Als daar zo'n digitale hdrecorder bij zit is dat zeer aantrekkelijk jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:59 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoor je steeds meer mensen die hier Sport1 nemen voor NBA bijvoorbeeld. Zelf heb ik wel Ziggo extra zodat ik ESPN America en Motors TV heb, maar als Sport1 de UFC events live zou uitzenden zou ik dat abonnement ook nemen.
Hij heeft thuis eredivisie live. Als hij bij ons is, betaalt ie voor losse wedstrijden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. waarom dan geen Eredivsie live abbo? Dat is iets van 17euro per maand? Ajax speelt gemiddeld 4x in de maand? Goedkoper en je hebt veel meer wedstrijden.
Daarom gaan die Amerikanen ook gewoon naar een sports bar waar het gratis word uitgezonden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:21 schreef WammesWaggel het volgende:
55 dollar is ook wel erg veel, als je het met wat vrienden deelt okay maar anders zou ik daar geen gewoonte van maken.
Zou ik ook doen als het er niet in de vroege uurtjes zou opkomenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:54 schreef roepdeman het volgende:
Dat is Amerika inderdaad. Een PPV bestellen doe je meestal niet alleen. Je kijkt hem samen met een paar vrienden en maakt er een happening vanGeleerd van Football.
Fuck that indeed...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:37 schreef Lesnar het volgende:
Maia: "brazilians should not fight each other".
Hij wilde ook de Paul Harris fight niet. WTF, eerst vrienden die niet willen vechten, en nu ook landgenoten niet? Fuck that!
een sweatsuitequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat voor een vuilniszak die Overeem aan heeft
Doe het e-tje aan het eind weg en je hebt hem goed.quote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit ook weleens?
[ afbeelding ]
Denk het ook, denk ook met een loss.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Fenomeno het volgende:
Forrest - Thiago Silva @ ufc 145
Denk dat Forrest daarna stopt..
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Nederland heten die Nickleson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |