SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Nadal wordt juist redelijk vaak teruggebroken als hij voor een set serveert.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Deed 'ie dat eerder wel dan? Ik dacht dat Nadal niet kon choken?
En waar is de TT?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nummer 13? Moet volgens mij 12 zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
Nummer 13? Moet volgens mij 12 zijn.
Geen TT.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
En waar is de TT?![]()
Ik dacht aan iets als: "Mats, ga een deaud"
Had je het nummer aangepast? Ik ben altijd geneigd om dat te doen.quote:
Is dat uit?quote:
Jup.. Ik haalde de tt weg en per ongeluk ook het nummer.. Heb toen de verkeerde teruggezetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Had je het nummeraangepast? Ik ben altijd geneigd om dat te doen.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup.. Ik haalde de tt weg en per ongeluk ook het nummer.. Heb toen de verkeerde teruggezet
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, maar anders was het zo'n standaard geweest: Nadal - Berdych halve finale, of Mats hou je muil, of iets dergelijks. Ik dacht gewoon, ik doe niks.
quote:
Niet echt. Er zit nog een dag rust tussen en de toppers herstellen toch wel snel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef theSummoner het volgende:
En BerdychZou Fedje nog voordeel hebben aan Nadals moeheid van deze toch wel redelijke slijtageslag?
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef theSummoner het volgende:
En BerdychZou Fedje nog voordeel hebben aan Nadals moeheid van deze toch wel redelijke slijtageslag?
Nee, de halve partij pauze nemen is geen slijtageslagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:04 schreef theSummoner het volgende:
Inderdaad, als je kijkt naar de effectieve speeltijd blijft er weinig over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Nee, de halve partij pauze nemen is geen slijtageslag
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
Dat duurt toch veel te lang om te mogen challengen...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:06 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Nee, de halve partij pauze nemen is geen slijtageslag
Ik vond hem altijd een van de meest allround spelers van de tour...maar deze pot inderdaad wat minder...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..].
Ik heb bij hem niet zoiets als een goede volleyer? Niet zo slecht als vandaag, maar goed ook weer niet?
Hij doet me een beetje denken aan Soderling. Iets té veel helaas..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een van de meest allround spelers van de tour...maar deze pot inderdaad wat minder...
Delpo vind ik lijken op soderling, berdych? Mehquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan Soderling. Iets té veel helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |