een vreselijk tering-geluid is dat als je in je bed ligt en probeert te slapen.
Ik heb 2 OV kaarten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok, al heb ik geen studenten OV kaart meer en ook geen auto beschikbaar dus kunnen we de OV kosten dan wel delen?
Zeker... hij schijnt overigens ook een moeilijke jeugd te hebben gehad met een vader die hem pestte.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 2 OV kaarten.
Hoor net dat Holleeder op de dodenlijst staat. Misschien krijgt hij gelijk een kogel door z'n kop.
Spannend.
Bloed moet er vloeienquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Al voelde ik me stiekem wel een beetje aangesproken hoor. Laat ik het zo stellen, er hebben tranen gevloeid.
Ik slaap ook praktisch naast m'n koelkast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The fuck. Had ik vanochtend ookVan die keiharde tikken opeens. Is volgens mij de no-frost van je vriezer
![]()
Waarom slaap jij in je woonkamer/keuken dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bloed moet er vloeien![]()
Nee die de_kromme mag ik echt niet. Rest van VBL (zelfs van het ajax-topic) eigenlijk geen moeite mee.
Wat voor osso heb je dan? Studentenwoning/kamer of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap ook praktisch naast m'n koelkast.
Zou het zo blijven zondag?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies wat een kleffe verbroedering hier.
Dan hoef ik m'n bed niet uit voor m'n biertje 's ochtends.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The fuck. Had ik vanochtend ookVan die keiharde tikken opeens. Is volgens mij de no-frost van je vriezer
![]()
Waarom slaap jij in je woonkamer/keuken dan?
Jup. Studentenkamer, 25 vierkante meter. Badkamer/WC/keuken delen met 1 gast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor osso heb je dan? Studentenwoning/kamer of zo?
Als Feyenoord verliest sowieso niet.quote:
Feyenoord wint makkelijk. 4-0.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest sowieso niet.
Ajax kan nog van AGOVV verliezen in de huidige vormquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest sowieso niet.
Idem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord wint beloof ik niet te gaan trollen. niet dat ik dan uberhaupt online ben.
Deal?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Studentenkamer, 25 vierkante meter. Badkamer/WC/keuken delen met 1 gast.
Op het mooiste stukje van Rotterdam.
Jullie zijn huisgenoten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hoef ik m'n bed niet uit voor m'n biertje 's ochtends.
Omdat ik in een studio in een nieuw studentencomplex woon. Heerlijk op 9 hoog met vloerverwarming, glasvezel internet, eigen keuken, badkamer en geweldig uitzicht over heel de stad. Like a boss.
Sowieso, het ego is te groot... Ach ik zie wel trollen doe ik sowieso niet. Kan ik het helpen dat ik dingen af en toe wat traag begrijpquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax slim is gaan ze lekker counteren ja. Maar ik zie De Boer er nog voor aan om toch gewoon voor het 'Ajax-systeem' te gaan
Ik wil wel verliezen met het 'Ajax-systeem'.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax slim is gaan ze lekker counteren ja. Maar ik zie De Boer er nog voor aan om toch gewoon voor het 'Ajax-systeem' te gaan
nee man. Ik woon soberso mooier.quote:
Ja en als Eriksen de bal na 5 minuten in iemand voeten loopt na een mislukte dribbel en Enoh het moet opknappen met een overtreding zie ik alle Ajacieden al posten 'Enohquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil wel verliezen met het 'Ajax-systeem'.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
nee man. Ik woon soberso mooier.
Al heeft die flikker wel een studio
Enoh is baas. Maar heb hem wel liever op de bankquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en als Eriksen de bal na 5 minuten in iemand voeten loopt na een mislukte dribbel en Enoh het moet opknappen met een overtreding zie ik alle Ajacieden al posten 'Enohx100'
Hehe, studio is wel leuk ja. Vroeger als student woonde je in een krot op Katendrecht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
nee man. Ik woon soberso mooier.
Al heeft die flikker wel een studio
Ik blijf Enoh tot in eeuwigheid supporten, alleen al omdat ik in serieuze discussies me kapot erger aan 60% van mijn mede Ajaciedenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh is baas. Maar heb hem wel liever op de bank
Heb hiervoor ook in een gewoon studentenhuis gewoond hoor, maar toen er ineens 10 politie-agenten bij ons op het dakterras stonden om een inval bij onze buren te komen doen en er muizen in de keuken verschenen vond ik het tijd voor iets anders.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hehe, studio is wel leuk ja. Vroeger als student woonde je in een krot op Katendrecht.
Ik vind hem gewoon goed. Geweldige vervanger, handig om hem achter de hand te hebben. Maar heb liever Anita daarquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf Enoh tot in eeuwigheid supporten, alleen al omdat ik in serieuze discussies me kapot erger aan 60% van mijn mede Ajacieden
Welke stad woon je nu dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hiervoor ook in een gewoon studentenhuis gewoond hoor, maar toen er ineens 10 politie-agenten bij ons op het dakterras stonden om een inval bij onze buren te komen doen en er muizen in de keuken verschenen vond ik het tijd voor iets anders.
Anita mist pit. Die valt liever aan en laat zijn hoofdtaak vallen. Zeg maar hetzelfde wat hij doet als linksback. Eenmaal voor heeft hij geen zin meer om zich terug in positie te laten zakken. Emanuelson had dit nog erger, maar die bracht in aanvallend opzicht tenminste nog wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon goed. Geweldige vervanger, handig om hem achter de hand te hebben. Maar heb liever Anita daar
Tilburg. Ook gekeken om in Rotterdam te studeren, maar vond de Erasmus Universiteit toen zo kil en saai overkomen dat ik er maar van af zag.quote:
Tilburg toch? Paar maanden gestudeerd...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik durf het trouwens te betwisten.Woon direct naast de Universiteit, station, 3 bushaltes, onder in het gebouw zit een snackbar, een AH die tot 10 uur open is en een subway. Eigen parkeergarage onder het gebouw.
Heerlijk man. Het is alleen niet in Roffa.
Met de komst van Theo Janssen en die Sigurdsson had ik serieus verwacht dat jullie eenvoudig kampioen zouden worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita mist pit. Die valt liever aan en laat zijn hoofdtaak vallen. Zeg maar hetzelfde wat hij doet als linksback. Eenmaal voor heeft hij geen zin meer om zich terug in positie te laten zakken. Emanuelson had dit nog erger, maar die bracht in aanvallend opzicht tenminste nog wat.
Anita is idd niet goed bezig. Maar vorig seizoen deed hij het gewoon geweldig als CVM. Maarja, het loopt bij iedereen minder, behalve bij Enoh. Die is nog steeds evengoed en evenslecht als vorige seizoenen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita mist pit. Die valt liever aan en laat zijn hoofdtaak vallen. Zeg maar hetzelfde wat hij doet als linksback. Eenmaal voor heeft hij geen zin meer om zich terug in positie te laten zakken. Emanuelson had dit nog erger, maar die bracht in aanvallend opzicht tenminste nog wat.
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tilburg toch? Paar maanden gestudeerd...Maar mijn god, wat vond ik dat een lelijke sfeerloze stad zeg. Al was het uitgaan wel erg tof.
Achter mijn username zet je trouwens 'straat' ... en daar woon ik ongeveer. Zie je maar weer hoe origineel ik ben
Kijk je uit over De Veerhaven?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tilburg toch? Paar maanden gestudeerd...Maar mijn god, wat vond ik dat een lelijke sfeerloze stad zeg. Al was het uitgaan wel erg tof.
Achter mijn username zet je trouwens 'straat' ... en daar woon ik ongeveer. Zie je maar weer hoe origineel ik ben
Ik had al verwacht dat Sigthorsson chronisch geblesseerd zou zijn. Ook bij Az heeft hij in 4 jaar tijd maar een half jaar kunnen spelen door zijn blessures. Ik was de eerste wedstrijden daarom ook zo verbaasd over zijn fitheid, en tja... als de rest van de selectie dan ook nog eens geblesseerd raakt. Maar over Janssen ben ik ook teleurgesteld hoor. Die begint nu pas vrijetrappen op te eisen. Het eerste halfjaar liet hij zich wegsturen door Eriksen met zijn geplaatste pisboogjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de komst van Theo Janssen en die Sigurdsson had ik serieus verwacht dat jullie eenvoudig kampioen zouden worden.
Zo ongeveer wel, ja. Maar zoals ik al zei heb ik zelf geen uitzicht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk je uit over De Veerhaven?
Macbook Proquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
Ik moet echt een nieuwe laptop. Zo ongeveer alles wat kapot kan is nu kapot
Mooi wonen man, jammer van je ramen alleenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, ja. Maar zoals ik al zei heb ik zelf geen uitzicht.
Werkt zooo lekker, een macquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ja of je laat je geen poot uitdraaien en koopt gewoon een degelijke Asus of iets dergelijks.
Dat wel. Maar sowieso hebben jullie uiteindelijk een kwalitatief veel betere selectie als PSV i.m.o. Mits iedereen fit is. Al vind ik die De Jong ook niet echt slecht. Kan alleen zeggen dat Frenk het gewoon niet goed neerzet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat Sigthorsson chronisch geblesseerd zou zijn. Ook bij Az heeft hij in 4 jaar tijd maar een half jaar kunnen spelen door zijn blessures. Ik was de eerste wedstrijden daarom ook zo verbaasd over zijn fitheid, en tja... als de rest van de selectie dan ook nog eens geblesseerd raakt. Maar over Janssen ben ik ook teleurgesteld hoor. Die begint nu pas vrijetrappen op te eisen. Het eerste halfjaar liet hij zich wegsturen door Eriksen met zijn geplaatste pisboogjes.
Ah. Spaanse poort moest ik toevallig vorige week nog bezorgen. Erg gaaf wonen ja, rolt zo de kroegen in.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi wonen man, jammer van je ramen alleen![]()
Heb zelf jarenlang aan De Roobrughof gewoond vlakbij de Spaanse Poort/Oude Haven. Mooiste uitzicht van de stad keek zo over de haven en Het Pootlood, andere kant op de KubuswoningenElke donderdag losgaan in Bolwerk/Sorbonne.
Maja zit nu ff op Oost. Bij Prinsenland. Straks hopelijk weer terug naar mijn geboortegronden (Charlois) Ben niet zo'n stadsmens.
Apple heeft fijne spullen jaquote:
Tja houdt een keer op. Zeker als je zo koppig bent als De Boer en ten alle tijden trouw wil blijven aan het befaamde Ajax systeem. Wordt alleen zo moe van een grootdeel van mijn mede Ajacieden op dit forum met hun opportunistische geblaat dat ik zelden serieus kan zijn hieroverquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat wel. Maar sowieso hebben jullie uiteindelijk een kwalitatief veel betere selectie als PSV i.m.o. Mits iedereen fit is. Al vind ik die De Jong ook niet echt slecht. Kan alleen zeggen dat Frenk het gewoon niet goed neerzet.
Ik gebruik hem voor m'n studiequote:Op woensdag 25 januari 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent gek als je 1200 euro voor zo'n ding gaat betalen en er vervolgens alleen gebruikt voor dagelijkse zaken.
Ja alleen fucking duur leven daar, de AH en andere winkels zitten aan de Burg v Walsum weg. Dus dat is al snel een tien minuten lopen. In de zomer elke dag op het terras eten en bier drinken daar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Spaanse poort moest ik toevallig vorige week nog bezorgen. Erg gaaf wonen ja, rolt zo de kroegen in.
Bij villa kakelbontquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja alleen fucking duur leven daar, de AH en andere winkels zitten aan de Burg v Walsum weg. Dus dat is al snel een tien minuten lopen. In de zomer elke dag op het terras eten en bier drinken daar.
Waarom ben je gek? Je hebt geen virussen en ander gezeik. Niks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent gek als je 1200 euro voor zo'n ding gaat betalen en er vervolgens alleen gebruikt voor dagelijkse zaken.
Dat ook. Geen virusscanner of iets nodigquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom ben je gek? Je hebt geen virussen en ander gezeik. Niks.
Als je echt een kutnoob bent op gebied van computers kun je beste Apple hebben. Kan me van Windows-tijd nog wel herinneren dat je elk half jaar weer opnieuw moest installeren/formatteren omdat er allerlei zaken niet meer werken en er virussen op stonden.
Tja... sommige mensen zijn niet verslaafd aan met virusbesmette porno als het elke week raak wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je echt een kutnoob bent op gebied van computers kun je beste Apple hebben. Kan me van Windows-tijd nog wel herinneren dat je elk half jaar weer opnieuw moest installeren/formatteren omdat er allerlei zaken niet meer werken en er virussen op stonden.
quote:
Dat is me dan nog steeds die extra 600 euro niet waard. Snap de overweging van mensen wel, alleen het is zonde van je geld om er vervolgens beperkt gebruik van te maken. (Mijn mening)quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarde van een Apple product daalt niet zo snel hequote:Op woensdag 25 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is me dan nog steeds die extra 600 euro niet waard.
Beetje flauw gekakel dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... sommige mensen zijn niet verslaafd aan met virusbesmette porno als het elke week raak was, en anders kan je altijd nog een besturingssysteem buiten Windows nemen. Al is dat niet aan mij besteed want mijn kennis houdt op bij het aanzetten van mijn computer.
Kom daar eigenlijk alleen in de zomer moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meestal een van die andere tenten op het rijtje. Maritiem of zo en Kade 4. Leukste was als er een wedstrijd was, dan werden uit-supporters altijd daar ondergebracht. En dan gewoon voor de wedstrijd tussen de dronken Schotten gaan zitten
Ik zeg ook niet dat je het NIET moet kopen. Ik zeg alleen dat je gek bent om die prijs te betalen en er vervolgens alleen op te browsen, muziek te luisteren, films te kijken en tekst documenten mee te maken. Weet je wat je voor 1200 euro kunt krijgen aan hardware?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarde van een Apple product daalt niet zo snel he
Die 600 euro verdien ik later wel terug bij het verkopen.
Zat vroeger bij mij op de middelbare school een kerel die al 3 jaar lang z'n iMac niet had uitgezet. Nog nooit vastgelopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw gekakel dit.
Als je er niets vanaf weet ben je i.m.o. beter af met een Apple machine dan een Windows machine.
Draai al ruim 3 jaar dit systeem en nog nooit 1 vastloper of virus gehad.
Dat ook idd.quote:[img]http:/[sub][/sub]/i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op woensdag 25 januari 2012 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarde van een Apple product daalt niet zo snel he
Die 600 euro verdien ik later wel terug bij het verkopen.
Ik moest het kopen. Dus ik krijg er 'echt' iets voor terug.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het NIET moet kopen. Ik zeg alleen dat je gek bent om die prijs te betalen en er vervolgens alleen op te browsen, muziek te luisteren, films te kijken en tekst documenten mee te maken. Weet je wat je voor 1200 euro kunt krijgen aan hardware?
Ik moet me inderdaad niet mengen in computer gerelateerde discussien. Ik heb alleen wat last van tegendraadsheid en wordt soms een beetje moe van de Apple religie, en dan druk ik me heel subtiel uit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje flauw gekakel dit.
Als je er niets vanaf weet ben je i.m.o. beter af met een Apple machine dan een Windows machine.
Draai al ruim 3 jaar dit systeem en nog nooit 1 vastloper of virus gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest het kopen. Dus ik krijg er 'echt' iets voor terug.
En ik weet wat je voor 1200 kunt halen. 3 keer een iPhone.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef Caland het volgende:
WordArtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter begin je daar niet aan hier.
Ooit een keer een 'discussie' gevoerd hier op FOK! met wat van die neuzen. Maar er zijn veeeeeeeeel meer anti-Feyenoord plaatjes dan andersom.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Zelfde hier. Mensen met Apple apparatuur moeten vaak altijd even interessant doen. Het zijn ook nooit IT-ers die zweren bij Apple.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet me inderdaad niet mengen in computer gerelateerde discussien. Ik heb alleen wat last van tegendraadsheid en wordt soms een beetje moe van de Apple religie, en dan druk ik me heel subtiel uit.
Het is ook voor kutnoobs die niets weten. Als je vriendin een laptop wil kopen kun je haar beter een Apple aansmeren. Kans op gezeik als " Hij wil niet meer aaaaaaaan, kan je me helpenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet me inderdaad niet mengen in computer gerelateerde discussien. Ik heb alleen wat last van tegendraadsheid en wordt soms een beetje moe van de Apple religie, en dan druk ik me heel subtiel uit.
Ach, dergelijke plaatjes zijn van een kinderachtigheid dat toch niemand zich beledigd zal voelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Ooit een keer een 'discussie' gevoerd hier op FOK! met wat van die neuzen. Maar er zijn veeeeeeeeel meer anti-Feyenoord plaatjes dan andersom.
Zeker, gelukkig heb ik familie die het voor me kunnen doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is ook voor kutnoobs die niets weten. Als je vriendin een laptop wil kopen kun je haar beter een Apple aansmeren. Kans op gezeik als " Hij wil niet meer aaaaaaaan, kan je me helpen" is dan aanzienlijk minder
Dat zijn in inrichtingen toch altijd van die beveiligde dun-schillers? Ben er niet echt vanonder de indruk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas maar op. Ik ben zo in Rotterdam met mijn aardappelschilmesje!
Dan doe je 1 keer zo:quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Ooit een keer een 'discussie' gevoerd hier op FOK! met wat van die neuzen. Maar er zijn veeeeeeeeel meer anti-Feyenoord plaatjes dan andersom.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dergelijke plaatjes zijn van een kinderachtigheid dat toch niemand zich beledigd zal voelen.
Dat is idd vreselijk ja. Enige waar ik me nog oprecht aan kan irriteren. De rest zal me allemaal een worst wezen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan doe je 1 keer zo:
[ afbeelding ]
Ja, of die plaatjes van zo'n pissend mormel tegen een logo aan. Waar je 8923789230 varianten op hebtquote:
Jammer dacht dat ik jullie nu echt de kast op had weten te jagenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn in inrichtingen toch altijd van die beveiligde dun-schillers? Ben er niet echt vanonder de indruk.
Ik vind het eigenlijk vooral episch dat Ajacieden zo met die uitslag te koop lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is idd vreselijk ja. Enige waar ik me nog oprecht aan kan irriteren. De rest zal me allemaal een worst wezen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of die plaatjes van zo'n pissend mormel tegen een logo aan. Waar je 8923789230 varianten op hebt
Lukt meestal wel om jullie boos te krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral episch dat Ajacieden zo met die uitslag te koop lopen.![]()
Dan kan ik er echt hard om lachen, van een PSV'er kan ik het idd totaal niet hebben.
De Feyenoord groep hier heeft sowieso wat problemen met Psv/Psv'ers. Soms vraag ik me nog wel eens af of de "haat" jegens Ajax oprecht is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral episch dat Ajacieden zo met die uitslag te koop lopen.![]()
Dan kan ik er echt hard om lachen, van een PSV'er kan ik het idd totaal niet hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of die plaatjes van zo'n pissend mormel tegen een logo aan. Waar je 8923789230 varianten op hebt
Veel succes!quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukt meestal wel om jullie boos te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt ook omdat er maar weinig sportieve rivaliteit is de laatste jaren natuurlijk. Tuurlijk is die haat nog steeds het diepst geworteld, maar vroegah bestreed je elkaar ook op dat vlak... waardoor de belangen nog twintig keer groter werden. Daarom is die wedstrijd van zondag ook opeens zo 'hot'. Voor het eerst in jaren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Feyenoord groep hier heeft sowieso wat problemen met Psv/Psv'ers. Soms vraag ik me nog wel eens af of de "haat" jegens Ajax oprecht is.
Klopt ook wel. Al word ik wel erg moe als Ajax verliest hoor al is het maar om die hatelijke SMSjes in deze regio wonen gek genoeg veelte veel Feyenoorders.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt ook omdat er maar weinig sportieve rivaliteit is de laatste jaren natuurlijk. Tuurlijk is die haat nog steeds het diepst geworteld, maar vroegah bestreed je elkaar ook op dat vlak... waardoor de belangen nog twintig keer groter werden. Daarom is die wedstrijd van zondag ook opeens zo 'hot'. Voor het eerst in jaren.
Omdat de meeste gasten die zich hier Ajax-supporter noemen zelden naar wedstrijden gaan en 14 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Feyenoord groep hier heeft sowieso wat problemen met Psv/Psv'ers. Soms vraag ik me nog wel eens af of de "haat" jegens Ajax oprecht is.
Omdat er zoveel lamstralen in dat topic zitten ja. Ik heb het ooit het Staphorst van Fok! genoemd. Je wordt er met de nek aangekeken als je een andere mening verkondigt dan het voorgeschreven PSV-evangelie. Normaal discussieren is niet mogelijk, zelfs niet met redelijke argumenten want je wordt direct van alle kanten overspoeld met sektarisch geneuzel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is helemaal zoiets moois.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt als jullie niet oppassen begin ik met kakkerlak te schelden hoor
Happel welquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is helemaal zoiets moois.Mensen die nog steeds de illusie hebben dat Feyenoorders zich daaraan storen.
Heeft die dat gedaan ja?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel welJe krijgt er een ban voor.
Ja terwijl hij... nee die discussie ga ik niet weer met hem aan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsja, ook daar kan ik smakelijk om lachen. Zo'n scheldwoord puur bedacht omdat men toch met een tegenhanger moest komen. Gelukkig doen wij niet aan geuzennamen daadwerkelijk aannemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja terwijl hij... nee die discussie ga ik niet weer met hem aan...
Lekkere combinatiequote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk zo'n wit bammetje met duo penotti en dragon mosterd kipfilet voor het slapengaan.
Hoooiquote:
Dan zou ik niet zo lekker slapen denk ik.quote:
In het Feyenoord-topic zie je nooit vrouwen, bij jullie wel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoooinog een meningtje over voetbal? Daarna gaan we het weer over emancipatie en feminisme hebben namelijk.
Zelden, al blijf ik Helpmefok verdenken de vriendin van Bruins te zijn en alleen een mannelijk incoontje te hebben om gezeik te voorkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic zie je nooit vrouwen, bij jullie wel?
Ah, vandaag vrij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:45 schreef Caland het volgende:
Morgenmiddag weer werken, dan neem ik mezelf altijd voor om dingen 's ochtends te gaan doen. Maar uiteindelijk is het gewoon pitten tot half 10 en dan de rest van de ochtend/middag een beetje lamballen
Of (weer) wakker worden met een droge bakkes en dan het glas water al leeggezopen hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zo lekker slapen denk ik.Ik vind het overigens vreselijk om in bed te liggen, net een beetje moe te worden en dan honger te krijgen.
Ze hebben op dezelfde school gezeten. Maar hij geil idd wel op die Bruins jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden, al blijf ik Helpmefok verdenken de vriendin van Bruins te zijn en alleen een mannelijk incoontje te hebben om gezeik te voorkomen.
Ja en zijn stroom aan woorden zonder inhoud zijn ook wel verdacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben op dezelfde school gezeten. Maar hij geil idd wel op die Bruins ja
Lekker maar van eten voor het slapen gaan moet ik bij het opstaan standaard schijten !quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk zo'n wit bammetje met duo penotti en dragon mosterd kipfilet voor het slapengaan.
Je weet tenminste wel alles over zijn leven. Ik vind het wel een aardig gebaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en zijn stroom aan woorden zonder inhoud zijn ook wel verdacht.
Wel een lekker wijf die blonde.quote:
Als het zo gaat wel meestal moet ik peuk 1 onderbreken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
Sowieso schijten bij het opstaan.
Ogen opendoen, graaien naar het pakje peuken naast je bed, roken, opstaan, koffie zetten, opdrinken, nog een peuk = schijten. Mooiste moment van de dag.
Gast ... vies bedoel je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf die blonde.
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:quote:
Te oud.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Oh dat is idd wel lastig. Ik red de wc altijd wel zonder moeite.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker maar van eten voor het slapen gaan moet ik bij het opstaan standaard schijten !
Lekker nauw kom je gauw. En meer van dat soort clichés.quote:
Vorige was te dik, deze te dun...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Hoe dichter bij de nul.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker nauw kom je gauw. En meer van dat soort clichés.
Alsof je zoveel te kiezen hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorige was te dik, deze te dun...
Jong spul zit strak om de lul.quote:
Klopt, maar lichaamsvet los je niet op met een zak over het hoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je zoveel te kiezen hebt.
Twee keer 9 is ook 18.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jong spul zit strak om de lul.
Nee, maar eentje is genoegquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je zoveel te kiezen hebt.
rijg je leuter aan een kleuterquote:
Heb je een vriendinnetje dan?quote:
Dus ze is ook dik?quote:
Ik wou er net over beginnen. Ik zie niks vanaf 9 hoog en heb toch goed uitzicht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Adembenemend Noorderlicht
Zie je ook geen kanker van hier:
Gewoon volproppen in haar slaap, en dan geen cliche frikandel hihi maar gewoon mayonaise oh wacht...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Normal. Iets aan de slanke kant zelfs
Wel heel vetquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Adembenemend Noorderlicht
Zie je ook geen kanker van hier:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon volproppen in haar slaap, en dan geen cliche frikandel hihi maar gewoon mayonaise oh wacht...
Ja ik heb mijn dieptepunt weer bereikt ik ben weg.
Ja, zou het ook wel graag willen zien. Mooie weerfenomenen zijn sowiesoquote:
Ook niet eens eerst mikken op de benen ofzo.quote:
Nee en terecht. Het is die agent of die gast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook niet eens eerst mikken op de benen ofzo.
Ja, ok. Kijk het nu terug en je hebt gelijk. Dacht dat hij alleen maar even dreigde, maar hij was er idd meer op uit om die agent een jaap te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee en terecht. Het is die agent of die gast.
Wat zou jij doen als iemand niet reageert op een teaser en je aanvalt met een pikhouweel?
Welterusten manquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ok. Kijk het nu terug en je hebt gelijk. Dacht dat hij alleen maar even dreigde, maar hij was er idd meer op uit om die agent een jaap te geven.
Ik ga pitten overigens. Heb om kwart voor 9 college dus dat wordt weer lachen morgenochtend.
Bespaard je wel het omdoen van handboeien.quote:
zie jij het?quote:
Jij ook! Ja, zal het nodig hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welterusten manSucces morgenochtend
Zijn wel rubberen kogels, toch?quote:
Nee echte kogelsquote:
Waarom heeft 'ie dan die hond bij zich.quote:
jammerquote:
ai su te pego!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Als ik morgen trouwens nog 1 keer dat ai su te pego hoor spring ik van een brug af.
Welterusten
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tij-politie-VS.dhtmlquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie dan die hond bij zich.![]()
En 10 keer schieten, rly?
Alleen jij zou er een ban voor krijgen, omdat ik je niet mag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou, wat ziek manquote:
Mag ik dan als betonblok aan je been fungeren? Kan dat k*t-nummer ook niet meer aanhoren namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Als ik morgen trouwens nog 1 keer dat ai su te pego hoor spring ik van een brug af.
Welterusten
Ik ook. Altijd lastig...die klok blijft maar doortikken en je hebt steeds minder en minder tijd om die cruciale ochtend-drol nog net in je eigen wc te deponeren. Altijd lastig.quote:
Ik gedraag me altijd, helaasquote:Op woensdag 25 januari 2012 07:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen jij zou er een ban voor krijgen, omdat ik je niet mag.
Positieve notesquote:Op woensdag 25 januari 2012 09:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je notes hebt?
Afgunst noemen ze dat. Maar bedankt dat jij voor ons betaalt, Happel.quote:
ADO-supporters zijn eigenlijk lievertjes hoor.quote:
Hij werkt als mod. Of hij zou een bijbaantje moeten hebben in de haven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Afgunst noemen ze dat. Maar bedankt dat jij voor ons betaalt, Happel.
Werk je in de haven?
Kijk je uit dat je geen stadionverbod aan je broek krijgt, stouterd? Wat zouden ze zonder jou moeten in de Kuip?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:36 schreef Caland het volgende:
Onverwachts vrij vandaag.
Komt goed uit, moet nog naar de knippert en wat vuurwerk inslaan voor zaterdag.
Is voor de training, dan mag dat gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je geen stadionverbod aan je broek krijgt, stouterd? Wat zouden ze zonder jou moeten in de Kuip?
Terecht natuurlijk. Jullie hebben laten zien dat vuurwerk nog te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je geen stadionverbod aan je broek krijgt, stouterd? Wat zouden ze zonder jou moeten in de Kuip?
Bij ons krijg je voor elk klein dingetje al een stadionverbod, fucking nazi's.![]()
Ach, dat soort incidenten doen zich voor bij elke club. Het toppunt was nog wel FC Twente uit bij Utrecht laatst. Vuurwerk gooien richting een familievak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Jullie hebben laten zien dat vuurwerk nog te hoog gegrepen.
Ik ben havenslaaf, ja. Heerlijk hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Werk je in de haven?
Kantoorpikkie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben havenslaaf, ja. Heerlijk hoor.
Of je eigen vak opblazen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, dat soort incidenten doen zich voor bij elke club. Het toppunt was nog wel FC Twente uit bij Utrecht laatst. Vuurwerk gooien richting een familievak.
Zoveel betalen zit er tegenwoordig niet meer bij hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Werk je in de haven?
[..]
ADO-supporters zijn eigenlijk lievertjes hoor.![]()
Mits er geen neus in de buurt is.
Maar zo denken de arbeiders wel. Studenten die het loon van de arbeiders opzuipen, waardoor ze ook nog eens extra studievertraging krijgen, en nog meer geld opstrijken van de werkende man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel betalen zit er tegenwoordig niet meer bij hoor.Vind dat altijd zo'n loos gelul in de ruimte. Alsof de gemiddelde arbeider in Nederland helemaal leeggetrokken wordt qua kosten voor studenten.
Plus de stufi is al sinds eind jaren 70 niet meer dan enkele guldens/euro's gestegen, waar de kosten exponentieel zijn toegenomen. Hogere inkomens worden zwaarder belast. Maar het is me toch wat hoor die studenten. En de arbeider maar krom liggen om de touwtjes aan elkaar te knopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:51 schreef Muto het volgende:
Volgens mij moet ik volgend jaar mijn master zelf betalen zonder studiefinanciering. Kost me 3200 euro extra.
Selectieve verontwaardiging. Ik zie voor maandsalarissen aan vuurwerk in de lucht gaan/in cafe's opgedronken worden/bij carnaval of kermis erdoorheen gaan en dat zijn toch meestal mensen uit de arbeidersklasse die het zo zwaar zouden hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar zo denken de arbeiders wel. Studenten die het loon opzuipen, waardoor ze ook nog eens extra vertraging krijgen, en nog meer geld opstrijken van de werkende man.
Dat gaat volgens mij ook nooit gebeuren. Je kan niet de regels veranderen, als het spel nog bezig is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging. Ik zie voor maandsalarissen aan vuurwerk in de lucht gaan/in cafe's opgedronken worden/bij carnaval of kermis erdoorheen gaan en dat zijn toch meestal mensen uit de arbeidersklasse die het zo zwaar zouden hebben.
Neemt niet weg dat er een punt inzit dat de staat niet moet blijven betalen voor laksheid van studenten. Echter, niet op valse gronden gemotiveerd en met terugwerkende kracht toegepast. Dat is unfair.
Dat is al gebeurt met de langstudeerboete.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef De_kromme het volgende:
Dat gaat volgens mij ook nooit gebeuren. Je kan niet de regels veranderen, als het spel nog bezig is.
Mwa, zal wel loslopen. Juridisch klopt het niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al gebeurt met de langstudeerboete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |