quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon volproppen in haar slaap, en dan geen cliche frikandel hihi maar gewoon mayonaise oh wacht...
Ja ik heb mijn dieptepunt weer bereikt ik ben weg.
Ja, zou het ook wel graag willen zien. Mooie weerfenomenen zijn sowiesoquote:
Ook niet eens eerst mikken op de benen ofzo.quote:
Nee en terecht. Het is die agent of die gast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook niet eens eerst mikken op de benen ofzo.
Ja, ok. Kijk het nu terug en je hebt gelijk. Dacht dat hij alleen maar even dreigde, maar hij was er idd meer op uit om die agent een jaap te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee en terecht. Het is die agent of die gast.
Wat zou jij doen als iemand niet reageert op een teaser en je aanvalt met een pikhouweel?
Welterusten manquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ok. Kijk het nu terug en je hebt gelijk. Dacht dat hij alleen maar even dreigde, maar hij was er idd meer op uit om die agent een jaap te geven.
Ik ga pitten overigens. Heb om kwart voor 9 college dus dat wordt weer lachen morgenochtend.
Bespaard je wel het omdoen van handboeien.quote:
zie jij het?quote:
Jij ook! Ja, zal het nodig hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welterusten manSucces morgenochtend
Zijn wel rubberen kogels, toch?quote:
Nee echte kogelsquote:
Waarom heeft 'ie dan die hond bij zich.quote:
jammerquote:
ai su te pego!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Als ik morgen trouwens nog 1 keer dat ai su te pego hoor spring ik van een brug af.
Welterusten
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tij-politie-VS.dhtmlquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft 'ie dan die hond bij zich.![]()
En 10 keer schieten, rly?
Alleen jij zou er een ban voor krijgen, omdat ik je niet mag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel welJe krijgt er een ban voor.
Nou, wat ziek manquote:
Mag ik dan als betonblok aan je been fungeren? Kan dat k*t-nummer ook niet meer aanhoren namelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:24 schreef Caland het volgende:
Als ik morgen trouwens nog 1 keer dat ai su te pego hoor spring ik van een brug af.
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |