Dit, nu nog even kijken of ik morgen nog tijd heb om dit in MMAPlayground te knallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller - 2nd round sub
Duane Ludwig vs. Josh Neer - un. decision
Mike Easton vs. Jared Papazian - 2nd round (T)KO
Pat Barry vs. Christian Morecraft - 3rd round (T)KO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Fyodor het volgende:
The Reem Season 2 Episode 10: Redemption
Hij is weer vet!
Ik zit op 5 minuten en ik moet het afzetten omdat ik bijna ga gillen hier. Zit op mijn werkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Fyodor het volgende:
The Reem Season 2 Episode 10: Redemption
Hij is weer vet!
Inderdaad, echt props. Helemaal pumped upquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.
Nog even geduld dusquote:Unfortunately we have had some delays in shipping orders. The web shop is operated by one person and he was with Alistair in the States. On arrival back to Holland a lot of orders came in more than expected it. Therefore there was some delay to sort everything out. We are very sorry and we are trying our best to resolve everything. On top of that we have just partnered with Hayabusa for the UFC 141 Walk out shirt and as new relationships needs to develop there were some issues in the handling of those shirts. Now we have everything under control and for questions regarding the UFC 141 Walkout shirt please contact Paula from Hayabusa: emailadresverwijderd
Kut vergeten te melden! Ik heb de mijne al binnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef dapluiz het volgende:
Voor mensen die al een paar weken op hun UFC 141 Cees shirt zitten te wachten :
[..]
Nog even geduld dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |