Ik wil ook wel aan een tafel zitten hoor.. Doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Damn dude, ik had het wel gewetenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Ik neem een tuinstoel mee!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
vroeger was het in Adam en nu zijn ze verkast naar het buitenlandquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Aargh, ik ben wel aan een inhaalstreak bezigquote:
Theoretisch gezien kan ik je ook nog inhalen hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Jajong het volgende:
Ik maak gewoon dezelfde picks als de nummer 2 en dan win ik lol
Ja, en theoretisch kan ik ook nog de UFC MW champ van de wereld worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan ik je ook nog inhalen hoor
Wacht eens.. het is een main card van maar 3 fightsquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, en theoretisch kan ik ook nog de UFC MW champ van de wereld worden.
We doen er 5 volgens mijquote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wacht eens.. het is een main card van maar 3 fights
Daar gaat mijn theorie.
Hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik trap af:
Evans
Bisping
Maia
Dunham
Russow
Ik kan gewoon niet voor Sonnen gaan.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_parkeerplaats.html
Echt of nep? Die gast in het rood lijkt Taekwondo te hebben gedaan maar z'n takedown + mount gaan verdacht goed.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n vrouw heeft bredere schouders
1 of 2, dus je kan zo weer meedoen!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Brawler het volgende:
Hoeveel events duurt deze versie van TUP nog eigenlijk?
Ik kon door omstandigheden op een gegeven moment niet meer op tijd mijn picks doorgeven, vandaar dat ik maar helemaal gestopt ben![]()
Volgende ronde doe ik weer als vanouds mee
Top!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
1 of 2, dus je kan zo weer meedoen!
correctedquote:Op maandag 23 januari 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
19.00 bij MMAhour van Ariel Helwani:
The MMA Hour With Miller, Barry, Weidman, Lawal, Rivera and Chiappetta
[s]King mo doet zijn verhaal over de PEDs.[/s]
doet huilie dat ie gepakt is
roider, hij is echt niet stom!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mo zit gewoon keihard te liegen. Hij heeft niet de moeite genomen om de stof te googlen omdat hij "dacht dat steroiden niet zomaar verkocht mochten worden". Hij is dus of debiel, of een roider.
Roider.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mo zit gewoon keihard te liegen. Hij heeft niet de moeite genomen om de stof te googlen omdat hij "dacht dat steroiden niet zomaar verkocht mochten worden". Hij is dus of debiel, of een roider.
jij denkt dat rampage roid free is?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat dus. Laat Rampage die fool een pak slaag geven.
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat rampage roid free is?
ben ik met je eens, alleen het aanhoren van die huilie verhalen is echt triest, geloof dat alleen Leben het grof heeft toegegeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isDus als je wilt roiden, zorg je maar dat je niet gepakt wordt.
Zo denk ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isDus als je wilt roiden, zorg je maar dat je niet gepakt wordt.
Da's een goede matchup! Kyle deed het erg goed tegen Bigfootquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi Meets Mike Kyle on March 3rd
Nice
Very nice!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi Meets Mike Kyle on March 3rd
Nice
Wel een leuk gevecht idd!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Very nice!
En dan dit!![]()
Report: Fedor Emelianenko To Fight Bobby Lashley In 2012
Daar heeft The Last Emperor (letterlijk) een flinke kluif aan!
Bron en de beelden: http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/182/35573/De+Toegiftquote:De Toegift
TV | 21 jan 2012
Aflevering 3: Hassan Ait Bassou
Hassan, van oorsprong een kickbokser met diverse Nederandse en Europese titels op zijn naam, bleek ook een geweldig bokser te zijn. Meerdere malen stond hij de ring voor het Ben Bril Memorial Boks Gala in Koninklijk Theater Carré. Gaat hij vanavond, net als in 2010 de Benelux titel, heroveren? Hoe bereidt Hassan zich voor op de wedstrijd en wat gaat er door hem heen vlak voor hij de ring in gaat? Wat maakt het voor Hassan zo speciaal om in Carré te boksen?
Klopt, was achteraf gezien geen slechte pick van jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn picks zijn niet altijd even logisch, zo ook mijn keuze voor Jared Papazian maar toch moet ik zeggen dat hij het voor een nieuweling binnen de UFC heel behoorlijk heeft gedaan
Badr Hari heeft Overeem geTKO'd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een BS van Bas
- in K1 heeft niemand hem ooit KO gemept
- Alistair heeft knieen in de clinch en lowkicks waarmee hij JDS z'n benen/snelheid kan uitschakelen
- een bokser wint het praktisch nooit van een thaibokser (van hetzelfde niveau en gewicht en ervaring en etc...)
- Werdum raakte Overeem meer in de standup omdat Overeem niet wilde overcommitten in de striking exchange en zodoende een takedown tegen krijgen. Daar hoeft hij bij JDS niet bang voor te zijn.
Maar misschien doet Bas dit expres zodat iedereen op JDS wedt en hij flink kan cashen door op Overeem te wedden ofzo.
Hij zit met zijn hoofd al een tijdje in de kont van GGquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:30 schreef stoeltafel het volgende:
Bas Rutten Picks Dos Santos to Beat Overeem
Former UFC heavyweight champion Bas Rutten believes current champ Junior dos Santos will beat Alistair Overeem if they fight this year.
In an interview with the Sherdog Radio Network’s “It’s Time!” show with Bruce Buffer, the colorful MMA personality gave his thoughts on the matchup and a variety of other topics, including his Fuel TV show “Punk Payback” and Cristiane “Cyborg” Santos’ positive test for an anabolic steroid.
Rutten on telling Overeem’s camp which opponents could make for difficult matchups: “I always told them … make sure to avoid Junior dos Santos. I think him and Cain Velasquez, although with Cain, he cannot take a punch too great. But still, Cain is a monster and he should have simply shot in on Junior dos Santos, I think. I actually thought he was going to win that fight, but he didn’t. He got tagged, and that can happen to anybody. Anyway, I always said try to stay away as long as you can from Junior dos Santos. That right now could be a very big threat together, believe it or not, with Cheick Kongo. I think that would also be a great opponent for him.”
On how Overeem matches up with dos Santos: “I think Alistair, everything he does is one single shot because he knows he’s got that glass jaw as well. He’s been knocked out quite a few times in the past, even by Chuck Liddell as well. Every time when he punches, one hand is up. He throws single shots; he doesn’t throw combinations. You saw that when he fought [Fabricio] Werdum. Werdum was actually tagging him more than he did to Werdum. I think that Junior dos Santos, with his combinations, his reach, I think he’s going to tag him and he’s going to throw combos and I think that yeah, he’s going to take this fight.”
Bron Sherdog.com
voor het hele interview:
http://www.sherdog.com/news/news/Bas...-Overeem-39211
Bas is al sinds lange tijd vriendjes met Ron N.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:57 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Feitosa ook.
Neemt niet weg dat de reactie van Bas nergens op slaat.
Met combo's alleen win je geen gevecht, er komt meer bij kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:13 schreef stoeltafel het volgende:
Heb zelf weinig verstand van mam maar las van kenners die denken dat Jds gaat winnen. Dit komt omdat Jds altijd veel combos gebruikt en overeem niet. Verder is Jds een stuk sneller. Zal zo wat filmpjes posten.
Beiden hebben een goede kans om te winnen, voorspellingen hebben we nog niet gedaan dus weet niet echt hoe de rest er over denkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
Dit viel me ook gelijk op. Net alsof het een schande is om door Lidell geKO't te worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
Het ergste van dat hele interview vond ik nog wel 'even by Chuck Lidell as well' .. Wat een respectloze opmerking over een legende in de sport die zoveel mensen KO sloeg..
I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
Fyodor, Rashad heeft wel iets meer geerpresteerd dan een titel gevecht te vechten he
Wimpie-bosboom, hij heeft ook tegen Carwin en Werdum gevochten. Voor de rest is t inderdaad ook de middenmoot. Op big country en carwin na heeft ie dan ook iedereen gefinisht dus in mijn ogen een betere run dan overeem op mma gebied de laatste jaren..
Haha ja, alleen zoals je het formuleerde leek het net alsof je vergat dat hij ooit nog champ was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champ![]()
Over de tegenstanders van JDS, je kan ze bijna allemaal wel afkraken, ik doe een poging![]()
-Werdum, JDS's UFC debuut, hij werd duidelijk zwaar onderschat door Werdum
-Struve, debuut van Stefan die duidelijk (en letterlijk) overwhelmed werd
-CroCop, CroCop is nooit goed geweest in de UFC en zwaar op z'n retour
-Yvel, zwaar uit shape, woog >240 pound
-Gonzaga, redelijke tegenstander, maar zoals hij instapte op die trap te maken dan slaat een BJJ met limited striking hem nog wel KO
-Nelson: Double Cheese burger, kon hem niet stoppen, had een decision nodig
-Carwin, was een beest voor dit gevecht, maar leek meer op Mark Coleman zo traag als hij bewoog
-Cain, de beste tegenstander voor JDS tot nu toe. Zeer goede win, JDS was ook nog eens uit vorm vanwege een blessure.
Zo zien we maar weer, JDS stelt weinig voor!
.. waar ik KO ging dankzij Arlovski.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL)
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontstekingquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
never bet against a Diaz!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer, weer een decision loss voor Diaz.. Had hem liever tegen de winnaar van Pettis vs. Lauzon gezien.
twitter:ufc twitterde op woensdag 25-01-2012 om 19:19:39Bedford/Gagnon fight off @UFConFOX, which means @Mexicutioner760 vs. @LavarJohnson will show on the #UFConFUELTV prelims Saturday reageer retweet
Tenzij ze tegen een worstelaar moeten:quote:
50 cent incident?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontsteking
Cormier heeft laten zien dat bigfoot een hoofd hebt wat je niet kunt missen. Mir, Cain, JDS, Reem, Carwin en zelfs Nelson hebben een verwoestende overhand right in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL)
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Werdum, Barnett en Silva in de UFC. Ik heb het idee dat Bigfoot van alle SF HW's nog de meest spectaculaire wedstrijden gaat neerzetten. Of hele absurde..
Barry - Bigfoot??
dat was ook idd zijn argument, die 50 cent hebben jullie al 100x verdient.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso betalen voor een plasje als je een fortuin voor een kaartje en drankjes achter de rug hebt
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.fightersonlyma(...)s,-nearly-loses-hand
ja, die gasten konden hun niet,lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |