quote:Op maandag 23 januari 2012 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_parkeerplaats.html
Echt of nep? Die gast in het rood lijkt Taekwondo te hebben gedaan maar z'n takedown + mount gaan verdacht goed.
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Z'n vrouw heeft bredere schouders
1 of 2, dus je kan zo weer meedoen!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Brawler het volgende:
Hoeveel events duurt deze versie van TUP nog eigenlijk?
Ik kon door omstandigheden op een gegeven moment niet meer op tijd mijn picks doorgeven, vandaar dat ik maar helemaal gestopt ben![]()
Volgende ronde doe ik weer als vanouds mee
Top!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef Fyodor het volgende:
[..]
1 of 2, dus je kan zo weer meedoen!
correctedquote:Op maandag 23 januari 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
19.00 bij MMAhour van Ariel Helwani:
The MMA Hour With Miller, Barry, Weidman, Lawal, Rivera and Chiappetta
[s]King mo doet zijn verhaal over de PEDs.[/s]
doet huilie dat ie gepakt is
roider, hij is echt niet stom!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mo zit gewoon keihard te liegen. Hij heeft niet de moeite genomen om de stof te googlen omdat hij "dacht dat steroiden niet zomaar verkocht mochten worden". Hij is dus of debiel, of een roider.
Roider.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mo zit gewoon keihard te liegen. Hij heeft niet de moeite genomen om de stof te googlen omdat hij "dacht dat steroiden niet zomaar verkocht mochten worden". Hij is dus of debiel, of een roider.
jij denkt dat rampage roid free is?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat dus. Laat Rampage die fool een pak slaag geven.
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij denkt dat rampage roid free is?
ben ik met je eens, alleen het aanhoren van die huilie verhalen is echt triest, geloof dat alleen Leben het grof heeft toegegeven.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isDus als je wilt roiden, zorg je maar dat je niet gepakt wordt.
Zo denk ik ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik leef in de simpele wereld waar iedereen die niet gepakt wordt roid free isDus als je wilt roiden, zorg je maar dat je niet gepakt wordt.
Da's een goede matchup! Kyle deed het erg goed tegen Bigfootquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi Meets Mike Kyle on March 3rd
Nice
Very nice!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Gegard Mousasi Meets Mike Kyle on March 3rd
Nice
Wel een leuk gevecht idd!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Very nice!
En dan dit!![]()
Report: Fedor Emelianenko To Fight Bobby Lashley In 2012
Daar heeft The Last Emperor (letterlijk) een flinke kluif aan!
Bron en de beelden: http://www.rtvnh.nl/uitzending-gemist/tv/182/35573/De+Toegiftquote:De Toegift
TV | 21 jan 2012
Aflevering 3: Hassan Ait Bassou
Hassan, van oorsprong een kickbokser met diverse Nederandse en Europese titels op zijn naam, bleek ook een geweldig bokser te zijn. Meerdere malen stond hij de ring voor het Ben Bril Memorial Boks Gala in Koninklijk Theater Carré. Gaat hij vanavond, net als in 2010 de Benelux titel, heroveren? Hoe bereidt Hassan zich voor op de wedstrijd en wat gaat er door hem heen vlak voor hij de ring in gaat? Wat maakt het voor Hassan zo speciaal om in Carré te boksen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |