Wie ben ik dan volgens jouquote:
Leg bij hun een wekker in de dakgoot die om 4 uur 's ochtends afgaat. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Overlast bij de buren vergeten we dan maar eventjes?Het is dat ik toch niet kan slapen..
Zelfde "probleem" hier. Ik probeer het ook geeneens meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef msnk het volgende:
Dit is ook mijn eerste én enige. Ik ben niet echt goed in het edele trollen
Winner_tacoquote:
Leuk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is elektriciteit op het Turkse platteland? Ik begrijp als jullie even wachten met posten na deze grap. Het is logisch dat het een slappelach bui opwekt.
Dal tarief is nadelig omdat je overdag (veel) meer betaalt. Uiteindelijk zullen je rekeningen dus hoger uitvallen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee toch? Je betaalt 's nachts minder is mij altijd verteld.
Ik had vorige week een dikke fittie met een surveillant die mij een p.v. vermoeden van fraude aansmeerde n.a.v. een foutief woordenboek bij een open boek-tentamen in het Engels en Nederlands te beantwoorden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Ik had net dikke fittie met een buschauffeur omdat ik een blikje cola aan het drinken was!!!
nouja, dikke fittie. In werkelijkheid gooide ik het blikje cola maar in de prullenbak. Was toch bijna leeg.
Die ken ik niet manquote:
Haha, mooi is dat. Van die bejaarden die moeten surveilleren en stiekem wel kicken op nog een beetje machtquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had vorige week een dikke fittie met een surveillant die mij een p.v. vermoeden van fraude aansmeerde n.a.v. een foutief woordenboek bij een open boek-tentamen in het Engels en Nederlands te beantwoorden.
Hij had het woordenboek voor aanvang zelfs nog in z'n handen en bekeek het uitgebreid, maar zei er niks van. Wachtte tot het tentamen begonnen was en betichtte mij en een ander meisje toen van frauderen.
Hij verdween, week later was jij erquote:
Ik zet hem 'savonds juist aan, op 22.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet wel eens 's nachts de kachel uit te zetten. Dat is echt fucked man, wakker worden in een hete kamer
Ik heb hier vloerverwarming die maar alleen op verwarmen/uit/koelen kan. Moet dus altijd m'n deur op een kier zetten, anders wordt je echt in een te warme kamer wakker. Is idd niet fijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
Ik vergeet wel eens 's nachts de kachel uit te zetten. Dat is echt fucked man, wakker worden in een hete kamer
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zet hem 'savonds juist aan, op 22.
Het zijn de grootste autisten man. De coördinator/docente van het vak probeerde hem nog over te halen dat het echt geen probleem was als we het nu weglegden, maar hij bleef voet bij stuk houden. Befehl ist befehl!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Van die bejaarden die moeten surveilleren en stiekem wel kicken op nog een beetje macht
Kou. Daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.
Lekker wakker worden in de kou, en dan nog even in de dekens duiken.
Waar jij allemaal mee bezig bent man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij verdween, week later was jij er
Heel toevallig allemaal
Ik ga weer poging doen tot pitten
Raam open is kut dan om 08:00 wakker van de schreeuwende kinderen en kutauto's + metroquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
njah, ik slaap juist altijd met het raam een stukje open en de kachel uit. Gewenning ofzo.
Lekker wakker worden in de kou, en dan nog even in de dekens duiken.
nouja, kou. Sowieso moet ik een raam open hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kou. Daar kan ik dus echt niet tegen.
Ik zet hem 's avonds wel iets lager, maar uit, nee.
Gewoon op zijn bekslaan joh. Dat is allang niks ongewoons meer, zeker niet als voetbalsupporter zijnde.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn de grootste autisten man. De coördinator/docente van het vak probeerde hem nog over te halen dat het echt geen probleem was als we het nu weglegden, maar hij bleef voet bij stuk houden. Befehl ist befehl!
Ik kon er even niet om lachen.
Bij mij altijd raam of deur open en altijd een flesje of glas water naast m'n bed. Echt een tic geworden. Zonder wordt ik echt panisch.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
nouja, kou. Sowieso moet ik een raam open hebben.
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de warquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie gaat er mee naar de vrijlating van Holleeder?!
Negeren! We gaan samen naar de vrijlating.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |