Als daar zo'n digitale hdrecorder bij zit is dat zeer aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoor je steeds meer mensen die hier Sport1 nemen voor NBA bijvoorbeeld. Zelf heb ik wel Ziggo extra zodat ik ESPN America en Motors TV heb, maar als Sport1 de UFC events live zou uitzenden zou ik dat abonnement ook nemen.
Hij heeft thuis eredivisie live. Als hij bij ons is, betaalt ie voor losse wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.
Daarom gaan die Amerikanen ook gewoon naar een sports bar waar het gratis word uitgezonden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
55 dollar is ook wel erg veel, als je het met wat vrienden deelt okay maar anders zou ik daar geen gewoonte van maken.
Zou ik ook doen als het er niet in de vroege uurtjes zou opkomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:54 schreef roepdeman het volgende:
Dat is Amerika inderdaad. Een PPV bestellen doe je meestal niet alleen. Je kijkt hem samen met een paar vrienden en maakt er een happening vanGeleerd van Football.
Fuck that indeed...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
Maia: "brazilians should not fight each other".
Hij wilde ook de Paul Harris fight niet. WTF, eerst vrienden die niet willen vechten, en nu ook landgenoten niet? Fuck that!
een sweatsuitequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vuilniszak die Overeem aan heeft
Doe het e-tje aan het eind weg en je hebt hem goed.quote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens?
[ afbeelding ]
Denk het ook, denk ook met een loss.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Fenomeno het volgende:
Forrest - Thiago Silva @ ufc 145
Denk dat Forrest daarna stopt..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Nederland heten die Nickleson.
Dit, nu nog even kijken of ik morgen nog tijd heb om dit in MMAPlayground te knallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
Melvin Guillard vs. Jim Miller - 2nd round sub
Duane Ludwig vs. Josh Neer - un. decision
Mike Easton vs. Jared Papazian - 2nd round (T)KO
Pat Barry vs. Christian Morecraft - 3rd round (T)KO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Fyodor het volgende:
The Reem Season 2 Episode 10: Redemption
Hij is weer vet!
Ik zit op 5 minuten en ik moet het afzetten omdat ik bijna ga gillen hier. Zit op mijn werkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Fyodor het volgende:
The Reem Season 2 Episode 10: Redemption
Hij is weer vet!
Inderdaad, echt props. Helemaal pumped upquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Super idd, die gast die die filmpjes maakt heeft echt talent.
Nog even geduld dusquote:Unfortunately we have had some delays in shipping orders. The web shop is operated by one person and he was with Alistair in the States. On arrival back to Holland a lot of orders came in more than expected it. Therefore there was some delay to sort everything out. We are very sorry and we are trying our best to resolve everything. On top of that we have just partnered with Hayabusa for the UFC 141 Walk out shirt and as new relationships needs to develop there were some issues in the handling of those shirts. Now we have everything under control and for questions regarding the UFC 141 Walkout shirt please contact Paula from Hayabusa: emailadresverwijderd
Kut vergeten te melden! Ik heb de mijne al binnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef dapluiz het volgende:
Voor mensen die al een paar weken op hun UFC 141 Cees shirt zitten te wachten :
[..]
Nog even geduld dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |