Ach ze lijken allemaal op elkaar, das wel waarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heb ik juist met Berdych. Daarnaast beweegt Delpo best goed voor zo'n grote man. Een stuk beter dan Soderling. Berdych zijn forehand heeft ook een redelijke zwaai. Ook vlakke slagen en slechte volleys. Die 2 vind ik juist op elkaar lijken
Maarrrrrr wel weer een volley inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:27 schreef Szura het volgende:
Hij slaat deze partij 3 DF volgens mij en driemaal op een kutmoment
Ja, maar vind jij dat hij er meer zou moeten laten lopen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of het goed is voor z'n lichaam is een tweede.
Hoho, dat ligt daar niet aan maar aan de volle toernooikalender.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of het goed is voor z'n lichaam is een tweede.
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho, dat ligt daar niet aan maar aan de volle toernooikalender.
Ik dacht dat je altijd vrij had tijdens GS?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, ik hou het voor gezien want ik moet naar m'n werk.Ik hoop voor jullie dat het nog spannend partij wordt.
Bij zulke ballen is dat misschien wel slimmer. Van zulke ballen verlies je er veel meer dan dat je er wint. Nu is dit een belangrijk punt dus dan snap ik het wel, maar zo loopt hij natuurlijk ook de hele wedstrijd door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar vind jij dat hij er meer zou moeten laten lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |