Mijn bachelor-scriptie hing er van af. Ik verkoos het maken van het tentamen toch boven het slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon op zijn bekslaan joh. Dat is allang niks ongewoons meer, zeker niet als voetbalsupporter zijnde.
Dat was de_kromme. Die heult publiekelijk met de vijand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de war
Mijn raam zit aan een binnenplaatsje van een studentengebouw, altijd rustig. Woont sowieso bijna geen hond hier in de buurt. Veel chique zakenpanden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Raam open is kut dan om 08:00 wakker van de schreeuwende kinderen en kutauto's + metroWel het lekkerste slapen idd. Zo koud mogelijk in je kamer en dan onder de dekens chillen
Oh dan is het goed. Al voelde ik me stiekem wel een beetje aangesproken hoor. Laat ik het zo stellen, er hebben tranen gevloeid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de_kromme. Die heult publiekelijk met de vijand.
Ok, al heb ik geen studenten OV kaart meer en ook geen auto beschikbaar dus kunnen we de OV kosten dan wel delen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Negeren! We gaan samen naar de vrijlating.
The fuck. Had ik vanochtend ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
BTW: Mijn koelkast tikt/kraakt. Wat een vreselijk tering-geluid is dat als je in je bed ligt en probeert te slapen.
Ik heb 2 OV kaarten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok, al heb ik geen studenten OV kaart meer en ook geen auto beschikbaar dus kunnen we de OV kosten dan wel delen?
Zeker... hij schijnt overigens ook een moeilijke jeugd te hebben gehad met een vader die hem pestte.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 2 OV kaarten.
Hoor net dat Holleeder op de dodenlijst staat. Misschien krijgt hij gelijk een kogel door z'n kop.
Spannend.
Bloed moet er vloeienquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Al voelde ik me stiekem wel een beetje aangesproken hoor. Laat ik het zo stellen, er hebben tranen gevloeid.
Ik slaap ook praktisch naast m'n koelkast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The fuck. Had ik vanochtend ookVan die keiharde tikken opeens. Is volgens mij de no-frost van je vriezer
![]()
Waarom slaap jij in je woonkamer/keuken dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bloed moet er vloeien![]()
Nee die de_kromme mag ik echt niet. Rest van VBL (zelfs van het ajax-topic) eigenlijk geen moeite mee.
Wat voor osso heb je dan? Studentenwoning/kamer of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap ook praktisch naast m'n koelkast.
Zou het zo blijven zondag?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies wat een kleffe verbroedering hier.
Dan hoef ik m'n bed niet uit voor m'n biertje 's ochtends.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The fuck. Had ik vanochtend ookVan die keiharde tikken opeens. Is volgens mij de no-frost van je vriezer
![]()
Waarom slaap jij in je woonkamer/keuken dan?
Jup. Studentenkamer, 25 vierkante meter. Badkamer/WC/keuken delen met 1 gast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor osso heb je dan? Studentenwoning/kamer of zo?
Als Feyenoord verliest sowieso niet.quote:
Feyenoord wint makkelijk. 4-0.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest sowieso niet.
Ajax kan nog van AGOVV verliezen in de huidige vormquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest sowieso niet.
Idem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord wint beloof ik niet te gaan trollen. niet dat ik dan uberhaupt online ben.
Deal?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Studentenkamer, 25 vierkante meter. Badkamer/WC/keuken delen met 1 gast.
Op het mooiste stukje van Rotterdam.
Jullie zijn huisgenoten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hoef ik m'n bed niet uit voor m'n biertje 's ochtends.
Omdat ik in een studio in een nieuw studentencomplex woon. Heerlijk op 9 hoog met vloerverwarming, glasvezel internet, eigen keuken, badkamer en geweldig uitzicht over heel de stad. Like a boss.
Sowieso, het ego is te groot... Ach ik zie wel trollen doe ik sowieso niet. Kan ik het helpen dat ik dingen af en toe wat traag begrijpquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax slim is gaan ze lekker counteren ja. Maar ik zie De Boer er nog voor aan om toch gewoon voor het 'Ajax-systeem' te gaan
Ik wil wel verliezen met het 'Ajax-systeem'.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax slim is gaan ze lekker counteren ja. Maar ik zie De Boer er nog voor aan om toch gewoon voor het 'Ajax-systeem' te gaan
nee man. Ik woon soberso mooier.quote:
Ja en als Eriksen de bal na 5 minuten in iemand voeten loopt na een mislukte dribbel en Enoh het moet opknappen met een overtreding zie ik alle Ajacieden al posten 'Enohquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil wel verliezen met het 'Ajax-systeem'.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
nee man. Ik woon soberso mooier.
Al heeft die flikker wel een studio
Enoh is baas. Maar heb hem wel liever op de bankquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en als Eriksen de bal na 5 minuten in iemand voeten loopt na een mislukte dribbel en Enoh het moet opknappen met een overtreding zie ik alle Ajacieden al posten 'Enohx100'
Hehe, studio is wel leuk ja. Vroeger als student woonde je in een krot op Katendrecht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
[..]
nee man. Ik woon soberso mooier.
Al heeft die flikker wel een studio
Ik blijf Enoh tot in eeuwigheid supporten, alleen al omdat ik in serieuze discussies me kapot erger aan 60% van mijn mede Ajaciedenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Enoh is baas. Maar heb hem wel liever op de bank
Heb hiervoor ook in een gewoon studentenhuis gewoond hoor, maar toen er ineens 10 politie-agenten bij ons op het dakterras stonden om een inval bij onze buren te komen doen en er muizen in de keuken verschenen vond ik het tijd voor iets anders.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hehe, studio is wel leuk ja. Vroeger als student woonde je in een krot op Katendrecht.
Ik vind hem gewoon goed. Geweldige vervanger, handig om hem achter de hand te hebben. Maar heb liever Anita daarquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf Enoh tot in eeuwigheid supporten, alleen al omdat ik in serieuze discussies me kapot erger aan 60% van mijn mede Ajacieden
Welke stad woon je nu dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb hiervoor ook in een gewoon studentenhuis gewoond hoor, maar toen er ineens 10 politie-agenten bij ons op het dakterras stonden om een inval bij onze buren te komen doen en er muizen in de keuken verschenen vond ik het tijd voor iets anders.
Anita mist pit. Die valt liever aan en laat zijn hoofdtaak vallen. Zeg maar hetzelfde wat hij doet als linksback. Eenmaal voor heeft hij geen zin meer om zich terug in positie te laten zakken. Emanuelson had dit nog erger, maar die bracht in aanvallend opzicht tenminste nog wat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon goed. Geweldige vervanger, handig om hem achter de hand te hebben. Maar heb liever Anita daar
Tilburg. Ook gekeken om in Rotterdam te studeren, maar vond de Erasmus Universiteit toen zo kil en saai overkomen dat ik er maar van af zag.quote:
Tilburg toch? Paar maanden gestudeerd...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Ik durf het trouwens te betwisten.Woon direct naast de Universiteit, station, 3 bushaltes, onder in het gebouw zit een snackbar, een AH die tot 10 uur open is en een subway. Eigen parkeergarage onder het gebouw.
Heerlijk man. Het is alleen niet in Roffa.
Met de komst van Theo Janssen en die Sigurdsson had ik serieus verwacht dat jullie eenvoudig kampioen zouden worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita mist pit. Die valt liever aan en laat zijn hoofdtaak vallen. Zeg maar hetzelfde wat hij doet als linksback. Eenmaal voor heeft hij geen zin meer om zich terug in positie te laten zakken. Emanuelson had dit nog erger, maar die bracht in aanvallend opzicht tenminste nog wat.
Anita is idd niet goed bezig. Maar vorig seizoen deed hij het gewoon geweldig als CVM. Maarja, het loopt bij iedereen minder, behalve bij Enoh. Die is nog steeds evengoed en evenslecht als vorige seizoenen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anita mist pit. Die valt liever aan en laat zijn hoofdtaak vallen. Zeg maar hetzelfde wat hij doet als linksback. Eenmaal voor heeft hij geen zin meer om zich terug in positie te laten zakken. Emanuelson had dit nog erger, maar die bracht in aanvallend opzicht tenminste nog wat.
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tilburg toch? Paar maanden gestudeerd...Maar mijn god, wat vond ik dat een lelijke sfeerloze stad zeg. Al was het uitgaan wel erg tof.
Achter mijn username zet je trouwens 'straat' ... en daar woon ik ongeveer. Zie je maar weer hoe origineel ik ben
Kijk je uit over De Veerhaven?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tilburg toch? Paar maanden gestudeerd...Maar mijn god, wat vond ik dat een lelijke sfeerloze stad zeg. Al was het uitgaan wel erg tof.
Achter mijn username zet je trouwens 'straat' ... en daar woon ik ongeveer. Zie je maar weer hoe origineel ik ben
Ik had al verwacht dat Sigthorsson chronisch geblesseerd zou zijn. Ook bij Az heeft hij in 4 jaar tijd maar een half jaar kunnen spelen door zijn blessures. Ik was de eerste wedstrijden daarom ook zo verbaasd over zijn fitheid, en tja... als de rest van de selectie dan ook nog eens geblesseerd raakt. Maar over Janssen ben ik ook teleurgesteld hoor. Die begint nu pas vrijetrappen op te eisen. Het eerste halfjaar liet hij zich wegsturen door Eriksen met zijn geplaatste pisboogjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de komst van Theo Janssen en die Sigurdsson had ik serieus verwacht dat jullie eenvoudig kampioen zouden worden.
Zo ongeveer wel, ja. Maar zoals ik al zei heb ik zelf geen uitzicht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk je uit over De Veerhaven?
Macbook Proquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:11 schreef Caland het volgende:
Ik moet echt een nieuwe laptop. Zo ongeveer alles wat kapot kan is nu kapot
Mooi wonen man, jammer van je ramen alleenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, ja. Maar zoals ik al zei heb ik zelf geen uitzicht.
Werkt zooo lekker, een macquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ja of je laat je geen poot uitdraaien en koopt gewoon een degelijke Asus of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |