I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
Fyodor, Rashad heeft wel iets meer geerpresteerd dan een titel gevecht te vechten he
Wimpie-bosboom, hij heeft ook tegen Carwin en Werdum gevochten. Voor de rest is t inderdaad ook de middenmoot. Op big country en carwin na heeft ie dan ook iedereen gefinisht dus in mijn ogen een betere run dan overeem op mma gebied de laatste jaren..
Haha ja, alleen zoals je het formuleerde leek het net alsof je vergat dat hij ooit nog champ was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champ![]()
Over de tegenstanders van JDS, je kan ze bijna allemaal wel afkraken, ik doe een poging![]()
-Werdum, JDS's UFC debuut, hij werd duidelijk zwaar onderschat door Werdum
-Struve, debuut van Stefan die duidelijk (en letterlijk) overwhelmed werd
-CroCop, CroCop is nooit goed geweest in de UFC en zwaar op z'n retour
-Yvel, zwaar uit shape, woog >240 pound
-Gonzaga, redelijke tegenstander, maar zoals hij instapte op die trap te maken dan slaat een BJJ met limited striking hem nog wel KO
-Nelson: Double Cheese burger, kon hem niet stoppen, had een decision nodig
-Carwin, was een beest voor dit gevecht, maar leek meer op Mark Coleman zo traag als hij bewoog
-Cain, de beste tegenstander voor JDS tot nu toe. Zeer goede win, JDS was ook nog eens uit vorm vanwege een blessure.
Zo zien we maar weer, JDS stelt weinig voor!
.. waar ik KO ging dankzij Arlovski.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL)
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontstekingquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
never bet against a Diaz!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer, weer een decision loss voor Diaz.. Had hem liever tegen de winnaar van Pettis vs. Lauzon gezien.
twitter:ufc twitterde op woensdag 25-01-2012 om 19:19:39Bedford/Gagnon fight off @UFConFOX, which means @Mexicutioner760 vs. @LavarJohnson will show on the #UFConFUELTV prelims Saturday reageer retweet
Tenzij ze tegen een worstelaar moeten:quote:
50 cent incident?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontsteking
Cormier heeft laten zien dat bigfoot een hoofd hebt wat je niet kunt missen. Mir, Cain, JDS, Reem, Carwin en zelfs Nelson hebben een verwoestende overhand right in huis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL)
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Werdum, Barnett en Silva in de UFC. Ik heb het idee dat Bigfoot van alle SF HW's nog de meest spectaculaire wedstrijden gaat neerzetten. Of hele absurde..
Barry - Bigfoot??
dat was ook idd zijn argument, die 50 cent hebben jullie al 100x verdient.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso betalen voor een plasje als je een fortuin voor een kaartje en drankjes achter de rug hebt
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.fightersonlyma(...)s,-nearly-loses-hand
ja, die gasten konden hun niet,lolquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!
nicequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef Tazmaniac het volgende:
OP eindelijk geupdate.. crazy couple of weeks!
Zin in UFConFOX 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |