quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Dat doen met deze naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat doen met deze naamEr was toch ook een vrouwtje een keer in het nieuws met de zelfde naam/soort gelijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht even dat die op Frye tegen Takayama ging lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ludwig - Neer gaat denk ik naar de judges.. ik begin ook wat in te kakken, ik dacht fuck it ik kijk het gewoon af .. hoef ik het morgen niet te downloaden. Maar twijfel nuquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:57 schreef Hooidraad het volgende:
Nu mag het weleens opschieten van mij, ben moe.
Haha, i can see why.. vage reclamequote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:00 schreef Sinji het volgende:
Ik heb ineens de angst dat de hendel van mijn koffiemok er ooit eens af flikkert
JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:12 schreef Sinji het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amateursquote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:14 schreef Geo4kant het volgende:
Mijne ook, maar heb die andere open.. alleen is dat video scherm zo klein embbed dat ik geen controle heb over het geluid .. dus die is muted![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:17 schreef Sinji het volgende:
The Dentist, wat een flauwe weak sause nick eigenlijk
quote:“As an amateur, I knocked out two different guys’ teeth, two weeks in a row,” says Josh Neer. “The announcer said I was always knocking people’s teeth out, so he started calling me ‘The Dentist’ and it just kinda stuck.”
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |