SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:38 schreef Sinji het volgende:
No way Jose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same, kijk de rest morgen wel.quote:
Dat is het probleem niet inderdaad.. als ze meteen doorgaan, maar zit altijd een uur tussen he, dus main card begint pas om 04.00quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:49 schreef Hooidraad het volgende:
Ik was ook van plan te gaan slapen na de prelims maar nu heb ik toch zin om verder te kijken...
Ach, het zijn er nog maar 4
Weet je dat zeker? Wat willen ze nu een uur lang gaan doen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet inderdaad.. als ze meteen doorgaan, maar zit altijd een uur tussen he, dus main card begint pas om 04.00
Bij deze freecards weet ik het niet, bij PPV's wel.. dat is vaak om 02.00 afgelopen en PPV begint dan om 03.00.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Wat willen ze nu een uur lang gaan doen dan?
Nee, gaat nu meteen doorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Wat willen ze nu een uur lang gaan doen dan?
Als er een spannende main event is heb ik door de adrenaline helemaal geen slaap meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd lastig om naar bed te gaan als je zit te kijken
Jon Anik had ik al een aantal keer gezien bij ESPN dingen, zeer chille gast, hele fijn stemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vind het commentaar prima zo.
Goldberg zegt altijd letterlijk dezelfde dingen, dat ben ik na zoveel evenementen wel een keer zat.
Rogan mis ik wel, ook bij de interviews maar deze vent doet 't zeker niet slecht.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 03:15:10 ]
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 03:18:40 ]
Sowieso die tattooquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:19 schreef Hooidraad het volgende:
Zagen jullie die tattoo op Morecrafts buik? Die blubberde de hele tijd heen en weer tijdens het lopen
Was ik gelukkig niet de enige die het opmerktequote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:19 schreef Hooidraad het volgende:
Zagen jullie die tattoo op Morecrafts buik? Die blubberde de hele tijd heen en weer tijdens het lopen
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso die tattoo.. je eigen achternaam zo groot op je lijf................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:22 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Dat doen met deze naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat doen met deze naamEr was toch ook een vrouwtje een keer in het nieuws met de zelfde naam/soort gelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat die op Frye tegen Takayama ging lijken
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ludwig - Neer gaat denk ik naar de judges.. ik begin ook wat in te kakken, ik dacht fuck it ik kijk het gewoon af .. hoef ik het morgen niet te downloaden. Maar twijfel nuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
Nu mag het weleens opschieten van mij, ben moe.
Haha, i can see why.. vage reclamequote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:00 schreef Sinji het volgende:
Ik heb ineens de angst dat de hendel van mijn koffiemok er ooit eens af flikkert
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:12 schreef Sinji het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amateursquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
Mijne ook, maar heb die andere open.. alleen is dat video scherm zo klein embbed dat ik geen controle heb over het geluid .. dus die is muted![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:17 schreef Sinji het volgende:
The Dentist, wat een flauwe weak sause nick eigenlijk
quote:“As an amateur, I knocked out two different guys’ teeth, two weeks in a row,” says Josh Neer. “The announcer said I was always knocking people’s teeth out, so he started calling me ‘The Dentist’ and it just kinda stuck.”
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Dat laatste gok ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet het niet.. ene kant denk ik.. Guillard misschien eerste die Miller KO'd net zo snel als hij Dunham pakte.. maar ik zie ook wel een Lauzon herhaling, Miller hem rocked en submit.
Hoop hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nighty night y'all
Op zaterdag? Succes ermee, ik ga ook slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij wel, ik heb zometeen een tentamen
Ik wil ook slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op zaterdag? Succes ermee, ik ga ook slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel irritant boksdeuntje elke keer bij UFC on FX
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doelde niet specifiek op die armbar, maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als vechter in 't algemeen. Hij is gewoon beperkt, punt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:So Guy had the cut, this is what "the other guy" had: Broken eye socket,Broken orbital bone,Separated shoulder,3 broken ribs,Broken wristquote:In spite of the fact that Guy Mezger retired seven years ago this month from active MMA competition, the 44-year-old former Lion’s Den fighter proved recently that he is still a badass.
Mezger, who is the president of HDNet, stepped in to offer assistance to a woman who was being roughed up by her boyfriend outside a Dallas sports store the week before Christmas and soon found himself in a fight with the angry beau.
According to the UFC 13 tournament winner, most of the onlookers just stood and gawked as the angry man repeatedly pushed the terrified woman to the ground while hurling obscenities at her, so he decided to try to diffuse the situation by stepping in between the pair and talking it out with the attacker. The next thing he knew, the guy was rushing him.
Big mistake.
“He wasn’t a big guy. He was maybe 150, 160 pounds. I’m presently about 200, 210 give or take, so I figured my physical size would be somewhat intimidating to him, which it wasn’t. I said, ‘Listen, the cops are called,’ and he said, ‘You called the cops?’ I was like, ‘Yeah,’ and he starts coming at me. It’s funny because he didn’t know how to fight,” he explained to radio host Bob Carson on Carson’s Corner last night. “It was hilarious, actually. I just kind of grabbed him and held onto him with an overhook on the right side and he was trying to hit me with his left. I’m like, ‘Hey buddy, settle down…calm down,’ and all this stuff. He tried to bite at me and then he tried to grab my nuts with his left hand. Then I just had enough, so I did a head-and-arm-throw. [It's] one of my better throws. We hit the concrete and it knocked him out.”
After the brief “fight,” Mezger went to check on the woman to make sure she knew she was safe now and to see if she was hurt. In the meantime, the guy he just KO’ed came to and was even more incensed than he was before.
“I didn’t expect him to get up. I figured [he'd do] one of two things: he’s either back off and talk shit, which I expected because he got handled pretty east, or he’s coming. I was acting like I wasn’t really paying attention, but I was paying attention. Somehow in there he pulled a knife out, but I really didn’t see it because I really was paying attention up until then. I work with law enforcement and I work with our military. I have a contracting company that teaches hand-to-hand [combat]. I might even consider myself an expert at it. I didn’t see him pull it out,” he recalled. “He came at me and I knew he was coming, so I kind of pushed him away and side-stepped. He was throwing a really kind of wild punch, which I thought was a punch — I didn’t know he had a knife in his hand — and I kind of blocked it with my left and hit him with the right and knocked him out again. When he fell down, the knife fell out of his hand and I was like, ‘Oh, shit. I got lucky. I could have got stuck.’ I didn’t even see it. When I looked at my hand I saw a little bit of blood, so I just put pressure on it. I didn’t realize how bad it was.”
The crazy thing is, in spite of getting KTFO TWICE, the dude woke up and tried to attack Guy again.
“I went back over to the girl and picked her up because I accidentally pushed her when I was trying to get her out of the way and the guy starts rolling over crawling towards the knife. I kicked the knife about two or three feet away and he started crawling towards it, so I had to go after him again,” Mezger said with an incredulous laugh. “I swear to God, just as I punch him in the face to knock him out the third time, the cops pull up and they pull out their tasers and I’m like, ‘No good deed goes unpunished.’ I got tased for trying to help this chick out. [No], I didn’t get tased. Things got worked out. [I was] like, ‘I’m the good guy, not the bad guy.’ That was basically it.”
After giving his statement to police, Guy went to the local hospital to get his hand stitched up. That’s when he first realized just how badly injured he really was.
“I didn’t see the knife. That’s the reason I got caught the way I did. I didn’t see the knife until… I mean, he had slashed me on the hand and I didn’t feel it. It’s not because I’m a tough guy, I just really seriously, honestly didn’t feel it. This is the most amazing thing because he sliced through three of my tendons [of my hand] and it never hurt. When I went to the emergency room, I was just trying to get in there and get out because my son had a soccer game and I didn’t want to miss it and I also had my company’s — my company that I own’s Christmas party. I was the only one in the emergency room and then a guy came in with an aneurysm, so I knew that I wasn’t going to get seen, so I said the nurse, ‘Hey, could you Steri-Strip this for me and I’ll come back tomorrow and get stitches?’ So they were like, ‘Okay, let’s look at it.’ When they were looking at it I saw my tendons and I was like, ‘Oh goodness,’ and I shot a photo of it on my phone,” he explained. “I called a surgeon buddy because his partner is one of the best hand surgeons in Texas and I thought I could see my tendon hanging out, so I sent him the picture and I was like, ‘Hey, can you get me an appointment?’ So I hadn’t even seen the emergency room doctor yet and I had an appointment with the best hand surgeon in Texas, and he said to go ahead and plan for surgery on Tuesday. So I was actually taken care of really well. It happened Sunday, Monday I got to see [the surgeon], Tuesday I had the surgery and I’ve been on the mend since then and they say I can expect a one hundred percent recovery.”
The craziest part is that this is the fourth time Mezger has incurred a knife wound in his life. I don’t even know if I know anyone where I live who has been stabbed once and Guy has gotten stuck or slashed four times. Remind me not to vacation in Texas.
“This is not the first time [I've had a knife pulled on me]. I had a rougher upbringing than most guys. I’ve been stabbed before. I have a pretty good knife wound on the palm of my left hand, and one on my face, and I got stabbed in the hip once. It’s not my first time, but you never get used to it and act like nothing happened. I think the reason I was so calm and cool about it was that I didn’t actually feel it and I didn’t see the knife until it fell out of his limp hand,” Guy said. “I’ve been very reflective about it since it happened because I kind of had a similar incident about eight or nine months ago and my wife was like, ‘You’ve got to stop doing shit like this. Let somebody else be Captain America.’ So I was like a little concerned about her and I had to plan out how I was going to tell her. Really, what it was is I’m a father now. I’ve got an older son who’s grown, but I’ve got two younger children and I’ve got a beautiful wife and I was thinking, ‘Man, I got lucky.’ It’s very tough to remember everything that happens in a fight. You think you remember, but generally it’s not how it really happened. I think he was really throwing that shot at my neck, which is how I got cut. Obviously, it could have ended in a much more serious situation. I’m just grateful that it didn’t.”
The story does have a happy ending, though. Apparently the scumbag with the knife had an outstanding warrant for a parole violation, which coupled with this incident will likely ensure that he’ll be behind bars for the next five to ten years.
“Your biggest fear is that the girl isn’t going to press charges, but she’s been extremely grateful since it happened. Apparently this guy had been terrorizing her all day and terrorizing her three-year-old daughter, so they’re throwing the book at him,” Mezger says. “There was actually an outstanding warrant for him for a parole violation, so he’s been in prison before. This is not an ‘A-class’ citizen we’re dealing with. This is a guy who’s a pretty vicious little bastard and he gets to go back to prison and probably get another five or 10 years tacked on him, so good riddance. Hopefully they’ll keep him in there next time.”
Guy is one of the nicest and most humble people in the sport. He sends me a birthday wish every year on Facebook and I’ve never actually spoken to him, which says a lot for the character of a dude who is as busy as he is and is the president of a television network. Hell, I have relatives who don’t bother to send their regards on my birthday.
Hearing that he didn’t hesitate to be a Good Samaritan to someone in need doesn’t surprise me one bit.
Thankfully it ended how it did.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 15:17:42 ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
I admit, was lastig zichtbaar met mijn verhalen er omheen....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Hooidraad het volgende:
Fyodor: [Centraal] MMA topic #120 USA vs UK
roepdeman: [Centraal] MMA topic #120 USA vs UK
Net gekeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Primetime, i love these shows
countdown, primetime etc altijd tof
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:41 schreef THEFXR het volgende:
Dit is wel de KOTN hoor.. Weet niet wat jij hebt gerookt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Gast, ik heb het op de Weblog geplaatst. Thnx voor de replies daarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:59 schreef THEFXR het volgende:
lol, eindelijk gelukt, deze is al gepost,maar epicness kent geen grenzen![]()
SWEETquote:
deze moest het zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is wel de KOTN hoor.. Weet niet wat jij hebt gerookt?
Even een vraagje tussendoor, ben jij toevallig de reļncarnatie van BB_Koning?quote:
Het is toch nog 1 event?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef roepdeman het volgende:
Thanks mister Haywirevoor het opzoeken van mn picks.
Jajong gefeliciteerd! Jij bent officieus....
THE ULTIMATE PREDICTOR!!!!!! Season two winner! Wat zijn je plannen voor in de toekomst?
Wie de neuk is datquote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor, ben jij toevallig de reļncarnatie van BB_Koning?
bas boon?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:19 schreef Sinji het volgende:
Wanneer worden de scores gereset?
[..]
Wie de neuk is dat
Ik zei daarom ook officieus, aangezien ik me niet kan voorstellen hoe hij deze voorsprong nog uit handen geeft. Of je moet wel heel tegendraads gaan doen en alles miraculeus goed hebben Geoquote:
Ik denk BodyBuildingquote:Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef roepdeman het volgende:
Butt Banger? Ik weet niet waar die BB voor stond, maar het aantal diepe V-halzen en foute foto's is heden te dage weer net zo hoog als toen hij hier nog postte![]()
Card?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
28e mooie kickgala GalaProud farewell to a legend.
IT’S SHOW TIME NETHERLANDS FIGHT CARDquote:
Volgens mij niet. Maar succes met 125 euro ervoor te lappenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef roepdeman het volgende:
Is het trouwens al uitverkocht? Ik krijg wel steeds meer zin om te gaan eigenlijk...
Vroeg ik me ook af, volgens mij 1x gezien.. vast een alter ego van TAZ ofso, dat hij met 2 accounts kans maaktquote:
Legend nog welquote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
28e mooie kickgala GalaProud farewell to a legend.
Dat is het plan ja..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Sinji het volgende:
Gaat hij niet verder als een boxer in de VS?
125 euro, met gratis schietpartijen na afloop en wat opstootjes op de tribunes. Sounds like a good deal to me.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar succes met 125 euro ervoor te lappen
Dit gaat leuk wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IT’S SHOW TIME NETHERLANDS FIGHT CARD
Badr Hari vs Gökhan Saki
Damn, idd! Die zat er mooi op. Mooi hoe hij z'n vuist omhoog hield na de KO!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
Vooral je rechterhand laag houden als iemand continu left hooks op je afgooit
Sommige mensen doen dat om een punt duidelijk te maken:quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
Vooral je rechterhand laag houden als iemand continu left hooks op je afgooit
Beetje laatquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn, idd! Die zat er mooi op. Mooi hoe hij z'n vuist omhoog hield na de KO!
Gelukkig heeft hij wel de chin om die grapjes uit te kunnen halenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat om een punt duidelijk te maken:
[ afbeelding ]
hehe thats me lees eigenlijk meer mee, dan dat ik hier post.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je tegenstander nog in de zeik nemen nadat je KO bent:
[ afbeelding ]
Baas
Wij ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hehe thats me lees eigenlijk meer mee, dan dat ik hier post.
Ben trouwens wel verbaasd dat ik gewoon 2e sta.
Hij heeft zeker teveel Rocky gekeken. Heel erg dom om 5 x totaal onnodig een poffert te eten. Vooral voor je hersenen, want je kan maar een onbekend aantal klappen krijgen voor braindamage. Daarnaast blijft die chin ook niet eeuwig iron als je klappen blijft opvangen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel de chin om die grapjes uit te kunnen halen
Ik ben benieuwd naar Spong, gaat hij nog MMA doen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
"bruce buffer mode on"
AND THE NEWWWWW GYM WILL BEEEEEE!!!!
[ afbeelding ]
Hopelijk niet naar blackzilliansquote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
"bruce buffer mode on"
AND THE NEWWWWW GYM WILL BEEEEEE!!!!
[ afbeelding ]
volgende keer win ik hem gewoon.quote:
hoe kom je daar toch bij?? Brock had een single leg en Alistair trapte er zo doorheen!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Overeen moet gewoon naar een AKA gaan, maarja zal niet gaan vanwege Cain.. maar dat heeft hij nodig een goede gym met veel wrestlers.
Dat hij Brock makkelijk kon afweren wil niet zeggen dat Cees zeker wel baat heeft voor verdere ontwikkeling van zijn groundgame.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je daar toch bij?? Brock had een single leg en Alistair trapte er zo doorheen!
Oh dan, Pat Barry heeft 2 submissions verdedigt.. volgend jaar ADCC champquote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je daar toch bij?? Brock had een single leg en Alistair trapte er zo doorheen!
Ik hoef niet te betalenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:40 schreef Lesnar het volgende:
[..]
125 euro, met gratis schietpartijen na afloop en wat opstootjes op de tribunes. Sounds like a good deal to me.
Geef je gratis kaartje maar aan mij dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik hoef niet te betalenmaar ik zie wel op tegen de reis. De dag erna is erg druk voor mij.
@Vierkantblokje
Is je naam geļnspireerd door onze Geo? En ben je een mannelijke versie van hem? Grepje, maar stel jezelf voor
@Lesnar
Het is wel de bedoeling dat hij zich gaat storten op MMA
Ik wil ook wel aan een tafel zitten hoor.. Doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Damn dude, ik had het wel gewetenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Ik neem een tuinstoel mee!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
vroeger was het in Adam en nu zijn ze verkast naar het buitenlandquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Aargh, ik ben wel aan een inhaalstreak bezigquote:
Theoretisch gezien kan ik je ook nog inhalen hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Jajong het volgende:
Ik maak gewoon dezelfde picks als de nummer 2 en dan win ik lol
Ja, en theoretisch kan ik ook nog de UFC MW champ van de wereld worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan ik je ook nog inhalen hoor
Wacht eens.. het is een main card van maar 3 fightsquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, en theoretisch kan ik ook nog de UFC MW champ van de wereld worden.
We doen er 5 volgens mijquote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wacht eens.. het is een main card van maar 3 fights
Daar gaat mijn theorie.
Hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik trap af:
Evans
Bisping
Maia
Dunham
Russow
Ik kan gewoon niet voor Sonnen gaan.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_parkeerplaats.html
Echt of nep? Die gast in het rood lijkt Taekwondo te hebben gedaan maar z'n takedown + mount gaan verdacht goed.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n vrouw heeft bredere schouders
1 of 2, dus je kan zo weer meedoen!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Brawler het volgende:
Hoeveel events duurt deze versie van TUP nog eigenlijk?
Ik kon door omstandigheden op een gegeven moment niet meer op tijd mijn picks doorgeven, vandaar dat ik maar helemaal gestopt ben![]()
Volgende ronde doe ik weer als vanouds mee
Top!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
1 of 2, dus je kan zo weer meedoen!
correctedquote:Op maandag 23 januari 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
19.00 bij MMAhour van Ariel Helwani:
The MMA Hour With Miller, Barry, Weidman, Lawal, Rivera and Chiappetta
[s]King mo doet zijn verhaal over de PEDs.[/s]
doet huilie dat ie gepakt is
roider, hij is echt niet stom!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mo zit gewoon keihard te liegen. Hij heeft niet de moeite genomen om de stof te googlen omdat hij "dacht dat steroiden niet zomaar verkocht mochten worden". Hij is dus of debiel, of een roider.
Roider.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mo zit gewoon keihard te liegen. Hij heeft niet de moeite genomen om de stof te googlen omdat hij "dacht dat steroiden niet zomaar verkocht mochten worden". Hij is dus of debiel, of een roider.
jij denkt dat rampage roid free is?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat dus. Laat Rampage die fool een pak slaag geven.
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat rampage roid free is?
ben ik met je eens, alleen het aanhoren van die huilie verhalen is echt triest, geloof dat alleen Leben het grof heeft toegegeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isDus als je wilt roiden, zorg je maar dat je niet gepakt wordt.
Zo denk ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isDus als je wilt roiden, zorg je maar dat je niet gepakt wordt.
Da's een goede matchup! Kyle deed het erg goed tegen Bigfootquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi Meets Mike Kyle on March 3rd
Nice
Very nice!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi Meets Mike Kyle on March 3rd
Nice
Wel een leuk gevecht idd!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Very nice!
En dan dit!![]()
Report: Fedor Emelianenko To Fight Bobby Lashley In 2012
Daar heeft The Last Emperor (letterlijk) een flinke kluif aan!
Bron en de beelden: http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/182/35573/De+Toegiftquote:De Toegift
TV | 21 jan 2012
Aflevering 3: Hassan Ait Bassou
Hassan, van oorsprong een kickbokser met diverse Nederandse en Europese titels op zijn naam, bleek ook een geweldig bokser te zijn. Meerdere malen stond hij de ring voor het Ben Bril Memorial Boks Gala in Koninklijk Theater Carré. Gaat hij vanavond, net als in 2010 de Benelux titel, heroveren? Hoe bereidt Hassan zich voor op de wedstrijd en wat gaat er door hem heen vlak voor hij de ring in gaat? Wat maakt het voor Hassan zo speciaal om in Carré te boksen?
Klopt, was achteraf gezien geen slechte pick van jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn picks zijn niet altijd even logisch, zo ook mijn keuze voor Jared Papazian maar toch moet ik zeggen dat hij het voor een nieuweling binnen de UFC heel behoorlijk heeft gedaan
Badr Hari heeft Overeem geTKO'd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een BS van Bas
- in K1 heeft niemand hem ooit KO gemept
- Alistair heeft knieen in de clinch en lowkicks waarmee hij JDS z'n benen/snelheid kan uitschakelen
- een bokser wint het praktisch nooit van een thaibokser (van hetzelfde niveau en gewicht en ervaring en etc...)
- Werdum raakte Overeem meer in de standup omdat Overeem niet wilde overcommitten in de striking exchange en zodoende een takedown tegen krijgen. Daar hoeft hij bij JDS niet bang voor te zijn.
Maar misschien doet Bas dit expres zodat iedereen op JDS wedt en hij flink kan cashen door op Overeem te wedden ofzo.
Hij zit met zijn hoofd al een tijdje in de kont van GGquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef stoeltafel het volgende:
Bas Rutten Picks Dos Santos to Beat Overeem
Former UFC heavyweight champion Bas Rutten believes current champ Junior dos Santos will beat Alistair Overeem if they fight this year.
In an interview with the Sherdog Radio Network’s “It’s Time!” show with Bruce Buffer, the colorful MMA personality gave his thoughts on the matchup and a variety of other topics, including his Fuel TV show “Punk Payback” and Cristiane “Cyborg” Santos’ positive test for an anabolic steroid.
Rutten on telling Overeem’s camp which opponents could make for difficult matchups: “I always told them … make sure to avoid Junior dos Santos. I think him and Cain Velasquez, although with Cain, he cannot take a punch too great. But still, Cain is a monster and he should have simply shot in on Junior dos Santos, I think. I actually thought he was going to win that fight, but he didn’t. He got tagged, and that can happen to anybody. Anyway, I always said try to stay away as long as you can from Junior dos Santos. That right now could be a very big threat together, believe it or not, with Cheick Kongo. I think that would also be a great opponent for him.”
On how Overeem matches up with dos Santos: “I think Alistair, everything he does is one single shot because he knows he’s got that glass jaw as well. He’s been knocked out quite a few times in the past, even by Chuck Liddell as well. Every time when he punches, one hand is up. He throws single shots; he doesn’t throw combinations. You saw that when he fought [Fabricio] Werdum. Werdum was actually tagging him more than he did to Werdum. I think that Junior dos Santos, with his combinations, his reach, I think he’s going to tag him and he’s going to throw combos and I think that yeah, he’s going to take this fight.”
Bron Sherdog.com
voor het hele interview:
http://www.sherdog.com/news/news/Bas...-Overeem-39211
Bas is al sinds lange tijd vriendjes met Ron N.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:57 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Feitosa ook.
Neemt niet weg dat de reactie van Bas nergens op slaat.
Met combo's alleen win je geen gevecht, er komt meer bij kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:13 schreef stoeltafel het volgende:
Heb zelf weinig verstand van mam maar las van kenners die denken dat Jds gaat winnen. Dit komt omdat Jds altijd veel combos gebruikt en overeem niet. Verder is Jds een stuk sneller. Zal zo wat filmpjes posten.
Beiden hebben een goede kans om te winnen, voorspellingen hebben we nog niet gedaan dus weet niet echt hoe de rest er over denkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
Dit viel me ook gelijk op. Net alsof het een schande is om door Lidell geKO't te worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
Het ergste van dat hele interview vond ik nog wel 'even by Chuck Lidell as well' .. Wat een respectloze opmerking over een legende in de sport die zoveel mensen KO sloeg..
I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
Fyodor, Rashad heeft wel iets meer geerpresteerd dan een titel gevecht te vechten he
Wimpie-bosboom, hij heeft ook tegen Carwin en Werdum gevochten. Voor de rest is t inderdaad ook de middenmoot. Op big country en carwin na heeft ie dan ook iedereen gefinisht dus in mijn ogen een betere run dan overeem op mma gebied de laatste jaren..
Haha ja, alleen zoals je het formuleerde leek het net alsof je vergat dat hij ooit nog champ was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champ![]()
Over de tegenstanders van JDS, je kan ze bijna allemaal wel afkraken, ik doe een poging![]()
-Werdum, JDS's UFC debuut, hij werd duidelijk zwaar onderschat door Werdum
-Struve, debuut van Stefan die duidelijk (en letterlijk) overwhelmed werd
-CroCop, CroCop is nooit goed geweest in de UFC en zwaar op z'n retour
-Yvel, zwaar uit shape, woog >240 pound
-Gonzaga, redelijke tegenstander, maar zoals hij instapte op die trap te maken dan slaat een BJJ met limited striking hem nog wel KO
-Nelson: Double Cheese burger, kon hem niet stoppen, had een decision nodig
-Carwin, was een beest voor dit gevecht, maar leek meer op Mark Coleman zo traag als hij bewoog
-Cain, de beste tegenstander voor JDS tot nu toe. Zeer goede win, JDS was ook nog eens uit vorm vanwege een blessure.
Zo zien we maar weer, JDS stelt weinig voor!
.. waar ik KO ging dankzij Arlovski.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL)
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontstekingquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
never bet against a Diaz!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer, weer een decision loss voor Diaz.. Had hem liever tegen de winnaar van Pettis vs. Lauzon gezien.
twitter:ufc twitterde op woensdag 25-01-2012 om 19:19:39Bedford/Gagnon fight off @UFConFOX, which means @Mexicutioner760 vs. @LavarJohnson will show on the #UFConFUELTV prelims Saturday reageer retweet
Tenzij ze tegen een worstelaar moeten:quote:
50 cent incident?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontsteking
Cormier heeft laten zien dat bigfoot een hoofd hebt wat je niet kunt missen. Mir, Cain, JDS, Reem, Carwin en zelfs Nelson hebben een verwoestende overhand right in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL)
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Werdum, Barnett en Silva in de UFC. Ik heb het idee dat Bigfoot van alle SF HW's nog de meest spectaculaire wedstrijden gaat neerzetten. Of hele absurde..
Barry - Bigfoot??
dat was ook idd zijn argument, die 50 cent hebben jullie al 100x verdient.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso betalen voor een plasje als je een fortuin voor een kaartje en drankjes achter de rug hebt
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.fightersonlyma(...)s,-nearly-loses-hand
ja, die gasten konden hun niet,lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!
nicequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef Tazmaniac het volgende:
OP eindelijk geupdate.. crazy couple of weeks!
Zin in UFConFOX 2
okquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik het nieuwe topic openen? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |