Hij had moeten challengen toen hij zag dat ie uit was, niet afwachten of z'n eigen bal wel binnen de lijnen viel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef theSummoner het volgende:
Waarom mag Berdych niet challengen volgens Nadal? Hij deed 't toch meteen nadat 't punt voorbij was?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij had moeten challengen toen hij zag dat ie uit was, niet afwachten of z'n eigen bal wel binnen de lijnen viel.
Hij challengde Nadal zijn service. Maar wachtte eerst tot zijn eigen bal in of uit viel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:44 schreef theSummoner het volgende:
Huh? Hij challengede toch een call op zijn eigen bal die in de tramrails viel? Dat was toch de laatste bal van de rally?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij challengde Nadal zijn service. Maar wachtte eerst tot zijn eigen bal in of uit viel.
?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:46 schreef theSummoner het volgende:
[..]Maar die challenge zei toch 'uit'? Hoe kan Nadals service uit geweest zijn als hij wel het punt wint?
Lama ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
?
Hij moest een 2e service slaan. Daarna won hij pas het punt.
1. Nadal serveertquote:
Nadal sloeg een service. Berdych retourneerde en wachtte tot zijn bal uit werd gecalled en challengde. Dat had niet gemogen, maar het gebeurde toch.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
1. Nadal serveert
2. Bal wordt ingegeven, Berdych slaat terug
3. Berdych's teruggeslagen bal valt uit
4. Berdych challenget Nadals service
5. Challenge zegt: uit
6. Nadal moet 2e service slaan
7. Nadal wint het punt
Onrechtvaardig want Berdych had meteen na 2 moeten challengen, niet na 3
Nadal zijn service.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef theSummoner het volgende:
Bij 4 challenget Berdych Nadals service of zijn eigen bal die uit viel? Ik dacht namelijk dat laatste maar misschien zag ik dat verkeerd?
HIj challenget Nadal's 1e service...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef theSummoner het volgende:
Bij 4 challenget Berdych Nadals service of zijn eigen bal die uit viel? Ik dacht namelijk dat laatste maar misschien zag ik dat verkeerd?
Wie? Mats?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Szura het volgende:
Als ik die gast ooit in de sneeuw tegenkom, gooi ik wat ijsballen tegen z'n hoofd.
Jij hebt duidelijk je bakje frusti's al op voor vandaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:52 schreef Szura het volgende:
Als ik die gast ooit in de sneeuw tegenkom, gooi ik wat ijsballen tegen z'n hoofd.
Nadal doet iets sportiefs om Berdych te fokken, Berdych moet schelden en rackets kapot slaan...Wat was die Wilander voor tennisser? Was 'ie ook zo vervelend als speler?quote:
Waar denk je dat Mats zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waarom zet je het geluid dan niet uit of kijk op eurosport.
Eurosport heeft toch altijd twee geluidskanalen? Een NL en een Engels?quote:
Hij zei dit omdat Berdych een keer klapte op zijn racket voor een bal van Nadal. Dat zou niet de juiste 'message' geven aan Nadal.. Echt een ongelooflijke onzin.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nadal doet iets sportiefs om Berdych te fokken, Berdych moet schelden en rackets kapot slaan...Wat was die Wilander voor tennisser? Was 'ie ook zo vervelend als speler?
Je denkt toch niet dat ik hem op NL ga zetten??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Eurosport heeft toch altijd twee geluidskanalen? Een NL en een Engels?
Nee, het Nederlandse commentaar wil je horenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Eurosport heeft toch altijd twee geluidskanalen? Een NL en een Engels?
Edbergquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef Szura het volgende:
Fed-fan was toch zo'n Wilander-fan?
Of was het nou Edberg?
Just sayin'...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, het Nederlandse commentaar wil je horen.
AD court waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Just sayin'...
Wtf is een let court? Een baan zonder tramrails?
Maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:01 schreef Szura het volgende:
Conclusie: Berdych weer eens veel te wisselvallig
09.30 denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:05 schreef Autobandje het volgende:
Federer Nadal eindelijk weer op een GS tegen elkaar. Enig idee hoe laat die gespeeld gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |