Supply&Demand he.. inderdaad als ze het allemaal online kopen gaat die prijs ook omhoog.. ik dacht dat het via ufc.tv voor hun 40$ oid was.. Je kan wel zo'n subscription kopen (wij voor 69$).quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.
Als het goed is kan dat wel, maar ze krijgen andere prijzen te zien als ik het goed heb. Edit: wat Geo zal zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kunnen ze in de VS niet gewoon via UFC.com een PPV bestellen dan? Het lijkt mij dat ze daar ook wel op het idee kunnen komen om hun laptop aan de computer te hangen, en 5 PPV's voor de prijs van 1 kunnen kopen. En als iedereen dat gaat doen, denk ik dat de UFC de prijzen voor online kijken wel omhoog gaat gooien.
En weer iemand anders schreef dat wij die lage prijzen hebben omdat er in Europa een paar gratis alternatieven zijn in Duitsland en Engeland en omdat wij toch niet 55 dollar neerleggen 's ochtends om 04:00 uur.quote:Really?
WTF? So all we have to do in N.America is spoof or proxy a Holland IP address and we can watch through our computer for less then $10 bucks???
How can that be when getting another countries IP address to show up as your own, is as easy as pie?
Hahahah een goedkope oplossing, maar als ome Dana daar achter komt, then its the federal law behind your tails!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als het goed is kan dat wel, maar ze krijgen andere prijzen te zien als ik het goed heb. Edit: wat Geo zal zegt.
Hier een grappige reactie:
[..]
Het leeft gewoon veel minder in Europa. Je betaalt immers wel wat meer als je van voetbal houdt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Het is sowieso maar raar.. in de UK krijg je ze gratis te zien bij ESPN (dat kost daar 10tje per maand ofso), in Duitsland zijn ze dacht ik ook gratis..
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het leeft gewoon veel minder in Europa. Je betaalt immers wel wat meer als je van voetbal houdt.
PPV cultuur voor 1 event niet, maar voetbal is wel extra betalen hier in abonnement vorm.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).
Mijn broertje betaalt voor Ajax-wedstrijden op tv. Kost iets meer dan 5 euro per wedstrijd geloof ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]
+ wij hebben hier helemaal geen PPV cultuur (of anderwijs extra betalen voor sport).
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn broertje betaalt voor Ajax-wedstrijden op tv. Kost iets meer dan 5 euro per wedstrijd geloof ik.
Als daar zo'n digitale hdrecorder bij zit is dat zeer aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoor je steeds meer mensen die hier Sport1 nemen voor NBA bijvoorbeeld. Zelf heb ik wel Ziggo extra zodat ik ESPN America en Motors TV heb, maar als Sport1 de UFC events live zou uitzenden zou ik dat abonnement ook nemen.
Hij heeft thuis eredivisie live. Als hij bij ons is, betaalt ie voor losse wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.
Daarom gaan die Amerikanen ook gewoon naar een sports bar waar het gratis word uitgezonden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
55 dollar is ook wel erg veel, als je het met wat vrienden deelt okay maar anders zou ik daar geen gewoonte van maken.
Zou ik ook doen als het er niet in de vroege uurtjes zou opkomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:54 schreef roepdeman het volgende:
Dat is Amerika inderdaad. Een PPV bestellen doe je meestal niet alleen. Je kijkt hem samen met een paar vrienden en maakt er een happening vanGeleerd van Football.
Fuck that indeed...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
Maia: "brazilians should not fight each other".
Hij wilde ook de Paul Harris fight niet. WTF, eerst vrienden die niet willen vechten, en nu ook landgenoten niet? Fuck that!
een sweatsuitequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vuilniszak die Overeem aan heeft
Doe het e-tje aan het eind weg en je hebt hem goed.quote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens?
[ afbeelding ]
Denk het ook, denk ook met een loss.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Fenomeno het volgende:
Forrest - Thiago Silva @ ufc 145
Denk dat Forrest daarna stopt..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Nederland heten die Nickleson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |