En was jij nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:41 schreef jojomen4 het volgende:
Opgezocht, 2007! Holy shit!Toen had Rafa volgens mij nog niet eens haar op z'n ballen.
Toen was jij nog Federer fanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:41 schreef jojomen4 het volgende:
Opgezocht, 2007! Holy shit!Toen had Rafa volgens mij nog niet eens haar op z'n ballen.
Zullen we dan ook eens gaan letten op de illegale coaching en het constante overschrijden van de maximaal toegestane tijd tussen de punten.quote:
Ik denk dat Rafa meer prioriteit heeft gegeven aan het verbeteren van z'n tennis skills.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef dutch_schaefer het volgende:
Die persco van Nadal na de wedstrijd tegen BerdychIk spreek nog beter Fries dan hij Engels. Je zou denken dat zijn Engels in de loop der jaren wel wat zou verbeteren.
Same for me.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht voor de verandering maar eens geen tennis en weer een normale nacht slapen..
that's what I thought.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zullen we dan ook eens gaan letten op de illegale coaching en het constante overschrijden van de maximaal toegestane tijd tussen de punten.
Djoko 4, Murray 3.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Norrage het volgende:
WAt denken jullie? Djoko en Murray in straight sets door? Ik denk van wel
Djoko in 3quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:39 schreef dutch_schaefer het volgende:
De tegenstand van Murray is tot nu toe wel erg dramatisch geweest. Ben benieuwd naar Djoko straks.
Die zakjes kun je gewoon via internet bestellen, doe ik ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ga mijn reserve racket ook in folie verpakken, gewoon omdat dat vet stoer is
En Roland Garros dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:48 schreef opgebaarde het volgende:
Lekker begin. Als dit een vijf setter wordt, moet wimbledon vrezen dat ferrer en djokovic er niet bij kunnen zijn deze zomer
Denk het toch niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
Zo, gaat een uitputtingsslag worden
Ik vind z'n voetenwerk nog niet je van hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Djoko er nou niet erg sterk uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |