Kan ik eindelijk kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:08 schreef theSummoner het volgende:
Donderdagochtend 09:30 Fed-Nadal dus?
Nadal zal de kans niet krijgen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:31 schreef kevin_ het volgende:
5 sets lang naar Nadal kijken die alle ballen naar de backhand van Federer slaat. Nou leuk...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Eindelijk weer eens een Fed-Nadal die niet op gravel is. Laatste keer was denk ik de Aus Open finale van 3 jaar geleden?
Op grandslams dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:53 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Goed lezen:P op Grand Slams!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, de US Open finale was toch wel de beste (lees hoogtste niveau) wedstrijd die ik de laatste 10 jaar heb gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:53 schreef danusz1986 het volgende:
Djokovic - Federer is ook een leukere finale dan Nadal - Djokovic!
Jah, maar had toen niet het gevoel dat Nadal ging winnen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, de US Open finale was toch wel de beste (lees hoogtste niveau) wedstrijd die ik de laatste 10 jaar heb gezien
Belachelijk dat dat wordt geaccepteerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:22 schreef wimderon het volgende:
Ik hoorde Kristie tegen het einde van de wedstrijd nog zeggen dat Nadal de laatste 1,5 set opeens veel verder naar voren stond bij de return, maar dat daar wel de aanwijzingen van Oom Toni voor nodig waren. Om vervolgens weer verder te gaan tot de orde van de dag. Niets over coaching ofzo
En niet in een finale, ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Eindelijk weer eens een Fed-Nadal die niet op gravel is. Laatste keer was denk ik de Aus Open finale van 3 jaar geleden?
Op grandslams dan
Sterker nog, hij zei laatst dat het zelfs zijn favoriete toernooi is.quote:
Dat zeggen ze bij elk toernooi. Maar toen gevraagd werd wat zijn voorkeur zou zijn als hij nog maar 1 wedstrijd in z'n leven kon spelen, was het antwoord toch echt de Wimbledon-finale, tegen Federer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei laatst dat het zelfs zijn favoriete toernooi is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei laatst dat het zelfs zijn favoriete toernooi is.
quote:Rafael Nadal vindt dat de scheidsrechters bij de tenniswedstrijden meer verantwoordelijkheid moeten nemen. Volgens de Spanjaard heeft de komst van de Hawk-eye, het systeem waarmee punten opnieuw kunnen worden beoordeeld, hun werk wel heel makkelijk gemaakt.
'Ze zitten daar toch op de stoel om iets te doen en niet om alleen 15-all of 15-30 te roepen', mopperde Nadal. 'Door de komst van Hawk-Eye hebben ze het veel makkelijker gekregen en staan ze veel minder onder druk.'
Nadal vond dat de scheidsrechter dinsdag in zijn partij bij de Australian Open tegen de Tsjech Tomas Berdych op een cruciaal moment had moeten ingrijpen na een in zijn ogen verkeerde beslissing van een lijnrechter.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, de US Open finale was toch wel de beste (lees hoogtste niveau) wedstrijd die ik de laatste 10 jaar heb gezien
Ik was bij de set wissel naar de vierde set toe gewoon in slaap gevallen, kwam er weer in bij matchpoint zo ongeveerquote:
Hij heeft wel een punt maar de aanleiding (zijn late call) is echtquote:
Dan heb je t mooiste wel gezien. Nadal was geslooptquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik was bij de set wissel naar de vierde set toe gewoon in slaap gevallen, kwam er weer in bij matchpoint zo ongeveerx100
Das dan wel weer waar jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan heb je t mooiste wel gezien. Nadal was gesloopt
Bij mij die ik ooit heb gezien. En na set 3 was ik er helemaal van overtuigd dat Nadal Djokovic zou gaan slopen. Maar helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
11 jaar terug was Rafter Ivanisevic (daarom zei ik 10 jaar)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij mij die ik ooit heb gezien. En na set 3 was ik er helemaal van overtuigd dat Nadal Djokovic zou gaan slopen. Maar helaas.
Ik zie nog weleens beelden daarvan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
11 jaar terug was Rafter Ivanisevic (daarom zei ik 10 jaar)alhoewel het niveau niet zo hoog was zal dat altijd de beste/mooiste partij zijn die ik ooit heb gezien. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik die wedstrijd terugkijk
Later in de partij sloeg Berdych ook eerst een return voordat hij challengde, en dat mocht wel. Beetje krom dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt maar de aanleiding (zijn late call) is echt
Hij challengde gewoon veel te laat, moet de hand wat betreft dat moment in eigen boezem steken
Klopt, waren we het hier ook over eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Later in de partij sloeg Berdych ook eerst een return voordat hij challengde, en dat mocht wel. Beetje krom dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |