SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Nadal wordt juist redelijk vaak teruggebroken als hij voor een set serveert.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Deed 'ie dat eerder wel dan? Ik dacht dat Nadal niet kon choken?
En waar is de TT?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nummer 13? Moet volgens mij 12 zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nummer 13? Moet volgens mij 12 zijn.
Geen TT.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En waar is de TT?![]()
Ik dacht aan iets als: "Mats, ga een deaud"
Had je het nummer aangepast? Ik ben altijd geneigd om dat te doen.quote:
Is dat uit?quote:
Jup.. Ik haalde de tt weg en per ongeluk ook het nummer.. Heb toen de verkeerde teruggezetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Had je het nummeraangepast? Ik ben altijd geneigd om dat te doen.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup.. Ik haalde de tt weg en per ongeluk ook het nummer.. Heb toen de verkeerde teruggezet
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.
quote:
Niet echt. Er zit nog een dag rust tussen en de toppers herstellen toch wel snel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef theSummoner het volgende:
En BerdychZou Fedje nog voordeel hebben aan Nadals moeheid van deze toch wel redelijke slijtageslag?
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef theSummoner het volgende:
En BerdychZou Fedje nog voordeel hebben aan Nadals moeheid van deze toch wel redelijke slijtageslag?
Nee, de halve partij pauze nemen is geen slijtageslagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef theSummoner het volgende:
Inderdaad, als je kijkt naar de effectieve speeltijd blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Nee, de halve partij pauze nemen is geen slijtageslag
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Dat duurt toch veel te lang om te mogen challengen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Nee, de halve partij pauze nemen is geen slijtageslag
Ik vond hem altijd een van de meest allround spelers van de tour...maar deze pot inderdaad wat minder...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..].
Ik heb bij hem niet zoiets als een goede volleyer? Niet zo slecht als vandaag, maar goed ook weer niet?
Hij doet me een beetje denken aan Soderling. Iets té veel helaas..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een van de meest allround spelers van de tour...maar deze pot inderdaad wat minder...
Delpo vind ik lijken op soderling, berdych? Mehquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Soderling. Iets té veel helaas..
Delpo op Soderling? Nee dat vind ik juist niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Delpo vind ik lijken op soderling, berdych? Meh
Eens, was geweldig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
Dat was gewoon een fantastische bal. Daar kon hij niks aan doen.
Heel hard beuken, niet mega beweeglijk. Lange wingspan, hele lange achterzwaai. Heel vast voor spelers die zo hard beuken, vlakke slagen. Slechte volleys. Ik vind ze bijna een carbon-copy.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Delpo op Soderling? Nee dat vind ik juist niet.
Hopelijk is het over ene half uur afgelopen maar ik vind het toch niet meer al te boeiend.quote:
Dat heb ik juist met Berdych. Daarnaast beweegt Delpo best goed voor zo'n grote man. Een stuk beter dan Soderling. Berdych zijn forehand heeft ook een redelijke zwaai. Ook vlakke slagen en slechte volleys. Die 2 vind ik juist op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel hard beuken, niet mega beweeglijk. Lange wingspan, hele lange achterzwaai. Heel vast voor spelers die zo hard beuken, vlakke slagen. Slechte volleys. Ik vind ze bijna een carbon-copy.
Ja en gaan schelden!! Want dat doet Federer ook altijd als 'ie een keer een balletje mist op het verkeerde moment en die is ook supergoed!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:20 schreef Szura het volgende:
Berdych moet van Wilander een racket kapotslaan
Ik zit ook met verbazing te luisteren naar de nonsens die die gozer uitslaat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:20 schreef Szura het volgende:
Berdych moet van Wilander een racket kapotslaan
Het gaat ook alleen om Matsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te luisteren naar de nonsens die die gozer uitslaat.
Simon Reed geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:22 schreef Szura het volgende:
Wie is die co-commentator trouwens?
Die agrees ook met alles
Ach ze lijken allemaal op elkaar, das wel waarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met Berdych. Daarnaast beweegt Delpo best goed voor zo'n grote man. Een stuk beter dan Soderling. Berdych zijn forehand heeft ook een redelijke zwaai. Ook vlakke slagen en slechte volleys. Die 2 vind ik juist op elkaar lijken
Maarrrrrr wel weer een volley inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:27 schreef Szura het volgende:
Hij slaat deze partij 3 DF volgens mij en driemaal op een kutmoment
Ja, maar vind jij dat hij er meer zou moeten laten lopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of het goed is voor z'n lichaam is een tweede.
Hoho, dat ligt daar niet aan maar aan de volle toernooikalender.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of het goed is voor z'n lichaam is een tweede.
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho, dat ligt daar niet aan maar aan de volle toernooikalender.
Ik dacht dat je altijd vrij had tijdens GS?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien want ik moet naar m'n werk.Ik hoop voor jullie dat het nog spannend partij wordt.
Bij zulke ballen is dat misschien wel slimmer. Van zulke ballen verlies je er veel meer dan dat je er wint. Nu is dit een belangrijk punt dus dan snap ik het wel, maar zo loopt hij natuurlijk ook de hele wedstrijd door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar vind jij dat hij er meer zou moeten laten lopen?
Hij had moeten challengen toen hij zag dat ie uit was, niet afwachten of z'n eigen bal wel binnen de lijnen viel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef theSummoner het volgende:
Waarom mag Berdych niet challengen volgens Nadal? Hij deed 't toch meteen nadat 't punt voorbij was?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij had moeten challengen toen hij zag dat ie uit was, niet afwachten of z'n eigen bal wel binnen de lijnen viel.
Hij challengde Nadal zijn service. Maar wachtte eerst tot zijn eigen bal in of uit viel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef theSummoner het volgende:
Huh? Hij challengede toch een call op zijn eigen bal die in de tramrails viel? Dat was toch de laatste bal van de rally?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij challengde Nadal zijn service. Maar wachtte eerst tot zijn eigen bal in of uit viel.
?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]Maar die challenge zei toch 'uit'? Hoe kan Nadals service uit geweest zijn als hij wel het punt wint?
Lama ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
?
Hij moest een 2e service slaan. Daarna won hij pas het punt.
1. Nadal serveertquote:
Nadal sloeg een service. Berdych retourneerde en wachtte tot zijn bal uit werd gecalled en challengde. Dat had niet gemogen, maar het gebeurde toch.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
1. Nadal serveert
2. Bal wordt ingegeven, Berdych slaat terug
3. Berdych's teruggeslagen bal valt uit
4. Berdych challenget Nadals service
5. Challenge zegt: uit
6. Nadal moet 2e service slaan
7. Nadal wint het punt
Onrechtvaardig want Berdych had meteen na 2 moeten challengen, niet na 3
Nadal zijn service.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef theSummoner het volgende:
Bij 4 challenget Berdych Nadals service of zijn eigen bal die uit viel? Ik dacht namelijk dat laatste maar misschien zag ik dat verkeerd?
HIj challenget Nadal's 1e service...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef theSummoner het volgende:
Bij 4 challenget Berdych Nadals service of zijn eigen bal die uit viel? Ik dacht namelijk dat laatste maar misschien zag ik dat verkeerd?
Wie? Mats?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Szura het volgende:
Als ik die gast ooit in de sneeuw tegenkom, gooi ik wat ijsballen tegen z'n hoofd.
Jij hebt duidelijk je bakje frusti's al op voor vandaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Szura het volgende:
Als ik die gast ooit in de sneeuw tegenkom, gooi ik wat ijsballen tegen z'n hoofd.
Nadal doet iets sportiefs om Berdych te fokken, Berdych moet schelden en rackets kapot slaan...Wat was die Wilander voor tennisser? Was 'ie ook zo vervelend als speler?quote:
Waar denk je dat Mats zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waarom zet je het geluid dan niet uit of kijk op eurosport.
Eurosport heeft toch altijd twee geluidskanalen? Een NL en een Engels?quote:
Hij zei dit omdat Berdych een keer klapte op zijn racket voor een bal van Nadal. Dat zou niet de juiste 'message' geven aan Nadal.. Echt een ongelooflijke onzin.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nadal doet iets sportiefs om Berdych te fokken, Berdych moet schelden en rackets kapot slaan...Wat was die Wilander voor tennisser? Was 'ie ook zo vervelend als speler?
Je denkt toch niet dat ik hem op NL ga zetten??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Eurosport heeft toch altijd twee geluidskanalen? Een NL en een Engels?
Nee, het Nederlandse commentaar wil je horenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Eurosport heeft toch altijd twee geluidskanalen? Een NL en een Engels?
Edbergquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef Szura het volgende:
Fed-fan was toch zo'n Wilander-fan?
Of was het nou Edberg?
Just sayin'...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, het Nederlandse commentaar wil je horen.
AD court waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Just sayin'...
Wtf is een let court? Een baan zonder tramrails?
Maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:01 schreef Szura het volgende:
Conclusie: Berdych weer eens veel te wisselvallig
09.30 denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:05 schreef Autobandje het volgende:
Federer Nadal eindelijk weer op een GS tegen elkaar. Enig idee hoe laat die gespeeld gaat worden?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef theSummoner het volgende:
Donderdagochtend 09:30 Fed-Nadal dus?
Fed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:19 schreef Autobandje het volgende:
Dus, voorspellingen? Federer of Nadal
Kan ik eindelijk kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef theSummoner het volgende:
Donderdagochtend 09:30 Fed-Nadal dus?
Nadal zal de kans niet krijgen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:31 schreef kevin_ het volgende:
5 sets lang naar Nadal kijken die alle ballen naar de backhand van Federer slaat. Nou leuk...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Eindelijk weer eens een Fed-Nadal die niet op gravel is. Laatste keer was denk ik de Aus Open finale van 3 jaar geleden?
Op grandslams dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:53 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Goed lezen:P op Grand Slams!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, de US Open finale was toch wel de beste (lees hoogtste niveau) wedstrijd die ik de laatste 10 jaar heb gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:53 schreef danusz1986 het volgende:
Djokovic - Federer is ook een leukere finale dan Nadal - Djokovic!
Jah, maar had toen niet het gevoel dat Nadal ging winnen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, de US Open finale was toch wel de beste (lees hoogtste niveau) wedstrijd die ik de laatste 10 jaar heb gezien
Belachelijk dat dat wordt geaccepteerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef wimderon het volgende:
Ik hoorde Kristie tegen het einde van de wedstrijd nog zeggen dat Nadal de laatste 1,5 set opeens veel verder naar voren stond bij de return, maar dat daar wel de aanwijzingen van Oom Toni voor nodig waren. Om vervolgens weer verder te gaan tot de orde van de dag. Niets over coaching ofzo
En niet in een finale, ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Eindelijk weer eens een Fed-Nadal die niet op gravel is. Laatste keer was denk ik de Aus Open finale van 3 jaar geleden?
Op grandslams dan
Sterker nog, hij zei laatst dat het zelfs zijn favoriete toernooi is.quote:
Dat zeggen ze bij elk toernooi. Maar toen gevraagd werd wat zijn voorkeur zou zijn als hij nog maar 1 wedstrijd in z'n leven kon spelen, was het antwoord toch echt de Wimbledon-finale, tegen Federer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei laatst dat het zelfs zijn favoriete toernooi is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei laatst dat het zelfs zijn favoriete toernooi is.
quote:Rafael Nadal vindt dat de scheidsrechters bij de tenniswedstrijden meer verantwoordelijkheid moeten nemen. Volgens de Spanjaard heeft de komst van de Hawk-eye, het systeem waarmee punten opnieuw kunnen worden beoordeeld, hun werk wel heel makkelijk gemaakt.
'Ze zitten daar toch op de stoel om iets te doen en niet om alleen 15-all of 15-30 te roepen', mopperde Nadal. 'Door de komst van Hawk-Eye hebben ze het veel makkelijker gekregen en staan ze veel minder onder druk.'
Nadal vond dat de scheidsrechter dinsdag in zijn partij bij de Australian Open tegen de Tsjech Tomas Berdych op een cruciaal moment had moeten ingrijpen na een in zijn ogen verkeerde beslissing van een lijnrechter.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, de US Open finale was toch wel de beste (lees hoogtste niveau) wedstrijd die ik de laatste 10 jaar heb gezien
Ik was bij de set wissel naar de vierde set toe gewoon in slaap gevallen, kwam er weer in bij matchpoint zo ongeveerquote:
Hij heeft wel een punt maar de aanleiding (zijn late call) is echtquote:
Dan heb je t mooiste wel gezien. Nadal was geslooptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik was bij de set wissel naar de vierde set toe gewoon in slaap gevallen, kwam er weer in bij matchpoint zo ongeveerx100
Das dan wel weer waar jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan heb je t mooiste wel gezien. Nadal was gesloopt
Bij mij die ik ooit heb gezien. En na set 3 was ik er helemaal van overtuigd dat Nadal Djokovic zou gaan slopen. Maar helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
11 jaar terug was Rafter Ivanisevic (daarom zei ik 10 jaar)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij die ik ooit heb gezien. En na set 3 was ik er helemaal van overtuigd dat Nadal Djokovic zou gaan slopen. Maar helaas.
Ik zie nog weleens beelden daarvan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
11 jaar terug was Rafter Ivanisevic (daarom zei ik 10 jaar)alhoewel het niveau niet zo hoog was zal dat altijd de beste/mooiste partij zijn die ik ooit heb gezien. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik die wedstrijd terugkijk
Later in de partij sloeg Berdych ook eerst een return voordat hij challengde, en dat mocht wel. Beetje krom dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt maar de aanleiding (zijn late call) is echt
Hij challengde gewoon veel te laat, moet de hand wat betreft dat moment in eigen boezem steken
Klopt, waren we het hier ook over eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Later in de partij sloeg Berdych ook eerst een return voordat hij challengde, en dat mocht wel. Beetje krom dus.
En was jij nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:41 schreef jojomen4 het volgende:
Opgezocht, 2007! Holy shit!Toen had Rafa volgens mij nog niet eens haar op z'n ballen.
Toen was jij nog Federer fanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:41 schreef jojomen4 het volgende:
Opgezocht, 2007! Holy shit!Toen had Rafa volgens mij nog niet eens haar op z'n ballen.
Zullen we dan ook eens gaan letten op de illegale coaching en het constante overschrijden van de maximaal toegestane tijd tussen de punten.quote:
Ik denk dat Rafa meer prioriteit heeft gegeven aan het verbeteren van z'n tennis skills.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef dutch_schaefer het volgende:
Die persco van Nadal na de wedstrijd tegen BerdychIk spreek nog beter Fries dan hij Engels. Je zou denken dat zijn Engels in de loop der jaren wel wat zou verbeteren.
Same for me.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht voor de verandering maar eens geen tennis en weer een normale nacht slapen..
that's what I thought.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zullen we dan ook eens gaan letten op de illegale coaching en het constante overschrijden van de maximaal toegestane tijd tussen de punten.
Djoko 4, Murray 3.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Norrage het volgende:
WAt denken jullie? Djoko en Murray in straight sets door? Ik denk van wel
Djoko in 3quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:39 schreef dutch_schaefer het volgende:
De tegenstand van Murray is tot nu toe wel erg dramatisch geweest. Ben benieuwd naar Djoko straks.
Die zakjes kun je gewoon via internet bestellen, doe ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ga mijn reserve racket ook in folie verpakken, gewoon omdat dat vet stoer is
En Roland Garros dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:48 schreef opgebaarde het volgende:
Lekker begin. Als dit een vijf setter wordt, moet wimbledon vrezen dat ferrer en djokovic er niet bij kunnen zijn deze zomer
Denk het toch niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
Zo, gaat een uitputtingsslag worden
Ik vind z'n voetenwerk nog niet je van hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Djoko er nou niet erg sterk uitzien.
Mwa... Hij is niet of amper in de problemen geweest op zijn eigen service, als hij wat meer breekpunten benut had, was het allang set geweest. En hij domineert het gros van de punten. Hij moet alleen die rally's wat korter houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Djoko er nou niet erg sterk uitzien.
Hij beweegt niet zo goed, ziet er vermoeid uit, gaat te veel mee in de rally omdat het lijkt dat hij het punt niet kan afmaken. En hij domineert zeker niet het gros van de punten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mwa... Hij is niet of amper in de problemen geweest op zijn eigen service, als hij wat meer breekpunten benut had, was het allang set geweest. En hij domineert het gros van de punten. Hij moet alleen die rally's wat korter houden.
Ik denk dat Ferrer meer meters maakt dan Djokovic, de spreiding van Ferrer is amper een spreiding te noemen. Djokovic kan met gemiddeld 3-4 passen bij de bal zijn. Dat noem ik punten domineren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij beweegt niet zo goed, ziet er vermoeid uit, gaat te veel mee in de rally omdat het lijkt dat hij het punt niet kan afmaken. En hij domineert zeker niet het gros van de punten.
Mwah, of Ferrer meer meters maakt weet ik niet. Ik zie Ferrer ook veel sturen en spreiden. Het zijn bij hem alleen geen harde ballen waardoor Djoko er wat makkelijker bijkomt, maar veel lopen moet Djoko zeker. Daarnaast wint Ferrer het grotendeel van de lange rallys en zie ik vaker Djokovic voorover gebogen om uit te rusten dan Ferrer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ferrer meer meters maakt dan Djokovic, de spreiding van Ferrer is amper een spreiding te noemen. Djokovic kan met gemiddeld 3-4 passen bij de bal zijn. Dat noem ik punten domineren.
En toch wordt Ferrer meer gesloopt dan Djokovic.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, of Ferrer meer meters maakt weet ik niet. Ik zie Ferrer ook veel sturen en spreiden. Het zijn bij hem alleen geen harde ballen waardoor Djoko er wat makkelijker bijkomt, maar veel lopen moet Djoko zeker. Daarnaast wint Ferrer het grotendeel van de lange rallys en zie ik vaker Djokovic voorover gebogen om uit te rusten dan Ferrer.
Murray zou hem moeten kunnen hebben dit keer. Het is in ieder geval niet de Djoko van vorig jaar AOquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij beweegt niet zo goed, ziet er vermoeid uit, gaat te veel mee in de rally omdat het lijkt dat hij het punt niet kan afmaken. En hij domineert zeker niet het gros van de punten.
Dat doet niks af aan het feit dat ik Djoko er niet sterk uit vind zien. Hij kan altijd leunen op zijn superieure slagen arsenaal. Maar toch maakt hij wat meer fouten en ziet hij er fysiek wat minder uit dan normaal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
En toch wordt Ferrer meer gesloopt dan Djokovic.
Heb liever dat Federer hem pakt in de finale.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray zou hem moeten kunnen hebben dit keer. Het is in ieder geval niet de Djoko van vorig jaar AO
Dat niet nee. Maar ik sluit ook niet uit dat hij in zo'n partij ineens weer op z'n best is. Hij is voor mij nog steeds de grote favoriet om de finale te halen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray zou hem moeten kunnen hebben dit keer. Het is in ieder geval niet de Djoko van vorig jaar AO
Ik kijk pas net, maar ik vind hem niet erg overtuigend overkomen nee...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef Szura het volgende:
Dat Djokovic slechter beweegt dan normaal kan toch iedereen zien?
We hadden het over punten domineren, en dat doet Djokovic meer dan Ferrer. Tis een kwestie van tijd, voordat de rally's korter worden, en Djokovic een set wint met meer dan 1 break verschil. Ferrer in 3 sets wegtikken tijdens een grand slam, is voor weinigen weggelegd. Djoko oogt minder dan vorig jaar, dat wel...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat ik Djoko er niet sterk uit vind zien. Hij kan altijd leunen op zijn superieure slagen arsenaal. Maar toch maakt hij wat meer fouten en ziet hij er fysiek wat minder uit dan normaal.
Hij doet het eigenlijk al beter dan ik had verwacht. Het is jammer dat hij direct al is gebroken in de 2e set, maar in de 1e heeft hij Djoko volop getest en het hem zo moeilijk mogelijk gemaakt. Uiteindelijk weet je toch wel dat het 3-0 wordt vanwege het feit dat Djoko gewoon de betere speler is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer. Had meer van Ferrer verwacht....
3-0 in sets, einde oefening.
Een dropshot die in de 7 geslagen wordtquote:
Klopt Murray heeft echt de makkelijkste loting gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:58 schreef Szura het volgende:
Maar tegen Murray is het ook maar weer de vraag wat de uitslagen van Murray waard zijn. Mooie streak maar ook amper tegenstand. Ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat als ie een tegenstander van topniveau treft. Qua fitheid zou het in zijn voordeel moeten zijn in ieder geval.
Nee, daar kwam jij ineens mee. Ik had het erover dat ik Djoko er niet zo sterk uit vond zien en daarbij had ik het over vermoeidheid, het voetenwerk, zijn foutenlast en zijn algemene indruk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
We hadden het over punten domineren, en dat doet Djokovic meer dan Ferrer. Tis een kwestie van tijd, voordat de rally's korter worden, en Djokovic een set wint met meer dan 1 break verschil. Ferrer in 3 sets wegtikken tijdens een grand slam, is voor weinigen weggelegd. Djoko oogt minder dan vorig jaar, dat wel...
Djokovic oogt ook niet topfit, maar zoals hij nu speelt tegen Ferrer, wint hij gewoon in 3 sets. Is veelzeggend, dat een niet topfit ogende Djokovic, in 3 sets van een Ferrer wint.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, daar kwam jij ineens mee. Ik had het erover dat ik Djoko er niet zo sterk uit vond zien en daarbij had ik het over vermoeidheid, het voetenwerk, zijn foutenlast en zijn algemene indruk.
En natuurlijk zie je vanaf nu Djoko meer domineren. Dat was de 1e set een heel stuk minder. Dat hij nu meer domineert na een set en een break kon ik je ook wel vertellen. En hij tikt Ferrer absoluut niet weg. Hij moet verdomd veel moeite doen om de set te winnen. Het heeft niet voor niets een uur geduurd voor een 6-4 set.
Natuurlijk wint hij gewoon in 3 sets, of misschien 4, maar ook dat zou geen ramp zijn. En in je eerste zin staat waar ik het over had, hij oogt niet topfit. Dat is het enige wat ik zei. Hij oogt niet sterk. Dus al die posts die we daarna hebben gehad, waren eigenlijk onnodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Djokovic oogt ook niet topfit, maar zoals hij nu speelt tegen Ferrer, wint hij gewoon in 3 sets. Is veelzeggend, dat een niet topfit ogende Djokovic, in 3 sets van een Ferrer wint.
Eerste set heeft Djokovic hoeveel breekpunten gehad? Het had net zo goed 6-2 kunnen zijn. Ballen wegslaan zodat je tegenstander er niet meer bij kan is in het mannetennis gewoon wat moeilijker. Tevens het gros van de lange rally's, gingen dan wel naar Ferrer, maar vonden ook plaats in de servicegames van Ferrer.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:14 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
11.00: Do not care
07.30 PM
Men's Singles - Semifinals
Roger Federer(SUI)[3] vs. Rafael Nadal(ESP)[2]
Ik heb ook niet gezegd dat ik het niet met je eens ben, tijdens de rally beweegt hij minder goed, en tussen de punten door, lijkt het alsof hij in z'n broek heeft gescheten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk wint hij gewoon in 3 sets, of misschien 4, maar ook dat zou geen ramp zijn. En in je eerste zin staat waar ik het over had, hij oogt niet topfit. Dat is het enige wat ik zei. Hij oogt niet sterk. Dus al die posts die we daarna hebben gehad, waren eigenlijk onnodig..
En omdat hij juist 7 BP's heeft gehad en er maar 1 heeft verzilverd laat juist zien dat hij niet helemaal topfit is.
En winners slaan is er in het mannentennis nog wel hoor. Kijk maar naar de winners van de top 10. En dat de lange rallys op de service van Ferrer waren doet er niet zoveel toe.
Ik zeg niet dat Djoko het slecht doet, of dat hij gaat verliezen, maar hij oogt minder dan 'normaal'. Iets waar jij het dus mee eens ben.
Ohja, dat is vanavond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:17 schreef TheGeneral het volgende:
El Clasico -> slapen -> wakker worden -> Federer - Nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |