Wie de neuk is datquote:Op zondag 22 januari 2012 11:44 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor, ben jij toevallig de reīncarnatie van BB_Koning?
bas boon?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:19 schreef Sinji het volgende:
Wanneer worden de scores gereset?
[..]
Wie de neuk is dat
Ik zei daarom ook officieus, aangezien ik me niet kan voorstellen hoe hij deze voorsprong nog uit handen geeft. Of je moet wel heel tegendraads gaan doen en alles miraculeus goed hebben Geoquote:
Ik denk BodyBuildingquote:Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef roepdeman het volgende:
Butt Banger? Ik weet niet waar die BB voor stond, maar het aantal diepe V-halzen en foute foto's is heden te dage weer net zo hoog als toen hij hier nog postte![]()
Card?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
28e mooie kickgala GalaProud farewell to a legend.
IT’S SHOW TIME NETHERLANDS FIGHT CARDquote:
Volgens mij niet. Maar succes met 125 euro ervoor te lappenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef roepdeman het volgende:
Is het trouwens al uitverkocht? Ik krijg wel steeds meer zin om te gaan eigenlijk...
Vroeg ik me ook af, volgens mij 1x gezien.. vast een alter ego van TAZ ofso, dat hij met 2 accounts kans maaktquote:
Legend nog welquote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
28e mooie kickgala GalaProud farewell to a legend.
Dat is het plan ja..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:49 schreef Sinji het volgende:
Gaat hij niet verder als een boxer in de VS?
125 euro, met gratis schietpartijen na afloop en wat opstootjes op de tribunes. Sounds like a good deal to me.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar succes met 125 euro ervoor te lappen
Dit gaat leuk wordenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IT’S SHOW TIME NETHERLANDS FIGHT CARD
Badr Hari vs Gökhan Saki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |