Eindelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso dat hele Oh Oh Cherso verneukt het imago van de stad. Trieste bedoening.
Naja, ik ga tukken. Er moet morgen weer een keer gewerkt worden helaas. Fijne nacht allen.
Deden de ADO-supporters alquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Sowieso dat hele Oh Oh Cherso verneukt het imago van de stad. Trieste bedoening.
Welk imago?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:54 schreef De_kromme het volgende:
Naja, ik ga tukken. Er moet morgen weer een keer gewerkt worden helaas. Fijne nacht allen.
En een VBL topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Yup... Loopt nog beter dan dat van Amsterdam ook. Maar ja zelfs Zwolle doet dat volgens mij.
Ajacieden zijn bang voor de komende klassieker. Dus zijn ze even een tijdje off.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:57 schreef msnk het volgende:
Yup... Loopt nog beter dan dat van Amsterdam ook. Maar ja zelfs Zwolle doet dat volgens mij.
Ajacieden wonen overal behalve in Amsterdamquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajacieden zijn bang voor de komende klassieker. Dus zijn ze even een tijdje off.
Jij woont in Turkijequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajacieden wonen overal behalve in Amsterdam
Echt?quote:
Niemand krijgt een ban bij julliequote:
Ja en terecht hij is veranderd in een moraalridder die het niveau hoog wil houden. Kom op zegquote:
Maakt niet uit. Hij leek de improved Kuijt wel. Wat een energie legde hij in de wedstrijd zeg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
Gekas heeft niet gescoord hou je rustig.
Lekker puh.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand krijgt een ban bij jullie
En terecht toch? Of ga je nu weer hatelijk doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niemand krijgt een ban bij jullie
Toegeven dat je terechte bans hebt gehadquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Ach, ik heb op één ban na wel allemaal terechte bans gehad.
Uberhaupt tegen een ban aanlopenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toegeven dat je terechte bans hebt gehad![]()
Serieus?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
Je staat niet eens anderhalf jaar geregistreerd man, hoe vaak ben jij geband dan?
Ik zei ooit een keer kanker<iets> en werd geband
Op dit account een keer of 4,5.. denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef msnk het volgende:
Je staat niet eens anderhalf jaar geregistreerd man, hoe vaak ben jij geband dan?
Ik zei ooit een keer kanker<iets> en werd geband
Wat is precies de policy dan? Heb 7 notes, maar wat wil dat allemaal zeggen? En waarom zou je in godsnaam betalen om die notes in te zien?quote:
Is cool man. Nu weet ik hoe Jojoortje over mij denktquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is precies de policy dan? Heb 7 notes, maar wat wil dat allemaal zeggen? En waarom zou je in godsnaam betalen om die notes in te zien?
Geen idee ik weet wel dat ik in +- 5 jaar pas 2 notes heb. Wat onderbouwd dat ik een kwalitatief goede user ben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is precies de policy dan? Heb 7 notes, maar wat wil dat allemaal zeggen? En waarom zou je in godsnaam betalen om die notes in te zien?
Dat was nog voordat vbl gesloten werd volgens mij. Er waren toen echt een aantal hitlermods. Geen waarschuwing nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus?
Had je eerder een waarschuwing om zulk gedrag?
Vind het wel terecht trouwens. Meteen bannen mensen die kk gebruikenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was nog voordat vbl gesloten werd volgens mij. Er waren toen echt een aantal hitlermods. Geen waarschuwing nee.
Echte visionairs/innovators gaan in tegen de gevestigde orde en krijgen dan ook de nodige kritiek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik weet wel dat ik in +- 5 jaar pas 2 notes heb. Wat onderbouwd dat ik een kwalitatief goede user ben.
Zonder twijfel, mijn opa is vorige week lelijk van de trap afgekankerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel terecht trouwens. Meteen bannen mensen die kk gebruiken
Fascist!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind het wel terecht trouwens. Meteen bannen mensen die kk gebruiken
Zo oud, maar blijft leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder twijfel, mijn opa is vorige week lelijk van de trap afgekankerd.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder twijfel, mijn opa is vorige week lelijk van de trap afgekankerd.
Z'n pa bedoel je? Eng he.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Best wel raar hoe die twee moszkowicz's op elkaar lijken. Manier van praten enzo. (kwam voorbij bij P&W).
Broer Moszkowicz was wel de beste advocaat uit de familiequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Best wel raar hoe die twee moszkowicz's op elkaar lijken. Manier van praten enzo. (kwam voorbij bij P&W).
Hahaha blijft leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uit het rijtje 'Mijn opa is in Auschwitz te komen overlijden. Hij viel van de wachttoren'
Ik heb er 309quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag niet eten? Er zit een avondklok op je koelkast?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:26 schreef msnk het volgende:
Heb honger. Mag niet eten. Wil en moet slapen. Heb geen slaap. Zucht... Wat heb ik toch een kutleven....
Ik leef nu gezonder en zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag niet eten? Er zit een avondklok op je koelkast?
Is al ingestopt door zijn moeder.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag niet eten? Er zit een avondklok op je koelkast?
Dafuqquote:
309, teh fuck?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er 309
En ik kan niet slapen, wordt fijn werken zodrekt
Zeg dan tenminste wat je andere accounts zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
309, teh fuck?
Ben zelf ook wel benieuwd als je mijn accounts bij elkaar optelt.
Kopbal, Marknmgn, en nog wat anderenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeg dan tenminste wat je andere accounts zijn!
Als ik dat ga doen dan kom ik op ruim boven de 500quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
309, teh fuck?
Ben zelf ook wel benieuwd als je mijn accounts bij elkaar optelt.
Jij was marknmgnquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopbal, Marknmgn, en nog wat anderen
Toen was ik in ieder geval nog een grotere kutuser dan nu. En dat is mogelijk, ja.
I know.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij was marknmgn
Toen was je echt pure aids
Ik vind jou geen kutuser hoor...quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kopbal, Marknmgn, en nog wat anderen
Toen was ik in ieder geval nog een grotere kutuser dan nu. En dat is mogelijk, ja.
Dal-tarief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind jou geen kutuser hoor...
Kopbal komt me een beetje bekend voor volgens mij.. Mark niet?
En wie de fuck zet de wasmachine aan rond dit tijdstip!!!!!
Dal-tarief schijnt juist duurder te zijn. Misschien ff aanbellen om ze dat duidelijk te makenquote:
Lul nietquote:
Overlast bij de buren vergeten we dan maar eventjes?quote:
Nee toch? Je betaalt 's nachts minder is mij altijd verteld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dal-tarief schijnt juist duurder te zijn. Misschien ff aanbellen om ze dat duidelijk te maken
Er is elektriciteit op het Turkse platteland? Ik begrijp als jullie even wachten met posten na deze grap. Het is logisch dat het een slappelach bui opwekt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind jou geen kutuser hoor...
Kopbal komt me een beetje bekend voor volgens mij.. Mark niet?
En wie de fuck zet de wasmachine aan rond dit tijdstip!!!!!
Wie ben ik dan volgens jouquote:
Leg bij hun een wekker in de dakgoot die om 4 uur 's ochtends afgaat. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Overlast bij de buren vergeten we dan maar eventjes?Het is dat ik toch niet kan slapen..
Zelfde "probleem" hier. Ik probeer het ook geeneens meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef msnk het volgende:
Dit is ook mijn eerste én enige. Ik ben niet echt goed in het edele trollen
Winner_tacoquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is elektriciteit op het Turkse platteland? Ik begrijp als jullie even wachten met posten na deze grap. Het is logisch dat het een slappelach bui opwekt.
Dal tarief is nadelig omdat je overdag (veel) meer betaalt. Uiteindelijk zullen je rekeningen dus hoger uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee toch? Je betaalt 's nachts minder is mij altijd verteld.
Ik had vorige week een dikke fittie met een surveillant die mij een p.v. vermoeden van fraude aansmeerde n.a.v. een foutief woordenboek bij een open boek-tentamen in het Engels en Nederlands te beantwoorden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Ik had net dikke fittie met een buschauffeur omdat ik een blikje cola aan het drinken was!!!
nouja, dikke fittie. In werkelijkheid gooide ik het blikje cola maar in de prullenbak. Was toch bijna leeg.
Die ken ik niet manquote:
Haha, mooi is dat. Van die bejaarden die moeten surveilleren en stiekem wel kicken op nog een beetje machtquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had vorige week een dikke fittie met een surveillant die mij een p.v. vermoeden van fraude aansmeerde n.a.v. een foutief woordenboek bij een open boek-tentamen in het Engels en Nederlands te beantwoorden.
Hij had het woordenboek voor aanvang zelfs nog in z'n handen en bekeek het uitgebreid, maar zei er niks van. Wachtte tot het tentamen begonnen was en betichtte mij en een ander meisje toen van frauderen.
Hij verdween, week later was jij erquote:
Ik zet hem 'savonds juist aan, op 22.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet wel eens 's nachts de kachel uit te zetten. Dat is echt fucked man, wakker worden in een hete kamer
Ik heb hier vloerverwarming die maar alleen op verwarmen/uit/koelen kan. Moet dus altijd m'n deur op een kier zetten, anders wordt je echt in een te warme kamer wakker. Is idd niet fijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet wel eens 's nachts de kachel uit te zetten. Dat is echt fucked man, wakker worden in een hete kamer
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zet hem 'savonds juist aan, op 22.
Het zijn de grootste autisten man. De coördinator/docente van het vak probeerde hem nog over te halen dat het echt geen probleem was als we het nu weglegden, maar hij bleef voet bij stuk houden. Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Van die bejaarden die moeten surveilleren en stiekem wel kicken op nog een beetje macht
Kou. Daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.
Lekker wakker worden in de kou, en dan nog even in de dekens duiken.
Waar jij allemaal mee bezig bent man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij verdween, week later was jij er
Heel toevallig allemaal
Ik ga weer poging doen tot pitten
Raam open is kut dan om 08:00 wakker van de schreeuwende kinderen en kutauto's + metroquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.
Lekker wakker worden in de kou, en dan nog even in de dekens duiken.
nouja, kou. Sowieso moet ik een raam open hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kou. Daar kan ik dus echt niet tegen.
Ik zet hem 's avonds wel iets lager, maar uit, nee.
Gewoon op zijn bekslaan joh. Dat is allang niks ongewoons meer, zeker niet als voetbalsupporter zijnde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn de grootste autisten man. De coördinator/docente van het vak probeerde hem nog over te halen dat het echt geen probleem was als we het nu weglegden, maar hij bleef voet bij stuk houden. Befehl ist befehl!
Ik kon er even niet om lachen.
Bij mij altijd raam of deur open en altijd een flesje of glas water naast m'n bed. Echt een tic geworden. Zonder wordt ik echt panisch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
nouja, kou. Sowieso moet ik een raam open hebben.
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de warquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaat er mee naar de vrijlating van Holleeder?!
Negeren! We gaan samen naar de vrijlating.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |