Tsja, ook daar kan ik smakelijk om lachen. Zo'n scheldwoord puur bedacht omdat men toch met een tegenhanger moest komen. Gelukkig doen wij niet aan geuzennamen daadwerkelijk aannemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel welJe krijgt er een ban voor.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja terwijl hij... nee die discussie ga ik niet weer met hem aan...
Lekkere combinatiequote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk zo'n wit bammetje met duo penotti en dragon mosterd kipfilet voor het slapengaan.
Hoooiquote:
Dan zou ik niet zo lekker slapen denk ik.quote:
In het Feyenoord-topic zie je nooit vrouwen, bij jullie wel?quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoooinog een meningtje over voetbal? Daarna gaan we het weer over emancipatie en feminisme hebben namelijk.
Zelden, al blijf ik Helpmefok verdenken de vriendin van Bruins te zijn en alleen een mannelijk incoontje te hebben om gezeik te voorkomen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic zie je nooit vrouwen, bij jullie wel?
Ah, vandaag vrij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:45 schreef Caland het volgende:
Morgenmiddag weer werken, dan neem ik mezelf altijd voor om dingen 's ochtends te gaan doen. Maar uiteindelijk is het gewoon pitten tot half 10 en dan de rest van de ochtend/middag een beetje lamballen
Of (weer) wakker worden met een droge bakkes en dan het glas water al leeggezopen hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zo lekker slapen denk ik.Ik vind het overigens vreselijk om in bed te liggen, net een beetje moe te worden en dan honger te krijgen.
Ze hebben op dezelfde school gezeten. Maar hij geil idd wel op die Bruins jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden, al blijf ik Helpmefok verdenken de vriendin van Bruins te zijn en alleen een mannelijk incoontje te hebben om gezeik te voorkomen.
Ja en zijn stroom aan woorden zonder inhoud zijn ook wel verdacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben op dezelfde school gezeten. Maar hij geil idd wel op die Bruins ja
Lekker maar van eten voor het slapen gaan moet ik bij het opstaan standaard schijten !quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk zo'n wit bammetje met duo penotti en dragon mosterd kipfilet voor het slapengaan.
Je weet tenminste wel alles over zijn leven. Ik vind het wel een aardig gebaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en zijn stroom aan woorden zonder inhoud zijn ook wel verdacht.
Wel een lekker wijf die blonde.quote:
Als het zo gaat wel meestal moet ik peuk 1 onderbreken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:49 schreef Caland het volgende:
Sowieso schijten bij het opstaan.
Ogen opendoen, graaien naar het pakje peuken naast je bed, roken, opstaan, koffie zetten, opdrinken, nog een peuk = schijten. Mooiste moment van de dag.
Gast ... vies bedoel je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf die blonde.
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:quote:
Te oud.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Oh dat is idd wel lastig. Ik red de wc altijd wel zonder moeite.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker maar van eten voor het slapen gaan moet ik bij het opstaan standaard schijten !
Lekker nauw kom je gauw. En meer van dat soort clichés.quote:
Vorige was te dik, deze te dun...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Hoe dichter bij de nul.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker nauw kom je gauw. En meer van dat soort clichés.
Alsof je zoveel te kiezen hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorige was te dik, deze te dun...
Jong spul zit strak om de lul.quote:
Klopt, maar lichaamsvet los je niet op met een zak over het hoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je zoveel te kiezen hebt.
Twee keer 9 is ook 18.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jong spul zit strak om de lul.
Nee, maar eentje is genoegquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je zoveel te kiezen hebt.
rijg je leuter aan een kleuterquote:
Heb je een vriendinnetje dan?quote:
Dus ze is ook dik?quote:
Ik wou er net over beginnen. Ik zie niks vanaf 9 hoog en heb toch goed uitzicht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Adembenemend Noorderlicht
Zie je ook geen kanker van hier:
Gewoon volproppen in haar slaap, en dan geen cliche frikandel hihi maar gewoon mayonaise oh wacht...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Normal. Iets aan de slanke kant zelfs
Wel heel vetquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Adembenemend Noorderlicht
Zie je ook geen kanker van hier:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |