Wie de neuk is datquote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor, ben jij toevallig de reïncarnatie van BB_Koning?
bas boon?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:19 schreef Sinji het volgende:
Wanneer worden de scores gereset?
[..]
Wie de neuk is dat
Ik zei daarom ook officieus, aangezien ik me niet kan voorstellen hoe hij deze voorsprong nog uit handen geeft. Of je moet wel heel tegendraads gaan doen en alles miraculeus goed hebben Geoquote:
Ik denk BodyBuildingquote:Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef roepdeman het volgende:
Butt Banger? Ik weet niet waar die BB voor stond, maar het aantal diepe V-halzen en foute foto's is heden te dage weer net zo hoog als toen hij hier nog postte![]()
Card?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
28e mooie kickgala GalaProud farewell to a legend.
IT’S SHOW TIME NETHERLANDS FIGHT CARDquote:
Volgens mij niet. Maar succes met 125 euro ervoor te lappenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef roepdeman het volgende:
Is het trouwens al uitverkocht? Ik krijg wel steeds meer zin om te gaan eigenlijk...
Vroeg ik me ook af, volgens mij 1x gezien.. vast een alter ego van TAZ ofso, dat hij met 2 accounts kans maaktquote:
Legend nog welquote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
28e mooie kickgala GalaProud farewell to a legend.
Dat is het plan ja..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Sinji het volgende:
Gaat hij niet verder als een boxer in de VS?
125 euro, met gratis schietpartijen na afloop en wat opstootjes op de tribunes. Sounds like a good deal to me.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar succes met 125 euro ervoor te lappen
Dit gaat leuk wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IT’S SHOW TIME NETHERLANDS FIGHT CARD
Badr Hari vs Gökhan Saki
Damn, idd! Die zat er mooi op. Mooi hoe hij z'n vuist omhoog hield na de KO!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
Vooral je rechterhand laag houden als iemand continu left hooks op je afgooit
Sommige mensen doen dat om een punt duidelijk te maken:quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Hooidraad het volgende:
Vooral je rechterhand laag houden als iemand continu left hooks op je afgooit
Beetje laatquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn, idd! Die zat er mooi op. Mooi hoe hij z'n vuist omhoog hield na de KO!
Gelukkig heeft hij wel de chin om die grapjes uit te kunnen halenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat om een punt duidelijk te maken:
[ afbeelding ]
hehe thats me lees eigenlijk meer mee, dan dat ik hier post.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je tegenstander nog in de zeik nemen nadat je KO bent:
[ afbeelding ]
Baas
Wij ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hehe thats me lees eigenlijk meer mee, dan dat ik hier post.
Ben trouwens wel verbaasd dat ik gewoon 2e sta.
Hij heeft zeker teveel Rocky gekeken. Heel erg dom om 5 x totaal onnodig een poffert te eten. Vooral voor je hersenen, want je kan maar een onbekend aantal klappen krijgen voor braindamage. Daarnaast blijft die chin ook niet eeuwig iron als je klappen blijft opvangen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel de chin om die grapjes uit te kunnen halen
Ik ben benieuwd naar Spong, gaat hij nog MMA doen?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
"bruce buffer mode on"
AND THE NEWWWWW GYM WILL BEEEEEE!!!!
[ afbeelding ]
Hopelijk niet naar blackzilliansquote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef THEFXR het volgende:
"bruce buffer mode on"
AND THE NEWWWWW GYM WILL BEEEEEE!!!!
[ afbeelding ]
volgende keer win ik hem gewoon.quote:
hoe kom je daar toch bij?? Brock had een single leg en Alistair trapte er zo doorheen!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Overeen moet gewoon naar een AKA gaan, maarja zal niet gaan vanwege Cain.. maar dat heeft hij nodig een goede gym met veel wrestlers.
Dat hij Brock makkelijk kon afweren wil niet zeggen dat Cees zeker wel baat heeft voor verdere ontwikkeling van zijn groundgame.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je daar toch bij?? Brock had een single leg en Alistair trapte er zo doorheen!
Oh dan, Pat Barry heeft 2 submissions verdedigt.. volgend jaar ADCC champquote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom je daar toch bij?? Brock had een single leg en Alistair trapte er zo doorheen!
Ik hoef niet te betalenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:40 schreef Lesnar het volgende:
[..]
125 euro, met gratis schietpartijen na afloop en wat opstootjes op de tribunes. Sounds like a good deal to me.
Geef je gratis kaartje maar aan mij dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:18 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik hoef niet te betalenmaar ik zie wel op tegen de reis. De dag erna is erg druk voor mij.
@Vierkantblokje
Is je naam geïnspireerd door onze Geo? En ben je een mannelijke versie van hem? Grepje, maar stel jezelf voor
@Lesnar
Het is wel de bedoeling dat hij zich gaat storten op MMA
Ik wil ook wel aan een tafel zitten hoor.. Doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Damn dude, ik had het wel gewetenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |