abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107220493
http://www.funx.nl/index.(...)funx-start-interview

Iemand enig idee waar ik dit live kan volgen?
If not now, then when.
pi_107221262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
Fyodor, Rashad heeft wel iets meer geerpresteerd dan een titel gevecht te vechten he :o

Wimpie-bosboom, hij heeft ook tegen Carwin en Werdum gevochten. Voor de rest is t inderdaad ook de middenmoot. Op big country en carwin na heeft ie dan ook iedereen gefinisht dus in mijn ogen een betere run dan overeem op mma gebied de laatste jaren..
I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champ ;)

Over de tegenstanders van JDS, je kan ze bijna allemaal wel afkraken, ik doe een poging :D

-Werdum, JDS's UFC debuut, hij werd duidelijk zwaar onderschat door Werdum
-Struve, debuut van Stefan die duidelijk (en letterlijk) overwhelmed werd
-CroCop, CroCop is nooit goed geweest in de UFC en zwaar op z'n retour
-Yvel, zwaar uit shape, woog >240 pound
-Gonzaga, redelijke tegenstander, maar zoals hij instapte op die trap te maken dan slaat een BJJ met limited striking hem nog wel KO
-Nelson: Double Cheese burger, kon hem niet stoppen, had een decision nodig
-Carwin, was een beest voor dit gevecht, maar leek meer op Mark Coleman zo traag als hij bewoog
-Cain, de beste tegenstander voor JDS tot nu toe. Zeer goede win, JDS was ook nog eens uit vorm vanwege een blessure.

Zo zien we maar weer, JDS stelt weinig voor! ;)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_107221646
UFC HW divisie is een tijd 'overrated' geweest, met net iets teveel hyperige lofzang. De guys die in die tijd zogenaamd 'the next big thing' waren, worden nu meer getest dan toen het geval was. De kwaliteit in tegenstanders is mede door de komst van Alistair sterk vooruit gegaan. Iedereen dacht ook van WTF doet Nelson hier? Nelson is nog steeds een beest en kan met de besten meedraaien.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_107222024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef Fyodor het volgende:

[..]

I know, titel afgepakt van Forrest, maar bij z'n eerste defence verloren aan The Dragon. Volgens sommigen ben je dan geen echte champ ;)

Over de tegenstanders van JDS, je kan ze bijna allemaal wel afkraken, ik doe een poging :D

-Werdum, JDS's UFC debuut, hij werd duidelijk zwaar onderschat door Werdum
-Struve, debuut van Stefan die duidelijk (en letterlijk) overwhelmed werd
-CroCop, CroCop is nooit goed geweest in de UFC en zwaar op z'n retour
-Yvel, zwaar uit shape, woog >240 pound
-Gonzaga, redelijke tegenstander, maar zoals hij instapte op die trap te maken dan slaat een BJJ met limited striking hem nog wel KO
-Nelson: Double Cheese burger, kon hem niet stoppen, had een decision nodig
-Carwin, was een beest voor dit gevecht, maar leek meer op Mark Coleman zo traag als hij bewoog
-Cain, de beste tegenstander voor JDS tot nu toe. Zeer goede win, JDS was ook nog eens uit vorm vanwege een blessure.

Zo zien we maar weer, JDS stelt weinig voor! ;)
Haha ja, alleen zoals je het formuleerde leek het net alsof je vergat dat hij ooit nog champ was.

En over de tegenstanders van JDS, mee eens, maar op papier heeft JDS gewoon een betere run, en daar ging het om..
En dat JDS weinig voorstelt zou ik niet durven te zeggen :p
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_107222059
Nelson kan echt niet met de besten mee. Frank Mir was in alles de betere, Dos Santos ook. Big Nog wint het van hem, Cain ook, Overeem ook, en van Werdum en Barnett zal hij ook verliezen.

Een goede gatekeeper, maar een kampioen zal hij nooit worden.
pi_107222922
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL :P)

Ik ben trouwens heel benieuwd naar Werdum, Barnett en Silva in de UFC. Ik heb het idee dat Bigfoot van alle SF HW's nog de meest spectaculaire wedstrijden gaat neerzetten. Of hele absurde..
Barry - Bigfoot??
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:59:51 #282
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_107222995
Overeem heeft ook weinig high profile wins hoor laatste jaren, misschien nog wel minder dan JdS.
pi_107223294
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:
Mwah gatekeeper vind ik wel een erg lage inschatting. Als hij geen drang meer had om zichzelf te verbeteren zou ik je groot gelijk geven, maar dat hij van zijn 'dieet' is afgestapt spreekt boekdelen. Ik denk wel dat hij geen topcontender is, maar dat hij zeker op een goede dag iedereen een echt gevecht kan bieden. Zijn kin en incasseringsvermogen zijn haast ondenkbaar. (hij is toch al eens kampioen geweest in de IFL :P)
.. waar ik KO ging dankzij Arlovski.
pi_107225312
Planking na een fight is best lame eigenlijk :')
pi_107226176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:27 schreef stoeltafel het volgende:
En wat denkt iedereen hier? Toch overeem? Verder las ik dat overeem en zijn broer vroeger heel veel aan het vechten was op feesten, klopt dit?
lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontsteking
pi_107226267
??
pi_107228125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer, weer een decision loss voor Diaz.. Had hem liever tegen de winnaar van Pettis vs. Lauzon gezien.
never bet against a Diaz! :D
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:25:15 #288
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_107228362
ufc twitterde op woensdag 25-01-2012 om 19:19:39 Bedford/Gagnon fight off @UFConFOX, which means @Mexicutioner760 vs. @LavarJohnson will show on the #UFConFUELTV prelims Saturday reageer retweet
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_107228880
WTF?? leeuwarden wordt het laatste it's showtime in nederland :(
pi_107228971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

never bet against a Diaz! :D
Tenzij ze tegen een worstelaar moeten:

Nate, decision losses van Kim, McDonald, Stephenson, Guida en Maynard (een gevecht dat hij had moeten winnen)
Nick, decision losses van Sanchez, Riggs, Sherk en Parisian (een gevecht dat hij had moeten winnen)

Maar goed, een Diaz heeft altijd een kans. De Diaz bro's zijn de nieuwe Nogueira: they don't lose, they just run out of time.
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:44:03 #291
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_107229141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lol 50 cent incident, toen zijn klauw bijna kapot was door de ontsteking
50 cent incident?
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:50:47 #292
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_107229434
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef roepdeman het volgende:

Ik ben trouwens heel benieuwd naar Werdum, Barnett en Silva in de UFC. Ik heb het idee dat Bigfoot van alle SF HW's nog de meest spectaculaire wedstrijden gaat neerzetten. Of hele absurde..
Barry - Bigfoot??
Cormier heeft laten zien dat bigfoot een hoofd hebt wat je niet kunt missen. Mir, Cain, JDS, Reem, Carwin en zelfs Nelson hebben een verwoestende overhand right in huis.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_107229966
Sowieso betalen voor een plasje als je een fortuin voor een kaartje en drankjes achter de rug hebt :')
pi_107230560
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso betalen voor een plasje als je een fortuin voor een kaartje en drankjes achter de rug hebt :')
dat was ook idd zijn argument, die 50 cent hebben jullie al 100x verdient.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:11:54 #296
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_107230602
quote:
Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!
pi_107230929
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Lesnar het volgende:

[..]

Damn, die portiers kwamen de verkeerde jongens tegen om mee te sollen!
ja, die gasten konden hun niet,lol :D
zie nu pas dat de helft van het verhaal niet klopt, als je mensen bareknuckle op hun bek ramt, kom je in aanraking met de mondbacteriėn die een infectie veroorzaken.
ali en vali waren kort na het incident voor 3 dagen gearresteerd en ali had dus geen medische hulp gekregen voor zijn hand, die was dus vet ontstoken toen ze in het zkh kwamen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:55:13 #298
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_107232842
OP eindelijk geupdate.. crazy couple of weeks!

Zin in UFConFOX 2 *O*
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_107233289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef Tazmaniac het volgende:
OP eindelijk geupdate.. crazy couple of weeks!

Zin in UFConFOX 2 *O*
nice :P
pi_107233298
Zal ik het nieuwe topic openen?
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')