Zelfde hier. Mensen met Apple apparatuur moeten vaak altijd even interessant doen. Het zijn ook nooit IT-ers die zweren bij Apple.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet me inderdaad niet mengen in computer gerelateerde discussien. Ik heb alleen wat last van tegendraadsheid en wordt soms een beetje moe van de Apple religie, en dan druk ik me heel subtiel uit.
Het is ook voor kutnoobs die niets weten. Als je vriendin een laptop wil kopen kun je haar beter een Apple aansmeren. Kans op gezeik als " Hij wil niet meer aaaaaaaan, kan je me helpenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet me inderdaad niet mengen in computer gerelateerde discussien. Ik heb alleen wat last van tegendraadsheid en wordt soms een beetje moe van de Apple religie, en dan druk ik me heel subtiel uit.
Ach, dergelijke plaatjes zijn van een kinderachtigheid dat toch niemand zich beledigd zal voelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter begin je daar niet aan hier.
Ooit een keer een 'discussie' gevoerd hier op FOK! met wat van die neuzen. Maar er zijn veeeeeeeeel meer anti-Feyenoord plaatjes dan andersom.
Zeker, gelukkig heb ik familie die het voor me kunnen doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is ook voor kutnoobs die niets weten. Als je vriendin een laptop wil kopen kun je haar beter een Apple aansmeren. Kans op gezeik als " Hij wil niet meer aaaaaaaan, kan je me helpen" is dan aanzienlijk minder
Dat zijn in inrichtingen toch altijd van die beveiligde dun-schillers? Ben er niet echt vanonder de indruk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas maar op. Ik ben zo in Rotterdam met mijn aardappelschilmesje!
Dan doe je 1 keer zo:quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Beter begin je daar niet aan hier.
Ooit een keer een 'discussie' gevoerd hier op FOK! met wat van die neuzen. Maar er zijn veeeeeeeeel meer anti-Feyenoord plaatjes dan andersom.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, dergelijke plaatjes zijn van een kinderachtigheid dat toch niemand zich beledigd zal voelen.
Dat is idd vreselijk ja. Enige waar ik me nog oprecht aan kan irriteren. De rest zal me allemaal een worst wezen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan doe je 1 keer zo:
[ afbeelding ]
Ja, of die plaatjes van zo'n pissend mormel tegen een logo aan. Waar je 8923789230 varianten op hebtquote:
Jammer dacht dat ik jullie nu echt de kast op had weten te jagenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn in inrichtingen toch altijd van die beveiligde dun-schillers? Ben er niet echt vanonder de indruk.
Ik vind het eigenlijk vooral episch dat Ajacieden zo met die uitslag te koop lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is idd vreselijk ja. Enige waar ik me nog oprecht aan kan irriteren. De rest zal me allemaal een worst wezen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of die plaatjes van zo'n pissend mormel tegen een logo aan. Waar je 8923789230 varianten op hebt
Lukt meestal wel om jullie boos te krijgenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral episch dat Ajacieden zo met die uitslag te koop lopen.![]()
Dan kan ik er echt hard om lachen, van een PSV'er kan ik het idd totaal niet hebben.
De Feyenoord groep hier heeft sowieso wat problemen met Psv/Psv'ers. Soms vraag ik me nog wel eens af of de "haat" jegens Ajax oprecht is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral episch dat Ajacieden zo met die uitslag te koop lopen.![]()
Dan kan ik er echt hard om lachen, van een PSV'er kan ik het idd totaal niet hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of die plaatjes van zo'n pissend mormel tegen een logo aan. Waar je 8923789230 varianten op hebt
Veel succes!quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukt meestal wel om jullie boos te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt ook omdat er maar weinig sportieve rivaliteit is de laatste jaren natuurlijk. Tuurlijk is die haat nog steeds het diepst geworteld, maar vroegah bestreed je elkaar ook op dat vlak... waardoor de belangen nog twintig keer groter werden. Daarom is die wedstrijd van zondag ook opeens zo 'hot'. Voor het eerst in jaren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Feyenoord groep hier heeft sowieso wat problemen met Psv/Psv'ers. Soms vraag ik me nog wel eens af of de "haat" jegens Ajax oprecht is.
Klopt ook wel. Al word ik wel erg moe als Ajax verliest hoor al is het maar om die hatelijke SMSjes in deze regio wonen gek genoeg veelte veel Feyenoorders.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt ook omdat er maar weinig sportieve rivaliteit is de laatste jaren natuurlijk. Tuurlijk is die haat nog steeds het diepst geworteld, maar vroegah bestreed je elkaar ook op dat vlak... waardoor de belangen nog twintig keer groter werden. Daarom is die wedstrijd van zondag ook opeens zo 'hot'. Voor het eerst in jaren.
Omdat de meeste gasten die zich hier Ajax-supporter noemen zelden naar wedstrijden gaan en 14 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Feyenoord groep hier heeft sowieso wat problemen met Psv/Psv'ers. Soms vraag ik me nog wel eens af of de "haat" jegens Ajax oprecht is.
Omdat er zoveel lamstralen in dat topic zitten ja. Ik heb het ooit het Staphorst van Fok! genoemd. Je wordt er met de nek aangekeken als je een andere mening verkondigt dan het voorgeschreven PSV-evangelie. Normaal discussieren is niet mogelijk, zelfs niet met redelijke argumenten want je wordt direct van alle kanten overspoeld met sektarisch geneuzel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is helemaal zoiets moois.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt als jullie niet oppassen begin ik met kakkerlak te schelden hoor
Happel welquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is helemaal zoiets moois.Mensen die nog steeds de illusie hebben dat Feyenoorders zich daaraan storen.
Heeft die dat gedaan ja?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel welJe krijgt er een ban voor.
Ja terwijl hij... nee die discussie ga ik niet weer met hem aan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel welJe krijgt er een ban voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |