Gast ... vies bedoel je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf die blonde.
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:quote:
Te oud.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Oh dat is idd wel lastig. Ik red de wc altijd wel zonder moeite.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker maar van eten voor het slapen gaan moet ik bij het opstaan standaard schijten !
Lekker nauw kom je gauw. En meer van dat soort clichés.quote:
Vorige was te dik, deze te dun...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij geilt waarschijnlijk meer op zoiets:
[ afbeelding ]
Hoe dichter bij de nul.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker nauw kom je gauw. En meer van dat soort clichés.
Alsof je zoveel te kiezen hebt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorige was te dik, deze te dun...
Jong spul zit strak om de lul.quote:
Klopt, maar lichaamsvet los je niet op met een zak over het hoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je zoveel te kiezen hebt.
Twee keer 9 is ook 18.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jong spul zit strak om de lul.
Nee, maar eentje is genoegquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je zoveel te kiezen hebt.
rijg je leuter aan een kleuterquote:
Heb je een vriendinnetje dan?quote:
Dus ze is ook dik?quote:
Ik wou er net over beginnen. Ik zie niks vanaf 9 hoog en heb toch goed uitzicht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Adembenemend Noorderlicht
Zie je ook geen kanker van hier:
Gewoon volproppen in haar slaap, en dan geen cliche frikandel hihi maar gewoon mayonaise oh wacht...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Normal. Iets aan de slanke kant zelfs
Wel heel vetquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Adembenemend Noorderlicht
Zie je ook geen kanker van hier:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |