Ik neem een tuinstoel mee!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
vroeger was het in Adam en nu zijn ze verkast naar het buitenlandquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef roepdeman het volgende:
Kerel, als ik een kaartje had gekregen zou ik hem met genoegen aan je geven, maar het betreft een plekje aan tafel. Als ik niet ga, gaat er iemand in mijn plek helaas
Aargh, ik ben wel aan een inhaalstreak bezigquote:
Theoretisch gezien kan ik je ook nog inhalen hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 21:23 schreef Jajong het volgende:
Ik maak gewoon dezelfde picks als de nummer 2 en dan win ik lol
Ja, en theoretisch kan ik ook nog de UFC MW champ van de wereld worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan ik je ook nog inhalen hoor
Wacht eens.. het is een main card van maar 3 fightsquote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, en theoretisch kan ik ook nog de UFC MW champ van de wereld worden.
We doen er 5 volgens mijquote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wacht eens.. het is een main card van maar 3 fights
Daar gaat mijn theorie.
Hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik trap af:
Evans
Bisping
Maia
Dunham
Russow
Ik kan gewoon niet voor Sonnen gaan.
Forum Opties | |