Mijn bachelor-scriptie hing er van af. Ik verkoos het maken van het tentamen toch boven het slaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon op zijn bekslaan joh. Dat is allang niks ongewoons meer, zeker niet als voetbalsupporter zijnde.
Dat was de_kromme. Die heult publiekelijk met de vijand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar nadat Stokstaart Hagenezen ook neuzen noemde ben ik ernstig in de war
Mijn raam zit aan een binnenplaatsje van een studentengebouw, altijd rustig. Woont sowieso bijna geen hond hier in de buurt. Veel chique zakenpanden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Raam open is kut dan om 08:00 wakker van de schreeuwende kinderen en kutauto's + metroWel het lekkerste slapen idd. Zo koud mogelijk in je kamer en dan onder de dekens chillen
Oh dan is het goed. Al voelde ik me stiekem wel een beetje aangesproken hoor. Laat ik het zo stellen, er hebben tranen gevloeid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was de_kromme. Die heult publiekelijk met de vijand.
Ok, al heb ik geen studenten OV kaart meer en ook geen auto beschikbaar dus kunnen we de OV kosten dan wel delen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Negeren! We gaan samen naar de vrijlating.
The fuck. Had ik vanochtend ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
BTW: Mijn koelkast tikt/kraakt. Wat een vreselijk tering-geluid is dat als je in je bed ligt en probeert te slapen.
Ik heb 2 OV kaarten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok, al heb ik geen studenten OV kaart meer en ook geen auto beschikbaar dus kunnen we de OV kosten dan wel delen?
Zeker... hij schijnt overigens ook een moeilijke jeugd te hebben gehad met een vader die hem pestte.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb 2 OV kaarten.
Hoor net dat Holleeder op de dodenlijst staat. Misschien krijgt hij gelijk een kogel door z'n kop.
Spannend.
Bloed moet er vloeienquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Al voelde ik me stiekem wel een beetje aangesproken hoor. Laat ik het zo stellen, er hebben tranen gevloeid.
Ik slaap ook praktisch naast m'n koelkast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The fuck. Had ik vanochtend ookVan die keiharde tikken opeens. Is volgens mij de no-frost van je vriezer
![]()
Waarom slaap jij in je woonkamer/keuken dan?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bloed moet er vloeien![]()
Nee die de_kromme mag ik echt niet. Rest van VBL (zelfs van het ajax-topic) eigenlijk geen moeite mee.
Wat voor osso heb je dan? Studentenwoning/kamer of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap ook praktisch naast m'n koelkast.
Zou het zo blijven zondag?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies wat een kleffe verbroedering hier.
Dan hoef ik m'n bed niet uit voor m'n biertje 's ochtends.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
The fuck. Had ik vanochtend ookVan die keiharde tikken opeens. Is volgens mij de no-frost van je vriezer
![]()
Waarom slaap jij in je woonkamer/keuken dan?
Jup. Studentenkamer, 25 vierkante meter. Badkamer/WC/keuken delen met 1 gast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat voor osso heb je dan? Studentenwoning/kamer of zo?
Als Feyenoord verliest sowieso niet.quote:
Feyenoord wint makkelijk. 4-0.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest sowieso niet.
Ajax kan nog van AGOVV verliezen in de huidige vormquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest sowieso niet.
Idem.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Als Feyenoord wint beloof ik niet te gaan trollen. niet dat ik dan uberhaupt online ben.
Deal?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Studentenkamer, 25 vierkante meter. Badkamer/WC/keuken delen met 1 gast.
Op het mooiste stukje van Rotterdam.
Jullie zijn huisgenoten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hoef ik m'n bed niet uit voor m'n biertje 's ochtends.
Omdat ik in een studio in een nieuw studentencomplex woon. Heerlijk op 9 hoog met vloerverwarming, glasvezel internet, eigen keuken, badkamer en geweldig uitzicht over heel de stad. Like a boss.
Sowieso, het ego is te groot... Ach ik zie wel trollen doe ik sowieso niet. Kan ik het helpen dat ik dingen af en toe wat traag begrijpquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Als Ajax slim is gaan ze lekker counteren ja. Maar ik zie De Boer er nog voor aan om toch gewoon voor het 'Ajax-systeem' te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |